SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
η παραποίηση είναι σχετικά μικρή, αν λάβουμε υπόψη ότι το τελάρο πίσω είναι από αλουμίνιο!!!!!έστω και μπακλαβαδωτό για να μην γλιστράνε τα ζαρζαβατικά. σπινάρει άραγε και με τα 6 ?
υπάρχει κατασκευαστής στην Αγγλία ο οποιος αναλαμβάνει να μετατρέπει το RaRo Classic σε διπλοκάμπινο με καρότσα και χρησιμοποιεί την καρότσα του 110 HiCap ή του 130 (αν θυμάμαι καλά) για την έκδοση 4Χ6 ή 6Χ6 (παρέχει την δυνατότητα και για 6Χ6).
Εκδοση 4Χ4 είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει καθώς το συνολικό βάρος αμαξώματος και καρότσας ξεπερνά το ανώτατο επιτρεπόμενο βάρος του πίσω άξονα στα RaRo Classic (1510 κιλα)
Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς για τον χαρακτηρισμό οχήματος ως επαγγελματικό/αγροτικό διπλοκάμπινο μπορεί να εισαχθεί και να λάβει πινακίδες αλλά ποιός μπλέκει με τα γραφειοκρατικά. Και φυσικά το ότι η μετατροπή αυτή στοιχίζει.
Παντελή έλεος. είμαι σίγουρος ότι ο ίδιος χαβαλές κόβει ΡΟΛΣ ΡΟΙΣ και και τα κάνει Ντατσουνια. αν υπήρχε αισθητική αστυνομία θα είχε σαπίσει στην φυλακή ο αντιαισθητικός αλήτης. προτείνω σαν σύλλογος να προβούμε σε ομαδική μήνυση για προσβολή της δημόσιας αισθητικής. επίσης να ζητήσουμε ως ελαχιστη αποζημίωση από ένα καινούργιο Δίσκο. με βρίσκετε αισιόδοξο????
φανταστείτε τώρα κάτι το αντίστροφο. Δηλαδή: μια μουτσούνα από Ντατσουν με κολο απο ΡαΡο . Σαν λιοντάρι με κεφάλι από ποντικό θα ήταν το αποτέλεσμα. Τι άτυχο περιστατικό.
το χειροτερο απο ολα, Δισκο με μασκα και βουλβαρ απο βιταρα
(που ειναι ο ραντανπλαν οεο?>)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA