disco έγραψε:Ωραία ξανασκέφτηκα... m@....@ είπα.. Έχεις δίκιο Παντελή. . Το δισκόφρενο σε σχέση με το ταμπούρο έχει περισσότερη προοδευτικότητα. Aρα για ΧΕΙΡΌΦΡΕΝΟ με την έννοια τις ακινητοποίησης το ταμπούρο έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Η δισκόπλακα όμως σαν φερόμενο φορτίο παρουσιάζει μεγαλύτερο πλεονέκτημα γιατί έχει την φερομενη μάζα πιο κοντά στο κέντρο και ενδεχομένως να είναι κατά πολύ πιο ελαφριά με ότι συνεπάγεται (κραδασμούς, πετσικάρισμα, ποιότητα, διάρκεια αδράνεια).
Νίκο φυσικά και έχει πλεονεκτήματα.
Αλλωστε ένα προϊόν για να δημιουργηθεί πάει να πει ότι συνήθως υπάρχει και μία ανάγκη για να καλυφθεί.
Απλώς το τύμπανο του χειροφρένου των Landies έχει εδώ και χρόνια (σχεδόν 60 πλέον) αποδείξει ότι λειτουργεί καλά και αξιόπιστα.Φτάνει να έιναι καλά ρυθμισμένο και να έχει υλικά τριβής.
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα Landies έχουν πολλά χρόνια λειτουργίας και σε μερικές φορές απρόσεχτης χρήσης οπότε πώς μπορείς να κατηγορήσεις κάτι που χαλάει όταν έχει χρόνια να ρυθμιστεί, ελεγχεί ή συντηρηθεί?
Αν τον τελευταίο καιρό σε αγωνιστική χρήση ζητούν ορισμένοι χρήστες υπερβολικά πράγματα τότε σίγουρα αυτό δεν πάει να πει ότι αυτές οι ανάγκες είναι και τμήμα της καθημερινής ή μέσα στα σχεδιαστικά όρια χρήσης των οχημάτων μας.
Σπάνια κάποια μετατροπή έχει μόνο θετικά στοιχεία και πρέπει όταν αποφασίζουμε να αρχίσουμε να μετατρέπουμε κάτι να αποφασίζουμε ταυτόχρονα ότι ίσως κάτι άλλο θα αρχίσει να χαλάει κάπου αλλού κάποια στιγμή.
Το θέμα δεν είναι να κάνουμε αλλαγές για τις αλλαγές αλλά αλλαγές που έχουν σημασία και δεν δημιουργούν αρνητικά αποτελέσματα σε κάτι άλλο ή έχουν διαφορά σε καταστάσεις που ελάχιστοι μόνο πρόκειται να βρεθούν.
Χαιρετώ