Φίλοι λαντροβεράδες γειά σας,
ας τα πιάσουμε ένα ένα.
Discogirl το θέμα του στρατού είναι πολύ ευαίσθητο για εμάς εδώ στην Ελλάδα. Ας το θεωρήσουμε ένα αναγκαίο κακό. Η προσωπική μου εμπειρία με το στράτευμα (22 μήνες στην Αεροπορία) μου άφησε μία γλυκιά ανάμνηση καθώς ευτύχησα να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους καλλιεργημένους και λογικούς. Φυσικά υπήρχαν και τα "παρατράγουδα" αλλά αυτά τα συναντούμε καθημερινά παντού και όχι μόνο στο στρατό. Πάντως επαναλαμβάνω ότι με γνώμονα την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απειλη που η χώρα μας έχει από τον Βορρά και την Ανατολή είναι ίσως αναγκαίο να κάνουμε και λίγο τα στραβά μάτια στα στραβά του στρατεύματος (τρία "στρα", σωστός γλωσσοδέτης) για λόγους εθνικής ασφάλειας. Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός σε μερικούς αλλά δυστυχώς οι καιροί είναι δύσκολοι και οι απειλές όσο και αν φαίνονται από μακρινές έως απίστευτες δυστυχώς είναι πραγματικές και υποβόσκουν.
--------------
Νίκο για την εγγραφή στο σύλλογο χρειάζεται μόνο να μου στείλεις ένα e-mail για να σου στείλω την αίτηση εγγραφής. Στην ουσία χρειάζονται τα στοιχεία διευθύνσεως και τηλέφωνα καθώς και ο αριθμός πλαισίου και κινητήρα. Λεφτά δεν χρειάζονται καθώς δεν υπάρχουν τέλη εγγραφής ή συνδρομής.
--------------
Φίλε partizan καλώς ήλθες.
Δεν υπάρχουν πρόεδροι στον Ελληνικό Συλλογο φίλων και ιδιοκτητών LAND ROVER (αυτο είναι το πλήρες όνομα του συλλόγου)
Προδότη άφησες και εσύ το προλεταριάτο για την καπιταλιστική άνεση?
(αστειεύομαι, άλλωστε και ο υπογράφων ξεκίνησε τις τετρακίνητες αλλά και τις τετράτροχες περιπέτειές του από NIVA το 1982)
Για τις βαλβολίνες σε διαφορικά (εμπρός, πίσω, κεντρικό με χειροκίνητη εμπλοκή) είτε EP90 που συστήνει το εργοστάσιο είτε κάποια καλή συνθετική GL5 σε 75 έως 85/90.
Για τις ασημένιες μπάλες στον εμπρός άξονα είτε EP90 είτε την ειδική γρασσοβαλβολίνη που συνιστά το εργοστάσιο τα τελευταία χρόνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ το κιβώτιο ταχυτήτων ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ βαλβολίνη αλλά λάδι αυτομάτου ή ακόμη καλύτερα χειροκινήτων κιβωτίων.
Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες πάρε τηλ. στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 (παρακαλώ όχι μετά τις 21.00)
----------------
Γιώργο (firelord)
εκλογές δεν έχουμε καθώς δεν υπάρχει διοίκηση στο σύλλογο. Την πρώτη και μόνη φορά που συνήλθαν τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου για την σύγκληση σώματος διοίκησης πολύ απλά πάρθηκε η ομόφωνη απόφαση να ΜΗΝ υπάρξει διοίκηση εκτός από το εκ του κατασταστατικού ιδρυτικό ιδιαίτερο για τα ελληνικά δεδομένα της μη καταβολής τελών εγγραφής ή συνδρομής καθώς αυτά (αξιώματα και λεφτά) δημιουργούν πάντα φαγωμάρες και διχόνοια.
Σου υπενθυμίζω επίσης ότι η εγγραφή στο σύλλογο προϋποθέτει την σύσταση του νέου μέλους από δύο άλλα μέλη ή την σύστασή του από ένα εκ των 20 + 1 ιδρυτικών μελών.
Ειμαστε κλειστός σύλλογος και για το λόγο αυτό 13 χρόνια τώρα λειτουργούμε σαν φίλοι και χωρίς να φαγωνόμαστε όπως συμβαίνει σε όλους τους άλλους συλλόγους (όπως φοβάμαι ότι θα δεις κάποια στιγμή να γίνεται και στο σύλλογό σας αν έχετε μπλέξει με λεφτά και αξιώματα)
--------------
Προς όλους τους ενδιαφερομένους.
Τα της αμειγώς LandRoverοεκδρομής έχουν συζητηθεί εδώ και καιρό. Τις εκδρομές αυτές τις κάναμε μέχρι το 1996 τακτικά (2 έως 4 εκδρομές ανά έτος). Υπάρχει σκέψη να ξαναρχίσουν. Ομως επειδή αυτό απαιτεί χρόνο και έξοδα για να διοργανωθεί σωστά χρειάζεται ακομη λίγο καιρό για να γίνει σωστά και χωρίς προβλήματα, παρεξηγήσεις και παράπονα.
Οταν ο σύλλογος σταμάτησε τις εκδρομές του ο λόγος ήταν ότι είχαν αρχίσει να δραστηριοποιούνται πολλοί γνωστοί του υπογράφοντος ανεξάρτητα και σε επαγγελματικό επίπεδο με τις εκδρομές αυτές. Δεν ήθελα να λειτουργήσουμε ανταγωνιστικά και αυτό (μαζί και με προσωπικούς λόγους όπως μακρόχρονα ταξίδια εκτός Ελλάδος, γάμος και παιδι) συνετέλεσε στο να σταματήσουν οι εκδηλώσεις αυτές.
Κάντε υπομονή όμως. Το ενδιαφέρον είναι και πάλι μεγάλο και υπάρχει ήδη στο τραπέζι συζήτηση με τον superspy για το θέμα αυτό. Υπομονή....
-----------
Οσον αφορά το Rave. Oι Disco lovers με αυτοκίνητα παραγωγής 1989 - & 1994 να έχουν υπόψη τους ότι δεν καλύπτονται πλήρως από αυτό καθώς υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στο σύστημα εξαερισμού/κλιματισμού και σε μικρότερο βαθμό στον κινητήρα, την ανάρτηση και το αμάξωμα, ταπετσαρίες κλπ.
Δυστυχώς το manual αυτό υπάρχει μόνο σε τυπωμένη μορφή (σελίδες).
Το ίδιο ισχύει και για το Defender για τις εκδόσεις έως και το 1994.
Χαιρετώ