από pantg » 22 Ιουν 2006, 21:14
Μιά χαρά είναι και τα Vitara.
Αξιόπιστα, ελαφρά, οικονομικά και εξαιρετικά ικανά εκτός δρόμου.
Το μόνο που δεν έχουν είναι όγκο και χώρο. Αλλά πιστεύω ότι για ανθρώπους που μπορούν να βολευτούν σε μικρά αυτοκίνητα το Vitara (όπως και το Feroza) είναι εξαιρετική επιλογή.
Μην ξεχνάμε ότι αυτά τα σχετικά φθηνά στην αγορά, συντήρηση και με σχετικά χαμηλά έξοδα κυριότητας οφείλουμε την αύξηση του τετρακίνητου πληθυσμού στην Ελλάδα (αλλά και στο εξωτερικό). Αν αυτά τα αυτοκίνητα, αυτής της κατηγορίας δεν υπήρχαν και δεν είχαν τις πολύ σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου που διαθέτουν σίγουρα δεν θα υπήρχε το φόρουμ αυτό (για να περιοριστώ στα απολύτως γνώριμα αυτή τη στιγμή)
Πόσοι από τους φίλους αυτού το φόρουμ είχαν εμπλοκή με τα τετρακίνητα, τις εκδρομές, τις βελτιώσεις, τους αγώνες εκτός δρόμου, την συνάθροιση τετρακινήτων οδηγών πριν εμφανισθούν τα Suzuki Vitara, Feroza, KIA, Huyndai κλπ?
Αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ζωντανή η σκηνή των φίλων οδήγησης εκτός δρόμου αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στα αυτοκίνητα αυτά.
Και για τα Land Rover στο Discovery Mpi.
Πριν από αυτά οι μόνες λύσεις για τετρακίνητο εκτός δρόμου ήταν τα ΝΙVA και τα Samurai/Santana. Και δεν ήταν πολύ δημοφιλή καθώς τα μοντέλα εκείνων των ετών (συζητώ για τις αρχές της δεκαετίας του 1980) ήταν πολύ σκληρά και απολίτιστα για τα γούστα των περισσοτέρων (αφήνω το ότι δεν υπήρχε "βίδα" σχεδόν για βελτίωση ή εξατομίκευση των αυτοκινήτων (με το "εξατομίκευση" προσπάθησα να μεταφέρω στην ελληνική τον όρο "customising")
Καταλαβαίνω το να θέλουμε να "πειράζουμε" τους φίλους με αυτοκίνητα άλλης μάρκας (άλλωστε και εκείνοι το ίδιο κάνουν, και δικαιολογημένα, με τα δικά μας "ρημάδια") αλλά προτείνω λίγο περιορισμό της συχνότητας για να αποφεύγουμε εντάσεις χωρίς λόγο.
Αλλωστε χωρίς τα Suzuki ποιός θα μας βγάζει όταν κολλάμε ή θα μας πηγαίνει σπίτι όταν μένουμε?
Xαιρετώ