Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco...mania!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Μάιος 2006, 07:48

Νίκο καλημέρα,

ας το πιάσουμε λίγο αναλυτικότερα για το "γκουπ γκουπ"
Το κάνει μόνο σε πολύ χαμηλή ταχύτητα.
Το κάνει μόνο όταν σταματάς ή πάς να σταματατήσεις? Δηλαδή ενώ το αυτοκίνητο επιβραδύνει ή μόνο όταν έχει σταματήσει και κουνιέται λίγο περά δώθε σαν κούνια?
Οταν λες επαναλαμβανόμενος είναι συνεχής (όπως όταν έχει πατήσει κάποιο χαλίκι και έχει κολλήσει στο πέλμα των ελαστικών) ή απλώς δύο τρείς φορές (γκουπ γκουπ γκουπ)?
Ειναι ιδίας εντάσεως, δυναμώνει ή ελαττώνεται?
Συμβαίνει και όταν φρενάρεις απότομα, στρίβεις απότομα ή επιταχύνεις γρήγορα? (με Discovery να επιταχύνεις γρήγορα???? Πώς γίνεται αυτό?)
Αν έχει βρέξει ή έχεις γρασσάρει, λαδώσει, ψεκάσει με πετρέλαιο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου (δηλαδή έχουν ελαττωθεί οι τριβές στα σινεμπλόκ) το κάνει πιό συχνά και έντονα?
Σιγουρα ακούγεται από τον πίσω άξονα ή μήπως είναι πιό εμπρός?

Σε ρωτάω όλα αυτά γιατί και τα σινεμπλόκ από τις κόντρες συνήθως κάνουν παρόμοιους ήχους.

Αν όμως είναι επαναλαμβανόμενος ο ήχος και κυρίως έχει φθίνουσα συχνότητα (δηλαδή να ελαττώνεται σε φορές που ακούγεται) και ίσως και ένταση (δηλαδή να ακούγεται πιό σιγά) όσο επιβραδύνει το αυτοκίνητο τότε πάμε μάλλον σε κάποιο εξάρτημα του συστήματος μεταδόσεως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Μάιος 2006, 16:26

γεια σου Παντελή. μονο την στιγμή που επιβραδύνω και μονο στα 15 με 20 klm. όπως λες και εσύ σαν να έχω πατήσει πρόκα. όταν ξεκινα όμως δεν το κάνει, ούτε σε καμια άλλη περίπτωση. κάνει σαν να λείπει ένα ντόντι από την κορόνα του διαφορικού , δεν είναι έντονο, ελάχιστα ακούγεται , ούτε έχει δυναμώσει τόσους μήνες
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discogirl » 19 Μάιος 2006, 11:40

καλημεριζω απαντες!

σημερα le chrep ειναι στο μαστορα για τα ακρομπαρα.Πριν λιγες μερες που πηγα να παραγγειλω τα ανταλλακτικα ανεφερα και το τραβηγμα δεξια στο φρεναρισμα ,πηγαμε λοιπον μ'ενα απ' τα παιδια του συνεργειου για test drive στη Λαυριου.Φρεναρε ,ξαναφρεναρε ,με λιγα χλμ ομως, και ειπε οτι ειναι φυσιολογικο να τραβαει δεξια, ετσι τα ρυθμιζουν τα φρενα λεει στα αριστεροτιμονα για λογους ασφαλειας.
Τωρα εγω παλι, αν ειμαι στην εθνικη στην αριστερη και χρειαστει να φρεναρω απ τα 120 κι εχω και καμια νταλικα στα δεξια, δεν θα αισθανθω και πολυ ασφαλης αμα βρεθω στην αγκαλια του νταλικιερη μαζι με ολο το αυτοκινητο...
Σημερα λοιπον το ξαναειπα, στον αρχιμηχανικο αυτη τη φορα,και λεει οτι πιθανον να εχει βουλωσει το σωληνακι του υγρου των φρενων (γιατι δεν φαινεται να χανει υγρα). Θα το κοιταξει λοιπον..
Ιδωμεν, το μεσημερι θα ξερω.

Ευχαριστω και παλι για τις συμβουλες!
ι
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Μάιος 2006, 14:35

γεια σου discogirl .
. δεν είναι φυσιολογικό να τραβάει το φρένο. το δικό μου που είναι παλιότερο δεν έχει τέτοια συμπτώματα. για μαρκούτσια μου ακούγεται το πρόβλημα σου.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discogirl » 19 Μάιος 2006, 16:41

Φιλε disco
εμ δεν ειναι φυσιολογικο ετσι λεω και γω!
το πηρα απ το συνεργειο, ο τζογος που ειχε το τιμονι διορθωθηκε με τα ακρομπαρα
και τωρα παει μια χαρα.
Τα φρενα λεει δεν εχουν τιποτα ,το λαστιχο ομως ειχε μεσα 50 αερα ενω επρεπε ναχει 32
κι αυτο εφταιγε για το τραβημα.Δεν το εχω τεσταρει ακομα ,ετσι κι αλλιως στην κινηση δεν εχει προβλημα ,μονο με αποτομο φρεναρισμα πανω απο 90 χλμ ,θα παω το βραδυ στην αττικη οδο να δοκιμασω.
Τωρα αμα σου πω οτι ξερω τι ειναι τα μαρκουτσια ,θα σε γελασω και δεν το θελω!
thanks
Ισι
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Μάιος 2006, 12:21

να κοιτάς τακτικά τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού. και θα σου πρότεινα να του κανεις ένα γενικό σερβις
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2006, 17:59

Νίκο (disco) γειά,

αν θέλεις ρίξε μιά ματιά και στον ελαστικό σύνδεσμο στο πίσω μέρος του πίσω κεντρικού άξονα.
Μπας και έχει κοπεί και είναι αυτό το πρόβλημά σου.
Κανονικά αν έχει κοπεί θα πρέπει να σου δημιουργεί και κραδασμούς στην κίνηση του αυτοκινήτου αλλά πριν πάμε σε δόντια κορωνοπηνίων ας αρχίσουμε από τα πιό απλά και φθηνότερα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2006, 18:21

Ισιδώρα (discogirl) γειά,

το να τραβάει μερικές φορές το αυτοκίνητο δεξιά μπορεί να οφείλεται στην ρύση του δρόμου (την κλίση που έχω προς την εξωτερική, δηλ. δεξιά, μεριά για να κυλούν τα νερά και να μην μένουν στάσιμα στο οδόστρωμα).

Ομως κανονικά θα πρέπει το αυτοκίνητο να μπορεί να διατηρεί την πορεία του στην ευθεία και να κάνει το ίδιο και όταν πατάς φρένο.

Αν λοιπόν το αυτοκίνητο στον ίδιο δρόμο πηγαίνει ίσια στην πορεία αλλά "τραβάει" στο φρενάρισμα τότε μάλλον κάτι συμβαίνει.

Το να είναι βουλωμένο μαρκούτσι μου φαίνεται λίγο περίεργο.

Το μαρκούτσι παρεπιπτόντως είναι το κομμάτι ελαστικού σωλήνα το οποίο συνδέει το σημείο που βρίσκεται ο εμπρός τροχός σου (δεξιός ή αριστερός) με το αμάξωμα.
Στα παλαιότερα Disco (1989- 1994) υπήρχαν από δύο μαρκούτσια σε κάθε τροχό (δηλαδή 4 στον εμπρός άξονα) και ένα πίσω.
Σε μερικές εκδόσεις των επομένων μοντέλων υπάρχει μόνο ένα μαρκούτσι σε κάθε μεριά του εμπρός άξονα (δηλαδή 2 μαρκούτσια εμπρός και ένα ακόμη στον πίσω άξονα)

Το θέμα του υπερβολικά φουσκωμένου ελαστικού ΙΣΩΣ να σου δημιουργεί πρόβλημα αλλά θα πρέπει να είχες και κάποιο "τράβηγμα" και στην κανονική πορεία του αυτοκινήτου.
Κάνε σε παρακαλώ έναν έλεγχο και στα πίσω λάστιχα μήπως και εκεί υπάρχει διαφορά στις πιέσεις. Και με την ευκαιρία να φουσκώσεις και την ρεζέρβα σου στα 40 psi.

Οι πιέσεις που η LR συστήνει για τα ελαστικά σε διαστάσεις 205/16 για χρήση δρόμου είναι 28 εμπρός και 30 πίσω με άδειο αυτοκίνητο και 28 εμπρός και 38 πίσω με γεμάτο.
Ακόμη και το 30 εμπρός και 40 πίσω είναι εντάξει για τους ελληνικούς δρόμους αν και σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να αισθάνεσαι το αυτοκίνητο λίγο "νευρικό".
Το 32 το βλέπω κάπως υπερβολικό αν δεν έχεις βάρος εμπρός (bullbar ή εργάτη)

Τα τακάκια είναι περισσότερο φαγωμένα από δεξιά?
Για ζήτησε να τους ρίξουν μιά ματιά.....
Αν είνα όντως φαγωμένα περισσότερο δεξιά τότε μάλλον κάτι συμβαίνει με τις πιέσεις του υδραυλικού συστήματος (εναν έλεγχο στον κατανεμητή των φρένων) ή μπορεί να κολλάνε τα τσιμουχάκια και τα πιστονάκια στην δαγκάνα.

Αξίζει ίσως να ρίξεις και μία ματιά στα αμορτισέρ σου.

Με τα σινεμπλόκ όλα εντάξει? (σινεμπλόκ είναι ο ελαστομεταλλικός σύνδεσμος που υπάρχει ανάμεσα στα σημεία που συνδέονται τα εξαρτήματα της ανάρτησης και της στήριξης των αξόνων των τροχών με το σασσί)

Αν έχεις άλλες απορείες πάρε τηλ. (22950 37637)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Μάιος 2006, 15:00

Αυτό το λάστιχο ήταν Παντελή, η μεσαία τριβή του πίσω κεντρικού άξονα. Μήπως ξέρεις αν το κεντρικό διαφορικό από το πετρέλαιο έχει της ίδιες σχέσεις με το δικό μου?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Μάιος 2006, 16:54

Φίλε Disco,

Πολύ χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα.
Στην LandRoverική το εξάρτημα αυτό συνήθως ονομάζεται ελαστικός σύνδεσμος του πίσω άξονα.

ΑΝ πρόκειται να ψηλώσεις το αυτοκίνητό σου ιδίως από και τις +2 ίντσες (+5 πόντους δηλαδή) και πάνω τότε πρέπει να το βγάλεις και να χρησιμοποιήσεις τον παλαιού τύπου πίσω κεντρικό άξονα με τον κανονικό σταυρό αντί για τον ελαστικό σύνδεσμο καθώς ο σύνδεσμος αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει στην μεγαλύτερη γωνία περιστροφής του πίσω κεντρικού όταν σηκώνεται η ανάρτηση μόνιμα.

--------------

Το κεντρικό διαφορικό των ντήζελ κάνει σε Μpi από το 1995 έως το 1998.

Αν το αυτοκίνητό σου είναι μοντέλο από το 1993 έως το 1994 τότε το κεντρικό διαφορικό από ντήζελ Disco θα σου μακρύνει τις σχέσεις λιγάκι.
Οχι ότι δεν μπαίνει αλλά στην ουσία θα ρίξεις το τράβηγμα και θα αυξήσεις την τελική σου λιγάκι. Θα κάνεις δηλαδή το αυτοκίνητο να έχει τις σχέσεις κεντρικού διαφορικού των Disco Mpi από το 1995 έως το 1998.

Χαιρετώ

[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Ιουν 2006, 08:47

το τελευταιο δεν ειναι και οτι καλυτερο, πιστεψτε με

επι mpi υπαρχόντων διαπίστωσα πως το 200, όντας πιο 'κοντο', είναι πολυ πιο ευχρηστο από το 300.

επίσης διαπίστωσα σημαντική διαφορά στην κατανάλωση
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 01 Ιουν 2006, 10:48

Διαφωνω με το Παντελη - επιμενω οτι τα mpi εχουν ολα ιδιο κεντρικο δηλαδη 1.4:1 high και 3.321: low με τα serial numbers να αρχιζουν με 34D (το λεει και ο Aschcroft!)
Αν τα τελευταια mpi φοραγαν 1.2:1 οπως τα ντηζελ δεν θα ανεβαζαν με πεμπτη πανω απο 120-125 λογω ελειψης δυναμης.
Θα φαινοταν και στις στροφες που βγαζουν πχ τα 100χλμ.
Η διαφορα στον τροπο αποδοσης παλαιου και νεου mpi δεν ειναι απο το γραναζωμα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 01 Ιουν 2006, 10:51

Πριν μπει στον κοπο να βαλει καποιος τοσο μακρυ κεντρικο, ας βαλει ενα σετ 7.50 16 που ειναι περιπου 10%-12% μεγαλυτερα (οσο μακρυτερο και το γραναζωμα δηλαδη) και αν πηγαινει βημα το Disco γραψτε μου!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Ιουν 2006, 11:12

απο που προερχεται η διαφορα Παντελη?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιουν 2006, 13:46

Φίλε Αντρέα (fatman),

τα στοιχεία των σχέσεων κιβωτίων ταχυτήτων, αυτομάτων και χειροκινήτων, κεντρικών διαφορικών (με γρανάζια ή με συνεκτική σύζευξη) και τελικών διαφορικών (στους άξονες) τα έχω από την ίδια την Land Rover και όπως αναφέρονται ρητά στις δημοσιεύσεις της με τίτλο Land Rover Experience πρώτη και δεύτερη έκδοση , οι οποίες στην ουσία είναι τα εγχειρίδια εκμάθησης οδήγησης, χρήσης και γνωριμίας, όσον αφορά τα σχετικά εξειδικευμένα μηχανικά μέρη, των οχημάτων έως και τα Range Rover P38A πρώτης γενιάς (πριν τον κινητήρα ΤΗΟR)

Στην λίστα των κεντρικών διαφορικών του Ashcroft υπάρχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα κεντρικών διαφορικών ΑΛΛΑ μην ξεχνάς ότι αναφέρονται κυρίως σε μοντέλα που κυκλοφόρησαν στην Αγγλία ή στις αγορές Κεντρικής Ευρώπης ή Βορείου Αμερικής.
Το Disco Mpi από το 1993 έως το 1994 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη ΜΟΝΟ στις αγορές Ελλάδος, Ιταλίας και Πορτογαλίας.
Το Disco Mpi από το 1995 έως το 1998 κυκλοφόρησε ΕΛΑΧΙΣΤΑ στην Αγγλία σαν επαγγελματικό ή σαν αυτοκίνητο στόλου εταιρειών (για χαμηλόβαθμα στελέχη τα οποία ήταν στο στόχαστρο ειδικών φορολογικών μέτρων που αφορούσαν χρήση τέτοιων αυτοκινήτων έως και 2000 κυβικών).
Ετσι λοιπόν στην λίστα του Ashcroft αναφέρεται στα Mpi ΜΟΝΟ η έκδοση του κεντρικού διαφορικού το οποίο έμπαινε στα αυτοκίνητα από το 1995 έως το 1998, όταν η LR, για μείωση κόστους μέσω οικονομιών κλίμακος, τοποθέτησε το 1,214 : 1 LT230 σε όλη την γκάμα των Disco. (και όχι το 1.22 : 1 όπως έχει επικρατήσει να το αναφέρουμε μιά και στην ουσία είναι απειροελάχιστη η διαφορά του από το 1.222 : 1 το οποίο επίσης υπάρχει και έμπαινε στα Disco V8 και Τdi από το 1989 έως το 1994)

------------

Να θυμήσω ότι υπάρχει και η λύση των κορωνοπηνίων με σχέση 3.8 : 1 για όσους ψάχνουν να βάλουν 7.5 Χ 16 σε αυτοκίνητο με λάστιχα 205 Χ 16 ή 7.0 Χ 16 τα οποία έχουν σχεδόν την ίδια περιφέρεια.


------------

Οσον αφορά το αν πηγαίνει και πόσο χειρότερα το Mpi (μοντέλο 1995 - 1998) με μεγάλα λάστιχα πιστεύω ότι ο Στέφανος μπορει να μας δώσει την προσωπική του εμπειρία μέχρι να βάλει τα ΚΡΠ 4.75 : 1 τα οποία τοποθέτησε πρόσφατα (τώρα έστρωσε Στέφανε?)

-----------

Συγγνώμη αν σας κούρασα.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες