Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2006, 09:07

disco έγραψε:το σαζμάν και το κεντρικό διαφορικό φυσικά τα χτύπησα έναντι 450 euro μιας και έχουν κάνει μόλις 45.000klm.είναι από μοντέλο με πετρελαιοκινητήρα και δεν ξέρω αν αναλογούν η σχέσεις με το δικό μου.


Φίλε disco γειά και πάλι,

και εδώ πολύ καλή αγορά αλλά μάλλον δεν θα λειτουργήσει πολύ καλά στο Disco σου.
Τα πετρελαιοκίνητα Disco της γενιάς 1989 - 1994 έχουν εντελώς διαφορετικές σχέσεις το κιβώτιο ταχυτήτων και πιό κοντές σχέσεις τόσο στα αργά όσο και στα γρήγορα του κεντρικού διαφορικού. Στις αργές σχέσεις η διαφορά είναι πολύ μικρή, σχεδόν αμελητέα θα έλεγα στα .36%, αλλά στις γρήγορες σχέσεις η διαφορά είναι μεγάλη όπως είπε και ο φίλος fatman.

Aν συνυπολογίσεις και το ότι το κιβώτιο των Tdi του 1996 είναι μακρύτερο σε ΟΛΕΣ τις σχέσεις τότε θα σου "κρεμάσει" το αυτοκίνητο σίγουρα από πλευράς τραβήγματος.

Προτείνω να αλλάξεις μόνο το εξάρτημα που θέλει αλλαγή, δηλαδή είτε το κιβώτιο ταχυτήτων είτε το κεντρικό διαφορικό, αλλά όχι και τα δύο μαζί.
Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι η πέμπτη του κιβωτίου σου (του αυτοκινήτου του 1993) είναι 12.5% πιό κοντή από αυτή του κιβωτίου του Tdi του 1996.
Αν συνυπολογίσεις λοιπόν ότι και το κεντρικό σου διαφορικό είναι πιό κοντό από αυτό του 1996 καταλαβαίνεις ότι αν χρησιμοποιήσεις και τα δύο εξαρτήματα από το Tdi θα έχεις υπερβολική αύξηση στο μήκος της σχέσης μετάδοσης της πέμπτης (και αυτό επαναλαμβάνω ισχύει για ΟΛΕΣ τις σχέσεις του κιβωτίου καθώς το κιβώτιο του Tdi του 1996 είναι μακρύτερο σε ΟΛΕΣ τις σχέσεις)

Ο μαντράς που σου πούλησε τα πράγματα έχει και τον πίσω άξονα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μάιος 2006, 08:36

ευχαριστω παιδια. οχι ο πισω αξονας δεν υπαρχει , μπορει να μου το φερει αν αυτο ειναι απαρετιτο για να συνεργασθουν τα κιβωτια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μάιος 2006, 09:16

ειναι θεμα κινητηρα disco, και ολο το drivetrain να ειχες, ο mpi δεν θα εχει τη ροπη να το κινησει και θα κρεμαει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μάιος 2006, 14:05

disco έγραψε:ευχαριστω παιδια. οχι ο πισω αξονας δεν υπαρχει , μπορει να μου το φερει αν αυτο ειναι απαρετιτο για να συνεργασθουν τα κιβωτια.


Φίλε Disco γειά,

ο πίσω άξονας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απαραίτητος καθώς στο μοντέλο 1996 έχει ακριβώς την ίδια τελική σχέση στο διαφορικό όπως και στο μοντέλο 1993.
Ρώτησα απλώς από περιέργεια αν υπάρχει.

Η μόνη διαφορά που ΙΣΩΣ να έχει ο νεώτερος άξονας είναι το να έχει ημιαξόνια με περισσότερα δόντια προσαρμογής στο άκρο του τροχού και στο γκρούπ του διαφορικού πράγμα το οποίο του δίνει μεγαλύτερη αντοχή.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες