Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γενικά

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Απρ 2006, 21:31

βαγγελη οι τιμες αυτες ειναι εξωπραγματικες 10000 θα μιλας για χρεπι Ενα σωστο οχημα με λιγα χμ ειναι γυρω στα 12 με 13500 και 95 96 15 με 18 αναλογα την κατασταση τοσο πουλαν οι επισημες αντιπρωσοπιες και εμποροι αλλα σ τουλαχιστον αισθητικα ειναι τελεια και μαλλον απατητα ετσι φαινονται Εγω βρηκα ενα στο σχιστο πρωτο χερι απο γερο τελειο δεν φαινονταν ουτε απο κατω ταλαιπωρημενο 96 και το εδινε 15500 και νομιζω τα αξιζε. Βεβαια τωρα που τελειωνει και η υποθεση με τους δασμους των μεταχειρισμενων απο ευρωπη χαιρετε του χρονου θα εχουν 5000 και πολλα θα ειναι θα τα κανουμε μουσειακο ειδος :( :(
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό disco » 03 Απρ 2006, 09:41

στην γερμανία πωλούνται 2- 3000 ευρω 93-4 μοντέλα. για ανταλλακτικά είναι ότι πρέπει. πας το φέρνεις καβαλα και του βγάζεις τα συκώτια και τα πνευμονια και τα βάζεις στο "χρεπι" σου και όλα είναι ok. ωραίο δεν ακούγεται???
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Απρ 2006, 11:17

Φίλε disco γειά,

ακούγεται καλό αλλά τελικά το μόνο που κάνεις είναι να βάζεις ένα πολύ πιθανόν πιό κακομεταχειρισμένο από το δικό σου εξάρτημα στην θέση του δικού σου χαλασμένου.
Ιδίως τα από Γερμανία αυτοκίνητα, τα οποία κάνουν πολλά χιλιόμετρα στους ανοικτούς δρόμους σε υψηλές ταχύτητες έχουν σχεδόν πάντα προβλήματα σε διαφορικά και κιβώτια ταχυτήτων (μιά και τα Landies της γενιάς αυτής δεν αγαπούν τις παρατεταμένες υψηλές ταχύτητες χωρίς ειδικά λιπαντικά και συχνή αλλαγή τους.)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 04 Απρ 2006, 12:10

discoman έγραψε: Βεβαια τωρα που τελειωνει και η υποθεση με τους δασμους των μεταχειρισμενων απο ευρωπη χαιρετε του χρονου θα εχουν 5000 και πολλα θα ειναι θα τα κανουμε μουσειακο ειδος :( :(


Τελείώνει;;
Αυτό το ακούω μια ζωή.
Εχεις τίποτα νεότερο εκτός απο τα γνωστά περι προστίμων απο Ε.Ε. κλπ;;; Γιατί αυτά έτσι κια αλλιώς εμείς τα πλήρώνουμε όχι οι διάφοροι-αδιάφοροι κυβερνόντες!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 05 Απρ 2006, 10:09

Θα συμφωνήσω με τον rav4cat,
και μάλιστα τα τελευταία νέα είναι οτι για να εισάγεις απο ευρώπη (σαν ιδιώτης) πρέπει να το έχεις στην κατοχή σου για min 6 μήνες στην χώρα απο την οποία το εισάγεις.
Η όλη ιστορία με την κατάργηση των υπέρογκων φόρων στα μεταχειρισμένα θα συνεχίσει για πολύ, δεδομένου οτι το πρόστιμο που επιβάλλεται στην χώρα μας είναι μικρότερο των όσων κερδίζει απο την φορολογία-έστω και παράνομα.
Να είστε καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Απρ 2006, 11:59

SI-SIII-Disco έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον rav4cat,
και μάλιστα τα τελευταία νέα είναι οτι για να εισάγεις απο ευρώπη (σαν ιδιώτης) πρέπει να το έχεις στην κατοχή σου για min 6 μήνες στην χώρα απο την οποία το εισάγεις.
Η όλη ιστορία με την κατάργηση των υπέρογκων φόρων στα μεταχειρισμένα θα συνεχίσει για πολύ, δεδομένου οτι το πρόστιμο που επιβάλλεται στην χώρα μας είναι μικρότερο των όσων κερδίζει απο την φορολογία-έστω και παράνομα.
Να είστε καλά


Απο ποτε ισχυει αυτο;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Απρ 2006, 18:38

μερικές χώρες δεν θα γίνουν ποτε ευρώπη, γιατί υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο ,,κώλυμα,,....που δεν ξεπερνιέται ούτε με όλα τα μπλόκε του κόσμου...τελούμε υπό καθεστώς κατοχής και οικονομικής εξόντωσης.ΔΥΣΤΥΧΏΣ.!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 05 Απρ 2006, 18:45

Απο ποτε ισχυει αυτο;[/quote]

Αν όχι ήδη τότε πολύ σύντομα. Η πηγή μου είναι ο σύνδεσμος εισαγωγέων αυτοκινήτων.

Φιλικά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Απρ 2006, 13:10

SI-SIII-Disco έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον rav4cat,
και μάλιστα τα τελευταία νέα είναι οτι για να εισάγεις απο ευρώπη (σαν ιδιώτης) πρέπει να το έχεις στην κατοχή σου για min 6 μήνες στην χώρα απο την οποία το εισάγεις.
Η όλη ιστορία με την κατάργηση των υπέρογκων φόρων στα μεταχειρισμένα θα συνεχίσει για πολύ, δεδομένου οτι το πρόστιμο που επιβάλλεται στην χώρα μας είναι μικρότερο των όσων κερδίζει απο την φορολογία-έστω και παράνομα.
Να είστε καλά


Αυτό ισχύει όταν είσαι μονιμος κάτοικος σε χώρα της ΕΕ και επιστρέψεις μόνιμα στην ελλάδα.

Σε αυτή την περίπτωση έχεις δικαίωμα να φέρεις ατελώς στην ελλάδα αυτοκίνητο (μέχρι καποια κυβικα , νομίζω 2200), υπο τις εξής προυποθέσεις

1. Μπορείς να αποδείξεις ότι μένεις και δουλευεις μόνιμα στη χώρα της ΕΕ
για τουλάχιστον 2 χρόνια. Αυτό σημαίνει
α. Ζεις εκεί τουλάχιστον 180 μέρες το χρόνο
β. Πληρώνεις Φορους εκεί
γ. Πληρωνεις Ασφαλιστικές εισφορές εκει
δ. Εχεις ΔΕΗ, ΟΤΕ , ΕΥΔΑΠ στο ονομα σου στηη χώρα της ΕΕ

2. Εχεις στην κατοχή σου (με πινακίδες της χώρας ΕΕ που κατοικείς)
τουλάχιστον για εξι (6) μήνες

3. Δεν έχεις πάρει ποτέ για τη χώρα αυτή αναβολή σπουδών για σπουδές εξωτερικού

Την έχω περάσει την διαδικασία.

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου θέσουν τους όρους (6μηνη κατοχή) για να εισάγεις αυτοκίνητο απο χώρα τηε ευρωπης. Ας μας πει ο Λορδος αλλά υπάρχει νομοθεσία κοινοτική περι διακίνησης αγαθών. Είναι διαφορετικό να σου επιβάλει φόρους και διαφορετικό να σου απαγορευει τη διακινηση αγαθών μέσα στην κοινότητα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Απρ 2006, 17:07

Μεχρι τωρα παντως δεν ισχυουν αυτα που λεει ο SI SIII disco για το μελλον δεν γνωριζω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Απρ 2006, 07:47

Αγαπητοί φίλοι,

το 6μηνο κτήσης του οχήματος ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις εισαγωγής αυτοκινήτου απο επαναπατρισθέντα, εργαζόμενο στο εξωτερικό ή διπλωματικό υπάλληλο. Ισως και για μια δύο ακόμη περιπτώσεις που μπορεί αυτή τη στιγμή να μην θυμάμαι. Οι πρόσθετες προϋποθέσεις που ήδη αναφέρθηκαν ισχύουν. Αν συμβαίνουν όλα τα πιό πάνω τότε το αυτοκίνητο μπορεί να λάβει ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας με μειωμένα τέλη ταξινόμησης (άλλος τρόπος για να πούμε ότι έχει μειωμένους εισαγωγικούς δασμούς στην ουσία)

Αν όμως κάποιος μόνιμος κάτοικος Ελλάδος θέλει να εισάγει δικό του αυτοκίνητο και να πληρώσει το κανονικό τέλος ταξινόμησης (χωρίς μειώσεις ή εκπτώσεις πέραν αυτών που έχουν να κάνουν με την παλαιότητα του οχήματος) τότε μπορεί να φέρει αυτοκίνητο χωρίς κανένα περιορισμό όσον αφορά τον χρόνο κτήσης του οχήματος στο όνομά του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Απρ 2006, 19:35

s.o.s. οποιος έχει service manual για discovery 93mpi ας βοηθήσει αν δεν είναι κόπος. ποσο σφίγγονται: μπιέλες, βάσεις στροφάλου, βολάν, κεφάλι .παρακαλώ διευκρινίστε αν είναι σε nm.- kgm. η lbt.ft.. Ευχαριστώ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Απρ 2006, 09:19

Νίκο καλημέρα,

αν θέλεις στείλε μου με προσωπικό μήνυμα ή ακόμη καλύτερα στο e-mail μου ( pantg@otenet.gr ) το fax ή την διευθυνσή σου για να σου στείλω τις τιμές των ρυθμίσεων του ροπόκλειδου που σε ενδιαφέρουν.
Αν μου στείλεις διεύθυνση μπορώ να σου στείλω το πλήρες service manual για τα αυτοκίνητα απο 1994 έως 1998. Οι βασικές ρυθμίσεις του κινητήρα είναι σχεδόν ίδιες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Απρ 2006, 12:48

To cd που σου λεει ο pantg θα σε καλυψει απολυτα και καλυτερα απο το παλαιοτερο manual που βγαινει σε 'εντυπη' μορφη.
Διαβασε προσεκτικα για την επιλογη της φλαντζας κεφαλης σε σχεση με τον περιοριστη της πιεσης λαδιου που εχουν τα παλαιοτερα μπλοκ!
Αν φλαντζα καινουργιο μοντελο - αφαιρουμε περιοριστη!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2006, 08:06

Discogirl με γειές, καλοτάξιδο, πάντα γερό και μόνο χαρούμενα πράγματα να κάνεις με αυτό.

Περιμένουμε εντυπώσεις όταν γυρίσεις (αν γίνεται σε άλλη θεματική ενότητα)

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες