Αλέξανδρε να το πουλήσεις ΑΜΕΣΑ !!!!
Αν σου δίνει καμμιά 60άρια χιλιάδες ευρώ πούλησέ το, πάρε άλλο Disco και κάνε τα ίδια από την αρχή. Αλλωστε αυτή δεν είναι η μεγάλη χαρά με τα Disco μας (και γενικά με τα Landies) ?
Ισως μόνο τα Jeep να έχουν τόσα πολλά πράγματα που να μπορείς να βελτιώσεις, αναβαθμίσεις, διαφοροποιήσεις, μετατρέψεις, προσαρμόσεις ανάλογα με την χρήση που θέλεις να κάνεις στο όχημά σου ή που χρειάζεται να γίνει σε αυτό.
Και για αυτό πιστεύω ότι σχεδόν κανένα Landy δεν είναι ίδια με τα υπόλοιπα. Αλήθεια υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου γενικότερα και όχι μόνο Land Rover, ο οποίος να μην έχει κάνει κάτι που να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του από κάποιο άλλο που άφησε την γραμμή παραγωγής με ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές?
Αναφορικά με την βελτίωση του αυτομάτου κιβωτίου σου εκτός από τον βαλβιδοφόρο σου άλλαξαν και τους δίσκους τριβής? Αν έχεις πρόβλημα με τους δίσκους τριβής (ελαφρύ πατινάρισμα) λόγω αυξημένης ροπής σου έχω ένα πολύ καλό βελτιωτικό που μπαίνει στο ATF για να λύνει τέτοια προβλήματα. Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου (μετά το κούρδισμα η ροπή του είχε δημιουργήσει πρόβλημα στους δίσκους τριβής) και έφερε εξαιρετικά αποτελέσματα. Εχεις κάνει κάτι και με το ψυγείο λαδιού του αυτομάτου κιβωτίου? Αν το χρησιμοποιείς στην Αθήνα σε μποτιλιαρίσματα το εργοστασιακό ίσως να μην επαρκεί. Και τελευταία ερώτηση, από θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα τί γίνεται. Ξέρω ότι ο Σπύρος θα σου έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην προστασία των εξαρτημάτων μέσα στο χώρο του κινητήρα από την ακτινοβολούμενη θερμοκρασία αλλά σε αντίστοιχο αυτοκίνητο με μοτέρ σαν το δικό σου (το πράσινο του Γιώργου που έρχεται επίσης στο συνεργείο σου) υπάρχει σοβαρό πρόβλημα θερμοκρασιών στο χώρο του κινητήρα (όχι στην θερμοκρασία ψυκτικού υγρού). Πολύ απλά δεν μπορείς να αγγίξεις το καπώ ή τα εξαρτήματα μέσα στο χώρο του κινητήρα όταν έχει δουλέψει αρκετά το μοτέρ. Εχεις και εσύ τέτοιο πρόβλημα?
Χαιρετώ