Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco...mania!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Μαρ 2006, 07:25

Ναι τα ποστ πρεπει να γίνουν 100 :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μαρ 2006, 08:32

Ενίσταμαι καθώς το θέμα για το δερμάτινο κάλυμα του τιμονιού είναι σαφώς τεχνικής φύσεως, να μην πω και θέμα ασφαλείας καθώς έτσι αυξάνεται η ακρίβεια των χειρισμών στο ανυπέρβλητης ακριβείας τιμόνι του Disco (περα γυαλό η μαούνα πάει....)

Πάντως προσωπικά προτιμώ να συζητάμε για όλα και ας απομακρυνόμαστε από τα τεχνικά.

Μία καλή ιδέα πάντως είναι να διατηρούμε το θέμα σχετικό με αυτά που ρωτάμε όταν έχουν σχέση με τεχνικά ή επιμορφωτικά θέματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2006, 09:29

Παντελή καλημέρα

1. σαφώς το ζήτημα του καλύμματος είναι και σχετικό και σημαντικό

2. σχετικά με την ακρίβεια χειρισμών, τα γνωστά, δηλ, όποιος θέλει ακρίβεια παίρνει κάτι με ψαλίδια και κρεμαγιέρα, εμείς θέλουμε να χαιρετούμε τους φορτηγατζήδες, λεωφορειούχους ως 'συναδέλφους'

3. Προτείνω να δημιουργηθεί χώρος λαντροβερικής αναψυχής, όπου εκεί να βγάζουμε τα περίλαμπρα βρεταννικά σώψυχά μας!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Μαρ 2006, 19:20

Μια μικρή διαπίστωση για όσους έχουν MPI. Αφαιρείται τον πνιχτή από το φιλτροκούτι εμπρός, βάζετε τέσσερα μπουζί NGK V-LINE νούμερο 28. Αποτέλεσμα: 2.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα λιγότερο περίπου σε ίδια διαδρομή. Εκπληκτικό! Και αληθινό. Ο κινητήρας αναπνέει ελαφρώς πιο εύκολα σε όλο το φάσμα τον στροφών. Κόστος: 16 euro λιανική τιμή. Έτσι απλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 01 Μαρ 2006, 20:40

'Ωπ τι εννοείς αδελφέ " τον πνίχτη";;;

Για πές κι' άλλα...
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2006, 07:59

Discoverer καλημέρα,

ο φίλος Disco θα πρέπει να αναφέρεται στο μαυρο πλαστικό χωνί που υπάρχει κολλημένο στο πλαστικό κουτί του φίλτρου αέρος. Αυτό που μοιάζει με το εμπρός ανοικτό σημείο μιάς καραμούζας ή κορνέτας κλπ.

Αν το βγάλετε μην ξεχάσετε να βάλετε εμπρός (πολύ καλά στερεωμένο όμως για να μην ρουφηχθεί μέσα) ένα "φίλτρο" από ένα κομμάτι γυναικείου καλσόν (μονή ή διπλή στρώση)

Ετσι θα περιορισθεί σημαντικά η πιθανότητα να σας ρουφήξει πολύ νερό από πιτσιλίσματα σε παιχνίδια σε νερολακκούβες περασμένες με μεγάλη ταχύτητα. Η πιθανότητα είναι μικρή αλλά έχουν αναφερθεί σοβαρά βρεγμένα φίλτρα αέρος από αυτό.
Το πλέγμα του καλσόν έχει την ιδιότητα να μην εμποδίζει σοβαρά τον αέρα αλλά να εμποδίζει το νερό να μπεί σε μορφή σταγόνων.

Πάντως η πρόταση του φίλου Disco ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, φθηνή και λογικότατη. Μήπως το μπουζί αυτό είναι πολύ θερμό για την κυλινδροκεφαλή?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Μαρ 2006, 09:41

Ούυππςςςςςς
Με καλσόν και καλτσοδετα σα τη Σπεράτζα Βρανά θα γίνει το disco μου!
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2006, 16:26

Φίλε discoverer πάλι καλά που δεν μας είπες ότι θα μοιάζει με την Τζένη Χειλουδάκη !!!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Μαρ 2006, 16:48

έχει δίκιο ο Παντελής, το έπαθα αυτό με τα νερά που ανέφερε, παράλειψη μου. Τα μπουζί είναι αντιστοιχία του BKR6E το γραφει άλλωστε και απάνω το μονο που αλλάζει η ακίδα έχει μια τομή στην μέση με αποτέλεσμα τον διπλό σπινθήρα με τα ανάλογα αποτελέσματα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Μαρ 2006, 17:03

Kαι πιο οικολογικό αφού έχουμε καλύτερη καύση.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2006, 18:04

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΜΠΟΥΖΙ !!!!

πολύ μου άρεσε ο όρος !!!!

να γιατί τα diesel μοτερ δεν θεωρούνται οικολογικά στην Ελλάδα.....
Δεν έχουν μπουζί.

(για να αστειευόμαστε και λιγάκι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 02 Μαρ 2006, 19:22

Φιλε μου Παντελή είμαι σίγουρος ότι ξέρεις ότι οι πετρελαιοκινητήρες πια είναι κατά πολύ πιο καθαροί από τα δήθεν οικολογικά αμόλυβδα τερατουργήματα. Εμείς που συχνάζουμε στα βουνά έχουμε δει μερικά δέντρα να σαπίζουν από της κορυφές . Σε ερώτηση μου προς Φίλου γεωπόνου η απάντηση ήταν ότι ευθύνονται αυτοί που πρώτοι εμπορεύθηκαν την αμόλυβδη εις γνώσιν τους τι ζημια έκανε στο οικοσύστημα στο οποιο δυστυχώς είμαστε θύτες και θύματα. Κάτι που στην πορεία διορθώθηκε ελαφρώς αλλα η ζημια είχε ήδη πια γίνει και εξακολουθεί να υφίσταται με τελικό αποδεκτη ότι βιώνει και ζει. Τα ζώα ζουν και οι άνθρωποι και τα φυτά βιώνουν κατά τον ΘΕΊΟ ΠΥΘΑΓΌΡΑ. Μιας και απ ότι κατάλαβα είσαι Ελληνόπληκτος. Kαι πολύ καλά κανεις. Φιλικά, Νίκος από Πάτρα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 03 Μαρ 2006, 07:47

disco έγραψε:έχει δίκιο ο Παντελής, το έπαθα αυτό με τα νερά που ανέφερε, παράλειψη μου. Τα μπουζί είναι αντιστοιχία του BKR6E το γραφει άλλωστε και απάνω το μονο που αλλάζει η ακίδα έχει μια τομή στην μέση με αποτέλεσμα τον διπλό σπινθήρα με τα ανάλογα αποτελέσματα.


Αναφέρεις τα μπουζί που φορούν τα Vitara, καλή αρχή :lol: :lol: Αφού ταιριάζουν πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και την αντιστοιχία σε μπουζί ιριδίου που πουλάει η suzuki τα οποία κάνουν κάποια διαφορά σε διάρκεια – κατανάλωση- επιδόσεις . Ελάτε στην αγκαλιά της Suzuki μια οικογένεια είμαστε :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό takhs » 03 Μαρ 2006, 12:56

blackchris έγραψε: Ελάτε στην αγκαλιά της Suzuki μια οικογένεια είμαστε :lol: :lol:

Τωρα αυτο ειναι καλο η κακο ? :D :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Μαρ 2006, 14:53

blackchris έγραψε:
disco έγραψε:έχει δίκιο ο Παντελής, το έπαθα αυτό με τα νερά που ανέφερε, παράλειψη μου. Τα μπουζί είναι αντιστοιχία του BKR6E το γραφει άλλωστε και απάνω το μονο που αλλάζει η ακίδα έχει μια τομή στην μέση με αποτέλεσμα τον διπλό σπινθήρα με τα ανάλογα αποτελέσματα.


Αναφέρεις τα μπουζί που φορούν τα Vitara, καλή αρχή :lol: :lol: Αφού ταιριάζουν πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και την αντιστοιχία σε μπουζί ιριδίου που πουλάει η suzuki τα οποία κάνουν κάποια διαφορά σε διάρκεια – κατανάλωση- επιδόσεις . Ελάτε στην αγκαλιά της Suzuki μια οικογένεια είμαστε :lol: :lol:


Eξω απο δω ρεεεεεεεεεεεε
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες