Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η απάντηση σε όσους μιλάνε για αξιοπιστία Land Rover...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Re: Η απάντηση σε όσους μιλάνε για αξιοπιστία Land Rover...

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 15 Φεβ 2006, 19:41

Ποιά λέτε χρέπια και γιαγιάδες ρε παιδιά?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Η απάντηση σε όσους μιλάνε για αξιοπιστία Land Rover...

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Φεβ 2006, 23:00

γιαγιές είναι τα S1, 2 και κττμα 3

χρέπι (aka κίτρινο χρέπι είναι το ένα και μοναδικό)

χρέπια γενικά είναι τα ρημάδια

συγκεκριμένα χρέπια έχουν ειδικές ονομασίες πχ

μπανιέρα = μπλακρίς
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Φεβ 2006, 06:29

...... και ρεκτιφιασμένο παρτάλι = firelord (τωρα ετοιμάζεται για ρεκτιφιέ στο V 8 ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Φεβ 2006, 18:20

Φίλε blackchris καλημέρα,

γιατί μου τον στεναχωρείς το φίλο μας το Γιώργο?
Αλλωστε το ρεκτιφιέ αν γίνει καλά στην ουσία σου κάνει το μοτέρ σου καλύτερο από καινούργιο.

Γιώργο αν ανοίγεις και το V8 πάρε τηλέφωνο να τα πούμε γιατί υπάρχουν ορισμένα πράγματα που αξίζεις να κάνεις για καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αντοχή και μικρότερη κατανάλωση και στοιχίζουν λιγότερο από τα γνήσια LR.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Φεβ 2006, 18:52

Παντελή άστον να λέει, φταίει το κρύο που έφαγε από το σκασμένο καλοριφέρ του ταχυβραστήρα του. Δεν διαπιστώνεις δε πως τώρα τελευταία τα σχόλιά του έχουν πάρει την κατιούσα? Φταίνε τα παγωμένα εγκεφαλικά κύτταρα προσφορά του Βιτάρα (ΑΚΑ αυγοβράστορα)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Φεβ 2006, 18:07

Παντελή δεν τον στεναχωρώ τον φίλο μου τον Γιώργο ψυχοθεραπεία του κάνω :twisted: :twisted:
Μίλα του για ρεκτιφιέ και πειράγματα και πάρε του την ψυχή :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Φεβ 2006, 21:30

γι'αυτό κι εγώ σου μιλάω για ψυγεία, κολλάρα, ατμούς, νερά κλπκλπ!

ψυχοθεραπεία σου κάνω μπρέ!

ΥΓ ψάξτο λίγο καθώς κοντεύεις να φτάσεις το....Βίδα ΑΡΧΑΡΧ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 18 Φεβ 2006, 00:09

firelord έγραψε:γι'αυτό κι εγώ σου μιλάω για ψυγεία, κολλάρα, ατμούς, νερά κλπκλπ!

ψυχοθεραπεία σου κάνω μπρέ!

ΥΓ ψάξτο λίγο καθώς κοντεύεις να φτάσεις το....Βίδα ΑΡΧΑΡΧ!


H αλήθεια είναι ότι αν δεν υπήρχες εσύ με την παρταλολαγνεία σου θα με είχε πάρει απο κάτω, :twisted: :twisted: :twisted:
Αλήθεια η παρταλολαγνεία δεν είναι ποινικά κολάσιμη ?? :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Φεβ 2006, 00:22

Εγώ άλλα άκουσα.

Κάτι για V12 πήρε το αυτί μου και όχι ρεκτιφιέ !

Λόρδε πέστα για να μήν τα πω εγώ !!!!!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Φεβ 2006, 02:05

Φίλε giagoulas δυστυχώς V12 στο Disco ή στο RaRo Classic δεν μπαίνει χωρίς εκτενέστατες μετατροπές (επιμήκυνση σασσί και αμαξώματος) καθώς ο μόνος ρεαλιστικά διαθέσιμος (Jaguar V12) δεν χωράει.

Υπάρχει βεβαίως η λύση του W12 της VAG αλλά αυτοί οι κινητήρες είναι ακόμη ΠΟΛΥ ακριβοί. Πάντως ακόμη και αυτός θα πρέπει να βρίσκει στα πλάγια του σασσί καθώς είναι πολύ πλατύς στον κορμό του και αρκετά ψηλός στο συνολικό ύψος του.

Καλή μετατροπή για τα Disco, Defender και RaRo Classic είναι ο 6κύλινδρος της BMW o oποίος μπαίνει "κουτί" και ταιριάζει και εύκολα με τα κιβώτια ταχυτήτων καθώς υπάρχουν έτοιμες "χελώνες" για να ταιριάξει.
Και να θυμήσω ότι αυτός ο εξακύλινδρος βγαίνει και σε βενζίνη (οι παλαιές Μ φορούσαν το μοτέρ αυτό έως 350 άλογα αν θυμάμαι καλά) και σε πετρέλαιο.

(τι σας κάνω τώρα ε????)

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 18 Φεβ 2006, 02:38

pantg έγραψε:Φίλε giagoulas δυστυχώς V12 στο Disco ή στο RaRo Classic δεν μπαίνει χωρίς εκτενέστατες μετατροπές (επιμήκυνση σασσί και αμαξώματος) καθώς ο μόνος ρεαλιστικά διαθέσιμος (Jaguar V12) δεν χωράει.

Χαιρετώ
[/img]


Παντελή, επειδή έθιξες κάτι που το κοιτάω, έχουμε στοιχεία (διαστάσεις-βάρος) για αυτό τον κινητήρα; Ξέρω πως ο κινητήρας του L. Rover μπορεί να τοποθετηθεί κάπου 5 εκ. πιο πίσω. Μήπως έτσι δημιουργείται χώρος για τον V12;

Πέρα από το θέμα της τοποθέτησης, σαν κινητήρας τι λέει (αξιοπιστία, ανταλλακτικά κλπ.). Για ροπή και δύναμη δε ρωτάω... :shock:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 18 Φεβ 2006, 03:15

jdelis έγραψε:
pantg έγραψε:Φίλε giagoulas δυστυχώς V12 στο Disco ή στο RaRo Classic δεν μπαίνει χωρίς εκτενέστατες μετατροπές (επιμήκυνση σασσί και αμαξώματος) καθώς ο μόνος ρεαλιστικά διαθέσιμος (Jaguar V12) δεν χωράει.

Χαιρετώ
[/img]


Παντελή, επειδή έθιξες κάτι που το κοιτάω, έχουμε στοιχεία (διαστάσεις-βάρος) για αυτό τον κινητήρα; Ξέρω πως ο κινητήρας του L. Rover μπορεί να τοποθετηθεί κάπου 5 εκ. πιο πίσω. Μήπως έτσι δημιουργείται χώρος για τον V12;

Πέρα από το θέμα της τοποθέτησης, σαν κινητήρας τι λέει (αξιοπιστία, ανταλλακτικά κλπ.). Για ροπή και δύναμη δε ρωτάω... :shock:


Ρε τι ειν τούτοι :twisted: ουτε χουμορ δεν μπορεί να κάνει κανείς :roll:
Αλήθεια βρε Παντελή εκείνος ο πυραυλοκινητήρας που είχε βγάλει η LR μπαίνει σε φριλάδερ ?? :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Φεβ 2006, 08:48

pantg έγραψε:Καλή μετατροπή για τα Disco, Defender και RaRo Classic είναι ο 6κύλινδρος της BMW o oποίος μπαίνει "κουτί" και ταιριάζει και εύκολα με τα κιβώτια ταχυτήτων καθώς υπάρχουν έτοιμες "χελώνες" για να ταιριάξει.
Και να θυμήσω ότι αυτός ο εξακύλινδρος βγαίνει και σε βενζίνη (οι παλαιές Μ φορούσαν το μοτέρ αυτό έως 350 άλογα αν θυμάμαι καλά) και σε πετρέλαιο.

(τι σας κάνω τώρα ε????)

Χαιρετώ
[/img]


Εσύ έχεις βαλθεί ή να μας ξεράνεις ή να μας θεραπευσεις με τη θεραπεία του ΣΟΚ !!!!!!!

Το μοτερ της BMW είναι πιο οικονομικό απο το 3.9 ή το 4.6 ?

Μαυροχριστο, κόψε τα αστεία γιατί θα αρχίσουμε να μιλάμε για τη μετατροπή- αλλάγή του πισω αξονα του DISCO με Vitara (ολόκληρο, οχι αξονα)


P.S. Πλακα έκανα για το V12!!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Φεβ 2006, 20:09

1. προσωπικά θα πρότεινα να αποφύγεις μοτέρ της BMW, ένας 3.5 ή 3.9 είναι εξαιρετική επιλογή, με πληθώρα τεχνογνωσίας - ανταλλακτικών, εύκολη μετατροπή από mpi και με κτηνώδεις επιδόσεις

2. δεν αξίζει να βάλεις το οτιδήποτε από βιτάρα στο καμάρι σου, δεν αξίζει σου λέω

3. καταλάβαμε τον αστεϊσμό σου για τον V12, φυσικά αναφερόσουν στον W12 του Phaethon!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Φεβ 2006, 01:47

Γιάννη (jdelis) γειά,

για το μοτέρ V12 τα είπαμε και απο τηλεφώνου. Καλό είναι να το αποφύγεις γενικότερα καθώς ναι μεν είναι V12 αλλά υπάρχουν σαφώς καλύτερα μοτέρ από αυτό. (προβληματικό κυρίως στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του, υψηλότατες καταναλώσεις και ιπποδύναμη/ροπή που δεν ανταποκρίνεται στον αριθμό των κυλίνδρων)

Γιώργο (firelord) γειά,

η μετατροπή σε 6κύλινδρο της BMW είναι πιθανόν πιό εύκολη από μετατροπή σε V8. Επιπροσθέτως οι 6κύλινδροι της BMW είναι σαφώς αποδοτικότεροι, οικονομικότεροι, δυνατότεροι, ανθεκτικότεροι και πιό αξιόπιστοι από τους V8 (ακόμη και από τον 4.6 για να σε προλάβω)
Αλλωστε το καλύτερο 90άρι που έχει φτιαχθεί παγκοσμίως θεωρείται το D90 2.8 που έφτιαχνε για περίπου ένα χρόνο η Land Rover της Νοτίου Αφρικής. Αυτοκίνητο που είχε εξελιχθεί τον καιρό που η BMW είχε στην κατοχή της την Land Rover. Το αμέσως καλύτερο 90αρι θεωρείται το 50th Anniversary αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Αν μας ακούσουν ότι οι επιδόσεις του 3.9 είναι κτηνώδεις θα γελάνε σε βάρος μας οπότε άσε να μην το συζητάμε καλύτερα δημοσίως και μας πάρουν με τα λεμόνια. Οτι ο V8 μπορεί να βελτιώθει ώστε να βγάζει μερικά αξιοπρεπή άλογα για την χωρητικότητα που αποκτά αυτό είναι σχετικά αληθές. Αλλά το κόστος για κάτι τέτοιο και η μείωση της διάρκειας ζωής του κινητήρα τόσο μεγάλη που προσωπικά θεωρώ ότι δεν αξίζει τον κόπο.
Το V8 είναι ένα μοτέρ 40+ χρόνων και αυτό του φαίνεται όπως και αν το ψάξεις.

Φίλε blackchris,

το κακό είναι ότι δεν αστειευόμουν για τον V12. Eχει τοποθετηθεί από το εργοστάσιο (την LR) δηλαδή σε πειραματικό Range Rover γύρω στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Αντίστοιχα είχε τοποθετηθεί και ο V12 της BMW σε Range Rover P38A (δηλαδή της γενιάς 2.5DSE, 4.0 και 4.6) και μάλιστα είχε κυκλοφορήσει κανονικά (το είχε κάνει δώρο η Land Rover στον Πιχτεστριντερ της BMW)

Oσο για το πυραυλοκίνητο Freelander ακόμη προσπαθούμε να το φρενάρουμε !!!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης