Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

γρηγορη ανοδος θερμοκρασιας σε disco mpi 96

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

γρηγορη ανοδος θερμοκρασιας σε disco mpi 96

Δημοσίευσηαπό ark » 30 Ιαν 2006, 04:50

γεια σας κυριοι,
αν και εχω το disco περιπου 3 χρονια, αυτο ειναι το πρωτο μου post.
μου συμβαινει κατι που νομιζω εχει ξανασυζητηθει.
ενω σε φυσιολογικες συνθηκες κινησης η θερμοκρασια ειναι τελεια, και η απωλεια paraflu φυσιολογικη (μενει παντα 2-3 ποντους κατω απο κει που θα πρεπε..), οταν βρεθω σε μεγαλο μποτιλιαρισμα καποια στιγμη η βελονα της θερμοκρασιας ανεβαινει με πολυ γρηγορο ρυθμο. ευτυχως μεχρι τωρα την βλεπω παντα, και σβηνω πριν το κοκκινο.
ελεγχοντας μετα την σταθμη του paraflu βρισκω 3-5 λιτρα λιγοτερα.
σε ελεγχο των σωληνωσεων ψυξης, ολα φαινονται καλα, ο θερμοστατης δειχνει να λειτουργει, και το βεντιλατερ επισης.
κατι ομως, καποια στιγμη, απ οτι φαινεται δεν λειτουργει.
εχει κανεις παρομοια εμπειρια?
ευχαριστω πολυ,
αρης
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2006, 07:18

Φίλε Αρη γειά

(πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους να υπογράφουν με το όνομά τους στο τέλος του κειμένου τους. Αισθάνομαι ότι απαντώ σε άνθρωπο που δεν ντρέπεται για το όνομά του και διατηρεί την ευγένεια σε καιρό που σπανίζει)

Πίσω στο θέμα μας.

Εχεις προσέξει αν έχεις πολλούς λευκούς ατμούς από την εξάτμισή σου όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο όταν το βάζεις εμπρός? Ή όταν αρχίζει να παραζεσταίνεται?

Εχεις ελέγξει ότι τα βεντιλατέρ που βλέπεις να δουλεύουν είναι αυτά που βρίσκονται από την πλευρά της μηχανής και όχι αυτά από την εξωτερική μεριά? (δηλαδή του air condition)

Eχεις ελέγξει μήπως χάνεις υγρά ψύξης του κινητήρα (ας τα πούμε paraflu) από την τάπα ή το ρεζερβουάρ υπερχείλισης. Αν έχεις το μαύρο τότε πολύ πιθανόν να έχει αρχίσει να σου ραγίζει στην περιμετρική κόλληση των δύο (επάνω και κάτω) κομματιών του (κλασσική ζημιά, όπως και η κολλημένη τάπα που δεν κρατά πίεση, επιτρέπει στο υγρό να βράσει και να ξεχειλίσει, να μειωθεί η ποσότητά του και να ανέβει η θερμοκρασία)

Ρίξε επίσης, σε παρακαλώ, και μία ματιά μήπως και χρειάζεται και καθάρισμα το ψυγείο σου. Ισως να θέλει και κάποιο εσωτερικό καθάρισμα βέβαια το οποίο ΔΕΝ φαίνεται κοιτώντας το από έξω.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ark » 31 Ιαν 2006, 03:41

γεια σου Παντελη, και σ ευχαριστω για την βοηθεια.
αυτο που περιγραφεις με το μαυρο δοχειο το παθα πριν δυο χρονια. δυστυχως οταν το αλλαξα ξαναβαλα μαυρο. (δεν ηξερα, αυτο υπηρχε εκεινη την ωρα.)
αυτο που προσεξαμε σημερα με τον μηχανικο μου, ειναι οτι υπηρχε μια μικρη (???) διαρροη στην κατω μεγαλη σωληνα του δοχειου διαστολης. ηταν φθαρμενη και πρασινη. δεν βρηκαμε αλλο περιεργο σημειο.
το διορθωσαμε, αλλα για σιγουρια παρηγγειλα το ασπρο δοχειο και τον θερμοστατη. θα τα βαλω αυριο και θα ενημερωσω για την εξελιξη.
οσον αφορα τα υπολοιπα, η αληθεια ειναι οτι ψιλοβγαζει λευκους ατμους η εξατμιση. δεν ξερω αν ειναι πολυ η λιγο. μου φαινεται φυσιολογικο σε σχεση με αλλα αμαξια, αλλα θα τσεκαριστει επισης, καθως μου βαλες ιδεες..
και παλι ευχαριστω, θα ενημερωσω.
αρης κουντουρης
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2006, 05:53

Aρη γειά,

αν θέλεις κάνε μου ένα τηλέφωνο να τα πούμε και ζωντανά.

(τηλ 22950 37637 και 6944 579911)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ark » 22 Φεβ 2006, 13:05

χαιρεται κυριοι,
ενημερωνω για την εξελιξη του θεματος.
περασε αρκετος καιρος απ την αλλαγη του δοχειου διαστολης, και το αμαξι βρεθηκε 4-5 φορες σε συνθηκες κινησης, χωρις να ξαναπαρουσιασει αντιστοιχο προβλημα. μαλλον λυθηκε. βεβαια το paraflu του το πινει, αν και πολυ λιγοτερο. κατι σημαινει αυτο?
αρης
Άβαταρ μέλους
ark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 04:13
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2006, 19:46

Αρη γειά,

είναι πολύ πιθανόν η απώλεια ψυκτικού υγρού να οφείλεται σε κάποιο σωλήνα του συστήματος που δακρύζει και ιδίως όταν αφήνεις το αυτοκίνητο μετά από χρήση του (λόγω της αυξημένος διαστολής και πίεσης στο σύστημα)

Θα σου πρότεινα να κάνεις έναν έλεγχο με περισσότερη προσοχή στους σωλήνες που πάνε ΠΙΣΩ από τον κινητήρα.

Αλλιώς το να σου "τρώει" νερό είναι μία πρώτη ένδειξη προβλήματος σε φλάντα κεφαλής ή και στην ίδια την κεφαλή με ακόμη πιό σπάνια αλλά και πολύ πιό ακριβή ζημιά την πιθανότητα ραγισμένου μπλόκ.

Πάντως πιστευω και εύχομαι να είναι μόνο κάποιο κολλάρο που χάνει λόγω ηλικίας και ξεσφίγματός του από κραδασμούς, συστολές/διαστολές κλπ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2006, 20:19

νομίζω οτι ο φίλος πρέπει να εξετάσει και την περιοχή της αντλίας νερού
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2006, 20:53

Απολύτως σωστός !!!!
και χαίρομαι που το συμπλήρωσες καθώς το ξέχασα.

Γειά σου βρε απαίσιε δικηγόρε !!!!
(αλήθεια σου έχω πει για τις αντλίες νερού στα V8? xixixixixixixi Θα με δείρεις στο τέλος.....)


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2006, 21:31

λεγε ρε, δε σε σκιάζομαι!

ΥΓ ευχαριστώ ευχαριστώ, είδες που εκπαιδεύομαι!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες