από disco » 28 Δεκ 2005, 20:23
αν ο κινητήρας δεν χρειάζεται επιπλέον οκτάνια δεν του βάζουμε. δηλαδή, αν δεν έχει ο κινητήρας μας πάνω από 11.3 προς 1 συμπίεση τα επιπλέον οκτάνια κάνουν υπερθέρμανση και τις περισσότερες φορες έχουμε απώλεια ισχύος στις υψηλές στροφές. εν ολίγοις τα οκτάνια βενζίνης τα καθορίζει η ο κατασκευαστής η αυτός που μας ,,τεζάρισε,, τον κινητήρα. πλην τον turbo κινητήρων όπου το καλο καύσιμο είναι ευπρόσδεκτο. στα ατμοσφαιρικά μοτέρ βλέπουμε μια βελτίωση στις χαμηλές στροφές διότι η εν λόγο βενζίνη αναφλέγεται ταχύτερα, στις υψηλές όμως στροφές αυτό κάνει τον κινητήρα να αδρανεί και σαν επακόλουθο έχουμε την απώλεια της "υπερστροφιας" και την απώλεια τον δυσεύρετων πια euro.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra