Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

100άρα βενζίνη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό michailbm » 21 Οκτ 2005, 18:05

Λοιπών με το πινιν έκανα δυναμομέτρηση με απλή αμόλυβδη και μου έδειξε 116 ps αντί 129 ps που δίνει ο κατασκευαστής!
Έβαλα λοιπών 100αρα και μετά από 150 χλμ που έκανα με αυτήν ξανάκανα δυναμομέτρηση και απέδωσε τα αναμενόμενα 126 ps!!!
Αυτό νομίζω τα λέει όλα!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pajino » 21 Οκτ 2005, 18:41

michailbm έγραψε:Λοιπών με το πινιν έκανα δυναμομέτρηση με απλή αμόλυβδη και μου έδειξε 116 ps αντί 129 ps που δίνει ο κατασκευαστής!
Έβαλα λοιπών 100αρα και μετά από 150 χλμ που έκανα με αυτήν ξανάκανα δυναμομέτρηση και απέδωσε τα αναμενόμενα 126 ps!!!
Αυτό νομίζω τα λέει όλα!


Ερώτηση:
H απλή που δούλευες ήταν επώνυμη ή όχι και η 100άρα μετά της ίδιας εταιρίας;

Eίχες διαφορά και στην κατανάλωση όπως αναφέρουν πιο πάνω;
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό michailbm » 21 Οκτ 2005, 19:32

Λογο του ότι υπάρχουν τρία βενζινάδικα (ΕΚΟ ΣΕΛ ΒΡ) ανάμεσα στο σπίτι μου και την δουλειά μου (περίπου 1000μ απόσταση) βάζω πάντα απ' αυτα!
Ναι είχα διαφορά στην κατανάλωση που την αποδίδω στο ότι λογο που είχε καλύτερη απόδοση ο κινητήρας πήγαινε με λιγότερο γκάζι για την ίδια απόδοση που του ζητούσα!
Υ.Σ. Και τα τρία θεωρούνται απ' τα "καθαρότερα" στα Χανια.
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pajino » 21 Οκτ 2005, 19:53

michailbm έγραψε:Λογο του ότι υπάρχουν τρία βενζινάδικα (ΕΚΟ ΣΕΛ ΒΡ) ανάμεσα στο σπίτι μου και την δουλειά μου (περίπου 1000μ απόσταση) βάζω πάντα απ' αυτα!
Ναι είχα διαφορά στην κατανάλωση που την αποδίδω στο ότι λογο που είχε καλύτερη απόδοση ο κινητήρας πήγαινε με λιγότερο γκάζι για την ίδια απόδοση που του ζητούσα!
Υ.Σ. Και τα τρία θεωρούνται απ' τα "καθαρότερα" στα Χανια.


ok ευχαριστώ!
Θα την δοκιμάσω για να δω την κατανάλωση αν και στο bp που βάζω την ultimate 100 την έχει 1,27 :shock: !! τώρα που έχει πέσει η τιμή της λίγο, και τα λυπάμαι για μες τη πόλη που έχω περίπου 12lt / 100km.

Αλλά μπρος στα κάλει τι 'ναι ο πόνος! :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 22 Οκτ 2005, 08:40

pajino έγραψε:
michailbm έγραψε:Λογο του ότι υπάρχουν τρία βενζινάδικα (ΕΚΟ ΣΕΛ ΒΡ) ανάμεσα στο σπίτι μου και την δουλειά μου (περίπου 1000μ απόσταση) βάζω πάντα απ' αυτα!
Ναι είχα διαφορά στην κατανάλωση που την αποδίδω στο ότι λογο που είχε καλύτερη απόδοση ο κινητήρας πήγαινε με λιγότερο γκάζι για την ίδια απόδοση που του ζητούσα!
Υ.Σ. Και τα τρία θεωρούνται απ' τα "καθαρότερα" στα Χανια.


ok ευχαριστώ!
Θα την δοκιμάσω για να δω την κατανάλωση αν και στο bp που βάζω την ultimate 100 την έχει 1,27 :shock: !! τώρα που έχει πέσει η τιμή της λίγο, και τα λυπάμαι για μες τη πόλη που έχω περίπου 12lt / 100km.

Αλλά μπρος στα κάλει τι 'ναι ο πόνος! :wink:

Αυτά τα¨"κάλλη" θα μας φάνε την τσέπη :roll: !!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Οκτ 2005, 20:12

Αγαπητοί φίλοι με γιαπωνέζικα ίσως πρέπει να θυμηθείτε ότι οι ίπποι των φίλων μας από την Απω Ανατολή είναι λίγο ασθενέστεροι από τους ευρωπαϊκούς (αγγλικούς για την ακρίβεια)

Αρα σε ευρωπαϊκούς ίππους έχετε λιγότερα άλογα από αυτά που αναγράφει ο κατασκευαστής εκτός και αν ΡΗΤΑ αναφέρει ότι η ιπποδύναμη είναι μετρημένη σε bhp (British Horse Power)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό michailbm » 22 Οκτ 2005, 21:30

Μα Παντελή δεν έχει τόσο σημασία το τελικό ποσό όσο η διαφορά από την μια βενζίνη με την άλλη και μάλιστα με τη ίδια μονάδα μέτρησης (λογο του ότι η δυναμομετρηση έγινε στο ίδιο δυναμόμετρο)!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Οκτ 2005, 09:37

Φίλε Μιχάλη,

το σχόλιό μου αναφερόταν στην διαφορά της ιπποδύναμης που βρήκε το δυναμόμετρο (το οποίο θα πρέπει να είναι ρυθμισμένο στο αν μετράει σε ευρωπαϊκούς ίππους) και στην ιπποδύναμη που θεωρητικά έχει το Pinin (η οποία πιθανολογώ πως θα πρέπει να είναι μετρημένη σε γιαπωνέζικους ίππους)

Η διαφορά που έκανε η χρήση 100άρας στις μετρήσεις που έκανες είναι ένα εξαιρετικά καλό στοιχείο για την αποτελεσματικότητά της.
Σου έδωσε δηλαδή περίπου 9% παραπάνω ιπποδύναμη και μάλιστα χωρίς να έχεις βάλει και πολλές φορές βενζίνη (δηλαδή να έχεις γεμίσει το τεπόζιτο πρώτα μερικές φορές)
Βέβαια θα πρέπει και το Pinin σου να μην έχει κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα ώστε να έχει προβλήματα με βρωμιές, βερνίκια κλπ στο σύστημα παροχής καυσίμου και στους θαλάμους καύσης και έτσι η διαφορά να έγινε σχεδόν αμέσως φανερή στο δυναμόμετρο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό teroulas » 24 Οκτ 2005, 07:40

Εγώ στον 1300άρη κινητηράκο του terios έχω παρατηρήσει τα εξής:

Με 100άρα έχω καλύτερο ξεκίνημα και αίσθηση δύναμης-ροπής χαμηλά, αλλά μετά τις 3500rpm το νιώθω σαν μπουκωμένο. Σαν να θέλει μεγαλύτερη εξαγωγή. Σαν να έχει να δώσει κι άλλα και δεν το αφήνει η εξαγωγή. Σίγουρα καλύτερο για βουνό που δουλεύω 1η - 2η.

Με την 95άρα είναι πιο 'ασθενικό΄ χαμηλά, (μικρή διαφορά αλλά υπάρχει), αλλά μέχρι και τους κόφτες δεν δείχνει αυτό το μπούκωμα.

Νομίζω ότι οι εγκέφαλοι <2000 (μοντ 1999 το δικό μου) λαμβάνουν σαν πλούσιο μείγμα την 100άρα. Και σε ένα starlet (98') που είχα το ίδιο μου έκανε.

Ο μηχανικός βέβαια μου είπε να βάζω ότι θέλω αρκεί να είναι καθαρή
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 28 Δεκ 2005, 19:46

Σήμερα ο βενζινάς που βάζω SHELL V-POWER RACING (100 οκτάνια) μου είπε (επέμενε κιόλας! :evil: )να βάλω SHELL V-POWER απλή (95 οκτάνια) με τη δικαιολογία οτι κάνει περισσότερη οικονομία από την 100άρα διότι η 100άρα είναι μόνο για γκάζια.
Αληθεύει ή ο βενζινάς είναι εντελώς άσχετος? :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Δεκ 2005, 20:23

αν ο κινητήρας δεν χρειάζεται επιπλέον οκτάνια δεν του βάζουμε. δηλαδή, αν δεν έχει ο κινητήρας μας πάνω από 11.3 προς 1 συμπίεση τα επιπλέον οκτάνια κάνουν υπερθέρμανση και τις περισσότερες φορες έχουμε απώλεια ισχύος στις υψηλές στροφές. εν ολίγοις τα οκτάνια βενζίνης τα καθορίζει η ο κατασκευαστής η αυτός που μας ,,τεζάρισε,, τον κινητήρα. πλην τον turbo κινητήρων όπου το καλο καύσιμο είναι ευπρόσδεκτο. στα ατμοσφαιρικά μοτέρ βλέπουμε μια βελτίωση στις χαμηλές στροφές διότι η εν λόγο βενζίνη αναφλέγεται ταχύτερα, στις υψηλές όμως στροφές αυτό κάνει τον κινητήρα να αδρανεί και σαν επακόλουθο έχουμε την απώλεια της "υπερστροφιας" και την απώλεια τον δυσεύρετων πια euro.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Δεκ 2005, 20:36

θα πρέπει δε να ληφθεί υπ όψιν ότι όσα περισσότερα οκτάνια έχει το καύσιμο μας τόσο πιο ρευστό καθίσταται. προσοχή σε αυτό το ζήτημα διότι μεταβάλει τα δεδομένα του εγκκεφάλου μιας και ρέει ταχύτερα παντού. για αυτό μίλησα για της οδηγίες του κατασκευαστή η του μάστορα που προσάρμοσε τα νέα δεδομένα. άλλωστε η δύναμη ενός κινητήρα δεν εξαρτάται από το καύσιμο αλλα από τον χρονισμό του. το καύσιμο απλά εξυπερητεί τον χρονισμό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Δεκ 2005, 20:41

A! bhp είναι η πραγματική ιπποδύναμη. όπου b ίσον πραγματική. δηλαδή θερμοδυναμική ενέργεια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Δεκ 2005, 20:46

η πραγματική ιπποδύναμη είναι τα εξής......... διάμετρος επί διαδρομή επί μέση πίεση επί αριθμό στροφών. Αυτά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Δεκ 2005, 20:55

όταν κάνετε δυναμομέτρηση σε στατικό δυναμόμετρο είναι σαν να κάνετε μπάνιο με αδιάβροχο! μονο στον δρόμο μπορείτε να έχετε για ένα καρο λόγους την σωστή μέτρηση μιας και αυτό εξαρτάται από πόλους παράγοντες. κυκλοφορούν στο εμπόριο (ακόμα και στην ΕΛΛAΣ)δυναμόμετρα χειρός τα οποια είναι μεγαλύτερης ακριβειας από τα πανάκριβα στατικά. μερικά έχουν σαν αγορά 250 euro.ΈΧΩ ΈΝΑ. είναι ακριβέστατο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες