Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

DISCOVERY

Δημοσίευσηαπό gatsinik » 14 Οκτ 2005, 20:30

ΘA ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ DISCOVERY.
HMOYN ΓIA 13 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ DEFENDER ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΥΛΗΣΑ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ LAND ROVER.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ.
1.ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ(ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)
2.ΑΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ.
3.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ (ΣΑΣΙ-ΚΙΒΩΤΙΟ-ΜΗΧΑΝΗ).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Άβαταρ μέλους
gatsinik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 23:28
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Οκτ 2005, 21:06

Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 21:32

tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό gatsinik » 14 Οκτ 2005, 22:05

discoman έγραψε:
tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα

96 MONTELO KAI 240000XΛΜ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ
Άβαταρ μέλους
gatsinik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 23:28
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 22:14

gatsinik έγραψε:
discoman έγραψε:
tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα

96 MONTELO KAI 240000XΛΜ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 22:16

discoman έγραψε:
gatsinik έγραψε:
discoman έγραψε:
tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα

96 MONTELO KAI 240000XΛΜ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ
ειναι πολλα αλλα εξαρταται και απο την τιμη για αυτα τα κμ 12000 ευρω ειναι καλα εγω το δικο μου με 54000κμ τωρα εχει84000 το πληρωσα 18000
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Οκτ 2005, 15:13

discoman έγραψε:
tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα



Discoman, είσαι λάθος, το σχετικό άρθρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προπαγάνδα, είναι απλή παράθεση στοιχείων. :evil:

Σε κάθε περίπτωση θα έλεγα να μην πάρει ΕΙΔΙΚΑ μοντέλο 95 ή 96 αλλά να προτιμήσει κάποιας άλλης χρονιάς. :wink:

Ακόμα περισσότερο αν θέλει να κινείται στο χώμα και όχι μόνο άσφαλτο, τα μοντέλα έως τέλος 93 (για MPI) είναι μονόδρομος. :D

Φυσικά πρέπει πριν αγοράσεις να το τσεκάρεις το αυτοκίνητο, γιατί πολλοί ιδιοκτήτες είναι ανεγκέφαλοι.... :evil:
Κυκλοφορούν κάθε λογής DISCO, απο πραγματικά σαπάκια των 10-12000Ε έως λουλούδια (90-95) των 15000-16000.
Το πρόβλημα είναι ο ιδιοκτήτης των 10000 που ζητά 160000!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 17 Οκτ 2005, 17:11

Θα συμφωνήσω και εγώ με το superspy σε ό,τι αφορά τη χρονολογία. τώρα για τις τιμές τι να πώ; Ένα καλό του 1993 μπορεί να έχει κάτω απο 200.000 χλμ;

Τι στην ευχή στο πάρκινγκ το είχε κλειδωμένο;
Πιστεύω ότι με 180-200 χιλ. θα έκανε γύρω στις 13-14 χιλιάδες ανάλογα και με το λοιπό εξοπλισμό.

Τώρα τι να ελέγξει. Κυρίως το κλάνκ του θανάτου, τους σταυρούς, το σασί για σκουριά, το βοηθητικό κιβώτιο, καθώς και το υδραυλικό τιμόνι.

Διαρροές και στεγανότητα είναι περιττό να κοιτάξει αφού ο πωλητής εύκολα τα κρύβει, και απο την αλλη το Disco καμμιά φορά παθαίνει ακράτεια!
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 17 Οκτ 2005, 17:13

Θα συμφωνήσω και εγώ με το superspy σε ό,τι αφορά τη χρονολογία. τώρα για τις τιμές τι να πώ; Ένα καλό του 1993 μπορεί να έχει κάτω απο 200.000 χλμ;

Τι στην ευχή στο πάρκινγκ το είχε κλειδωμένο;
Πιστεύω ότι με 180-200 χιλ. θα έκανε γύρω στις 13-14 χιλιάδες ανάλογα και με το λοιπό εξοπλισμό.

Τώρα τι να ελέγξει. Κυρίως το κλάνκ του θανάτου, τους σταυρούς, το σασί για σκουριά, το βοηθητικό κιβώτιο, καθώς και το υδραυλικό τιμόνι.

Διαρροές και στεγανότητα είναι περιττό να κοιτάξει αφού ο πωλητής εύκολα τα κρύβει, και απο την αλλη το Disco καμμιά φορά παθαίνει ακράτεια!
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Οκτ 2005, 20:51

T
superspy έγραψε:
discoman έγραψε:
tedos έγραψε:Ριξε μια ματια εδω

http://www.off-road.gr/article220-mode=thread.html
tedako ο ανθρωπος ζητησε να μαθει για τα προβληματα και συ τον εστειλες στην προπαγανδα :lol: :twisted: :twisted: υπερ του disco ΠΗΓΑΙΝΕ αγορι μου στην ενοτητα DISCOVERY=EJEREYNHTIKO OXHMA και κει θα δεις τι τραβανε οι ιδιοκτητες discovery Παντως θα σου ελεγα να ψαξεις πολυ να το παρεις απο ιδιωτη να ειναι πρωτο χερι και μοντελο 95 96 η και μετα αν φτανουν τα χρηματα



Discoman, είσαι λάθος, το σχετικό άρθρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προπαγάνδα, είναι απλή παράθεση στοιχείων. :evil:

Σε κάθε περίπτωση θα έλεγα να μην πάρει ΕΙΔΙΚΑ μοντέλο 95 ή 96 αλλά να προτιμήσει κάποιας άλλης χρονιάς. :wink:

Ακόμα περισσότερο αν θέλει να κινείται στο χώμα και όχι μόνο άσφαλτο, τα μοντέλα έως τέλος 93 (για MPI) είναι μονόδρομος. :D

Φυσικά πρέπει πριν αγοράσεις να το τσεκάρεις το αυτοκίνητο, γιατί πολλοί ιδιοκτήτες είναι ανεγκέφαλοι.... :evil:
Κυκλοφορούν κάθε λογής DISCO, απο πραγματικά σαπάκια των 10-12000Ε έως λουλούδια (90-95) των 15000-16000.
Το πρόβλημα είναι ο ιδιοκτήτης των 10000 που ζητά 160000!
Το αρθρο ειναι καταπληκτικο οπως βεβαια και για ολα τα καινουρια οχηματα. Οσο ανφορα το μοντελο παντοτε τα πρωτα μοντελα οχηματων καινουριων παρουσιαζουν παιδικες ασθενειες και παντοτε στην εκδοση lifting ειναι παντα καλυτερα σε ολους τους τομεις Δεν ξερω καποιο οχημα που σην πρψτη του εκδοση ηταν καλυτερο απο την ανανεωση του γιατι οταν ειναι καινουριο μοντελο πουλαει ετσι και αλλιως ενω μετα απο χ χρονια η αναβαθμιση ειναι αυτη που κρατα ενα οχημα στην αγορα μεχρι να βγει το επομενο . Στην περιπτωση του disco η λιφτινγκ εκδοση ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερη απο την προηγουμενη .Δεν μπορεις να λες ενα μοντελο καλυτερο επειδη εχει ροπη 1000 στροφες κατω απο το επομενο και οτι παει καλυτερα στο χωμα μονο για αυτο. Δεν ενδιαφερει και πολυ αυτο εξαλου για να φτασεις καπου θελεις κμ στην ασφαλτο πολλα και εκει το 95 96 μοντ τα καταφερνει καλυτερα Πιστευω οτι τα πρωτα οχηματα ειχαν τα πολλα προβληματα που επιλυθηκαν μετα σε μεγαλο βαθμο .ANYWAY ενα disco ειναι μοναδικο οχημα οπως και ναναι και εμεις τα αγαπαμε :)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Οκτ 2005, 21:04

DISCOVERER έγραψε:Θα συμφωνήσω και εγώ με το superspy σε ό,τι αφορά τη χρονολογία. τώρα για τις τιμές τι να πώ; Ένα καλό του 1993 μπορεί να έχει κάτω απο 200.000 χλμ;

Τι στην ευχή στο πάρκινγκ το είχε κλειδωμένο;
Πιστεύω ότι με 180-200 χιλ. θα έκανε γύρω στις 13-14 χιλιάδες ανάλογα και με το λοιπό εξοπλισμό.

Τώρα τι να ελέγξει. Κυρίως το κλάνκ του θανάτου, τους σταυρούς, το σασί για σκουριά, το βοηθητικό κιβώτιο, καθώς και το υδραυλικό τιμόνι.

Διαρροές και στεγανότητα είναι περιττό να κοιτάξει αφού ο πωλητής εύκολα τα κρύβει, και απο την αλλη το Disco καμμιά φορά παθαίνει ακράτεια!
ΑΝ υπολογισεις οτι τα οχηματα αυτα ειχαν το 1994 95 12000000 εκατομυρια και 1500000 εκατομυριο τα περιφερειακα σιδερα και το δερματινο τοτε αυτοματως καταλαβαινεις οτι το επαιρναν συνηθως οι εχοντες που συνηθως ηταν και καποιας ηλικιας Συνηθως διευθυνταδες κτλπ Συνηθως ηταν και δευτερο τι κμ να κανουν 5 7 ΧΙΛΙΑΔΕς TO XRONO? Το δικο μου ηταν τριτο οχημα μιας αεροσυνοδου που της το εκανε δωρο ο εργοστασιαρχης αντρας της για να πηγαινει στο αεροδρομιο και να ερχεται αλλη δουλεια του ηταν να πηγαινει σε ενα εξοχικο με πατημενο χωματοδρομο Οποτε ? ΤΙ ΚΜ NA KANEI>? Το βρισκω υπερβολικο ενα τετοιο οχημα δεκαετιας να εχει 200 000 κμ και στο περιπτερο με αυτο πηγαινε?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Οκτ 2005, 21:46

To facelift του disco ήταν ίσως μια απο τις λίγες κακές κινησεις....
Ηλεκτρικές οροφές, με κλασσικά προβλήματα που μπάζουν, ταμπλό με ξεχωριστό κλιματισμό για οδηγό συνοδηγό που με δυο μέρες ήλιο το παίρνεις στο χέρι, μαλακία στον πίσω άξονα και πολλά άλλα που το προηγούμενο μοντέλο δεν τα είχε.

Η καλύτερη έκδοση ήταν τέλος 1993.

Τα χιλιόμετρα πράγματι μπορεί να είναι λίγα. Το δικό μου πλέον έχει 108000 χιλιόμετρα, το είχε γυναίκα εφοπλιστή και το πήρα με 67000!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 18 Οκτ 2005, 08:41

A. Πρός Discoman

Απαιτώ να μου γνωρίσεις αμέσως μια αεροσυνοδό με άντρα εργοστασιάρχη
κατα προτίμηση ιδιοκτήτρια Disco ή Hummer :wink: :D :D :D

B. Πρός superspy

Εγώ το πήρα απο βουλευτή με 200000 χλμ. (με πολλά έξτρα)

Η πλάκα είναι ότι τα πρώτα 160000 χλμ τα έκανε ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
(έχω το πλήρες ιστορικό σέρβις)

Μετά το είχε άλλος βουλευτής για να τραβάει το σκάφος (πολύ μερακλής ο μάγκας)

Είναι μοντέλο 10/93 (ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΕΛΗ) και

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

Φιλικά,
discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Οκτ 2005, 15:42

Ενταξει ρε παιδια ολα καλα ειναι εμενα ουτε τα μπλο προβλημα ειχα ουτε αξονα τελος παντων Αφου ειναι disco ας ειναι οτι θελει :roll:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2005, 07:44

Φίλε gatsinik,

δεν έχω κάτι γραπτό να προσθέσω σε όσα ήδη έχεις διαβάσει.
Τα 240.000 χλμ είναι αρκετά αλλά ακόμη και αν σου βγάλει πρόβλημα είτε στο μοτέρ, είτε στο κεντρικό διαφορικό, είτε στο κιβώτιο ταχυτήτων αν είναι να το αγοράσεις φθηνά (γύρω στα 12.000 Ευρώ) και είναι μοντέλο του 1996 και έχει και μερικά αξεσουάρ η τιμή είναι ακόμη καλή.
Ακόμη και αν υπολογίσεις το κόστος επισκευών.

Αυτό που πρέπει να διευκρινήσεις στον εαυτό σου είναι το για ποιά χρήση πρόκειται να αγοράσεις το αυτοκίνητο αυτό και τι ανάγκες πρόκειται να του ζητήσεις να σου καλύψει.

Αν το θέλεις για άνεση και ταξίδια στο δρόμο (άρα να κάνεις και πολλά χιλιόμετρα σε σύντομο χρόνο) τότε ίσως ένα αυτοκίνητο με λιγότερα χιλιόμετρα και ίσως σχετικά ακριβότερη τιμή να είναι πιό λογική επιλογή.

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες ένα αυτοκίνητο που έχει συντηρηθεί και οδηγηθεί σωστά να βγάλει πάρα πολλά χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα ενώ ένα άλλο που δεν συντηρήθηκε σωστά ή δεν οδηγήθηκε όπως πρέπει να έχει προβλήματα ακόμη και αν έχει καλύψει τα μισά χιλιόμετρα στη μέχρι τώρα ζωή του.
Και να σημειώσουμε, αυτό σαν ιδιοκτήτης Defender το ξέρεις άλλωστε, ότι τα Land Rover έχουν ιδιοτροπίες και ειδικές απαιτήσεις όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης, χρήσης αλλά και συντήρησής τους (οι εραστές της μάρκας υποστηρίζουν ότι αυτό τους κάνει να τα αγαπούν περισσότερο από τα άλλα αυτοκίνητα καθώς τους δίνει ψυχή. Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου)

Αν έχεις όρεξη για επιπλέον προφορική συζήτηση πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης