Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ξεροί πορτοκαλοί αφροί & γράσσα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ξεροί πορτοκαλοί αφροί & γράσσα

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 03 Οκτ 2005, 17:56

(Μια μικρή βοήθεια).Στο freelander μου (M2005 19000 χιλ) στο χοντρό πάνω κολλάρο που φεύγει από το ψυγείο στην 1η κ 2η ένωση που κάνει με τους σφυγκτήρες έχει βγάλει γύρω από αυτους κάτι πορτοκαλί ξεραμένους(?) αφρούς με αίσθηση γλίτσας. Τί είναι ρε παιδια αυτό? Παραφλού? Γιατί το έχει κάνει? Ειναι πρόβλημα?
Επίσης στην δεύτερη δεξιά φούσκα του αριστερού τροχού έχει πετάξει γράσσο κυριολεκτικά παντού στα γύρω εξαρτήματα. Το συνεργείο λέει ότι έχει παραπάνω γράσσο και να μην ανησυχω. Μου έσφιξαν το σφυκτηράκι που έχει και το καθάρισαν 2 φορές αλλά πάλι τα ίδια. Ξερνάει γράσσο!Γιατί το έχει κάνει? Ειναι πρόβλημα?Να τους πω να το αντικαταστήσουν?
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Ξεροί πορτοκαλοί αφροί & γράσσα

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 08:49

άντε φρηλαντεράδες, βοηθάτε το παιδί
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Οκτ 2005, 09:39

Χαιρετώ τους συναδέλφους!
Για πορτοκαλί αφρούς δέν έχω υπόψιν μου, πρώτη φορά ακούω.
Υποθέτω οτι το παραφλού που έχει το ψυγείο σου είναι το πράσινο και όχι το κόκκινο σωστά;
Χρωματικά τώρα, τα λάδια είναι πάντα καφέ και ακόμη και όταν εσωτερικά αναμειγνονται αυτά τα 2 (πράγμα που συμβαίνει συχνότατα στα freebies) το χρώμα βγαίνει μπεζάκι λόγω οξείδωσης.
Δοχείο υπερχείλισης αντιψηκτικού και λάδια είναι εντάξει σε χρώμα και υφή;
Στο συνεργείο τί σου είπαν για το χρωματάκι αυτό;

Για τη φούσκα που λές αν κατάλαβα καλά έχεις προβληματικό κάποιο CV Boot, σε κάποιο ημιαξόνιο, πράγμα που συμβαίνει σχετικά συχνά. Αν χάσει και άλλο γράσσο θα αρχίσουν μεταλικοί θόρυβοι και ίσως κραδασμοί.
Παραπάνω γράσσο δεν βάζει κανένα εργοστάσιο γιατί κοστίζει, για λιγότερο το συζητάμε.
Το αυτοκίνητο σου είναι καινούργιο, γνώμη μου είναι να ζητήσεις αντικατάσταση εντός εγγύησεως.

Γειά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2005, 17:58

Φίλε BLLAND,

θα συμφωνήσω με τον φίλο freelander σχετικά με την προτροπή του να ζητήσεις αντικατάσταση της φούσκας του ημιαξονίου που χάνει.
Το πιθανότερο είναι ότι κάπου έχει μία μικρή τρύπα ή κόψιμο (δεν πιστεύω στο συνεργείο να έχουν κάτσει να κάνει έλεγχο σε βάθος της φούσκας) και να χάνει μόνο όταν το ημιαξόνιο περιστρέφεται.
Αν το αφήσεις τελικά θα μείνει το ημιαξόνιο από γράσσο και τότε ποιός πληρώνει? (ιδίως αν έχει φύγει εκτός εγγυήσεως????)

Οσον αφορά τον αφρό που βλέπεις κάνε σε παρακαλώ έναν έλεγχο μήπως και έχουν αναμίξει στο συνεργείο δύο διαφορετικών ειδών παραφλού στο αυτοκίνητό σου.
Ζήτησε ακόμη καλύτερα να σου αλλάξουν τα υγρά ψύξης του κινητήρα για να είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλώς επιβεβαίωσε το πιό είδος παραφλού πρέπει να μπει. Προσωπικά δεν γνωρίζω αν το Freelander έχει από το εργοστάσιο οδηγίες για δύο διαφορετικά είδη παραφλού αλλά αυτό είναι μία εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα όταν αρχίζει και αφρίζει το ψυκτικό υγρό.
Δες επίσης μήπως έχει συμπληρωθεί κάποια στιγμή απλό νερό βρύσης στο συστημα ψύξης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 04 Οκτ 2005, 18:10

Freelander έγραψε:Χαιρετώ τους συναδέλφους!
Για πορτοκαλί αφρούς δέν έχω υπόψιν μου, πρώτη φορά ακούω.
Υποθέτω οτι το παραφλού που έχει το ψυγείο σου είναι το πράσινο και όχι το κόκκινο σωστά;
Χρωματικά τώρα, τα λάδια είναι πάντα καφέ και ακόμη και όταν εσωτερικά αναμειγνονται αυτά τα 2 (πράγμα που συμβαίνει συχνότατα στα freebies) το χρώμα βγαίνει μπεζάκι λόγω οξείδωσης.
Δοχείο υπερχείλισης αντιψηκτικού και λάδια είναι εντάξει σε χρώμα και υφή;
Στο συνεργείο τί σου είπαν για το χρωματάκι αυτό;

Για τη φούσκα που λές αν κατάλαβα καλά έχεις προβληματικό κάποιο CV Boot, σε κάποιο ημιαξόνιο, πράγμα που συμβαίνει σχετικά συχνά. Αν χάσει και άλλο γράσσο θα αρχίσουν μεταλικοί θόρυβοι και ίσως κραδασμοί.
Παραπάνω γράσσο δεν βάζει κανένα εργοστάσιο γιατί κοστίζει, για λιγότερο το συζητάμε.
Το αυτοκίνητο σου είναι καινούργιο, γνώμη μου είναι να ζητήσεις αντικατάσταση εντός εγγύησεως.

Γειά

To χρώμα στο ψυγείο ήταν από την αρχή πορτοκαλοκόκκινο.
Θα ζητήσω αντικατάσταση φούσκας.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2005, 18:32

Φίλε BLLAND γειά και πάλι,

κάνε σε παρακαλώ έναν έλεγχο ΜΗΠΩΣ και θέλουν λίγο σφίξιμο ακόμη τα σφιγκτηράκια στα κολλάρα που βλέπεις τον αφρό.

Για το θέμα της πρόσθεσης απλού νερού ξέρεις κάτι?
Ισως να είναι και τέτοιο θέμα καθώς τα άλατα του νερού ΙΣΩΣ να δημιουργούν άφρισμα (λίγο δύσκολο το βλέπω αλλά στο AUDI που είχα κάποια στιγμή σε ανάγκη συμπλήρωσα απλό νερό και μετά μου εμφάνισε το ίδιο φαινόμενο αφρίσματος (αλλά σε πράσινο) σε κολλάρο που έχανε από μη πλήρες σφίξιμο στο σφιγκτηράκι )

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 04 Οκτ 2005, 18:42

pantg έγραψε:Φίλε BLLAND γειά και πάλι,

κάνε σε παρακαλώ έναν έλεγχο ΜΗΠΩΣ και θέλουν λίγο σφίξιμο ακόμη τα σφιγκτηράκια στα κολλάρα που βλέπεις τον αφρό.

Για το θέμα της πρόσθεσης απλού νερού ξέρεις κάτι?
Ισως να είναι και τέτοιο θέμα καθώς τα άλατα του νερού ΙΣΩΣ να δημιουργούν άφρισμα (λίγο δύσκολο το βλέπω αλλά στο AUDI που είχα κάποια στιγμή σε ανάγκη συμπλήρωσα απλό νερό και μετά μου εμφάνισε το ίδιο φαινόμενο αφρίσματος (αλλά σε πράσινο) σε κολλάρο που έχανε από μη πλήρες σφίξιμο στο σφιγκτηράκι )

Χαιρετώ

Τι να πω. Σας ευχαριστώ πάντως.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 18:55

ακόμα καλύτερα κάνε και μια πλύση του κυκλώματος.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 04 Οκτ 2005, 20:23

firelord έγραψε:ακόμα καλύτερα κάνε και μια πλύση του κυκλώματος.

Αυτό κάτι σε κλύσμα μου ακούγεται....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Οκτ 2005, 17:11

Πήγα για σέρβις στα 20000 χιλ μου έβαλαν καινούργιους σφιγκτήρεσ στα κολλάρα και στη φούσκα και ολα καλά προσ το παρόν!!
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Οκτ 2005, 18:34

Αθανάτη αγγλική ποιότητα κατασκευής !!!!!

Μάλλον δεν θα τα είχαν σφίξει εξ'αρχής.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 40 επισκέπτες