Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κουνημα κινητηρα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Κουνημα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 03 Οκτ 2005, 18:24

Κάτι αλλο. Οταν ο κινητήρας στο ρελαντί νοιώθεις να σου κουνάει όλο το αυτοκίνητο (ελάχιστα αλλά το κουνάει) και το στροφόμετρο να παίζει (απειροελάχιστα αλλά να παίζει) είναι πρόβλημα?(Σας έπρηξα ε?) :oops:
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Κουνημα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 08:53

δύο εξηγήσεις

1. σαφής ένδειξη οτι λειτουργεί

2. ενεργοποιείται το σουπερμυστικό και υπερσύγχρονο σύστημα γυροσκοπικής σταθεροποίησης της ΛΡ!

(πλέον πλακός, δοκίμασε αλλαγή βενζίνης, σε 100 οκτ. Βρου ή σχέλλ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Οκτ 2005, 09:49

Tο να παίζει απειροελάχιστα η βελόνα του στροφόμετρου στο ρελαντί είναι αποδεκτό.
Άλλωστε η μόνη βελόνα που μένει σταθερή στα freebies, είναι η βελόνα θερμοκρασίας. :lol: ααχα καλό έ;;

Η μηχανή όμως δεν πρέπει να κουνάει και μάλιστα σε σημείο που να μεταδίδει και στο αμάξωμα.
Ένα-δύο χαζά πράγματα που θα κοίταγα εγώ είναι οι βάσεις στήριξης του κινητήρα καθώς και για άλλη μια φορά τα λάδια, στάθμη και ποιότητα.

Με σούπερ αμόλυβδη 100 οκτανίων τα πράγματα είναι γενικά καλύτερα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 09:54

χοχο καλό αυτό με το βελόνι χαχα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2005, 18:01

Φίλε BLLAND,

θύμισέ μας σε παρακαλώ χιλιόμετρα και ηλικία του αυτοκινήτου.
Αν έχεις αρκετά χιλιόμετρα υπάρχει η πιθανότητα να έχουν αρχίσει να "πέφτουν" οι βάσεις το μοτέρ σου.

Αν όχι, κάνε σε παρακαλώ την δοκιμή με την 100άρα βενζίνη αλλά δες και λίγο τα μπουζί, φίλτρο αέρος, φίλτρο βενζίνης.

Ισως οι κραδασμοί αυτοί να είναι και ψιλορεταρίσματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 04 Οκτ 2005, 18:47

pantg έγραψε:Φίλε BLLAND,

θύμισέ μας σε παρακαλώ χιλιόμετρα και ηλικία του αυτοκινήτου.
Αν έχεις αρκετά χιλιόμετρα υπάρχει η πιθανότητα να έχουν αρχίσει να "πέφτουν" οι βάσεις το μοτέρ σου.

Αν όχι, κάνε σε παρακαλώ την δοκιμή με την 100άρα βενζίνη αλλά δες και λίγο τα μπουζί, φίλτρο αέρος, φίλτρο βενζίνης.

Ισως οι κραδασμοί αυτοί να είναι και ψιλορεταρίσματα.

Χαιρετώ

ΜΥ2005 19000 χιλ. Βάζω 100αρα από τα 13000 χιλ. Για μπουζι κλπ έρχεται το σερβισ στα 20000χιλ. οπότε και θα έχεται σύντομα νέα μου. Ευχαριστώ και πάλι.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 10 Οκτ 2005, 17:15

Πήγα για σέρβις στα 20000 χιλ και διαπίστωσα ότι το κούνημα του κινητήρα (ελάχιστο)και του στροφόμετρου (και πάλι ελάχιστο)είναι γνώρισμα των ΦΡΕΕΛΑΝΤ.
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες