DISCOVERER έγραψε:Σου απαντώ λοιπόν φίλε
1. Τις δυνατότητες ενός L/R (οχι freelander) τα suzukia της βλέπουν με το κυάλι. Εκτός αν θεωρείς προτέρημα του Samurai το ότι θα πάς κάπου χωρίς αποσκευές, και ότι μετα απο 5 χλμ χωματόδρομο θες ορθοπεδικό
Φίλε Discoverer καταρχήν μην μου εκνευρίζεσαι φιλική συζήτηση κάνουμε.
Δηλαδή συγκρίνεις τα L/R των 50000 € με τα Suzuki των 28.000 GV και samurai των 15.000 € ??? Αυτό είναι τουλάχιστον αστείο. Και ξέρεις ποιο είναι το πιο αστείο ότι το samurai μας ρίχνει στα αυτιά στις offroad δυνατότητες. Έχεις πάει ποτέ εκδρομή με σύνθετο κομβόι ? Θα κοιτάς τα samurai και θα σε πιάνουν τα κλάματα. Έχεις δει ποτέ σε trial discovery ? Όταν δεις να μου το τηλεγραφήσεις
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/badgrin.gif)
Μόνο defender θα δεις αλλά πάντα πίσω βαθμολογικά απο το samurai. Ναι δεν έχουν χώρους αλλά αυτό είναι θέμα επιλογής. Βέβαια εδώ να πω ότι αναγνωρίζω τις off-road δυνατότητες των discovery αλλά απλά για την Ελλάδα είναι ακατάλληλα. Το ιδανικό όχημα για τον Ελληνικό χώρο είναι στενό ψηλό και κοντό.
DISCOVERER έγραψε:2. Αν συχνάζεις εδώ τακτικά - που συχνάζεις - θα δείς postings μου στα οποία λέω ότι το L/C είναι μακράν το καλύτερο
Ναι συχνάζω συχνά στην γειτονιά μου αρέσουν οι κακές παρέες
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Συμφωνώ απόλυτα το L/C είναι το καλύτερο με διαφορά μακάρι να αξιωθούμε κάποτε να αποκτήσουμε (ένα L/C για Offloading και ένα defender για να χαϊδεύουμε στο γκαράζ μας.)
DISCOVERER έγραψε:3. Μία και μίλησες για πουτ...ες το ότι οι γκέισες κάνουν καλό κρεββάτι δε σημαίνει ότι όλες οι γιαπωνέζες είναι αντιστοιχα καλές. Σε ότι αφορά το L/R μου με 225000 χλμ μόνο παρθένα δεν το βγάζω. Και επιμένω ότι Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΜΑΛ...ΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ είναι που κάνει τις μεγάλες ζημιές. Και άν διάβασες καλά έχω κοιμηθεί με πολλές ...γκείσες, ιταλίδες, γαλλίδες, γερμανίδες αλλά και κοντές, άσχημες στραβοπόδαρες γιαπωνεζούλες (όρα Honda Civic). Μιά ρωσσίδα μόνο μου λείπει
Συμφωνώ
DISCOVERER έγραψε:4. Το τι κάνουν τα Ηνωμένα ΕΘνη δεν με ενδιαφέρει, αφού έχουν συγκεκριμένες ανάγκες τις οποίες μπορεί να καλύπτουν καλύτερα ( και όχι απαραίτητα οικονομικότερα) με τα L/C
Έμένα με ενδιαφέρει γιατί δείχνεί πολλά και βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα
DISCOVERER έγραψε:5. Η Ροβερ έκλεισε και πλήρωσε τα λάθη των εργαζομένων της και την υπεροψία των διευθυντών της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι και οι Ισπανοί που φτιάχνουν όλα ή μερικά απο τα suzukia ή οι αγγλοι που φτιάχνουν τα Toyota και τα Nissan ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ;;; Οι ίδιοι εργάτες και τα ίδια robot είναι φίλε. Και επειδή έχω σπουδάσει εκεί ξέρω ότι εδώ και 15 χρονάκια την έψαχναν χοντρά τη δουλειά για να ενσωματώσουν τις γιαπωνέζικες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου.
Όταν μιλάω για αξιοπιστία μιλάω μόνο για Γιαπωνέζικα και ΜΟΝΟ, οπότε συμφωνώ απόλυτα
DISCOVERER έγραψε:6. Κλείνω λέγοντας ότι μαζοχισμός δεν είναι να δίνεις 10-15 χιλιάρικα για να πάρεις ένα ΑΛΗΘΙΝΟ 4Χ4 για να κάνεις το κέφι η τη δουλειά σου, αλλά το να λές ότι θα έδινες αν είχες 50000 για να πάρεις το ΧΨΩ γκλαμουράτο και ικανό τετρακίνητο. Αυτή είναι η ταμπακιέρα και νομίζω ότι αυτό έθιξε σωστά ο φίλος DRAKO
Δικαίωμα στο όνειρο αγαπητέ
DISCOVERER έγραψε:Υ.Γ. Άλλο Πέπη και άλλο πρέπει.... Άλλο L/C και άλλο GV
Αυτό να λέγεται άλλο το π..λι του ναύτη και άλλο του καντηλανάφτη. Ξέρεις όμως ποια εικόνα δεν μου βγαίνει απο το μυαλό φίλε Discoverer ? Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα να κοιτούν σαν μ...κες σε εκδρομή στο βουνό ένα samurai να πηγαίνει εκεί που δεν τολμούν να σκεφτούν.
Όπότε φίλε discoverer ας φωνάξουμε όλοι μαζί :TIMH KAI ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΤΑΤΟΡΑ
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/badgrin.gif)