Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απόψεις

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 22 Σεπ 2005, 11:33

Χωρίς να είμαι ειδικός ή και απόλυτος πιστεύω ότι τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα ( 4Χ4 εν προκειμένω) έχουν ακόμα ένα σοβαρό προβάδισμα στην αξιοπιστία , τώρα μάλιστα που όλο και περισσότερο τα σημερινά αυτοκίνητα βασίζονται σε ηλεκτρονικά συστήματα για να λειτουργήσουν σωστά. Και στον τομέα αυτόν νομίζω ότι συμφωνούμε οι περισσότεροι , οι Ιάπωνες έχουν τα πρωτεία. Τώρα το Defender εν προκειμένω , κατασκευαστικά (δομή , ύψος , γωνίες κ.λ.π.) είναι ιδανικό για εκτός δρόμου κυρίως , και έχω και προσωπική εμπειρία. Άν ....είχε και Land Cruiser κινητήρα θα ήταν το ιδανικό!! Σωστά αυτά που λένε οι Landrover άκηδες , αλλά φαντάζομαι ότι υπάρχουν και ιδιοκτήτες Ιαπωνικών 4Χ4 με ανάλογη αδιαφορία προς τα οχήματά τους , και έτσι θα πρέπει να γίνει η σύγκριση με αρκετά μεγάλο αριθμό περιπτώσεων γαι να βγουν στατιστικά τα σχετικά συμπεράσματα.
Για τον ΟΗΕ δεν ξέρω , είναι όμως γνωστό το τι οχήματα (στην συντριπτική του πλειοψηφία ) χρησιμοποιούν σε δύσκολες συνθήκες ερήμου ή πάγων οι ιδιώτες και τα εκεί τουριστικά γραφεία και οργανισμοί.........μαντέψτε !! (και άν έχει κανείς τη δυνατότητα άς ρωτήσει καθώς και το γιατί )
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Σεπ 2005, 12:23

Εγω φιλοι μου εχω να πω το εξης.
Απο το 1948 που κατασκευαστηκε το πρωτο LR κυκλοφορουν σημερα το 70% των αυτοκινητων,αν λαβουμε υπ' οψιν τρακες με ζημιες ανεπανορθωτες,χαραδρες,πολεμους κλπ,στην ουσια κυκλοφορουν ολα,μηπως ξερει κανεις ποσα γιαπωνεζικα ,κορεατικα κλπ κυκλοφορουν απο το 1948;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2005, 13:39

Φίλε vagelis,

το ποσοστό αυτό δεν είναι επιστημονικά επιβεβαιωμένο και προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικά υψηλό.

Ομως και το 50% να είναι (που δεν το θεωρώ απίθανο) είναι και πάλι εξαιρετικά υψηλό ίδιως αν σκεφθούμε και το σχετικά περιορισμένο αριθμό παραχθέντων αυτοκινήτων.

Ιδίως δε για την ελληνική αγορά ο λόγος πωληθέντων αυτοκινήτων προς τα αυτοκίνητα που ακόμη κυκλοφορούν θα πρέπει μάλλον να υπερβαίνει και αυτό το 70% που ανέφερες λόγω των ακριβών τιμών πρώτης αγοράς και των τιμών μεταπώλησης που για τα χρόνια των αυτοκινήτων είναι τελικά υψηλότερες από αυτά του ανταγωνισμού (που άλλωστε δεν υπάρχει εδώ που τα λέμε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 22 Σεπ 2005, 13:47

Δεν υπάρχει ανταγωνισμός Παντελή;;;

Και τα VITARA;;;;; :bricks:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2005, 14:13

φίλε DISCOVERER νομίζω ότι το Vitara (σε όλες του τις εκδόσεις) είναι σε άλλη κατηγορία (τουλάχιστον μεγέθους) από τα Land Rover με εξαίρεση μόνο το Freelander (και στο οποίο εξ' ορισμού αφήσαμε έξω από αυτή την συζήτηση, συγγνώμη στους Freelanderάδες αλλά έτσι τέθηκε εξ αρχής, αν και τελικά διαφωνώ καθώς και τα Freebies όταν φτιαχτούν τα προβλήματά τους είναι μιά χαρά και τα πάνε και εξαιρετικά εκτός δρόμου όταν θωρακιστούν σωστά από κάτω)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Σεπ 2005, 14:55

Τα Freebies και τους οδηγούς-χειριστές τους, πολύ τους πικράνατε χτές.
Οι χαρακτηρισμοί "μπάσταρδα" και "ακατανόμαστα" που... "δεν θα έπρεπε να γράφουν LR στα καπώ" είναι επιεικώς πικρόχολοι.

Δεν είπε κανείς οτι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στο βουνό ή συγκρίσιμο με τα defenders.
Είναι τόσο κακό τελικά που είναι SUV;
Aς μιλήσει με τέτοιο μένος κάποιος καμμένος κάτοχος που έχει πληρώσει μια περιουσία και τα μαλλιά της κεφαλής του για τα προβλήματα αυτά. Θα τον καταλάβω.

Που θα βρούμε ίσκιο τελικά ;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Σεπ 2005, 15:52

Φίλε freelander, φίλοι freelanderάδες θα συμφωνήσω μαζί σας.

Δεν κρύβω ότι όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε το Freeby το αντιμετώπισα και εγώ με εξαιρετική καχυποψία και επιφύλαξη και ιδίως μετά την προσωπική γνώση των προβλημάτων που παρουσιάσθηκαν στα πρώτα αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν για το prescouting αλλά και για το event του Camel Trophy του 1998 (συγγνώμη για την χρήση των αγγλικών όρων αλλά οι ελληνικοί είναι εκτός της τρεχούσης ορολογίας για αγωνιστικής ή ανταγωνιστικής φύσεως διοργανώσεις). Και μιλάω συγκεκριμένα για τους καμμένους δίσκους συμπλέκτη ακόμη και στα diesel.
Παράλληλα οι ενισχύσεις που έπρεπε να γίνουν στα αυτοκίνητα για να μπορέσουν να περάσουν από τα σημεία που τα Defenders πέρναγαν χωρίς πρόβλημα μας είχαν κάνει όλους επιφυλακτικούς και σκεπτικούς για το κατά πόσον τελικά τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να τελειώσουν το event.

Kαι όμως τελικά το τελείωσαν ΟΛΑ και οι μόνες απώλειες σε αυτοκίνητα είχαν να κάνουν με αυτά που χάλασαν λόγω πτώσεως ενός container κατά την επιστροφή των freelanders στην Αγγλία.

Το freelander απέδειξε με τον πιό σκληρό τρόπο ότι μπορούσε να ακολουθήσει τα Defenders και μάλιστα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των οδηγών τόσο των Freelanders όσο και των Defenders τα μικρά ιπποποταμάκια ήταν κλάσεις καλύτερα από πλευράς συμπεριφοράς στο δρόμο (αναμενόμενο) όσο και εκτός δρόμου σε πολλά είδη λάσπης (δεν βούλιαζαν) όσο και χιονιού (δεν γλυστρούσαν λόγω βάρους και υψηλού κέντρου βάρους)

Το 2003 ευτύχησα στην επίσκεψή μου στο Billing να οδηγήσω ένα Camel Trophy Freelander (της ομάδας της Νοτίου Αφρικής) και να το περάσω από την πίστα εκτός δρόμου την οποία πέρασα πριν με Camel Trophy Defender 300Tdi (το αυτοκίνητο ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας του event του 1996) και Discovery 200 και 300Τdi (1994 και 1997 αντιστοίχως).
Τελικά το Freelander ήταν το ίδιο ικανό με τα Defender και Discovery και σίγουρα σαφώς καλύτερο κατά την διάρκεια της διαδρομής στον κανονικό δρόμο μέχρι να πάμε στην πίστα (η οποία πίστα ήταν μερικές δεκάδες μίλια σε μήκος και είχε ΟΛΩΝ των ειδών τα εδάφη, κλίσεις, λάσπες και βαθιά νερά)

Γιατί τα λέω όλα αυτά και σας κουράζω?

Μόνο για να πω ότι ναι μεν τα Discovery (έως και τα series 2) ίσως να είναι τα τελευταία αυθεντικά Land Rover, δηλαδή αυτά με την παλιά συνταγή του πλαισίου τύπου σκάλας και τους συμπαγείς άξονες αλλά και τα Freelanders (και εύχομαι και τα επόμενα μοντέλα) αν και έχουν εντελώς διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής ΜΑΛΛΟΝ κουβαλάνε ένα εξαιρετικά μεγάλο μέρος των ικανοτήτων των παλαιοτέρων μοντέλων.
Η πείρα μου δε και η εμπειρία από την οδήγηση και του νέου Discovery LR3 συνηγορεί σε αυτό καθώς το αυτοκίνητο πολύ απλά με άφησε άφωνο από πλευράς ικανοτήτων εντός και εκτός δρόμου.

(πάλι είπα πολλά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Σεπ 2005, 21:30

πιθανώς αλλά πάντα μεστός ο λόγος σου φίλτατε, εμπεριστατωμένος και αντικειμενικός.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 23 Σεπ 2005, 07:16

DISCOVERER έγραψε:Σου απαντώ λοιπόν φίλε

1. Τις δυνατότητες ενός L/R (οχι freelander) τα suzukia της βλέπουν με το κυάλι. Εκτός αν θεωρείς προτέρημα του Samurai το ότι θα πάς κάπου χωρίς αποσκευές, και ότι μετα απο 5 χλμ χωματόδρομο θες ορθοπεδικό


Φίλε Discoverer καταρχήν μην μου εκνευρίζεσαι φιλική συζήτηση κάνουμε.
Δηλαδή συγκρίνεις τα L/R των 50000 € με τα Suzuki των 28.000 GV και samurai των 15.000 € ??? Αυτό είναι τουλάχιστον αστείο. Και ξέρεις ποιο είναι το πιο αστείο ότι το samurai μας ρίχνει στα αυτιά στις offroad δυνατότητες. Έχεις πάει ποτέ εκδρομή με σύνθετο κομβόι ? Θα κοιτάς τα samurai και θα σε πιάνουν τα κλάματα. Έχεις δει ποτέ σε trial discovery ? Όταν δεις να μου το τηλεγραφήσεις :twisted: Μόνο defender θα δεις αλλά πάντα πίσω βαθμολογικά απο το samurai. Ναι δεν έχουν χώρους αλλά αυτό είναι θέμα επιλογής. Βέβαια εδώ να πω ότι αναγνωρίζω τις off-road δυνατότητες των discovery αλλά απλά για την Ελλάδα είναι ακατάλληλα. Το ιδανικό όχημα για τον Ελληνικό χώρο είναι στενό ψηλό και κοντό.

DISCOVERER έγραψε:2. Αν συχνάζεις εδώ τακτικά - που συχνάζεις - θα δείς postings μου στα οποία λέω ότι το L/C είναι μακράν το καλύτερο


Ναι συχνάζω συχνά στην γειτονιά μου αρέσουν οι κακές παρέες :lol: Συμφωνώ απόλυτα το L/C είναι το καλύτερο με διαφορά μακάρι να αξιωθούμε κάποτε να αποκτήσουμε (ένα L/C για Offloading και ένα defender για να χαϊδεύουμε στο γκαράζ μας.)

DISCOVERER έγραψε:3. Μία και μίλησες για πουτ...ες το ότι οι γκέισες κάνουν καλό κρεββάτι δε σημαίνει ότι όλες οι γιαπωνέζες είναι αντιστοιχα καλές. Σε ότι αφορά το L/R μου με 225000 χλμ μόνο παρθένα δεν το βγάζω. Και επιμένω ότι Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΜΑΛ...ΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ είναι που κάνει τις μεγάλες ζημιές. Και άν διάβασες καλά έχω κοιμηθεί με πολλές ...γκείσες, ιταλίδες, γαλλίδες, γερμανίδες αλλά και κοντές, άσχημες στραβοπόδαρες γιαπωνεζούλες (όρα Honda Civic). Μιά ρωσσίδα μόνο μου λείπει :wink:


Συμφωνώ

DISCOVERER έγραψε:4. Το τι κάνουν τα Ηνωμένα ΕΘνη δεν με ενδιαφέρει, αφού έχουν συγκεκριμένες ανάγκες τις οποίες μπορεί να καλύπτουν καλύτερα ( και όχι απαραίτητα οικονομικότερα) με τα L/C


Έμένα με ενδιαφέρει γιατί δείχνεί πολλά και βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα

DISCOVERER έγραψε:5. Η Ροβερ έκλεισε και πλήρωσε τα λάθη των εργαζομένων της και την υπεροψία των διευθυντών της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι και οι Ισπανοί που φτιάχνουν όλα ή μερικά απο τα suzukia ή οι αγγλοι που φτιάχνουν τα Toyota και τα Nissan ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ;;; Οι ίδιοι εργάτες και τα ίδια robot είναι φίλε. Και επειδή έχω σπουδάσει εκεί ξέρω ότι εδώ και 15 χρονάκια την έψαχναν χοντρά τη δουλειά για να ενσωματώσουν τις γιαπωνέζικες μεθόδους ποιοτικού ελέγχου.


Όταν μιλάω για αξιοπιστία μιλάω μόνο για Γιαπωνέζικα και ΜΟΝΟ, οπότε συμφωνώ απόλυτα


DISCOVERER έγραψε:6. Κλείνω λέγοντας ότι μαζοχισμός δεν είναι να δίνεις 10-15 χιλιάρικα για να πάρεις ένα ΑΛΗΘΙΝΟ 4Χ4 για να κάνεις το κέφι η τη δουλειά σου, αλλά το να λές ότι θα έδινες αν είχες 50000 για να πάρεις το ΧΨΩ γκλαμουράτο και ικανό τετρακίνητο. Αυτή είναι η ταμπακιέρα και νομίζω ότι αυτό έθιξε σωστά ο φίλος DRAKO


Δικαίωμα στο όνειρο αγαπητέ

DISCOVERER έγραψε:Υ.Γ. Άλλο Πέπη και άλλο πρέπει.... Άλλο L/C και άλλο GV


Αυτό να λέγεται άλλο το π..λι του ναύτη και άλλο του καντηλανάφτη. Ξέρεις όμως ποια εικόνα δεν μου βγαίνει απο το μυαλό φίλε Discoverer ? Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα να κοιτούν σαν μ...κες σε εκδρομή στο βουνό ένα samurai να πηγαίνει εκεί που δεν τολμούν να σκεφτούν. :wink:
Όπότε φίλε discoverer ας φωνάξουμε όλοι μαζί :TIMH KAI ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΤΑΤΟΡΑ :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 23 Σεπ 2005, 07:42

Συμφωνώ μεγάλε μαζί σου για τις off-road δυνατότητες (και ειδικά trial) του Sami. Εχω παέι σε κονβόι με Sami και πραγματικά δύσκολα το έπιανες στο δρόμο. Αλλά πίσω μας ερχόταν ένα GV 2,5 το οποίο τα είχε κάνει πάνω του για να μας προλάβει. καλό ήταν όμως και αυτό.

Στο βενζινάδικο
Sami 9 lt/100
Disco 12,5 lt/100
GV 16 lt/100

ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ :wink:

....ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ SAMI ΤΟΥ ΚΟΥΝΙΑΔΟΥ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ :starwars:

Υ.Γ. ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ Η ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΧΛΕΜΠΟΝΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΑΝ ΣΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ :!:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 23 Σεπ 2005, 08:26

Τι συζητάτε ρε παιδια?
Ένα μεταχειρισμένο Disco κάνει 14-18 χιλιάρικα ένα μεταχειρισμένο LC ίδιας χρονολογίας κάνει 23-33 χιλιάρικα .... ξέρετε πόσες επισκευές κάνετε με την διάφορα των χρημάτων?
Άσε που δεν ξέρεις πως το χειρίσθηκε ο προηγούμενος και ότι μπορεί και το LC να σου βγάλει τα πάντα από ζημιές που θα κοστίσουν περισσότερο από τις αντίστοιχες του LR!
Τάδε έφει michailbm (ο καμένος της αξιοπιστίας... βλέπε BMW-Hyundai)!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 23 Σεπ 2005, 08:34

michailbm έγραψε:Τι συζητάτε ρε παιδια?
Ένα μεταχειρισμένο Disco κάνει 14-18 χιλιάρικα ένα μεταχειρισμένο LC ίδιας χρονολογίας κάνει 23-33 χιλιάρικα .... ξέρετε πόσες επισκευές κάνετε με την διάφορα των χρημάτων?
Άσε που δεν ξέρεις πως το χειρίσθηκε ο προηγούμενος και ότι μπορεί και το LC να σου βγάλει τα πάντα από ζημιές που θα κοστίσουν περισσότερο από τις αντίστοιχες του LR!
Τάδε έφει michailbm (ο καμένος της αξιοπιστίας... βλέπε BMW-Hyundai)!


Άντε Μιχαλάκη πάρε ένα καινούργιο L/C να βρείς το φως σου (αλλά και να το χάσεις απο την τιμή).
Πάντως το προηγούμενο L/C to βρίσκεις πλέον και αυτό περίπου σε αυτές τις τιμές που λες.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 23 Σεπ 2005, 08:53

Που ???? :shock: :shock:
Πες μου που και τρέχωωωωωωωωωωωωω!!!! =D> =D> =D>
Όσα είδα ήταν στις τιμές που αναφέρω... τέτοιο έψαχνα πρωτίστως! :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 23 Σεπ 2005, 10:25

michailbm έγραψε:Που ???? :shock: :shock:
Πες μου που και τρέχωωωωωωωωωωωωω!!!! =D> =D> =D>
Όσα είδα ήταν στις τιμές που αναφέρω... τέτοιο έψαχνα πρωτίστως! :roll: :roll: :roll:


Στην Αθήνα μπορείς να βρεις απλώς θέλει λίγο καραούλι, δηλ να ψάχνεις ότι κινείται.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Σεπ 2005, 11:16

michailbm έγραψε:Τι συζητάτε ρε παιδια?
Ένα μεταχειρισμένο Disco κάνει 14-18 χιλιάρικα ένα μεταχειρισμένο LC ίδιας χρονολογίας κάνει 23-33 χιλιάρικα .... ξέρετε πόσες επισκευές κάνετε με την διάφορα των χρημάτων?
Άσε που δεν ξέρεις πως το χειρίσθηκε ο προηγούμενος και ότι μπορεί και το LC να σου βγάλει τα πάντα από ζημιές που θα κοστίσουν περισσότερο από τις αντίστοιχες του LR!
Τάδε έφει michailbm (ο καμένος της αξιοπιστίας... βλέπε BMW-Hyundai)!


Μιχάλη μου, έχεις απόλυτο δίκαιο
και επαναλαμβάνω, το ζητημα της αξιοπιστίας είναι καθαρά υπόθεση ιδίας προσοχής και συντηρήσεως

επιπλέον, βοηθά πάρα πολύ και η ευχερής εξεύρεση ανταλλακτικών, κάτι στο οποίο τα ευρωπαϊκά υπερτερούν

βέβαια μπορούμε να ονειρευόμεθα τοιδανικό υβρίδιο, αλλά η γελοία ελληνική νομοθεσία μας το αποκλείει. Πχ, οι γνωστές στην Αγγλία και Αυστραλία μετατροπές βενζινοκίνητων ή ντήζελ Disco & Defender με Turbodiesel Isuzu, Toyota κλπ (ο ιδανικός συνδυασμός δύο κόσμων), είναι παντελώς ανέφικτος, στα ελληνικά δρώμενα.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες