Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

συγκρίσεις DISCO 200 / 300

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 04 Ιούλ 2005, 06:28

Φίλε Παντελή καλημέρα και καλή εβδομάδα . Περιμένω εναγωνίως τη συνταγή . Το Σάββατο ήμουν Ωρωπό αλλά δεν είδα πουθενά την καμήλα σου . Ίσως γιατί πέρασα μετά τα μεσάνυχτα και μάλλον είχε πάει για ύπνο . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό vidas » 04 Ιούλ 2005, 09:42

pantg έγραψε:Φίλε vidas,

μην τους ακούς !!!!
Το Jeep σου φαίνεται και είναι κουκλί.
Το ατύχημα με τον πίσω κεντρικό σου άξονα μάλλον οφείλεται στο ότι είναι πιό κοντός από όσο πρέπει και έφυγε το πολύσφηνο σε κρέμασμα της ανάρτησης. Το βρήκα ή κάνω λάθος?


Όλα αυτά τα έχει….
Αυτό ΗΤΑΝ το πρόβλημα μέχρι που Ο άξονας αυτός και η μετατροπή του βοιθιτικου μπήκαν δυο μέρες πριν τον αγώνα!!!!! Αντί για κοντός ήταν μακρύτερος και στο μάζεμα τερμάτισε και ευτυχώς έσπασε το γελοίο yoke της crisler και δεν είχα χειρότερα. 20ε και ένας αγώνας πήγε στράφι.





pantg έγραψε: (αστειεύομαι φυσικά. Ειναι πολύ όμορφο να βλέπεις κανείς τους τετρακίνητους να αλληλοβοηθούνται, όπως και πρέπει άλλωστε)

Χαιρετώ όλους.

Χαιρετώ



Η ποιο σωστή κουβέντα που έχει γραφτή τελευταία. Πολύ νομίζουν πως τα ίδια με εδώ συμβαίνουν στο βουνο.
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 04 Ιούλ 2005, 09:52

Η ποιο σωστή κουβέντα που έχει γραφτή τελευταία. Πολύ νομίζουν πως τα ίδια με εδώ συμβαίνουν στο βουνο.


Άλλο τα πειράγματα και άλλο η αλληλεγγύη!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιούλ 2005, 10:30

Φίλε mprizolas,

στείλε μου e-mail στο pantg@otenet.gr για να σου στείλω διάφορες συνταγές για λουκάνικα. Μηχανή κοπής κιμά και κατασκευής λουκάνικων έχεις?

---------

Φίλε vidas,

τελικά επιδιόρθωσες το άξονα ή εφτιαξες καινούργιο?
Εχω στην Αγγλία έναν καλό κατασκευαστή ο οποίος φτιάχνει κατά παραγγελία άξονες με μεγαλύτερη διαδρομή πολύσφηνου και μεγαλύτερη γωνία λειτουργίας περιστροφής (στις 32 μοίρες) ή και διπλόσπαστους στην μία άκρη. Αν σε ενδιαφέρει πές μου καθώς οι τιμές του μαζί με τα μεταφορικά από την Αγγλία είναι χαμηλότερες από αυτές που ζητάνε εδώ οι διάφοροι τεχνίτες μετατροπών και ειδικών κατασκευών αξόνων.

--------

Φίλε michailbm,

τελικά έκανες κάτι με αυτό που ψάχνεις? Μίλησες με τον firelord?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Ιούλ 2005, 11:29

όμορφα, όμορφα!!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vidas » 04 Ιούλ 2005, 12:28

pantg έγραψε:

Φίλε vidas,

τελικά επιδιόρθωσες το άξονα ή εφτιαξες καινούργιο?
Εχω στην Αγγλία έναν καλό κατασκευαστή ο οποίος φτιάχνει κατά παραγγελία άξονες με μεγαλύτερη διαδρομή πολύσφηνου και μεγαλύτερη γωνία λειτουργίας περιστροφής (στις 32 μοίρες) ή και διπλόσπαστους στην μία άκρη. Αν σε ενδιαφέρει πές μου καθώς οι τιμές του μαζί με τα μεταφορικά από την Αγγλία είναι χαμηλότερες από αυτές που ζητάνε εδώ οι διάφοροι τεχνίτες μετατροπών και ειδικών κατασκευών αξόνων.


Xαιρετώ


Για καλή μου τύχη βρήκα και έφερα από Αμερική απλά τον κοντινα λίγο. Είναι με διπλό σταυρό και είναι πολισφινος με 260$ και να φανταστής είναι και ότι καλύτερο υπάρχει. Εδώ σε δυο που ρώτησα για νορμάλ με δυο σταυρούς χωρείς να ανοιγοκλείνει μου ζήτησαν την μανά τους και τον πατέρα τους. Βέβαια το κορυφαίο είναι που είχα πάει με το αμάξι μου και ζήταγαν 800ε και σε έναν φίλο που είχα στείλει για πέντε πόντους κοντύτερο πήραν 400ε. και άλλη μια φορά το ελληνικό δαιμόνιο ……… αν και πατριώτηστης ούτε φράγκο στους έλληνες!!!
Από την στιγμή που με βλέπουν με το τέρας κοιτάνε πως θα μου πιάσουν τον κ@λο να μου φάνε λεφτά λες και δουλεύουμε μαζί και τα βγάζουμε
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Ιούλ 2005, 12:33

κλασσικό σύμπτωμα...

τουλάχιστον τοπικά βρίσκεις ανθρώπους να κάνουν σωστά και οικονομικά δουλειά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιούλ 2005, 13:33

Φίλε vidas να ζητήσω να μοιρασθείς μαζί μας το site του αμερικάνου?

Από δασμούς τί πλήρωσες?

Ξέρω πως ότι έρχεται από το Αμερικανιστάν και στοιχίζει πάνω από 100$ έχει 40% δασμούς και ΦΠΑ.
Είχες κάποιον τρόπο και απέφυγες τα παραπάνω?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vidas » 04 Ιούλ 2005, 15:12

pantg έγραψε:Φίλε vidas να ζητήσω να μοιρασθείς μαζί μας το site του αμερικάνου?

Από δασμούς τί πλήρωσες?

Ξέρω πως ότι έρχεται από το Αμερικανιστάν και στοιχίζει πάνω από 100$ έχει 40% δασμούς και ΦΠΑ.
Είχες κάποιον τρόπο και απέφυγες τα παραπάνω?

Χαιρετώ



Ο τρόπος είναι ένας και μοναδικός …….. δεν άκουσα τους έλληνες που λένε αρλούμπες και τόλμησα να παραγγείλω. Λόγω της φύσεως της δουλειάς μου εισάγω από τρίτες χώρες αρκετά πράγματα και έτσι ήταν ακόμα πιο εύκολο.
Πως υπολογίζετε το κόστος με απλό τρόπο……
Προσθέτουμε την αξία με τα μεταφορικά όπου μετά τα μετατρέπουμε σε ευρω για να ξέρουμε για πόσα χρήματα θα φορολογηθούμε. Το ανώτερο που μου έχουν στοιχίσει σαν δασμοί με φ.π.α 19% και διάφορες άλλες αμοιβές είναι 35% και αυτό λαμβάνω υπόψη (το χειρότερο)

Ενδεικτικά και με τυχαίες τιμές……
Δίσκος πλατό… 100ε
Μεταφορικά 10ε
μετατροπή σε εύρο 0,80 =88ε
Φόροι ,δασμοί, αποθήκες κλπ +35%
Σύνολο 118,80!!!!

Βέβαια καταλαβαίνεις πως εδώ υπάρχει και το θέμα της μεταφοράς όπου αν δεν προσέχεις ποσά δίνεις και δεν βρεις μια σωστή και φτηνή εταιρεία θα σε σκίσουν στους φόρους και περιορίζεσαι στο τι θα φέρεις.
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 04 Ιούλ 2005, 23:54

Αξονες(κεντρικους) με μεταβαλομενο μηκος εχει δει κανεις;
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό vidas » 05 Ιούλ 2005, 07:52

strofimios1 έγραψε:Αξονες(κεντρικους) με μεταβαλομενο μηκος εχει δει κανεις;


Για αυτούς μιλάμε εδώ και ώρα. Αν ψάχνεις κάτι τέτοιο ο παντελείς από ότι έχει γράψει έχει κάποια άκρη στην gayland (Αγγλία). Από Αμερική αν και φτηνοί δεν μπαίνουν σε νυβα.
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό vidas » 05 Ιούλ 2005, 08:24

Ρε Σπύρο αυτό το βίντεο το έχεις δώσει στην σκοτλαν γιαρτ και την Mi5 εδώ και μήνες αυτοί είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως και περιμένεις να μάθουν πως κάνεις τα αμάξια να πετάνε????? έλα να σου δείξω πως γίνετε!!!
Όχι τίποτα άλλο αλλά θέλω να το δω και εγώ αυτό το γ@..μ βίντεο !!!!
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιούλ 2005, 09:16

Φίλε vidas,

ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Ο ένας κατασκευαστής ειδικών κεντρικών αξόνων στην Αμερική που μου είχαν συστήσει είχε τελικά τις ίδιες ή και ακριβότερες τιμές με τους Εγγλέζους για τους διπλόσπαστους, με μακρύτερα πολύσφηνα ή με αυξημένη γωνία περιστροφής άξονες. Συν δασμούς κλπ κλπ τελικά δεν συνέφερε. Αλλά σίγουρα υπάρχουν φθηνότεροι.

Αναφορικά με τους δασμούς η εμπειρία μου είναι σαφώς πιο πονεμένη από την δική σου καθώς για μία κεντρική κονσόλα από NAS90 που είχαμε παραγγείλει από Αμερική τελικά οι δασμοί και ο ΦΠΑ ανέβασαν την τιμή της στο διπλάσιο (λόγω αυξημένων μεταφορικών όπως πολύ σωστά επισήμανες)

--------

Φίλε strofimios,

αν μου δώσεις διαστάσεις του κεντρικού άξονα που θέλεις καθώς και την διαδρομή του πολύσφηνου που θα σε εξυπηρετούσε για την εφαρμογή που θέλεις μπορώ να ζητήσω από τον David μία προσφορά.
Πάντως σε πολύ γενικές γραμμές αν συζητάμε για απλό (όχι με μια διπλόσπαστη άκτη) κεντρικό άξονα βρισκόμαστε γύρω στα 250 με 300 Ευρώ για ειδική κατασκευή.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 05 Ιούλ 2005, 09:20

Δηλαδη υπαρχει αξονας που μακραινει στα κρεμασματα και μετα επανερχεται στο κανονικο του μηκος;
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιούλ 2005, 10:11

Φίλε strofimios,

οι κεντρικοί άξονες έχουν ένα πολύσφηνο σε μία από τις δύο άκρες τους.
Το πολύσφηνο αυτό συνδέει τα δύο άκρα του κεντρικού άξονα συρταρωτά έτσι ώστε να μακραίνει ο άξονας όταν κρεμάει η εμπρός ή η πίσω ανάρτηση (αν έχεις μονοκόμματο άξονα εμπρός ή πίσω) ή αντιστοίχως να κονταίνει όταν συμπιέζεται ο άξονας.

Στα αυτοκίνητα με σπαστούς άξονες όπου το εμπρός και/ή το πίσω διαφορικό είναι σταθερά τοποθετημένο στο σασσί (και δεν κινείται μαζί με την ανάρτηση όπως στους μονοκόμματους άξονες) δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει συρταρωτό πολύσφηνο.

Στο NIVA λοιπόν αν θυμάμαι καλά ίσως να μην υπάρχει πολύσφηνο στον εμπρός άξονα αλλά σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει στον πίσω.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες