Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

συγκρίσεις DISCO 200 / 300

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

συγκρίσεις DISCO 200 / 300

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 10:33

μετά από την ευγενική συνδρομή του φίλου pantg (να'σαι καλά παλληκάρι μου!!!!!!!!!!!), κατέληξε στα θωπευτικά χέρια μου ένα Disco 300/97/mpi

από τη λίγη επαφή που είχα μετο όχημα, ιδού τα σημεία ενδιαφέροντος, σε σχέση με το 2ο Disco μου, χρονολογίας 94

1. η δίλιτρη του 200 είναι η πλέον κατάλληλη για εκτός, με το μοτέρ του 300 να αποδίδει καλύτερα εντός

2. στην άσφαλτο το 300 είναι πολυ πιο ευθύβολ, πιο αθόρυβο και παίρνει πολύ λιγότερες κλίσεις

3. το 200 τρίζει ελάχιστα εκτός σε σχέση με το 300 (αχ αυτή η BMW! καπιταλίστ τουτου νιξ γκούτ!)


αυτά γιά αρχή! :D
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 27 Ιουν 2005, 12:10

Αφού ο θεός δεν σε φώτισε, τουλάχιστον ας σε βοηθήσει :twisted: :twisted:

Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 16:58

ΙΝΣΑΛΛΑ! :lol: :lol: :lol:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 20:37

Φίλε Γιώργο,

To disco υποτίθεται ότι έχει ίδιο μοτέρ και αποδόσεις αλλά όντως υπήρχαν διαφορές στην ρύθμιση του εγκεφάλου με αποτέλεσμα το γενιάς 300 να έχει καλύτερη αίσθηση ψηλά και το γενιάς 200 να έχει καλύτερο τράβηγμα χαμηλά.

οσον αφορά τις κλίσεις στις στροφές αυτό είναι αποτέλεσμα της εργοστασιακής τοποθέτησης σαν στάνταρ εξοπλισμός του ζεύγους αντιστρεπτικών εμπρός και πίσω στα αυτοκίνητα της γενιάς 300. Αυτό βοηθά και στην αυξημένη ευστάθεια χωρίς, προσωπικά πιστεύω, να κάνει κανείς εξαιρετικές παραχωρήσεις στις εκτός δρόμου επιδόσεις παρά μόνον στην σχετικά αυξημένη σκληρότητα της αναρτησης στα εγκάρσια εμπόδια.

Οσον αφορά την πιό ήσυχη αίσθηση του 300 στο ταξίδι περίμενε μέχρι να βάλεις και ένα ηχομονωτικό σετ σε όποιο από τα δύο επιλέξεις. Εκεί θα δεις διαφορά τόσο στον θόρυβο όσο και στην γενικότερη αίσθηση.

Το 200 τρίζει λιγότερο από το 300 γιατί έχει πολύ πιό απλό και μονοκόμματο σε κατασκευή ταμπλώ από το νεώτερο μοντέλο.
Κάνε χρήση του κόλπου με την ταλκ που σου είπα.

Χαιρετώ, καλοτάξιδο και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ελπίζω στο μέλλον να μην θελήσεις θα με σκοτώσεις.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 21:06

ευχαριστώ φίλε μου!

εξάλλου ξέρω που μένεις!

αν θα βάλω ηχομόνωση, αυτο θα γίνει στο 300, το 200 είναι ΑΠΑΙΚΤΟ εκτός!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό spartacus » 28 Ιουν 2005, 14:20

TI EGINE GIWRGAKI.....htan na mhn pareis thn apofash na apostathseis apo to anatoliko mplok ......prosexe omws giati se exw se binteokasseta na ek8eiazeis to niva kai na les oti ypertairei odika twn Landies......8ymasai.......ante kalota3ido kai kales episkeyes e?????!!!!xrwmataki????bale kamia fwto na doume kai emeis oi ftwxoi...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Ιουν 2005, 21:17

ιδού στις πρώτες στιγμές να με συνδράμει η καμήλα του Παντελή!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Ιουν 2005, 21:20

να' σαι καλά φίλε Σπάρτακε για τις ευχές σου!

που να το δεί το Μαράκι, θα το λατρέψει και σε βλέπω να ψάχνεσαι να αλλάζεις το 90άρι ΧΕΧΕΧΕ!

Τώρα μπορώ να αφιερωθώ στην μεθοδική μετατροπή του 200 σε ΕΚΤΟ(Σ)ΠΛΑΣΜΑ!

ΥΓ οποιοδήποτε όχημα με ψαλίδια εμπρός έχει καλύτερη κατευθυντικότητα, εκ κατασκευής
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 29 Ιουν 2005, 23:10

firelord έγραψε:ιδού στις πρώτες στιγμές να με συνδράμει η καμήλα του Παντελή!



Αρχίσαμε την προπόνηση ??? . Σε λίγο καιρό θα το συνηθίσεις !!!! :twisted: :twisted: :evil: :evil:
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιουν 2005, 08:42

KAKE ANΘΡΩΠΕ !!!!!! (αστειεύομαι)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vidas » 30 Ιουν 2005, 08:57

Όχι με γελάνε τα μάτια μου!!!! Δεν είναι δυνατόν!!! Δεν το πιστεύω!!!!

Και βέβαια δεν είναι τυχαίο πως ……. Ένας κατασκευαστής gay μπαούλων συνιστά :
να πηγαίνετε με τον μηχανικό σας στην δουλειά η με την ΕΛΠΑ αν θέλετε να φτάσετε.
Off road έμμηνα.

Τελικά ρε Γιώργο έχουν δίκιο ότι όλοι οι καλοί την πατάνε …….. και είσαι πολύ καλό παιδί.
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιουν 2005, 09:16

κακιούλες :lol: :lol: :lol:

εγώ λατρεύω ΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ DISCO!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιουν 2005, 19:05

άστον το μπριζολάκο Παντελή....να ονειρεύεται αρθρώσεις και άξονες!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό spartacus » 30 Ιουν 2005, 22:54

Προχωρα ακαθεκτος και μην ακους κακοηθη σχολια....αν και παλι θα επεμενα με την βοηθεια του φιλου και συμπασχοντα παντελη να βρεις ενα μοτερ V8 να βαλεις πανω στο εκκολαπτωμενο εκτος "εαυτου" και δρομου τερας....και να νιωσεις τη διαφορα.......καλα οχι δεν χρειαζεται θα πεις ....αλλα σε βλεπω σε λιγο καιρο να το κανεις το εγχειρημα...χιχιχιχιχιχιχι
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό vidas » 01 Ιούλ 2005, 08:26

firelord έγραψε:άστον το μπριζολάκο Παντελή....να ονειρεύεται αρθρώσεις και άξονες!



Μα καλά αυτό το λες άρθρωση???? Ρε μας δουλεύεις? Αυτό είναι έτοιμο να έρθει ανάσκελα. Άσε που ο πίσω τροχός με αυτό το κρέμασμα δεν κάνει ούτε για πλύσιμο θόλων!!!! Ούτε πεζοδρόμιο δεν ανεβαίνεις με αυτό που θες και βουνά!!! Μ αρέσει που λέτε για της σούστες……. Δεν βλέπετε τα χάλια σας!!
ΕικόναΕικόνα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T. ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ C.I.A.
Άβαταρ μέλους
vidas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 00:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες