από Freelander » 24 Μαρ 2005, 12:04
Συνάδελφε καλημέρα,
Διαβάζοντας το μήνυμα σου περίμενα να διαβάσω για φλάτζες, κυλινδροκεφαλή, διαφορικά, ΙRD και τόσα άλλα που έχουμε σπουδάσει οδηγώντας το freelander εντός και εκτός δρόμου. Όλα αυτά που μας ενώνουν δηλαδή...
Aλλά τελικά εσένα μόνο η ηλιοροφή σου έχει ψιλοκολλήσει ώς τώρα. Εσύ είσαι στα αλήθεια ένας ευχαριστημένος πελάτης!
Έχεις κάπου τα δίκια σου γιατί είναι στη φύση μας να επηρεαζόμαστε απο τα γραφόμενα των άλλων -πολύ περισσότερο κατόχων- αλλά να το δώσεις για μια ηλιοροφή που σου κόλλησε στην εγγύηση 1 φορά ή γιατί διαβάζεις ένα σκασμό από προβλήματα που ΔΕΝ σου έτυχαν;
Άναψε λαμπάδα !
Αξιοπιστία ;;
Γνώμη μου είναι οτι όσο τυχερός και άν στάθηκες θα σου βγάλει και άλλα προβλήματα, σίγουρα!
Όλα τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου (όλα ευρωπαϊκά) μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιομέτρων έβγαλαν προβλήματα, μερικά μάλιστα τόσο σοβαρά που μια φλάντζα μηχανής αποτελεί τόσο δά πταισματάκι.
Εγώ το πήρα μεταχειρισμένο και εκτός εγγύησης ελπίζοντας οτι δεν θα βγάλει καμία βλάβη. Xά!
Αν απογοητεύτηκες απλά από όλα όσα ανακάλυψες πως γράφονται στα forum παγκοσμίως, σκέψου εμένα που το πήρα γράφοντας όλα τα forum και τα lemonάδικα στα παλιά μου τα παπούτσια και την επομένη μπήκα εδώ να πώ οτι το πήρα και διάβασα με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια τι θα ακολουθήσει. Και ακολούθησε...
Όμως! Θα σου πώ με το χέρι στην καρδιά οτι αυτή τη στιγμή (3/2005) και ενώ από την αγορά και μετά έχω διαβάσει, περάσει και πληρώσει ΤΑ πάνδεινα, το αυτοκίνητο δεν το αλλάζω. Όχι μόνο επειδή το τάισα αρκετά χρήματα και θα το ταίσω και άλλα τόσα, ούτε γιατί ένα αυτοκίνητο που έχει αγοραστεί με διακανονισμό είναι δύσκολο να το πουλήσεις (αλλά εφικτό, αν αυτό θέλεις θα σου πω τον τρόπο), αλλά κυρίως επειδή ένα καλό Freelander δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Εντός και εκτός δρόμου.
Αν διάβασες πόσο σκάρτη είναι η μηχανή της σειράς K στα 1800cc να σου δώσω να διαβάσεις άλλα άρθρα που γράφουν οτι παρόλα τα "μικρά" προβλήματα που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια ζωής του είναι (άκουσον, άκουσον) ένας από τους καλύτερους κινητήρες που κατασκευάστηκαν ποτέ !
Πάλι με επιχειρήματα.
Και πές μου εσύ μετά ποιός έχει δίκιο.
Για τους γερμανούς και την "πολύτιμη" βοήθεια που προσέφεραν στην κατασκευή και σχεδίαση του Freelander θα έχεις διαβάσει και εδώ φαντάζομαι.
Όμως πολλές, πάρα πολλές βλάβες σε αυτό το αυτοκίνητο συμβαίνουν επίσης γιατί οι κάτοχοι του το αγόρασαν κατά λάθος. Θέλεις παράδειγμα;
Kάποιοι ενώ ξέρουν τι πάνε να αγοράσουν, δεν ικανοποιούνται από την ιπποδύναμη του και προσθέτουν τουρμπίνα σε αυτόν τον τόσο ιδιαίτερο κινητήρα! Άλλοι-ες πάλι το έχουν χρόνια στην πόλη για τα ψώνια του supermarket και το μουρλαίνουν στους συμπλέκτες, στα πεζοδρόμια στα φρένα και στην 1η-2α και άλλοι το βάζουν να τραβάει τόνους μπαγκάζια σε κοτσαδόρους τοποθετημένος με τον χείριστο τρόπο, ρημάζοντας σασί, ηλεκτρικά, και δίσκους και τέλος κάποιοι ξεχνούν οτι οδηγούν SUV και το πάνε εκεί που δεν έχει πατήσει ούτε κατσίκα.
Βάλε τώρα σε όλα αυτά και τα συνεργεία που κάνουν πειράματα στείρωσης πάνω του, έδεσε το γλυκό.
Εμπειρία*
Μέσα σε 4 μήνες έχω κάνει 12.000 χλμ Πολλά και δύσκολα!
Το έχω πάει σχεδόν παντού, εκεί που οι συναγωνιστές που ανέφερες RAV, CRV, Forester, Χtrail, που δεν έχουν κανένα κατασκευαστικό πρόβλημα, κανένα λάθος σχεδιασμού που δεν καίνε φλάντζες, δεν κολλάνε ηλιοροφές και δέν έχουν πίσω τζάμια να πέφτουν, σε βλέπουν με κιάλια. Ναι, εσένα με τον ιπποποταμάκο σου που έχει ΤΑ προβλήματα.
Αν αυτό το αυτοκίνητο δεν χάλαγε, και αν το κάνεις με κάποιο μαγικό, φανταστικό τρόπο (αυτόν ψάχνω και εγώ) να μην χαλάει, είναι το τέλειο εργαλείο για τη δουλειά που το θέλουμε.
Όσα περισσότερα διαβάζεις τόσο χειρότερα μπερδεύεσαι.
Το ιπποποταμάκι βγήκε ευαίσθητο, πολύ περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας είναι γεγονός, όχι κοινό μυστικό και καλό θάναι να το ξέρουν όλοι οι υποψήφιοι για να μην την "πατήσουν".
Όσον αφορά ένα Freelander που δουλεύει καλά, μπές στη φιλοσοφία του και προσπάθησε να καταλάβεις γιατί είναι φτιαγμένο έτσι, με αυτά τα γκάζια και αυτή τη ροπή, με αυτή την ανάρτηση και αυτή την σχεδίαση μέσα και έξω.
Αν αυτή η φιλοσοφία σου ταιριάζει, και η περιπέτεια σου αρέσει ( χιχι ) και αν είναι αυτά που σε έκαναν να το πάρεις και δεν φοβάσαι να βάλεις το χέρι στην τσέπη παραπάνω από όλα τα άλλα για να το έχεις - όπως έχω ξαναγράψει- απλά OK, κράτησε το και ετοιμάσου να πληρώσεις τα επόμενα που θα σκάσουν.
Αν όχι, πούλησε το γρήγορα και πάρε ένα RAV4.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπική άποψη μου, που προέρχεται από τη συμβίωση μαζί του, από το διάβασμα χιλιάδων σελίδων γύρω από το hippo και γνωριμίες με όλους σχεδόν τους μηχανικούς του λεκανοπεδίου.
*Παράλειψη μου που δεν τα έχω πεί ακόμα αυτά τα υπέρ, αλλά θέλω να κλείσει ο κύκλος δοκιμών και επισκευών που έχω αρχίσει για να έχω σφαιρική άποψη και να γράψω πιο τεκμηριωμένα αυτά που θέλω.
Mέλος ελληνικού TataClub