Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

new member

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

new member

Δημοσίευσηαπό spartacus » 03 Μαρ 2005, 02:24

Kyrioi geia sas…
Dustuxws anakalupsa arga to offroad.gr kai ta polu endiaferonta forums tou.Ton perasmeno Noembrh kai meta apo arketa xronia prospa8eias egina idiokthths enos landy 90 V8 , alltime classic leuko kai montelo www nai 1989.Bebaia kapoioi apo esas 8a poun kai giati xairesai re megale….!?! Anyway ta erwthmata mou sxetika me to aytokinhto einai ateleiwta kai gia na lew thn alh8eia pio poly dillhmata para apories…Eyxomai ws neo melos tou forum na brw apanthseis kai boh8eia genikotera se oti afora ta land rover kai to defender eidikotera(osoi mporoun na boh8hsoun eyprosdektoi).Na ste oloi kala.
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

new member

Δημοσίευσηαπό teroulas » 03 Μαρ 2005, 08:27

Καλώς ήρθες φίλε. Σίγουρα εδώ θα βρείς όλες τις απαντήσεις......
Υπάρχουν ήδη πολλά θέματα για διάβασμα..... 8)

Σε παρακαλώ μόνο να γράφεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ γιατί είναι πολύ κουραστικό με τα greeklish Όπως θα είδες, όλοι εδώ γράφουν ελληνικά :wink:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: new member

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Μαρ 2005, 08:39

spartacus έγραψε:Kyrioi geia sas…
Dustuxws anakalupsa arga to offroad.gr kai ta polu endiaferonta forums tou.Ton perasmeno Noembrh kai meta apo arketa xronia prospa8eias egina idiokthths enos landy 90 V8 , alltime classic leuko kai montelo www nai 1989.Bebaia kapoioi apo esas 8a poun kai giati xairesai re megale….!?! Anyway ta erwthmata mou sxetika me to aytokinhto einai ateleiwta kai gia na lew thn alh8eia pio poly dillhmata para apories…Eyxomai ws neo melos tou forum na brw apanthseis kai boh8eia genikotera se oti afora ta land rover kai to defender eidikotera(osoi mporoun na boh8hsoun eyprosdektoi).Na ste oloi kala.

Φιλε προσπαθησε να γραφεις ελληνικα ,ειναι κουραστικο να διαβαζεις γκρεεκινγλις.
Καλως ειλθες κι'απο εμενα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Μαρ 2005, 10:13

καλως ηλθες κι απο μενα..... :)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μαρ 2005, 17:27

Ντίαρ φρέαντ Σπάρτακους γουέλκαμ του άουαρ φόρουμ.

(αστειεύομαι, μην δέρνετε !!!!)

Φίλε Spartacus καλώς ήρθες στο φόρουμ και καλό κουράγιο με το 90άρι σου.


Στη διάθεσή σου για ό'τι μπορούμε να βοηθήσουμε.
Ρώτα ελεύθερα και αν το έχουμε ξανασυζητήσει δεν πειράζει. Η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως άλλωστε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 04 Μαρ 2005, 01:50

καταρχην συγγνωμη για τα greeklish ........
θετικο το οτι υπηρξε ανταποκριση απο μερους σας ακομα και σε εναν απλο χαιρετισμο.Ας περασω λοιπον και εγω σσε καποιες ερωτησεις που με βασανιζουν....
πριν λιγο καιρο εκανα την πρωτη επισκευη -καταστροφη για την τσεπη μου- στο 90αρι μου.Αλλαγη μπουλα ,1 ημιαξονιο , αμορτισερ τιμονιου ΟΜΕ, τριγωνικες, κυλινδρακι πισω, σιαγωνες πισω , μποσικα σε ολους τους τροχους....τζογο στο τιμονι, καζανακια , και ...ρυθμιση καπμπυρατερ τα οποια κατα τα λεγομενα του συνεργειου "ερχονται" δεν "ερχονται" αλλαξαμε τα ο rings αλλα παλι πλυμμυριζουν και τα ψιλοφτιαξαμε....τουλαχιστον δεν εχω υπερχυλιση μεχρι σημερα.Η ερωτηση (επιτελους μεγαλε...) να τα αλλαξω με 2 suv 1000e , ενα Webber 1100e , η να το κανω injection...? εαν υπαρχει και αλλη λυση...ακουω Ερωτημα 2ο: ειναι τα ηλεκτρολογικα ολων των δεφενδερ χαλια η μονο του δικου μου...? μιλησα στον ηλεκτρολογο μου για δευτερη μπαταρια και δεν συμφωνησε.Προτεινε μια Ορtima 1000Α ( η την αμεσως μικροτερη) με καινουριο πινακα και καινουριες ασφαλειες αντι για λυχνιες οπυ βεβαια θα τοποθετηθουν και εξτρα ασφαλειες για μελλοντικα προβολια , ψυγειο κτλπ.Εσεις τι λετε? αυτα για τωρα....μετα θα σας βομβαρδισω με αναρτησιακα ερωτηματα εβαλα στο ματι την scorpion racing...
να στε ολοι καλα
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μαρ 2005, 08:17

Φίλε Spartacus καλημέρα,

να είναι καλά τα δακτυλάκια σου και τα ελληνικά στο πληκτρολόγιό σου. Πολύ καλύτερα τώρα. Ξεκουράστηκαν τα μάτια μας βρε παιδί μου (αστειεύομαι, πάντως καλύτερα τα ελληνικά από τα Greeklish αδιαμφισβήτητα)


Οσον αφορά τα θέματα που έθιξες.
Θυμήσου πως ό'τι επισκευάζεις στον σωστό χρόνο σου αποτρέπει περισσότερες ζημιές και σε άλλα σημεία και υποσυστήματα του οχήματος.
Αρα δες το σαν επένδυση και όχι σαν καταστροφή. (αντιλαμβάνεσαι βεβαίως ότι ψεύδομαι ασυστόλως αλλά το κάνω για να σε παρηγορήσω.....)

Για το σύστημα παροχής καυσίμου οι λύσεις είναι δύο.
Αν έχεις Stromberg ή SU να τα αντικαταστήσεις. Κανένας τύπος από αυτά τα δύο καρμπυρατέρ δεν επισκευάζεται σωστά μακροπρόθεσμα. Πάντα θα τρέχεις για ρυθμίσεις. (αν θέλεις σου δίνω τηλεφώνο καλού καρμπυρατερά γνώστη και των δύο)
Οι λύσεις που ακολουθούνται είναι ανάλογες με το αν προτιμάς τις απλές μηχανικές ή τις ηλεκτρονικές λύσεις.
Η απλή μηχανική είναι η αντικατάσταση των εργοστασιακών καρμπυρατέρ, πολλαπλής εισαγωγής με το καρμπυρατέρ τετραπλού σώματος της WEBER και την ειδική πολλαπλή, θερμοστάτη, σετ σωληνώσεων, σετ ντιζών, φίλτρο αέρος κλπ. Το σετ όλο υπολόγισέ στα 1450 με 1500 Ευρώ.
Η ηλεκτρονική λύση είναι η τοποθέτηση πλήρους συστήματος Injection είτε από 3.5 (αν το αυτοκίνητό σου έχει τον 3.5άρι κινητήρα) είτε από 3.9 (μπαίνει χωρίς πρόβλημα). Με δεδομένο ότι το injection του 3.9 είναι καλύτερης τεχνολογίας θα σου συνιστούσα το δεύτερο. Κόστος πλήρες σύστημα injection (καλωδίωση, airflow, εγκέφαλος, πολλαπλή εισαγωγή με 8 μπεκ, φίλτρο αέρος κλπ) υπολόγισε από 1300 έως 1900 Ευρώ ανάλογα με την αγορά.
Και οι δύο λύσεις θα σου δώσουν σταθερότερο ρελαντί, περίπου 15 άλογα παραπάνω, καλύτερη ροπή και χαμηλότερα και κυρίως βελτιωμένη κατανάλωση (προς τα κάτω φυσικά) αλλά και καλύτερη αίσθηση λειτουργίας του κινητήρα.

Η αναβάθμιση των ηλεκτρικών σου είναι μία σωστή και ενδεικνυόμενη ενέργεια. Αντικατέστησε την ασφαλειοθήκη με αδιάβροχη, βάλε πρόσθετες ασφάλειες και κυρίως τοποθέτησε ρελέ στα φώτα, αλλάξε τα εμπρός φώτα με κάτοπτρα που δέχονται λάμπες αλογόνου και κυρίως βάλε τις καλές λάμπες της Philips ή αντίστοιχες της ιδίας τεχνολογίας (φυσικά μπαίνουν και γνήσιες HID XENON σαν αυτές που χρησιμοποιούν οι Porsche, Mercedes, Audi κλπ) αλλά εκεί το κόστος είναι πολύ υψηλότερο (αρχίζει από 700+ Ευρώ και ανεβαίνει)
Θα σου πω μόνον το γνωστό ρητό για τον βασικό προμηθευτή σε ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά της Land Rover εκείνη την εποχή που θα πρέπει να φτιάχθηκε το αυτοκίνητό σου. LUCAS, the Prince of Darkness....
H ΟPTIMA είναι καλή σαν μπαταρία αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να δώσεις ΤΟΣΑ λεφτά για κάτι αναλώσιμο όπως οι μπαταρίες. Η τοποθέτηση δύο μπαταριών είναι καλή μόνο αν πρόκειται να βάλεις ηλεκτρικό εργάτη και πάρα πολλά φώτα, ψυγείο κλπ. Το συζητάμε αργότερα αυτό όταν θελήσεις. Μία καλή δυνατή μπαταρία απλής τεχνολογίας αρκεί για και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οχήματος σου.

Οσον αφορά τις αναρτήσεις, το συζητάμε όταν έρθει η ώρα επίσης. Ούτως η άλλως αν θέλεις αυτές της Scorpion Racing θα μιλήσεις μαζί μου καθώς οι Εγγλέζοι θα σε στείλουν στον υπογράφοντα.
Αν πάντως προορίζεις το όχημά σου για χρήση 80% άσφαλτο - 20% χώμα θα σου πρότεινα να μην υιοθετήσεις την λύση της EXTREME ανάρτησης καθώς προσωπικά θεωρώ ότι είναι μόνο για χρήση εκτός δρόμου. Η λύση που προτείνω είναι είτε η απλή EVO (και πιό φθηνή από πλευράς κόστους) είτε η EVO +2. Τα λέμε όμως όταν έρθει η ώρα για αυτό.

Αν θέλεις να τα πούμε και από τηλεφώνου θα χαρώ να σε ακούσω στο 22950 37637 και στο 6944 57991 (εκτός και αν σε πάρει ο δρόμος σου από τον Ωρωπό οπότε τα λέμε και δια ζώσης)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες