από pantg » 04 Μαρ 2005, 08:17
Φίλε Spartacus καλημέρα,
να είναι καλά τα δακτυλάκια σου και τα ελληνικά στο πληκτρολόγιό σου. Πολύ καλύτερα τώρα. Ξεκουράστηκαν τα μάτια μας βρε παιδί μου (αστειεύομαι, πάντως καλύτερα τα ελληνικά από τα Greeklish αδιαμφισβήτητα)
Οσον αφορά τα θέματα που έθιξες.
Θυμήσου πως ό'τι επισκευάζεις στον σωστό χρόνο σου αποτρέπει περισσότερες ζημιές και σε άλλα σημεία και υποσυστήματα του οχήματος.
Αρα δες το σαν επένδυση και όχι σαν καταστροφή. (αντιλαμβάνεσαι βεβαίως ότι ψεύδομαι ασυστόλως αλλά το κάνω για να σε παρηγορήσω.....)
Για το σύστημα παροχής καυσίμου οι λύσεις είναι δύο.
Αν έχεις Stromberg ή SU να τα αντικαταστήσεις. Κανένας τύπος από αυτά τα δύο καρμπυρατέρ δεν επισκευάζεται σωστά μακροπρόθεσμα. Πάντα θα τρέχεις για ρυθμίσεις. (αν θέλεις σου δίνω τηλεφώνο καλού καρμπυρατερά γνώστη και των δύο)
Οι λύσεις που ακολουθούνται είναι ανάλογες με το αν προτιμάς τις απλές μηχανικές ή τις ηλεκτρονικές λύσεις.
Η απλή μηχανική είναι η αντικατάσταση των εργοστασιακών καρμπυρατέρ, πολλαπλής εισαγωγής με το καρμπυρατέρ τετραπλού σώματος της WEBER και την ειδική πολλαπλή, θερμοστάτη, σετ σωληνώσεων, σετ ντιζών, φίλτρο αέρος κλπ. Το σετ όλο υπολόγισέ στα 1450 με 1500 Ευρώ.
Η ηλεκτρονική λύση είναι η τοποθέτηση πλήρους συστήματος Injection είτε από 3.5 (αν το αυτοκίνητό σου έχει τον 3.5άρι κινητήρα) είτε από 3.9 (μπαίνει χωρίς πρόβλημα). Με δεδομένο ότι το injection του 3.9 είναι καλύτερης τεχνολογίας θα σου συνιστούσα το δεύτερο. Κόστος πλήρες σύστημα injection (καλωδίωση, airflow, εγκέφαλος, πολλαπλή εισαγωγή με 8 μπεκ, φίλτρο αέρος κλπ) υπολόγισε από 1300 έως 1900 Ευρώ ανάλογα με την αγορά.
Και οι δύο λύσεις θα σου δώσουν σταθερότερο ρελαντί, περίπου 15 άλογα παραπάνω, καλύτερη ροπή και χαμηλότερα και κυρίως βελτιωμένη κατανάλωση (προς τα κάτω φυσικά) αλλά και καλύτερη αίσθηση λειτουργίας του κινητήρα.
Η αναβάθμιση των ηλεκτρικών σου είναι μία σωστή και ενδεικνυόμενη ενέργεια. Αντικατέστησε την ασφαλειοθήκη με αδιάβροχη, βάλε πρόσθετες ασφάλειες και κυρίως τοποθέτησε ρελέ στα φώτα, αλλάξε τα εμπρός φώτα με κάτοπτρα που δέχονται λάμπες αλογόνου και κυρίως βάλε τις καλές λάμπες της Philips ή αντίστοιχες της ιδίας τεχνολογίας (φυσικά μπαίνουν και γνήσιες HID XENON σαν αυτές που χρησιμοποιούν οι Porsche, Mercedes, Audi κλπ) αλλά εκεί το κόστος είναι πολύ υψηλότερο (αρχίζει από 700+ Ευρώ και ανεβαίνει)
Θα σου πω μόνον το γνωστό ρητό για τον βασικό προμηθευτή σε ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά της Land Rover εκείνη την εποχή που θα πρέπει να φτιάχθηκε το αυτοκίνητό σου. LUCAS, the Prince of Darkness....
H ΟPTIMA είναι καλή σαν μπαταρία αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να δώσεις ΤΟΣΑ λεφτά για κάτι αναλώσιμο όπως οι μπαταρίες. Η τοποθέτηση δύο μπαταριών είναι καλή μόνο αν πρόκειται να βάλεις ηλεκτρικό εργάτη και πάρα πολλά φώτα, ψυγείο κλπ. Το συζητάμε αργότερα αυτό όταν θελήσεις. Μία καλή δυνατή μπαταρία απλής τεχνολογίας αρκεί για και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οχήματος σου.
Οσον αφορά τις αναρτήσεις, το συζητάμε όταν έρθει η ώρα επίσης. Ούτως η άλλως αν θέλεις αυτές της Scorpion Racing θα μιλήσεις μαζί μου καθώς οι Εγγλέζοι θα σε στείλουν στον υπογράφοντα.
Αν πάντως προορίζεις το όχημά σου για χρήση 80% άσφαλτο - 20% χώμα θα σου πρότεινα να μην υιοθετήσεις την λύση της EXTREME ανάρτησης καθώς προσωπικά θεωρώ ότι είναι μόνο για χρήση εκτός δρόμου. Η λύση που προτείνω είναι είτε η απλή EVO (και πιό φθηνή από πλευράς κόστους) είτε η EVO +2. Τα λέμε όμως όταν έρθει η ώρα για αυτό.
Αν θέλεις να τα πούμε και από τηλεφώνου θα χαρώ να σε ακούσω στο 22950 37637 και στο 6944 57991 (εκτός και αν σε πάρει ο δρόμος σου από τον Ωρωπό οπότε τα λέμε και δια ζώσης)
Χαιρετώ