Επιστρατεύοντας απο τα αρχεία μου σημειώσεις για το συγκεκριμένο σύμπτωμα στον συγκεκριμένο κινητήρα σου παραθέτω:
1/ i finally managed to fix it..
... the new lambda sensor i fitted was faulty! :angry: so fitted a good quality one from NGK and it cured it!
2/The common causes we come across with overfuelling on the dreaded K series usually confined to signalling error on O2 sensor/poor earthing. Coolant temperature sensor error or excessive fuel pressure. Check also the solenoid controlling vapour from carbon canister is not allowing fuel to be drawn uncontrolled. Finally check the integrity of the vacuum hose between inlet plenum and MAP sensor.
Αν χρειάζεσε μετάφραση, στη διάθεσή σου.
Μήπως παρατήρησες στον εγκέφαλο αν καπάκι με το σύμπτωμα ο κινητήρας μπαίνει σε OPEN LOOP λειτουργία;
ΥΓ 1. Δεν ξέρω απο την πείρα σου αλλα απο την δική μου οταν πρόκειται για οτιδήποτε ηλεκτρονικό το αντικαθιστώ με το μαμίσιο της εταιρείας γνωρίζοντας οτι το χρυσοπληρώνω.
ΥΓ 2.Τώρα, γιατι κρατάω κάποια αρχεία για τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι μια άλλη ιστορία.