Ανδρέα ,συμφωνοι για τη μετρηση,αλλα εχε υπόψιν οτι και να το μετραγα σε 3 γεμισματα (δεν εχω χρόνο τωρα να κόβω βόλτες όμως
) ,δεν νομιζω πως θα εβρισκα κατι πολυ διαφορετικο γιατι οι συνθηκες και ο τροπος οδηγησης εδω,δεν θα διαφερουν πολυ,καθότι μποτιλιαρισματα δεν εχουμε,δεν ψαχνω ουτε 5 λεπτα για να παρκαρω,ο τροπος που οδηγω ειναι στάνταρ,δηλ ειμαι σχεδον συνεχεια γυρω στις 3000 με 3500 στροφες, και σπανίως περνάω τα 100.
(π.χ απο τις χτεσινες σημειωσεις
3 ταχυτητα - 3000 στροφες-56 χ/ω
4 ταχυτητα - 2000 στροφες- 55 χ/ω
4 ταχυτητα - 2.500 στροφες- 65 χ/ω
4 ταχυτητα-3000 στροφες - 75 χ/ω
4 ταχυτητα - 3500 στροφες- 87 χ/ω
5 ταχυτητα - 2000 στροφες - 66 χ/ω
5 ταχυτητα - 3000 στροφες - 95 χ/ω)
Αν ειμουν Αθηνα,παω πασο,δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα 100% με 115 χιλιομ καθότι εχεις να αντιμετωπισεις πολλους ασταθμητους παραγοντες.Αλλες συνθηκες ,αλλες αποστάσεις.
Αλλα θα σου πω,αντε να παει 9 αντε 10 σπασμενο.....μεχρι τα 20 ενος V8 σπασμενου,ειναι μεγαλη η διαφορα για μενα τουλαχιστον,τη χρηση που κανω και την περιοχη που ζω.Συνεπως για μενα τωρα που ψαχνομαι η καλυτερη περιπτωση ειναι ενα diesel 2500 λογω επαρχίας,ενω για καποιον στην Αθηνα κατανοώ οτι εχει περιορισμενες επιλογές,δηλ ειτε να συμβιβαστει με το Mpi με τα γνωστα συν και πλην,ειτε με ενα V8.
Απο εκεί και πέρα πάντως παιδιά , αν ειμουν στην Αθηνα,που μπορεις να κανεις και ταξιδια μεγαλα πιο ευκολα απο οτι εδω,και ειχα και απαιτησεις για δυνατες περιπετειες εκτος δρόμου και μεγαλα ταξιδια καραφορτωμενος,το πιθανοτερο ειναι να κατεληγα σε ενα V8 αποδεχομενος την παραπανω καταναλωση καθως επιλογή diesel δεν υπάρχει.Απλως δεν θα το κυκλοφοραγα καθε μερα,παρα μονο για ταξιδια και παιχνίδι,συμψηφιζοντας ετσι την υψηλοτερη καταναλωση με λιγοτερα και λιγοτερο ενεργοβορα χιλιόμετρα,και θα ειχα ενα μικρο για καθε μερα.
Δηλαδη θα πει κανεις,αφου τα 13-14 ειναι στανταρ σε ενα Mpi για/με καθημερινη χρηση ,και θα την φαω που θα την φαω,τοτε ας παρω ενα V8 ,
με 3 λιτρα παραπανω καταναλωση,να εχω τη δυναμη τουλαχιστον.
Εγω ομως θα το χρησιμοποιω για καθημερινη χρήση,ειτε λεγεται παω στη δουλειά,στην πόλη,ειτε παω βολτα το σκυλί στο βουνό,ειτε τους χωνω ολους βολτα και παμε βολτα καπου στα 80 χιλιομ μακριά και πισω.Μικρες αποστασεις,πολλες στροφές,ανηφορες,κατηφόρες,πιστευω τελικα οτι εδω ενα V8 (η τετραλιτρο αν θελετε) ειναι πλεονασμός.Με το σκεπτικό οτι εχει τη δυναμη αλλα δεν θα χρειαστει να τη χρησιμοποιησει συχνά.Σερνει ομως μαζι του υψηλά καταναλωσεις,τελη,εκτ.εισφορές,κ.τ.λ.Λογικά φαινεται οτι η επιλογη κινητήρα /κυβικών εχει αμεση σχεση με το που ζεις,πως οδηγεις και τι χρήση θα κανεις με το αυτοκινητο.
Αυτά με τη λογική ,γιατι αν θίξουμε π.χ το θεμα,μπαινω μεσα,και ειτε τραβαω μια γκαζιά γερή να πω καλημερα στο γείτονα ,ειτε σκαλφαλωνω για πλάκα εκειιιιιιιιι παααααανωωωω να δω τι εχει και γυαλίζει ή ξεκολάω το τρίσμοιρο διτονο SUV με τους ωραίους επιβάτες
που πηγε κατω κατω στην παραλία να δει αν εχει καβούρια και ανατριχιαζω χαμογελώντας πονηρά απο την ικανοποίηση της στιγμής,ενδέχεται τα παραπανω να πανε περίπατο......λεμε τώρα.....
Είναι και ποσο σε παίρνει τελικά να κανεις την .....αυτην.....ξέρετε.... και τι συμβιβασμούς εισαι διατεθειμενος να κανεις για ........παλι αυτην που ξέρετε:wink: