DRAKOS έγραψε:Γι' αυτό άλλη φορά φίλε ΒΚ90, για να μη μένεις από ρεύμα όταν δουλεύεις τον εργάτη, να κρατάς σημειώσεις!!!! χα χα χα χα.
Γειά σου Τάσο (θα σε δούμε την Πέμπτη???)
Πού να προλάβει ο Βαγγέλης (ο ΒΚ90 δηλαδή) να κρατάει σημειώσεις????
Το ένα χέρι στο χειριστήριο του εργάτη, το άλλο στο τιμόνι, το ένα πόδι στο γκάζι το άλλο στον συμπλέκτη.
Και τί να πρωτοσημειώσει?????
DICTAPHONE του χρειάζεται (με τόσα που του είπαμε να προσέξει)
-------------
Σοβαρά τώρα με τον Βαγγέλη τα είπαμε και από τηλεφώνου.
Αρχικά το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στο θέμα των χαμηλών στροφών κινητήρα (γύρω στις 1500 την περισσότερη ώρα) και ίσως στο θέμα του ότι δεν είχε ξετυλίξει αρκετό συρματόσχοινο με αποτέλεσμα οι απαιτήσεις σε amperes να είναι υψηλές (με δεδομένο και το ότι το εργάτης έχει μοτέρ 6 ίππων <κινέζικων>). Θα ρίξει μία ματιά στο δυναμό (να δεί που ανοίγει ο "αυτόματος" και πόσα amperes και volts δίνει στην μπαταρία), θα ελέγξει τις γειώσεις και βλέπουμε.
Χαιρετώ