stefanbalik έγραψε:Καλημέρα παίδες!
προσωπικά είχε μειωθεί το πάτημα του πετάλ και συγχρώνως σκληραίνει.
Αλλά τελείως ξαφνικά μπαίνοντας Σερραι πατάω συμπλέκτη και φεύγει το πόδι μου μέσα. Ο συμπλέκτης έμεινε κολλημένος τέρμα πίσω.
Την επόμενη μέρα έκανα γύρω στα 100 χιλιόμετρα με δευτέρα(ευτυχώς είχα καλή μπαταρία, το έβαζα μπρός με ταχύτητα) και όχι πάνω απο 3000 - 3500 στροφές γιατί πατηνάριζε!!
οπότε υποθέτω πως όταν αρχίσει να μειώνεται η απόσταση του πετάλ τότε να προσέχεις!!
ciao
Στέφανε καλημέρα,
αυτό συνήθως συμβαίνει όταν υπάρχει απώλεια υδραυλικού υγρού από το σύστημα του συμπλέκτη, αν έχεις διαρροές ή χαλάσουν η επάνω ή η κάτω αντλίες, ή σου τρυπήσει το δίχαλο (μία ζημιά που περιέργως συμβαίνει συχνά καθώς το "πιστονάκι" της κάτω αντλίας φθείρει το δίχαλο στο σημείο επαφής τους).
Καμμιά φορά το σύμπτωμα αυτό έχει να κάνει και με ανάγκη εξαέρωσης του συστήματος του υδραυλικού συμπλέκτη.
Η' αν σπάσουν τα ελατήρια σε πλατώ/δίσκο (αυτό όμως δημιουργεί και διάφορα άλλα συμπτώματα ακουστικής φύσεως συνήθως)
Χαιρετώ