Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

κιβωτιο mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

κιβωτιο mpi

Δημοσίευσηαπό discogirl » 12 Οκτ 2007, 03:06

αγιουτο χριστιανοι...

αλλη μια ωραια περιπετεια με το ντισκο εληξε σημερα
Με το που πατησα τη ροδα μου στην Ιταλια ταφτυσε η τρομπα του τιμονιου,
με αποτελεσμα να ζησω δεκαημερο εφιαλτη του τυπου μενω δε μενω
σε επαγγελματικο ταξιδι με οριακα deadlines.
Τεσπα με τα χιλια ζορια επεστρεψα στη μαμα πατριδα και σημερα
το παρελαβα απο το συνεργειο με καινουργια τρομπα και πολλαπλασιαστη.

Αλλα για να μην κακομαθαινω μια νεα περιπετεια ξεκιναει...

Με λεει το παλληκαρι στο συνεργειο "κανει ενα θορυβο το
κιβωτιο" (ελαφρυ τρρρρ) "και θελει αλλαγη"
με ενημερωνει επισης οτι ισως μπορεσει να βρει καινουργιο σε ειδικη τιμη
1800eur (μπρρρ) ,μεταχειρισμενο γυρω στα 1000 και παιρνει τηλ μπροστα
μου και του λενε για ενα ανακατασκευη στα 2500 (και παλι μπρρρ)

Το δικο μου ερωτημα ειναι το εξης¨
αυτο το θορυβο τον κανει απο τοτε που το πηρα ιδιον κι απαραλλαχτον τοσο που αν σταματησει θα μου λειψει.
Εχω κανει 20000χμ ,το εχω παει 5 φορες σε συνεργειο για διαφορους λογους εκ των οποιων τις τρεις στο συγκεκριμενο, (την τελευταια δε για σερβις πριν φυγω ),και κανεις ποτε δεν τον παρατηρησε μηδε αχοληθηκε ποτε μ'αυτον.

τι να υποθεσω για το μαστορα?

α. οτι προκειται περι κωφου που ανενηψε προσφατως?
β. οτι με εκοψε που ειμαι ασχετη ?
γ. οτι οντως αυτος ο θορυβος δεν ειναι φυσιολογικος και θελει αλλαγη το σαζμαν?
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Οκτ 2007, 07:12

Τα κιβώτια των land rover (και όλων των φορτηγών) θέλουν αρκετή προσοχή κυρίως στην χρήση.

Δεν ξέρουμε το ιστορικό του αυτοκινήτου σου ούτε τον τρόπο οδήγησής σου, αλλά και όλα αυτά είναι πολύ σχετικά...

Κατ' αρχήν, εφόσον λές ότι το ακούς από τότε που το πήρες, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος μεγαλύτερης ανησυχίας λόγω του παλληκαριού στο συνεργείο....

Ενα ελαφρό τρρ πάντως δεν λέει και πολλά πράγματα.

Πρέπει να ξέρουμε πότε το κάνει (ζεστό-κρύο, ή πάντα)
στο ρελαντί?
στις αλλαγές ταυτήτων?
αλλάζει ο θόρυβος πατώντας συμπλέκτη?

ενπάσει περιπτώσει διάγνωση από τηλεφώνου ή Internet δύσκολα γίνεται σε τέτοια θέματα, καλύτερα να πάρεις γνώμη και από δεύτερο γιατρό και να μην αγχώνεσαι

μπορεί να μην χρειάζεσαι μεταμόσχευση και να λύνονται τα προβληματά σου με απλή (και πολύ φθηνότερη) επισκευή

πες μας ποιός είναι ο γιατρός σου να σου προτείνουμε κάποιο άλλο παλληκάρι...

ΥΓ οι τρόμπες τιμονιού είναι αναλώσιμα (κάθε 10+ χρόνια, ή 150k + χλμ), το αυτοκίνητο δεν μένει από τρόμπα τιμονιού, αλλά πρέπει ανάλογα την βλάβη να δράσεις στον δρόμο για να περιορίσεις την ζημιά.

Αν η τρόμπα διαλύθηκε-κόλλησε πρέπει οπωσδήποτε να καθαριστεί (πλυθεί εσωτερικά) και όλο το σύστημα του τιμονιού για απομάκρυνση γρεζιών κλπ μικροοργανισμών τα οποία μπορούν να καταστρέψουν πολύ γρήγορα και την καινούρια τρόμπα.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό B.T » 12 Οκτ 2007, 09:48

έλενξε εάν ο θόρυβος εξαφανίζεται ή μειώνεται όταν πατάς τόν συμπλέκτη
νομίζω ότι είναι ό συνηθέστερος θόρυβος τών mpi καί όχι μόνο.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 10:06

B.T έγραψε:έλενξε εάν ο θόρυβος εξαφανίζεται ή μειώνεται όταν πατάς τόν συμπλέκτη
νομίζω ότι είναι ό συνηθέστερος θόρυβος τών mpi καί όχι μόνο.



Υποθέτω εάν μειώνεται ή εξαφανίζεται με το πάτημα του συμπλέκτη είναι κάτι φυσιολογικό. Σωστά;
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό B.T » 12 Οκτ 2007, 10:08

τόν ακούς καί εσύ ?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 10:13

Ναι - πολύ ελαφρά βέβαια αλλά τον έχω θεωρήσει αναμενόμενο. Το κιβώτιο μου είναι και παλιό και μεγάλο (d90 - νομίζω το βαρέας χρήσης)....και στα πλαίσια της αντιμετώπισης σαν φορτηγό μου φαίνεται νορμάλ. 8)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό B.T » 12 Οκτ 2007, 10:16

πιστεύω ρουλεμάν είναι αύτο πού ακούγεται.
άς μάς απαντήσουν οί πιό ειδήμονες τού φόρουμ
τί γίνεται μέ αυτό καί πότε πρέπει νά αλλαχτεί(εάν είναι αυτό)?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 10:25

Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές αλλά μάλλον παίζει ρόλο και το πόσο έντονος είναι ο θόρυβος - θεωρώ φυσιολογικό ένας ελαφρύς ήχος - θόρυβος του κιβωτίου στο ρελαντί να αλλάζει όταν πατάς συμπλέκτη. Εδώ μου συμβαίνει σε opel astra του 05 και Toyota yaris του 07 της οικογενείας- δεν θα συμβαίνει σε defender του 330πχ....
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Οκτ 2007, 11:48

Eάν ο ελαφρύς θόρυβος συνεχίζει και μετά το πάτημα του συμπλέκτη με διαφορετική χροιά, σημαίνει ότι προέρχεται κατά από το σύνολο βολάν-δίσκος πλατώ, δηλαδή 99% από το μπροστινό ρουλεμάν του πριζ-ντιρεκτ το οποίο και βρίσκεται στο βολάν. Αυτό αλλάζει εύκολα και είναι φτηνό. Δεν προκαλεί συνήθως μεγαλύτερες ζημίες και αν ακούγεται λίγο μπορεί να παρακολουθηθεί και όταν αρχίσει ν' ανεβαίνει ο θόρυβος να αλλαχθεί.

Αν οι ήχοι σταματάνε τελείως με το πάτημα του συμπλέκτη τότε υπάρχει κίνδυνος για κάποιο ρουλεμάν του κιβωτίου, το οποίο είναι ακριβότερο και απαιτεί λύσιμο όλου του κιβωτίου.

Λάβετε επίσης υπόψιν σας όμως ότι μπορεί πολλές φορές ένας ήχος να μας μπερδέψει γιατί ακόμη και ήχοι από τρόμπα νερού μεταβάλλονται με το πάτημα του συμπλέκτη μιά και αλλάζει το φορτίο του κινητήρα...

Ο πιό σίγουρος τρόπος είναι να βγούν οι ιμάντες (τρόμπας νερού-τιμονιού-aircon (στο v8 είναι πολύ εύκολο) και να δουλευτεί ο κινητήρας ένα λεπτό ώστε να πιστοποιηθεί ότι ο θόρυβος προέρχεται από δισκο-πλατώ ή κιβώτιο....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 12:04

Thank you Μανόλη!
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Οκτ 2007, 16:45

Discogirl ψάξε λίγο το θέμα με τις τιμές, για το καινούργιο δεν ξέρω τιμή, για ανακατασκευασμένο και μεταχειρισμένο οι τιμές που αναφέρεις είναι ακριβές.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό discogirl » 12 Οκτ 2007, 20:16

παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!

λοιπον ,ο θορυβος ειναι ελαφρυς, συνεχης, μειωνεται με το πατημα του συμπλεκτη.
δισκος δεν ειναι, αλλαχτηκε οταν το πηρα και δεν πατιναρει, ουτε τοχω κολλησει
η ζορισει ιδιαιτερα εκτοτε .
Το ιστορικο του δεν το ξερω. Δεν το οδηγαω νευρικα ,δεν βαζω καρφωτες τις ταχυτητες
δεν ξεκουραζω το ποδι στον συμπλεκτη. Οι ταχυτητες κουμπωνουν μαλακα και σωστα,χωρις ζορι.

Κι εγω λεω να παρω μια δευτερη γνωμη για τον αγγλο ασθενη μου
Αν οντως πασχει απο κιβωτιο που παιζουν οι τιμες για καινουργια και μεταχειρισμενα??
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό pskoul » 12 Οκτ 2007, 20:35

Μεταχειρισμένα αρκετά κάτω απο χιλιάρικο αλλά θέλει προσοχή για να βρεις καλό.
Ανακατασκευασμένα είτε τα πάρεις από εδώ είτε τα πάρεις από Αγγλία γύρω στα 1200 – 1400.
Υπάρχει και ή επιλογή του να ανακατασκευάσεις το δικό σου κόστος ανάλογα με το τι θα χρειαστεί.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Οκτ 2007, 21:14

εφόσον ο ήχος μειώνεται με το πάτημα του συμπλέκτη μάλλον γλυτώνεις τα δύσκολα (το πρόβλημα είναι στο δισκο-πλατώ ή ρουλεμαν πριζ-ντιρεκτ στο βολάν)...

Κανονικά το ρουλεμάν του πριζ-ντιρέκτ δεν μπορεί να διαλυθεί και να μείνεις αλλά εχω την εντύπωση ότι το Mpi υποφέρει σε αυτό το σημείο περισσότερο από άλλα land rover με το ίδιο κιβώτιο λόγω μεγάλου μήκους πριζ-ντιρέκτ και μπορεί μέχρι και να το διαλύσει...

Ρώτα στο συνεργείο που αλλάξαν τον δίσκο αν αλλάχθηκε και αυτό το ρουλεμάν τότε (δεν ξέρω αν σε κάθε αλλαγή δισκο-πλατώ το αλλάζουν και αυτό - ίσως ο Παντελής ξέρει).

Ετσι και αλλιώς αφου το πιστοποιήσεις σε άλλο παλληκάρι ότι είναι αυτό, αν δεν κάνεις μεγάλο ταξίδι, παρακολούθησέ το και επεμβαίνεις όταν μεγαλώσει ο θόρυβος. Μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο στο σετ δισκο-πλατώ και να μπερδεύει.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης