Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σημειο ελξης

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 10:01

Aντρίκο καλημερα,

η αρχική συζήτηση αφορούσε την πιστοποίηση συγκεκριμενου εξοπλισμού και όχι τις εγγυήσεις όπου και τελικά κατέληξε.

Η εγγύηση είναι εντελώς διαφορετικό θέμα από την πιστοποίηση καθώς η πιστοποίηση δεν επέχει θέση εγγυήσεως χρονικής διαρκείας αλλά εγγυήσεως ποιότητας, προδιαγραφών και αντοχής υλικών όταν συζητάμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (όπως ήταν και το θέμα μας) για εξαρτήματα που έχουν σχέση με ρυμούλκηση και στερέωση βαρών.

Και φυσικά το όλο θέμα που έθιξα αφορούσε την καλύτερη κατά το δυνατόν νομική κάλυψη που μπορεί κάποιος να έχει αν κάτι πάει στραβά εξαιτίας κάποιου τέτοιου εξαρτήματος.
ΕΚΕΙ αναφέρεται η πρότασή και σύστασή μου για χρήση πιστοποιημένων εξαρτημάτων.

Αν τώρα υπάρχει κόσμος που αγνοεί τις διαφορές της πιστοποίησης από την εγγύηση μπορεί κάλιστα να ρωτήσει εκείνους που θα μπορέσουν να το δώσουν ακριβέστερες πληροφορίες.

Ειναι πάντως θλιβερό που ο συνάδελφος firelord αντί να βοηθά στο να λύνονται οι παρανοήσεις και οι λανθασμένες αντιστοιχίες αντίθετα τις τροφοδοτεί και τις υποθάλπει. Ηλπιζα ότι σαν νομικός και ενεργό μέλος του φόρουμ θα ήταν πιό υπεύθυνος προς τις ευθύνες που μπορεί να βαρύνουν τους συναδέλφους στο φόρουμ από λάθος επιλογές σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα ασφαλείας.

Για να είμαι δυσάρεστος αλλά αληθινός.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 10:09

αν δεν εχεις a priori γραπτη αποδοχη βοηθειας απο τον κολλημενο

και αυτος σε περιπτωση ζημιας ή φευ κατι χειροτερο, αποφασισει να το τραβηξει αστικα ή ποινικα

τοτε αρχιζουν τα οργανα

γι' αυτο στο χομπυ της τετρακινησης, που ειναι ιδιαζον καθοσον δεν πιστοποιειται η πλεον σημαντικη παραμετρος (βλεπε οδηγος - τετρακινητος), οπως γινεται σε αλλους ερασιτεχνικους τομεις, πχ ραδιοερασιτεχνισμος

αυτο πρακτικα σημαινει πως αποφευγουμε να βγαινουμε στο βουνο με ατομα αναξιοπιστα, αχρηστα, καραγκιοζηδες, επιδειξιες και τα συναφη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 26 Σεπ 2007, 10:28

Δεν νομίζω ότι οι λιμπρες του εργάτη σχετίζονται άμεσα με την αντοχή του σασί (σημεία πρόσδεσης του εργάτη).

Το ότι ένας εργάτης είναι 12.000 λιμπρες, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι το "pull" θα είναι 12.000 λιμπρες. Μπορεί να σημαίνει όμως ότι ο εργάτης δουλευει χαλαρά σε pull 6.000 λιμπρες.

Δεν έχω πρόχειρα τα κυτάπια μου, αλλά τα θεωριτικα pull μπορουν να υπολογιστούν ευκολα.

Δικηγόρε μου, μιας και το ανέφερες δεν φτιάχνεις μια πρότυπη δήλωση για να την έχουμε ευκαιρη αν χρειαστεί να βοηθήσουμε κανέναν.

Εχω αντίστοιχη μέσα στο φουσκωτό μου απο τους Lloyds.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 10:43

Υπόδειγμα για Δήλωση Συμμετοχής σε εκδήλωση της Λέσχης

Ο κάτωθι υπογεγραμμένος …………………………………………………….. δεν είμαι μέλος του συλλόγου τετρακίνησης ...................... και επιθυμώ να συμμετάσχω σήμερα, ……/……../200…., στην εξόρμηση του δηλώνω επίσης ότι
· τόσο εγώ όσο και για το όχημά μου είμαστε εφοδιασμένοι με τα νομιμοποιητικά έγγραφα, που προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
· σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης θα ακολουθώ τις υποδείξεις των υπευθύνων της φάλαγγας, για τις αρμοδιότητες και ευθύνες των οποίων έχω ενημερωθεί.
· αντιλαμβάνομαι τις ευθύνες μου έναντι της ζωής, της υγείας και της περιουσίας της δικής μου και των άλλων.
· ως οδηγός είμαι ο μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος έναντι των επιβατών του οχήματός μου αλλά και των τροχαίων παραβάσεων στις οποίες θα υποπέσω.
· Η λέσχη δε φέρει καμία ευθύνη για όποιο ατύχημα συμβεί σε μένα και στο όχημά μου η από μένα και από το όχημά μου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 10:44

προσαρμοστε το αναλογως των αναγκων
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Σεπ 2007, 11:11

giagoulas έγραψε:Δεν νομίζω ότι οι λιμπρες του εργάτη σχετίζονται άμεσα με την αντοχή του σασί (σημεία πρόσδεσης του εργάτη).

Το ότι ένας εργάτης είναι 12.000 λιμπρες, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι το "pull" θα είναι 12.000 λιμπρες. Μπορεί να σημαίνει όμως ότι ο εργάτης δουλευει χαλαρά σε pull 6.000 λιμπρες.

Δεν έχω πρόχειρα τα κυτάπια μου, αλλά τα θεωριτικα pull μπορουν να υπολογιστούν ευκολα.

Δικηγόρε μου, μιας και το ανέφερες δεν φτιάχνεις μια πρότυπη δήλωση για να την έχουμε ευκαιρη αν χρειαστεί να βοηθήσουμε κανέναν.

Εχω αντίστοιχη μέσα στο φουσκωτό μου απο τους Lloyds.



Ναι θα σου χρειαστει γιατι εγω ανευ δηλωσεως δεν σε ρυμουλκω στο βουνο,θα σ,φησω εκει μεχρι την Ανοιξη.
Οσο για το χρεπι δεν χρειαζεται πιστοποιηση γιατι ειναι ακομα στην εγγυηση
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 11:25

ποιος να πρωτοπιστοποιησει το χρεπι εξαλλου...

εγγυηση απο που μπρε, απο το Νωε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Σεπ 2007, 11:54

Μακαρι Γιωργο να βγαζανε χρεπια και τωρα με διαφορετικο κινητηρα,το Σαββατο στα Βαρδουσια με 15 τζιπ αυτο που εμεινε ηταν ενα ολοκαινουργιο λαντ κρουιζερ απο αεροσουστα,εσπασε στην βαση το σωληνακι απο ζορι στον τροχο γιατι περασε απο καποια ανωμαλια ,το χρεπι ουτε που καταλαβε και το χειροτερο δεν το εχει η αντιπροσωπεια και θα το φερει λεει την Παρασκευη,ευτυχως ειναι στην εγγυηση το τουτου,αυτα φοβαμαι εγω στην τεχνολογια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 26 Σεπ 2007, 12:05

Ναι θα σου χρειαστει γιατι εγω ανευ δηλωσεως δεν σε ρυμουλκω στο βουνο,θα σ,φησω εκει μεχρι την Ανοιξη.


Οπως το κόβω το disco, βλέπω να με ρυμουλκείς στην Πευκών αμα πέσει κάνα χιονι.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 12:28

firelord έγραψε:ποιος να πρωτοπιστοποιησει το χρεπι εξαλλου...

εγγυηση απο που μπρε, απο το Νωε?



Aντε βρε σε καλό σου !!!!!!!

Δεύτερο πετυχημένο σήμερα!!!!!

Αρρωστος είσαι?
Ασε που έβαλες και κάτι χρήσιμο επιτέλους και όχι μόνο εξυπνάδες (κακία αυτη <χιχιχιχιχιχιχχι>)
Οντως πολύ χρήσιμο το κείμενο της δηλώσεως.

Βαγγέλη αυτοκίνητα σαν το χρέπι άντε οριακά και τα τελευταία Tdi με μηχανική αντλία δεν βγαίνουν και δεν πρόκειται να ξαναβγούν πιά.-
Οσοι τα έχουμε πρέπει να τα φυλάμε σαν θησαυρούς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2007, 12:30

συμφωνω Βαγγελη

ειδα και το Pathfinder του κουνιαδου μου, που του εβγαλε 'ζητημα' στην τρομπα συμπλεκτη και τα ανταλλακτικα ηρθαν (ερχονται) μετα απο 30 ημερες....εργασιμες

και με πολυ ελαφρα χρηση

οσο πιο απλα τοσο πιο καλα και στην τελικη οχημα που βγαινει εκτος τρωει ζορια, τελεια και παυλα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 12:33

firelord έγραψε:συμφωνω Βαγγελη

ειδα και το Pathfinder του κουνιαδου μου, που του εβγαλε 'ζητημα' στην τρομπα συμπλεκτη και τα ανταλλακτικα ηρθαν (ερχονται) μετα απο 30 ημερες....εργασιμες

και με πολυ ελαφρα χρηση

οσο πιο απλα τοσο πιο καλα και στην τελικη οχημα που βγαινει εκτος τρωει ζορια, τελεια και παυλα


Για να το συγκρίνουμε αυτό με τις 3 έως 5 εργάσιμες που θέλει η ελληνική αντιπροσωπεία της Land Rover για ανταλλακτικά που δεν έχει. Και αυτό είναι εξαιρετικά σπάνιο.
Οσοι παρακαλουθήσατε το θέμα με την αντλία συμπλέκτη του Aκη του Τεμπερίδη είδατε πόσο γρήγορα έστειλε η ελληνική αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό στην άλλη άκρη της Μεσογείου.

Αυτά για να παρουσιάζουμε τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αλλαγές μιάς και παρουσιάσθηκε η ευκαιρία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 12:41

giagoulas έγραψε:Δεν νομίζω ότι οι λιμπρες του εργάτη σχετίζονται άμεσα με την αντοχή του σασί (σημεία πρόσδεσης του εργάτη).

Το ότι ένας εργάτης είναι 12.000 λιμπρες, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι το "pull" θα είναι 12.000 λιμπρες. Μπορεί να σημαίνει όμως ότι ο εργάτης δουλευει χαλαρά σε pull 6.000 λιμπρες.

....


Δημήτρη καλημέρα,

οι λίμπρες έλξης του εργάτη εχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με την αντοχή του σασσί και των σημείων όπου ο εργάτης και η βάση του στηρίζονται σε αυτό.
Εχουν επίσης και άμεση σχέση με την ικανότητα του σασσί να ΜΗΝ στραβώσει όταν οι ελκτικές δυνάμεις είναι υπο γωνία.

Ενας εργάτης είναι διαβαθμισμένος στις 12.000 λίμπρες σίγουρα η έλξη δεν θα είναι στις 12.000 λιμπρες. Φτάνει από τις 0 λίμπρες (όταν δεν τραβάει) έως και τις 24.000 λιμπρες τουλάχιστον όταν του ζητάτε το πλήρες έργο του και έχει τοποθετηθεί τουλάχιστον μία τροχαλία και αυτά μετρημένα στην τελευταία στρώση από τις σπείρες του συρματόσχοινου ή του συνθετικού σχοινιού ή ιμάντα.
Πού να χρησιμοποιηθεί και δεύτερη τροχαλία ή να αρχίσεις να κάνεις επεγκλβισμό υπο γωνίες (επάνω/κάτω και δεξιά/αριστερά από τον άξονα του αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί τον εργάτη του.

Εχει τύχει να δεις με τα μάτια που ποτέ σασσί από Discovery να στραβώνει?

Οταν το δεις τα λέμε. Αν θέλεις να το δεις έλα στο σπίτι μου να το δείς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 26 Σεπ 2007, 13:05

pantg έγραψε:Οσοι παρακαλουθήσατε το θέμα με την αντλία συμπλέκτη του Aκη του Τεμπερίδη είδατε πόσο γρήγορα έστειλε η ελληνική αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό στην άλλη άκρη της Μεσογείου.
Αυτά για να παρουσιάζουμε τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αλλαγές μιάς και παρουσιάσθηκε η ευκαιρία.

Tο συμπέρασμα λοιπόν είναι οτι η αντιπροσωπεία είναι γρήγορη και φτηνή όταν σε σπονσοράρει σαν χορηγός σε αγώνες κλπ.. Διαφορετικά σε χρεώνει 17 ευρώ το μπουκαλάκι αντιψυκτικό.
Πραγματική βελτίωση.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 26 Σεπ 2007, 13:09

Ερώτηση : τα camel trophy discovery είχαν ενίσχυση στο σασί μπροστά για να μπορεί ο husky να λειτουργεί με snatch block ?

Αν και κανονικά με τον εργάτη υποτίθεται ότι τράβας ευθεία και όχι υπό γωνία.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες