paliadim έγραψε:Καλη σας ημέρα. Εχω ενα freelander του 1998 με 220000 χλμ. Στο δοχειο του ψυκτικου υγρου λεει να χρησιμοποιω μονο κιτρινου χρωματος ψυκτικο.Προχτες συμπληρωσα λιγο ωυκτικο και του εβαλα πρασινο χρωμα. Απο οτι ξερω οι χρωματισμοι των ψυκτικων υγρων εχουν αμεση σχεση με τις θερμοκρασιες που αντεχουν. Ξερει καποιος αν υπαρχει και αλλος λογος που επιβαλλει τη χρηση κιτρινου ψυκτικου υγρου. Μηπως εκανα καμια βλακεια?
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Δημήτρη γειά,
τα είπαμε ήδη και από τηλεφώνου αλλά για να υπάρχει απάντηση στο ερώτημα και εδώ στο φόρουμ.
ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ τα χρώματα του ψυκτικού υγρού και ιδίως το πορτοκαλί με τα άλλα δύο.
Το αποτέλεσμα θα είναι να σου "κόψει" το πορτοκαλί ψυκτικό και να αρχίσουν να βουλώνουν οι αυλοί ψύξης στον κινητήρα και στο ψυγείο. Αυτό οδηγεί σε υπερθέρμανση και τα άλλα γνωστά αποτελέσματά της (φλάντζα κεφαλής, στράβωμα κεφαλής, πτώση εμβολοχιτωνίων κλπ)
Αδειασε αμέσως το σύστημα ψύξης, πλύν΄τε το καλά με αφθονο τρεχούμενο νερό και ακόμη καλύτερα με ανάποδη φορά και ίσως να μην έκανε κακό να περνάγατε και ένα καθαριστικό συστήματος ψύξης (άλλωστε στα 220.000 χλμ καλό θα κάνει σίγουρα και όλο και κάποια μάκα και βρωμιά θα διώξει)
Μετά το ξαναγεμίζεις κατά προτίμηση με πορτοκαλί ψυκτικό μιά και αυτό συστήνει πλέον η "μαμά"
Αν χρειαστεί συμπλήρωμα και είσαι στο δρόμο χωρίς πορτοκαλί ψυκτικό βάλε νερό βρύσης. Για την ακρίβεια ΠΡΕΠΕΙ να βάζεις και νερό βρύσης καθώς αυτό είναι το φαγητό για το οργανικό αυτό ψυκτικό.
Χαιρετώ