Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χρωμα ψυκτικου στο FR

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Χρωμα ψυκτικου στο FR

Δημοσίευσηαπό paliadim » 11 Ιούλ 2007, 14:50

Καλη σας ημέρα. Εχω ενα freelander του 1998 με 220000 χλμ. Στο δοχειο του ψυκτικου υγρου λεει να χρησιμοποιω μονο κιτρινου χρωματος ψυκτικο.Προχτες συμπληρωσα λιγο ωυκτικο και του εβαλα πρασινο χρωμα. Απο οτι ξερω οι χρωματισμοι των ψυκτικων υγρων εχουν αμεση σχεση με τις θερμοκρασιες που αντεχουν. Ξερει καποιος αν υπαρχει και αλλος λογος που επιβαλλει τη χρηση κιτρινου ψυκτικου υγρου. Μηπως εκανα καμια βλακεια?
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Re: Χρωμα ψυκτικου στο FR

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Ιούλ 2007, 15:32

paliadim έγραψε:Καλη σας ημέρα. Εχω ενα freelander του 1998 με 220000 χλμ. Στο δοχειο του ψυκτικου υγρου λεει να χρησιμοποιω μονο κιτρινου χρωματος ψυκτικο.Προχτες συμπληρωσα λιγο ωυκτικο και του εβαλα πρασινο χρωμα. Απο οτι ξερω οι χρωματισμοι των ψυκτικων υγρων εχουν αμεση σχεση με τις θερμοκρασιες που αντεχουν. Ξερει καποιος αν υπαρχει και αλλος λογος που επιβαλλει τη χρηση κιτρινου ψυκτικου υγρου. Μηπως εκανα καμια βλακεια?
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.


Δημήτρη γειά,

τα είπαμε ήδη και από τηλεφώνου αλλά για να υπάρχει απάντηση στο ερώτημα και εδώ στο φόρουμ.

ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ τα χρώματα του ψυκτικού υγρού και ιδίως το πορτοκαλί με τα άλλα δύο.
Το αποτέλεσμα θα είναι να σου "κόψει" το πορτοκαλί ψυκτικό και να αρχίσουν να βουλώνουν οι αυλοί ψύξης στον κινητήρα και στο ψυγείο. Αυτό οδηγεί σε υπερθέρμανση και τα άλλα γνωστά αποτελέσματά της (φλάντζα κεφαλής, στράβωμα κεφαλής, πτώση εμβολοχιτωνίων κλπ)

Αδειασε αμέσως το σύστημα ψύξης, πλύν΄τε το καλά με αφθονο τρεχούμενο νερό και ακόμη καλύτερα με ανάποδη φορά και ίσως να μην έκανε κακό να περνάγατε και ένα καθαριστικό συστήματος ψύξης (άλλωστε στα 220.000 χλμ καλό θα κάνει σίγουρα και όλο και κάποια μάκα και βρωμιά θα διώξει)

Μετά το ξαναγεμίζεις κατά προτίμηση με πορτοκαλί ψυκτικό μιά και αυτό συστήνει πλέον η "μαμά"

Αν χρειαστεί συμπλήρωμα και είσαι στο δρόμο χωρίς πορτοκαλί ψυκτικό βάλε νερό βρύσης. Για την ακρίβεια ΠΡΕΠΕΙ να βάζεις και νερό βρύσης καθώς αυτό είναι το φαγητό για το οργανικό αυτό ψυκτικό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 12 Ιούλ 2007, 02:06

Συγνώμην, μια αδιάκριτη ερώτηξις: 220.000 km και δεν έχεις κάψεις φλάτζα? (αν υποψιαστώ οτι δεν έχει κάψει φλάτζα,...θα πεθάαανωωω....)
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιούλ 2007, 10:39

γιατι καλε, ασε τον ανθρωπο ησυχο!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιούλ 2007, 11:28

stelioskal έγραψε:Συγνώμην, μια αδιάκριτη ερώτηξις: 220.000 km και δεν έχεις κάψεις φλάτζα? (αν υποψιαστώ οτι δεν έχει κάψει φλάτζα,...θα πεθάαανωωω....)



Στέλιο καλημέρα,

από τη συζήτηση που είχα με τον Δημήτρη στο τηλέφωνο κατάλαβα ότι έχει κάνει τουλάχιστον μία αλλαγή φλάντζας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό paliadim » 16 Ιούλ 2007, 11:24

stelioskal έγραψε:Συγνώμην, μια αδιάκριτη ερώτηξις: 220.000 km και δεν έχεις κάψεις φλάτζα? (αν υποψιαστώ οτι δεν έχει κάψει φλάτζα,...θα πεθάαανωωω....)


Ναι εχω κανει τα παρακατω.
Εχω καψει μια φορα φλαντζα.
Εχω επισκευασει μια φορα το διαφορικο σε ενα συνεργειο στη πατρα και με εβγαλε 60000χλμ και μετα οταν ξαναχαλασε το αντικατεστησα.
Βεβαια ειναι γεγονος οτι τις τελευταιες δυο εβδομαδες διαπιστωνω οτι η σταθμη του ψυκτικου υγρου κατεβαινει καθε φορα και απο λιγο. Στα 2500 χλμ που εχω κανει τις τελευταιες δυο εβδομαδες εχω συμπκηρωσει περι τα 750 γρ ψυκτικο και ανησυχω.
Τι λετε παω για αλλη φλαντζα?
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

φριλαντερ

Δημοσίευσηαπό B.T » 16 Ιούλ 2007, 12:57

Εαν δεν εχεις καποια εμφανη η κρυφη διαροη στο συστημα ψυξης η υποθεση μυριζει φλατζα δυστιχος. Ο δεικτης λαδιων σου μηπως σου αποκαλειψει καποια στοιχεια γαλακτωδες μορφης?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Ιούλ 2007, 13:57

Συνάδελφε κιεγώ πιστεύω οτι ξεκινάς απο φλάντζα και βλέπεις, γιατί μην ξεχνάμε τα ενδεχόμενα των ρωγμών και των χιτωνίων που χτυπάω ξύλο αλλα είναι πιθανά σενάρια.
Τώρα, αν πρόκειται να ξανα-αλλάξεις φλάντζα χρησιμοποίησε την ενισχυμένη μεταλλική με 10 καινούργιες βίδες, όμως αν έχεις πλανίσει καπάκι απο την πρώτη αλλαγή φλάντζας... δύσκολο να πλανιστεί κιάλλο.
Συνήθως στη δεύτερη επίσκεψη στο μηχανουργείο οι ειδικοί συνιστούν καινούργιο καπάκι.
Αν και κανονικά θα έπρεπε η LR να μας δίνει στα 2 μηχανουργεία ένα καπάκι δώρο. Τέλος πάντων ελπίζω να μην σου έκανα την καρδιά περιβόλι και όλα να πάνε καλύτερα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gdod » 16 Ιούλ 2007, 14:07

Μάλλον μυρίζει φλάντζα δυστυχώς. Μια αλάνθαστη μέθοδος για να το δείς είναι να βγάλεις τα μπουζί και να δεις ενα ένα. Αν στο κάτω μέρος έχει μια πορτοκαλί χροιά αντί για λευκό τότε συνάδελφε το απευκταίο έχει συμβεί. Κουράγιο.
Άβαταρ μέλους
gdod
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 26 Σεπ 2006, 17:31
Τοποθεσία: Ν. Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 17 Ιούλ 2007, 07:07

Ενα σημείο διαρροης είναι το καπάκι του δοχείου του ψυκτικτου υγρού. Όταν είχα το παλαιού τύπου δεν εφαρμοζε καλά και κάθε 2 χρόνια άλλαζα το καπάκι του. Τώρα που έβαλα το καινούργιο δοχείο δεν φαίνεται να εχει διαρροη προς το παρόν.........Ελπίζω να είναι αυτό το προβλημα σου.

STELIOSKAL : 157000 km with NO HGF. :poked:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

αντιψυκτικο

Δημοσίευσηαπό B.T » 21 Ιούλ 2007, 10:43

Εαν αντικαταστησεις το νερο η οτι μιγμα εχει το συστημα ψυξης με ακουαφλου αιθυλογλυκολη 22 τις εκατο χωρις αραιωση για αλουμινενιους κινητηρες και μονο με αυτο .( αφου καθαρισεις καλα το συστημα ), εξηγηστε μου μπορει να δημιουργησει προβλημα ?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες