iatros έγραψε:Πιστεύω ότι τα δύο τελευταία μοντέλα (DISCO 3 KAI FREELANDER 2) είναι από τα καλλίτερα που έχει να επιδείξει η LAND ROVER.
Προσωπικά αυτό που θα ήθελα από ένα νέο LAND ROVER είναι το εξείς.
1. Αμάξωμα όπως του LR2 από αλουμίνιο και λίγο κοντύτερο, δίπορτο, σασί τύπου σκάλας όπως το DISCO 3 και όχι πάνω από 1500-1600kg.
2. Σύστημα τετρακίνησης του DISCO 3 με μπλοκέ πίσω και αυτόματο σαζμάν.
3. Αερανάρτηση χωρίς άκαμπτους άξονες, με ψαλίδια τύπου HUMER 1, αλλά με μέγιστη απόσταση από το έδαφος 30cm και με διαδρομή αρκετή σε αυτό το ύψος και minimum απόσταση από το έδαφος 17cm (τα παραπάνω συδυάζουν τα πάντα σχεδόν).
4. Κινητήρας TDV6 226HP, με ρεζερβουάρ 100 - 120 λίτρων.
5. Ηλεκτρονικά και εξοπλισμό ότι και το DISCO 3 S Explorer
6. Ζάντες 17άρες, Ελαστικά 70άρια η 80άρια και σε διάσταση (φάρδος) που μπορεί κανείς να βάλει π.χ. τα BF Goodrich AT., Cooper ATR η STT2 ανάλογα με την χρήση και ρεζέρβα κανονική και να είναι από κάτω.
7. Ποδιές από ντουραλουμίνιο από εμπρός μέχρι πίσω 5χιλ..
8. ΤΙΜΗ 35000€.
Αν βγάλει κάτι τέτοιο το δικαιούμαι ΔΩΡΕΑΝ.-
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ , DISCO 3 TDV6 226HP.
ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ. ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΝΩ.
Γιατρέ μου καλημέρα,
Για το 3 υπάρχει τέτοιο σύστημα και για το Disco 3 σου.
Είναι το σετ μεγαλύτερης αυξομείωσης της διαδρομής αεροανάρτησης για τα RRS και LR3 της ΜΑΤΖΚΕR. Eχουν ήδη τοποθετηθεί αρκετά και εδώ στην Ελλάδα. Αν θέλεις λεπτομέρειες μιλάς με τον Σπύρο στην ROVERLAND ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ.
Για το 4 επίσης υπάρχει τόσο το κιτ αύξησης ιπποδύναμης (από MATZKER, JE Engineering ή OVERFINCH) όσο και η δυνατότηα αύξησης της χωρητικότητας καυσίμων με το συμπληρωματικό ρεζερβουάρ της Οutback Imports (επίσης μιλάς με το ίδιο πρόσωπο με το 3). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει απαραίτητα η ρεζέρβα να μπεί σε δική της βάση πίσω. Το καλό είναι ότι κάνει το αυτοκίνητο εντελώς "αλεξίσφαιρο" σε πισινές συγκρούσεις (απόδειξη το συμβάν του αυτοκινήτου του Τεμπερίδη που δέχθηκε ένα φορτηγό από πίσω και δεν έπαθε τίποτα πέραν από ένα ζουληγμένο ελαστικό παρέμβυσμα)
Για το 7, υπάρχουν ποδιές με πάχος αν θυμάμαι ακόμη μεγαλύτερο (θα πρέπει να είναι στα 8 χιλιοστά) και καλύπτουν είτε μόνο το εμπρός τμήμα κάτω και λίγο πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα που είναι η γνήσια επιλογή της Land Rover και φτιαχνονται από την MANTEC (την οποία αντιπροσωπεύω στην Ελλάδα). Αν θέλεις έχω ΔΥΟ τέτοιες ποδιές σε τιμή προσφοράς στα 350 Ευρώ η μία. Η γνήσια της LR κάνει κοντά στα 900 Ευρώ και η άλλη από την MANTEC έχει κανονική τιμή με τα μεταφορικά και τον φόρο της γύρω στα 550 με 600 Ευρώ.
Η άλλη επιλογή είναι το σετ πλήρους καλύψεως (εκτός από το πίσω διαφορικό για το οποίο τελικά ΔΕΝ υπάρχει απολύτως ασφαλής λύση λόγω προβλήματος στην απολύτως σταθερή στήριξή του και για αυτό ο προμηθευτής της MATZKER δεν το διαθέτει τελικά) το οποίο προσφέρει η MATZKER και είναι Ισραηλινής προελεύσεις (της RASTA 4X4 την οποία επίσης αντιπροσωπεύει μαντεύεις ποιός)
Τι καλά που θα ήταν να μπορούσαν αυτά να γίνουν με 35.000 Ευρώ......
Αν ναι τότε ΣΙΓΟΥΡΑ το δικαιούσαι !!!!!
Χαιρετώ