Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο λαντ-ροβερ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Νεο λαντ-ροβερ

Δημοσίευσηαπό B.T » 03 Ιούλ 2007, 18:09

Εαν η λαντ εβγαζε ενα νεο μοντελο
Πως θα θελατε να ειναι?
Τι κινητηρα να φοραει?
Τι συστημα τετρακινησης να φερει ?
Τι τυπο αμαξωματος να εχει?
Ποιες διαστασεις?
Να εχει απλετο ηλεκτρονικο εξοπλισμο η κλασικες δοκιμασμενες λυσεις?
Ποια αξεσουαρ η στανταρ ως εκδοση να εχει?
Με ποια τιμη στην Ελλαδα θα σας εκανε να σκεφθητε την αγορα του?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιούλ 2007, 10:01

Να μία εξαιρετική ιδέα.

Πως θα θελατε να ειναι?
Με αμάξωμα διπλοκάμπινου που όμως να μπορεί να γίνεται και station wagon (ένα όμορφο hardtop στις γραμμες του υπολοίπου αμαξώματος και το διαχωριστικό να αφαιρείται ή να ανεβοκατεβαίνει έστω το τζάμι.

Τι κινητηρα να φοραει?
Φυσικά πετρελαίου, χωρίς ηλεκτρονικά.
Ο V8 δηλαδή που έχουν τώρα με μηχανική αντλία μιά χαρά μου ακούγεται.


Τι συστημα τετρακινησης να φερει ?
Το παλαιό καλό γνωστό με το LT230 ή έστω το Borg Warner.
Kαι φυσικά αυτόματο.


Τι τυπο αμαξωματος να εχει?
Το είπαμε αυτό πιό πάνω.

Ποιες διαστασεις?
Σαν αυτές του 110.

Να εχει απλετο ηλεκτρονικο εξοπλισμο η κλασικες δοκιμασμενες λυσεις?
Κλασσικά δοκιμασμένα πράγματα.
Ηλεκτρονικά τοποθετημένα ψηλά (για να μην βρέχονται) και μόνο σχετικά με πλοήγηση, στερεοφωνικά κλπ.

Ποια αξεσουαρ η στανταρ ως εκδοση να εχει?
Ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, τζάμια, κλειδαριές.
Ενα καλό στερεοφωνικό, σύστημα πλοήγησης που να δουλεύει στο Ελλαδιστάν, καθίσματα θερμαινόμενα και με εξαερισμό για το καλοκαίρι, επένδυση από ανθεκτικό αδιάβροχο ισοθερμικό ύφασμα (αν σας ενδιαφέρει αυτό πείτε μου), air condition ή κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι, σύστημα παροχής αέρα για τα λάστιχα, διπλές μπαταρίες και πολλούς χώρους για αποθήκευση πραγμάτων.

Με ποια τιμη στην Ελλαδα θα σας εκανε να σκεφθητε την αγορα του?
ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ που είχα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Ιούλ 2007, 11:38

Να ειναι 6χ6 και ναστριβουν οι πισω τροχοι κατα βουλησην.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Νεο λαντ-ροβερ

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Ιούλ 2007, 09:54

B.T έγραψε:Εαν η λαντ εβγαζε ενα νεο μοντελο
Πως θα θελατε να ειναι?
Τι κινητηρα να φοραει?
Τι συστημα τετρακινησης να φερει ?
Τι τυπο αμαξωματος να εχει?
Ποιες διαστασεις?
Να εχει απλετο ηλεκτρονικο εξοπλισμο η κλασικες δοκιμασμενες λυσεις?
Ποια αξεσουαρ η στανταρ ως εκδοση να εχει?
Με ποια τιμη στην Ελλαδα θα σας εκανε να σκεφθητε την αγορα του?


διαστασεις ΝΙΒΑ, εστω και αυτοφερομενο πλαισιο, κινητηρα ντηζελ 2.0 Td4, με αρκουδισιο και PAS, μονιμη φυσικα με κεντρικο κλπ, εσωτερικο απλο ντηφεντερενιο κλειστο κουβουκλιο τιμη ως 16.000. Νομιζω θα εσκιζε στην αγορα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Νεο λαντ-ροβερ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 05 Ιούλ 2007, 11:02

firelord έγραψε:
B.T έγραψε:Εαν η λαντ εβγαζε ενα νεο μοντελο
Πως θα θελατε να ειναι?
Τι κινητηρα να φοραει?
Τι συστημα τετρακινησης να φερει ?
Τι τυπο αμαξωματος να εχει?
Ποιες διαστασεις?
Να εχει απλετο ηλεκτρονικο εξοπλισμο η κλασικες δοκιμασμενες λυσεις?
Ποια αξεσουαρ η στανταρ ως εκδοση να εχει?
Με ποια τιμη στην Ελλαδα θα σας εκανε να σκεφθητε την αγορα του?


διαστασεις ΝΙΒΑ, εστω και αυτοφερομενο πλαισιο, κινητηρα ντηζελ 2.0 Td4, με αρκουδισιο και PAS, μονιμη φυσικα με κεντρικο κλπ, εσωτερικο απλο ντηφεντερενιο κλειστο κουβουκλιο τιμη ως 16.000. Νομιζω θα εσκιζε στην αγορα


Ναι
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιούλ 2007, 12:02

vagelis έγραψε:Να ειναι 6χ6 και ναστριβουν οι πισω τροχοι κατα βουλησην.


Βαγγέλη μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι !!!!!! (χιχιχιχιχι)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιούλ 2007, 12:23

Γιώργο γειά,

καλή ιδέα, αλλά η τιμή μάλλον για εξωπραγματικά χαμηλή μου ακούγεται (δυστυχώς)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 05 Ιούλ 2007, 12:41

Μήπος, άν βγάλει ένα πολύ καλό υβριδικό με το σκελετό του FR2 θα ανέβαζε τις πωλήσεις όπως το '89 με το disco?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

νεο

Δημοσίευσηαπό B.T » 06 Ιούλ 2007, 12:51

Τι λετε για μια μικρογραφια ντιφεντερ σε πιο οβαλ γραμμες πιο χλιδατο εσωτερικο οχι και τρελα πραγματα. κινητηρα 1800 βενζινη και 2200 πετρελαιο χειροκινητα επιλεκτικο 4χ4 χωρις μονιμη τετρακινηση με κλειδωμα κεντρικου ,σασι τυπου σκαλας .ηλεκτρονικες παροχες αρκετες χωρις να ειναι διαστιμοπλοιο αεροσακους κλπ
Κανονικη ρεζερβα και μορφη προδιαθεσης αυτοκινητου κατακτησης βουνων τουλαχιστον εμφανισιακα .
Ενα λαντ που να απευθυνεται στον μικρομεσαιο καταναλωτη με τιμη εκινησης τα 25000€.
Τι λετε?
Ετσι και αλλιως η λαντ πρωτοξεκινησε φτιαχνοντας ενα αγροτικο οχημα, ας κοιταξει πισω της ιστορικα και ασ ασχοληθει και με πιο ασθενεστερες οικονομικα ταξεις.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Ιούλ 2007, 14:04

1) Σχήμα Defender ασυζητιτι, είναι cult

2) Διασταση 100 (μεταξύ 90 και 110 δηλαδή)

3) Αξιοπρεπές και λίγο πιο πολυτελές εσωτερικό

4) Τα καθίσματα οδηγού - συνοδηγού να μήν είναι κολημένα στις πορτες

5) Κινητήρας Toyota Land cruizer 3,5 βενζίνη ή και ο ντίζελ της Toyota

6) Τρία Torsen διαφορικά που να κλείδώνουν ή τρία ελευθερα που να κλειδώνει το κεντρικό και το πίσω

8) Βάρος το πολύ εώς 1500 κιλά , και το κυριότερο να μην είναι πισόβαρο.

7) Ασυζητητι τα κλαπετα στο παρπριζ
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Ιούλ 2007, 14:09

vagelis έγραψε:Να ειναι 6χ6 και ναστριβουν οι πισω τροχοι κατα βουλησην.


Τι εγινε ρε Βαγγέλη ? Μεγαλώνουμε και το γυρνάμε ???

Γιατί δηλαδή να κουνάει το κώλο του ???
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Νέο λαντ - ροβερ.

Δημοσίευσηαπό iatros » 09 Ιούλ 2007, 00:09

Πιστεύω ότι τα δύο τελευταία μοντέλα (DISCO 3 KAI FREELANDER 2) είναι από τα καλλίτερα που έχει να επιδείξει η LAND ROVER.
Προσωπικά αυτό που θα ήθελα από ένα νέο LAND ROVER είναι το εξείς.

1. Αμάξωμα όπως του LR2 από αλουμίνιο και λίγο κοντύτερο, δίπορτο, σασί τύπου σκάλας όπως το DISCO 3 και όχι πάνω από 1500-1600kg.
2. Σύστημα τετρακίνησης του DISCO 3 με μπλοκέ πίσω και αυτόματο σαζμάν.
3. Αερανάρτηση χωρίς άκαμπτους άξονες, με ψαλίδια τύπου HUMER 1, αλλά με μέγιστη απόσταση από το έδαφος 30cm και με διαδρομή αρκετή σε αυτό το ύψος και minimum απόσταση από το έδαφος 17cm (τα παραπάνω συδυάζουν τα πάντα σχεδόν).
4. Κινητήρας TDV6 226HP, με ρεζερβουάρ 100 - 120 λίτρων.
5. Ηλεκτρονικά και εξοπλισμό ότι και το DISCO 3 S Explorer
6. Ζάντες 17άρες, Ελαστικά 70άρια η 80άρια και σε διάσταση (φάρδος) που μπορεί κανείς να βάλει π.χ. τα BF Goodrich AT., Cooper ATR η STT2 ανάλογα με την χρήση και ρεζέρβα κανονική και να είναι από κάτω.
7. Ποδιές από ντουραλουμίνιο από εμπρός μέχρι πίσω 5χιλ..
8. ΤΙΜΗ 35000€.
Αν βγάλει κάτι τέτοιο το δικαιούμαι ΔΩΡΕΑΝ.-


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ , DISCO 3 TDV6 226HP.
ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ. ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΝΩ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Ιούλ 2007, 07:15

giagoulas έγραψε:
vagelis έγραψε:Να ειναι 6χ6 και ναστριβουν οι πισω τροχοι κατα βουλησην.


Τι εγινε ρε Βαγγέλη ? Μεγαλώνουμε και το γυρνάμε ???

Γιατί δηλαδή να κουνάει το κώλο του ???

Γιατι κανει πολυ μικροτερο κυκλο στροφης.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιούλ 2007, 09:08

vagelis έγραψε:
giagoulas έγραψε:
vagelis έγραψε:Να ειναι 6χ6 και ναστριβουν οι πισω τροχοι κατα βουλησην.


Τι εγινε ρε Βαγγέλη ? Μεγαλώνουμε και το γυρνάμε ???

Γιατί δηλαδή να κουνάει το κώλο του ???

Γιατι κανει πολυ μικροτερο κυκλο στροφης.


Βαγγέλη υπάρχει και πιό εύκολος τρόπος για να μικρύνει ο κύκλος στροφής. Να είναι κατ' επιλογή ή αυτόματης εμπλοκής 6Χ4 ή 6Χ6.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Νέο λαντ - ροβερ.

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιούλ 2007, 09:21

iatros έγραψε:Πιστεύω ότι τα δύο τελευταία μοντέλα (DISCO 3 KAI FREELANDER 2) είναι από τα καλλίτερα που έχει να επιδείξει η LAND ROVER.
Προσωπικά αυτό που θα ήθελα από ένα νέο LAND ROVER είναι το εξείς.

1. Αμάξωμα όπως του LR2 από αλουμίνιο και λίγο κοντύτερο, δίπορτο, σασί τύπου σκάλας όπως το DISCO 3 και όχι πάνω από 1500-1600kg.
2. Σύστημα τετρακίνησης του DISCO 3 με μπλοκέ πίσω και αυτόματο σαζμάν.
3. Αερανάρτηση χωρίς άκαμπτους άξονες, με ψαλίδια τύπου HUMER 1, αλλά με μέγιστη απόσταση από το έδαφος 30cm και με διαδρομή αρκετή σε αυτό το ύψος και minimum απόσταση από το έδαφος 17cm (τα παραπάνω συδυάζουν τα πάντα σχεδόν).
4. Κινητήρας TDV6 226HP, με ρεζερβουάρ 100 - 120 λίτρων.
5. Ηλεκτρονικά και εξοπλισμό ότι και το DISCO 3 S Explorer
6. Ζάντες 17άρες, Ελαστικά 70άρια η 80άρια και σε διάσταση (φάρδος) που μπορεί κανείς να βάλει π.χ. τα BF Goodrich AT., Cooper ATR η STT2 ανάλογα με την χρήση και ρεζέρβα κανονική και να είναι από κάτω.
7. Ποδιές από ντουραλουμίνιο από εμπρός μέχρι πίσω 5χιλ..
8. ΤΙΜΗ 35000€.
Αν βγάλει κάτι τέτοιο το δικαιούμαι ΔΩΡΕΑΝ.-


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ , DISCO 3 TDV6 226HP.
ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ. ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΝΩ.


Γιατρέ μου καλημέρα,

Για το 3 υπάρχει τέτοιο σύστημα και για το Disco 3 σου.
Είναι το σετ μεγαλύτερης αυξομείωσης της διαδρομής αεροανάρτησης για τα RRS και LR3 της ΜΑΤΖΚΕR. Eχουν ήδη τοποθετηθεί αρκετά και εδώ στην Ελλάδα. Αν θέλεις λεπτομέρειες μιλάς με τον Σπύρο στην ROVERLAND ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ.

Για το 4 επίσης υπάρχει τόσο το κιτ αύξησης ιπποδύναμης (από MATZKER, JE Engineering ή OVERFINCH) όσο και η δυνατότηα αύξησης της χωρητικότητας καυσίμων με το συμπληρωματικό ρεζερβουάρ της Οutback Imports (επίσης μιλάς με το ίδιο πρόσωπο με το 3). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει απαραίτητα η ρεζέρβα να μπεί σε δική της βάση πίσω. Το καλό είναι ότι κάνει το αυτοκίνητο εντελώς "αλεξίσφαιρο" σε πισινές συγκρούσεις (απόδειξη το συμβάν του αυτοκινήτου του Τεμπερίδη που δέχθηκε ένα φορτηγό από πίσω και δεν έπαθε τίποτα πέραν από ένα ζουληγμένο ελαστικό παρέμβυσμα)

Για το 7, υπάρχουν ποδιές με πάχος αν θυμάμαι ακόμη μεγαλύτερο (θα πρέπει να είναι στα 8 χιλιοστά) και καλύπτουν είτε μόνο το εμπρός τμήμα κάτω και λίγο πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα που είναι η γνήσια επιλογή της Land Rover και φτιαχνονται από την MANTEC (την οποία αντιπροσωπεύω στην Ελλάδα). Αν θέλεις έχω ΔΥΟ τέτοιες ποδιές σε τιμή προσφοράς στα 350 Ευρώ η μία. Η γνήσια της LR κάνει κοντά στα 900 Ευρώ και η άλλη από την MANTEC έχει κανονική τιμή με τα μεταφορικά και τον φόρο της γύρω στα 550 με 600 Ευρώ.
Η άλλη επιλογή είναι το σετ πλήρους καλύψεως (εκτός από το πίσω διαφορικό για το οποίο τελικά ΔΕΝ υπάρχει απολύτως ασφαλής λύση λόγω προβλήματος στην απολύτως σταθερή στήριξή του και για αυτό ο προμηθευτής της MATZKER δεν το διαθέτει τελικά) το οποίο προσφέρει η MATZKER και είναι Ισραηλινής προελεύσεις (της RASTA 4X4 την οποία επίσης αντιπροσωπεύει μαντεύεις ποιός)

Τι καλά που θα ήταν να μπορούσαν αυτά να γίνουν με 35.000 Ευρώ......
Αν ναι τότε ΣΙΓΟΥΡΑ το δικαιούσαι !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες