Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 10 Μάιος 2007, 11:38

Ευχαριστω pantq αλλα ποτε στο νου μου δεν ειχα να πειραξω το FEROZA απλα ειχα ακουση διαφορα πως οταν βαζη καποιος SUPER καθαριζει ο κινητηρας κ διαφορα. Αρα για μενα δεν ισχυη αφου εχω καταλυτη. Ποιας χρονιας ειχες εσυ? Ειχα διαβαση κ παλαιοτερα ποστ σε αλλα forum κ ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Μάιος 2007, 12:23

Από όσο γνωρίζω εγώ, η σουπερ τα τελευταία χρόνια στην ελλάδα ΔΕΝ περιέχει μόλυβδο, περιέχει άλλα υποκατάστατα και ΔΕΝ καταστρέφει καταλύτες αν μπεί κατά λάθος. Δεν ξέρω τι συμβαίνει παγκοσμίως, μπορείτε να το ψάξετε οι ενδιαφερόμενοι...

Εγώ ρώτησα για τα σύγχρονα diesel τα οποία αν πάρουν παλαιό πετρέλαιο με θείο κλπ κατστρέφουν τάχυστα τις τρόμπες πετρελαίου και δεν πήρα απάντηση, ειδικά από τον Παντελή που έχει επαφή με την περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Μάιος 2007, 13:51

Οντως απ'οσο ξερω κι'εγω η σουπερ πλεον ειναι αμολυβδη με καποιο υποκαταστατο που αντικαθιστα τον μολυβδο στην λιπανση των βαλβιδων.
Για το πετρελαιο δεν νομιζω να ειναι τοσο σοβαρο το θεμα,αν ηταν θα ειχε ακουστει και απο τους ταξιτζιδες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 14:34

heroicentaur έγραψε:Ευχαριστω pantq αλλα ποτε στο νου μου δεν ειχα να πειραξω το FEROZA απλα ειχα ακουση διαφορα πως οταν βαζη καποιος SUPER καθαριζει ο κινητηρας κ διαφορα. Αρα για μενα δεν ισχυη αφου εχω καταλυτη. Ποιας χρονιας ειχες εσυ? Ειχα διαβαση κ παλαιοτερα ποστ σε αλλα forum κ ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο.


Φίλε Ηρωϊκέ Κένταυρε,

νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος να καθαρίσεις τον κινητήρα σου είναι ένα πρόσθετο από κάποια γνωστή εταιρεία (προσωπικά από την Wurth έχω άριστες εντυπώσεις τόσο απο τα υλικά συναρμολόγησης όσο και από τα πρόσθετά της για βενζινοκινητήρες όσο και για πετρελαιοκινητήρες.)
Το Feroza (χαϊδευτικό του "το Τσουτσουμπούρα") ήταν αγορασμένο τον Αύγουστο του 1991 και το πούλησα τον Απρίλιο του 1993. Ηταν το μοντέλο με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τις αυτόματες εμπρός πλύμνες ελεύθερου τροχασμού και διάφορα άλλα. Για το ταξίδι στην Τυνισία του είχα βγάλει την πολυεστερική αφαιρούμενη οροφή και ειχα βάλει μία πάνινη που δίπλωνε για να μπορώ να ταξιδεύω ανοικτός όταν γινόταν.
Ομολογώ ότι παρόλες τις δυσάρεστες προσωπικές αναμνήσεις που μου άφησε το αυτοκίνητο αυτό (άσχετες με το ταξίδι στην Τυνισία) ήταν ένα εξαιρετικά ευχάριστο, αξιόπιστο και ικανό όχημα.
Το μόνο του μειονέκτημα τό ότι "κοπάναγε" λίγο όταν ήταν άδειο πίσω και το ότι δεν είχε χώρους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μάιος 2007, 14:55

ekarpod έγραψε:Από όσο γνωρίζω εγώ, η σουπερ τα τελευταία χρόνια στην ελλάδα ΔΕΝ περιέχει μόλυβδο, περιέχει άλλα υποκατάστατα και ΔΕΝ καταστρέφει καταλύτες αν μπεί κατά λάθος. Δεν ξέρω τι συμβαίνει παγκοσμίως, μπορείτε να το ψάξετε οι ενδιαφερόμενοι...

Εγώ ρώτησα για τα σύγχρονα diesel τα οποία αν πάρουν παλαιό πετρέλαιο με θείο κλπ κατστρέφουν τάχυστα τις τρόμπες πετρελαίου και δεν πήρα απάντηση, ειδικά από τον Παντελή που έχει επαφή με την περίπτωση.


Μανώλη γειά,

δεν μπορώ να πω ότι έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα τα περί των βενζινών οπότε να μην μιλάω για πράγματα που δεν γνωρίζω.

Αναφορικά με τα πετρέλαια όμως μιά και το έθιξες η κοινά αποδεκτή άποψη είναι ότι στα σύγχρονα ντήζελ δημιουργείται πρόβλημα ακριβώς επειδή δεν υπάρχει το θείο.
Το αρκετά ύπουλο στοιχείο αυτό λειτουργούσε όπως ο μόλυβδος για τις βενζίνες, λιπαίνοντας στην ουσία την αντλία. Από την άλλη πλευρά όμως το θείο με την εξαγωγή του στην ατμόσφαιρα μεταμορφώνεται σε θειϊκό οξύ με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα. ΟΜΩΣ και όσο μένει μέσα στον κινητήρα παθαίνει ακριβώς το ίδιο. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που στα πετρελαιοκίνητα, ιδίως παλαιότερα ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ η αλλαγή των λαδιών του κινητήρα τόσο συχνά.
Η δραστική μείωση του θείου στο πετρέλαιο κίνησης (και θέρμανσης) έχει σαν αποτέλεσμα την ελλειπέστερη λίπανση των παλαιοτέρων μηχανικών αντλιών (πράγμα που αντιμετωπίζεται ευκολότατα με λίγο λάδι φαγητού ακόμη και φιλτραρισμένα τηγανόλαδα και όχι αποκλειστικά με λάδι κινητήρα ή ΑΤF).
Oι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες, από όσο έχω διαβάσει, καθώς δεν τους αγαπώ, απαιτούν και διαφορετικές προδιαγραφές σε κετόνες, ρευστότητα, σημείο γελοποίησης (gel) σε χαμηλές θερμοκρασίες κλπ.
Νομίζω όμως πως το πετρέλαιο με αυξημένα ποσοστά θείου δεν θα τους δημιουργεί πρόβλημα καθώς ΟΛΑ τους τα ελαστικά, εύκαμπτα μέρη είναι φτιαγμένα από υλικά που δεν βλάπτονται από οξεά.
Ισως να μπορούσα να σου πω κιόλας ότι προσωπικά πιστεύω (προσωπική εκτίμηση αυτή) πως μπορεί να είναι και ανθεκτικότεροι από τους κινητήρες με τις παλαιές μηχανικές αντλίες και ελαστικά μέρη από λάστιχο ή καουτσούκ ή μείγματα αυτών.
Ο λόγος που στο αναφέρω αυτό είναι γιατί το λεγόμενο βιολογικό ντήζελ για να παρασκευασθεί χρειάζεται ΚΑΙ ποτάσα (έχω φτιάξει στο σπίτι και έχω χρησιμοποιήσει στις καμήλες εδώ και χρόνια. Εισαι στο φόρουμ καιρό και θα θυμάσαι τις αναφορές και τις καταχωρήσεις για τα τηγανόλαδα και το βιολογικό ντήζελ που έφτιαξα προ τριετίας <?>)
Η ποτάσα λοιπόν είναι εξαιρετικά ύπουλο και καυστικό χημικό άρα κατά την ταπεινή μου άποψη τί κέρδος υπάρχει από το βγάζουμε το θείο από το κανονικό πετρέλαιο και να βάζουμε ποτάσα στο βιολογικό? (ναι ξέρω την μείωση στο μονο & διοξείδιο του άνθρακα καθώς και το ότι το βιολογικό ντήζελ είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας)
Ομως για την ποτάσα έχεις ακούσει ΤΩΡΑ κάποιον να λέει κάτι? Θα την θυμηθούν όταν θα περάσει η μόδα του βιολογικού ντήζελ (που άρχισε να έρχεται και στην Ελλάδα) και θα έρθει και εδώ το GTL (διαβάσαμε ήδη για αυτό)

Τέλος πάντων τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα αλλά και πολύ απλά τελικά. Μπερδεμένα στην χημεία και τα αποτελέσματά τους (οικονομικά και οικολογικά) αλλά πολύ απλά στα συμφέροντά τους (οικονομικά και γεωπολιτικά)

Χαιρετώ


Χαιρετώ
pantg
 

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Δημοσίευσηαπό iatros » 24 Ιουν 2007, 01:34

Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Ήθελα από καιρό να πω δυό λόγια για το θέμα αυτό αλλά μία η κούραση, μία οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις δεν με άφηναν.
Εκ των προτέρων ζητώ συγνώμη αν θίγω κανέναν αλλά θα διαφωνήσω σχεδόν με όλους τους προλαλήσαντες.
1. Πιστέυω οτι το DISCO 3 TDV6 aut, είναι φτιαγμένο να κάνει και το γύρο του κόσμου. Όποιος δεν το πιστεύει καλό θα είναι να μας πεί τι του λείπει.
2. Θεωρώ το πρόβλημα εντελώς τυχαίο. Παρόμοιο θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Είναι η ένσταση που έιχα όσο αφορά το κιβώτιο που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα έπρεπε να είχε παραγγελθεί με αυτόματο για το λόγο που ανέφερε και ο Παντελής, αλλά και με αερανάρτηση.. Εαν π.χ. είχε πρόβλημα το αυτόματο σαζμάν η και η αερανάρτηση π.χ., θα το πέρναγε το ίδιο το αυτοκίνητο στο "safe mode" (για όσους δεν ξέρουν μπορεί και η αντιπροσωπεία να τους πεί μερικά πράγματα, η για επικοινωνία στείλτε μου Π.Μ.) και θα μπορούσε να πάει όπου θέλει και για όσα χιλιόμετρα θέλει. Tο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (DISCO 3TDV6 aut) και πρόβλημα να έχει δεν σε αφήνει πουθενά (το πουθενά είναι σχετικό βέβαια) εκτός και αν του επιτεθείς με ούζι και το γαζώσεις με σφαίρες.
Καλό θα είναι εκείνοι που δεν αγαπούν τα DISCO γενιά, να κοιτούν καλλίτερα και με περισσότερη ευθύνη τις σκέψεις τους και το γράψιμό τους αλλά και πόσες και τι βλάβες βγάζουν τα "σχιστομάτικα" και άλλα άλλων εθνικοτήτων αυτοκίνητα και μετά να γράψουν οτιδήποτε.
Και αγαπητοί μου φίλοι, μην ξεχνάτε ότι μπορεί να είναι LAND ROVER αλλά στην ουσία είναι FORD, με ότι αυτό σημαίνει. Επίσης μην ξεχνάτε ότι η FORD κατετάγει πρώτη στην Γερμανία στο πρόσφατο παρελθόν από πλευράς αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
DISCO 3 TDV6 aut-αερανάρτηση ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ, ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΝΩ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Ιουν 2007, 07:36

Δυστυχως το κακο με τα λαντ ροβερ ξεκιναει απο τους ιδιοκτητες που θελουν να το παιξουν πονεμενοι και ολο κλαιγωνται.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 25 Ιουν 2007, 08:59

Είναι θέμα φιλοσοφίας. << Τραβάτε με , και ας κλαίω>>
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιουν 2007, 09:24

Γιατρε μου ελπιζω να μην σου βγαλει ποτε σοβαρο προβλημα,αλλα μην πορωνεσαι και τοσο.
Πχ εμενα μου αρεσει φοβερα το Range Rover P38,αλλα δεν θα παω κοντρα στα λεγομενα τοσων ανθρωπων,περι ποιοτητας κατασκευης κια προβληματων.
Ειχα παει πριν 1,5-2 χρονια σε ενα εξουσιοδωτημενο LR,μου λεει ο φιλος-μηχανικος να παω μαζι του βολτα με ενα Range Rover L322(ετσι δεν λεγεται?)-μοτερ Bmw 4.4 κλπ.,ενα δειγμα ποιοτητας και απαλλαγης απο το αμαρτωλο παρελθον της LR.
Παμε για το γυρο του τετραγωνου - στην δευτερη γωνια ΜΕΝΟΥΜΕ απο σαζμαν - τι safe mode μου λες και κολοκυθια,με το ζορι καναμε 80 μετρα με 4000 στροφες και 5-6 χλμ ταχυτητα και μετα τελος..
Προχειρος προυπολογισμος 10.000 ευρω και φυσικα ακινητοποιηση!
Οσο πιο πολυπλοκο (ανεξαρτητως κατασκευαστη) τοσο χειροτερα,αν σκοπευεις να πας καπου ερημα.
Ετσι και αλλιως εκ των πραγματων θα αγοραζουμε ολο και πιο πολυπλοκα οχηματα,αφου ετσι φτιαχνονται τωρα...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Freelander » 25 Ιουν 2007, 10:15

Πάντως απ'ότι διάβασα το συγκεκριμένο disco δεν έμεινε από βλάβη κάποιου σούπερ τεχνολογικού πολύπλοκου συστήματος.
Απο τρόμπα συμπλέκτη έμεινε..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Ιουν 2007, 12:19

Freelander έγραψε:Πάντως απ'ότι διάβασα το συγκεκριμένο disco δεν έμεινε από βλάβη κάποιου σούπερ τεχνολογικού πολύπλοκου συστήματος.
Απο τρόμπα συμπλέκτη έμεινε..


H οποία για ν' αλλάξει απαιτεί κατέβασμα κιβωτίου, ενώ στα δικά μας τα παλιά, βγαίνει με δύο βίδες...

Ασε που μπορείς αν μείνεις από υγρά να ρίξεις μέσα και λίγο γαλατάκι και να δουλέψει...

Αστα φίλε γιατρέ, τα παλιά τσουλάνε και με προβλήματα τα καινούρια όχι. Σταυροί, ρουλεμάν τροχών πράγματα απλά που δουλεύαν αξιόπιστα, είχαν γρασσαδόρους ή λιπαίνονταν με λάδι και αλλάζαν εύκολα, τώρα είναι μιάς χρήσης και μένεις ευκολότερα...

Η εξέλιξη τα έχει αυτά, άσχετα αν μας αφορά ή αν θα το κάνουμε ποτέ, το LR3 δεν κάνει για τον γύρο του κόσμου, ότι υποστήριξη και να έχει...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιουν 2007, 12:32

Ενω με ενα Touareg θα εβλεπαν την υγεια τους - μπουχαχαχα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 25 Ιουν 2007, 14:37

ekarpod έγραψε:
Freelander έγραψε:Πάντως απ'ότι διάβασα το συγκεκριμένο disco δεν έμεινε από βλάβη κάποιου σούπερ τεχνολογικού πολύπλοκου συστήματος.
Απο τρόμπα συμπλέκτη έμεινε..


...Ασε που μπορείς αν μείνεις από υγρά να ρίξεις μέσα και λίγο γαλατάκι και να δουλέψει...
...


Ώπ, μάθαμε και κάτι καινούριο! Τί γάλα θέλει, παστεριωμένο κατσικίσιο κάνει? Νουνού? Κανονικό αγελαδινό παστεριωμένο, κάνει δουλειά?

Καμιά ιδέα αντί για βενζίνη? :forthosewhothinkyoung:
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Ιουν 2007, 14:46

Mike_on_mpi έγραψε:
ekarpod έγραψε:
Freelander έγραψε:Πάντως απ'ότι διάβασα το συγκεκριμένο disco δεν έμεινε από βλάβη κάποιου σούπερ τεχνολογικού πολύπλοκου συστήματος.
Απο τρόμπα συμπλέκτη έμεινε..


...Ασε που μπορείς αν μείνεις από υγρά να ρίξεις μέσα και λίγο γαλατάκι και να δουλέψει...
...


Ώπ, μάθαμε και κάτι καινούριο! Τί γάλα θέλει, παστεριωμένο κατσικίσιο κάνει? Νουνού? Κανονικό αγελαδινό παστεριωμένο, κάνει δουλειά?

Καμιά ιδέα αντί για βενζίνη? :forthosewhothinkyoung:


Δεν ξέρω το είχα διάβασει σ' ένα ταξιδιωτικό, από έναν τύπο με ένα disco που γύριζε στην αφρική...

Βάλε ένα παχχχύ...

Για βενζίνη ρίξε λίγο μπανανόζουμο....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Το disco χάλασε σε 8 μέρες!!!!!

Δημοσίευσηαπό almak » 27 Ιουν 2007, 14:21

iatros έγραψε:.....Καλό θα είναι εκείνοι που δεν αγαπούν τα DISCO γενιά, να κοιτούν καλλίτερα και με περισσότερη ευθύνη τις σκέψεις τους και το γράψιμό τους αλλά και πόσες και τι βλάβες βγάζουν τα "σχιστομάτικα" και άλλα άλλων εθνικοτήτων αυτοκίνητα και μετά να γράψουν οτιδήποτε.
......
Μεγάλη μπουκιά ΝΑΙ , μεγάλη κουβέντα ΟΧΙ!
Σας λέει τίποτα η εν λόγο παροιμία αγαπητέ ιατρέ :lol:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες