Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Eγκατάσταση snorkel της Mantec σε Disco Mpi (300)

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Eγκατάσταση snorkel της Mantec σε Disco Mpi (300)

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μάιος 2007, 13:37

Κορίτσια !!!!

ενδιαφέρεστε για ένα φωτογραφικό οδηγό εγκατάστασης του snorkel της Mantec σε Discovery Mpi? (μοντέλο 1996 με ΑΒS)

Το snorkel τοποθετήθηκε εχθές το πρωί στο Mpi και οι εντυπώσεις του οδηγού είναι πολύ θετικές και όσον αφορά την αλλαγή προς το καλύτερο της εντύπωσης απόδοσης του κινητήρα (κάτι που στέκει αρκετά λόγω ψυχρότερου αέρα προς το μοτέρ αλλά και λόγω της αφαίρεσης της "τρομπέτας" από το κουτί του φίλτρου αέρος.)

Aν ναι τότε πείτε το και το ετοιμάζω και για εδώ. Εκτός και αν θέλουν τα παιδιά του φόρουμ να μπει σαν άρθρο στα κυρίως θέματα.
Ειναι έτοιμο προς αποστολή.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Μάιος 2007, 15:23

Παντελή

Ενδιαφέρων ακούγεται.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Μάιος 2007, 18:07

Παναγιώτη (και λοιποί φίλοι)

τελικά θα μπει μάλλον σαν άρθρο στην σελίδα εισαγωγής του φόρουμ
Μίλησα με τον Σπύρο και του έστειλα ήδη το κείμενο και τις φωτογραφίες με τις εξηγήσεις, σημειώσεις κλπ.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 14 Μάιος 2007, 20:19

όπως πάντα και εφευρετικός/δημιουργικός!!
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2007, 07:28

OΠΑ ΧΑΡΗ ΜΑΖΕΨΟΥ !!!!!!

Θα νομίζουν ότι τα "φτιάξαμε" στο τέλος.

Απλώς είπα μιά και έγινε μαζί με έναν νέο φίλο landroverά η εγκατάσταση του σνόρκελ στο σπίτι μου την Κυριακή να βγάλω φωτογραφίες, να σημειώσω σε μία κόλλα χαρτί τί εργαλεία χρησιμοποιήσαμε και να ρίξω μιά ματιά στο ρολόι για το πόση ώρα πήρε.

Αυτά τα στοιχεία είναι όλα κι όλα.

Πάντως το σνόρκελ την Μantec όντως δείχνει κουκλί επάνω στο Disco.
Θα έλεγα μάλιστα ότι όπως το δίνει η Mantec μαύρο είναι πολύ ωραιότερο από το βαμμένο που έχουν τα Camel Trophy Discovery απο το 1991 και μετά (στο event του 1990 στην Σιβηρία ήταν μαύρο)

Και η τιμή του τελικά είναι πιό χαμηλή από αυτή του Safari.

To άλλο καλό είναι ότι τελικά η διαφορά που κάνει το σνορκελ της Mantec σε απόδοση και οικονομια (θετικά αποτελέσματα και στις δύο περιπτώσεις)λειτουργεί και για τα Mpi. Και αυτό ήταν και το σχόλιο του φίλου που το τοποθέτησε. Οτι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα και μετά ότι δείχνει "κούκλα"

Χαιρετώ (και ευχαριστώ για τα καλά λόγια αλλά δεν χρειάζεται. Το καλάμι είναι γλυκό και καβαλιέται εύκολα)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 15 Μάιος 2007, 11:28

Τωρα για πιο δροσερο αερα δεν νομιζω απο την στιγμη που ειναι μεταλλικο το snoker με τον ΗΛΙΟ θα ειναι σαν καζανι (εκτος αν το βουτας συνεχεια στα νερα η πας πανω απο 60 στο χωμα για να το χτυπα ο αερας). Παντως σιγουρα δεν θα παιρνει τον ιδιο θερμο αερα που επαιρνε απο την μηχανη.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2007, 14:30

Γειά σου Ηρωϊκέ Κένταυρε,

το σνόρκελ ΔΕΝ ζεσταίνει τον αέρα καθώς το μοτέρ ρουφάει τόσο πολύ και τόσο γρήγορα την ποσότητα του αέρα που χρειάζεται που όχι μόνο δεν ζεσταίνεται ο αέρας αλλά τελικά κρυώνει και ο σωλήνας. Ακόμη και όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο.

Για να πάρεις μία εντύπωση του πόσο αέρα ρουφάνε τα μοτέρ απλώς βάλε το χέρι σου εμπρός στην εισαγωγή αέρος του κουτιού του φίλτρου αέρος του αυτοκινήτου σου και θα δεις.....

--------------

Στα Tdi τα θετικά αποτελέσματα τα γνωρίζω εδώ και αθροιστικά 18 χρόνια (όσα χρόνια έχω συνολικά τις καμήλες) απλώς δεν είχα εμπειρία δική μου ή φίλου με Mpi και για αυτό περίμενα να μου πει και εκείνος τις εντυπώσεις του μετά την τοποθέτηση του snorkel. Κάτι που τελικά λειτούργησε πολύ θετικά και με τον κινητήρα αυτό.

-------------

Πάντως μιά και έθεσες το θέμα, και σε ευχαριστώ για αυτό, σκέφτηκα να κάνω και ένα πειραματάκι. Αλλωστε η επιστημονική μέθοδος είναι και αυτή που τελικά αποδεικνύει τους ισχυρισμούς ή την "αίσθηση" αποτελεσμάτων.

Λέω λοιπόν να μετρήσω την θερμοκρασία στην εισαγωγή του εργοστασιακού φιλτροκουτιού στο Tdi με το μοτέρ ζεστό, τόσο με το αυτοκίνητο σε κίνηση όσο και σε στάση. Και μετά να επαναλάβω το ίδιο στο σημείο εισαγωγής αέρος του σνόρκελ το μεσημέρι για να έχουμε και την πιό μεγάλη ατμοσφαιρική θερμοκρασία.

Θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα και πάλι ευχαριστώ για το κίνητρο που έδωσες.

-----------------

α, και κάτι άλλο για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Την MANTEC στην Ελλάδα την αντιπροσωπεύει ο υπογράφων.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον για τα snorkels μπορεί να γίνει πολύ καλή τιμή για μαζική παραγγελία (5 παραγγελίες και άνω)
Η προτεινόμενη τιμή λιανικής για ένα σετ ειναι στα 470 Ευρώ.
Η τιμή για ένα σνορκελ σε φίλους από το φορουμ είναι στα 430.
Για παραγγελία 5 τεμαχίων και άνω μπορώ να τα δώσω στα 407 Ευρώ το ένα και ίσως και χαμηλότερα αν κάνει η ΜΑNTEC και άλλη έκπτωση. Επίσης στα 5 τεμάχια μπορώ να σας περάσω απευθείας την μείωση της τιμής λόγω κατανομής των μεταφορικών σε περισσότερα τεμάχια.
Αν μαζευτούν πέντε το συζητάμε και θεωρώ σίγουρο ότι θα πέσουμε κάτω από τα 407 Ευρώ το τεμάχιο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Μάιος 2007, 15:30

Δεν νομιζω η τιμη του να ειναι πιο φθηνη απο του σαφαρι,πηραμε σαφαρι απο Paddock 250 ευρα μαζι με μεταφορικα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Μάιος 2007, 16:33

Εγω γουσταρω mantec και λογω design και λογω φημης,τωρα αν ο φιλος που το εβαλε,διαπιστωσει σε βαθος χρονου(1 μηνα τουλαχιστον?) οτι δεν κοβει αποδοση στο μοτερ - στις ψηλες στροφες - γιατι χαμηλα θα πρεπει να δινει κιολας,θα βαλω και εγω.
Αα και με ανοιχτο παραθυρο του οδηγου,σου παιρνει τα αυτια??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Μάιος 2007, 16:57

Aντρέα, είναι ωραία τα snorkel, κυρίως για την σκόνη μιά και τα βενζινοκίνητα δύσκολα γίνονται υποβρύχια, αλλά δυστυχώς διεθνώς κανείς χρήστης δεν έχει να πεί καλα λόγια για καλύτερη απόδοση-οικονομία μετά την τοποθέτησή του.

Και εμένα μ' αρέσει ο αναπνευστήρας και αυτό που θα έκανα αν είχα χρόνο είναι να βάλω προσωρινά ένα κολλάρο ίδιας διατομής και αντιστοίχου μήκους, ώστε να προσομειώσω την λειτουργία του κινητήρα μου με την τροποποιημένη εισαγωγή (έστω και αν δεν βγαίνει από τον χώρο του κινητήρα) ώστε να διαπιστώσω τι κάνει πραγματικά.

Γενικά με την εισαγωγή του αέρα, έχω δεί ότι ακόμη και η μικρότερη αλλαγή ακόμη και πριν το φίλτρο επηρεάζει αρνητικά τον κινητήρα.

Πάντως αν δουλεύει, θεωρώ ότι ο Mantec είναι σαφώς καλύτερος των πλαστικών λόγω ροής, ανθεκτικότητας και design.

Kαι αν δουλεύει - sorry παντελή - αλλά η κατασκευή του είναι αστεία, το μανιτάρι πωλείται παντού φτηνά και γενικά μπορεί να γίνει με "μηδέν" κόστος.

Θα κάνεις εσύ την δοκιμή, ή προσφέρεται κάποιος άλλος?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2007, 17:04

Βαγγέλη γειά,

το Safari στον Paddock κοστίζει 144 λίρες σύν 24 λίρες μεταφορικά σύν ΦΠΑ 17.5% επί 1.52 Ευρώ την λίρα (χρέωση κάρτας και μερικές φορές χρεώνουν, ανάλογα με την κάρτα και κάτι παραπάνω για συναλλαγή εκτός Ευρωζώνης). Σύνολο τελικά στα 300 Ευρώ με τον ΦΠΑ πληρωμένο στην Αγγλία (που μάλλον υποθέτω ότι δεν τον πλήρωσες για να μην τον έχεις υπολογίσει)

Το MANTEC κοστίζει 159 λίρες αλλά δυστυχώς τα μεταφορικά του το χαντακώνουν καθώς η εταιρεία δεν έχει τον όγκο εμπορευμάτων του Paddocks με αποτέλεσμα τα μεταφορικά να στοιχίζουν περίπου 90 Ευρώ το τεμάχιο όταν έρχεται ένα ένα. Συν ΦΠΑ 19% και συν 10% το δικό μου κέρδος.
Η τιμή λιανικής που έγραψα περιλαμβάνει το κέρδος μου καθώς και του εμπόρου λιανικής.

Αν αγοράσεις το Safari snorkel από μαγαζί λιανικής στην Ελλάδα έχεις ρωτήσει πόσο κάνει?

Πάντως το snorkel της Safari απαιτεί κόψιμο και του κουτιού του φίλτρου αέρος για τα αυτοκίνητα γενιάς 300 με ABS και αν θυμάμαι καλά και για τα γενιάς 200.
Και είναι σαφώς λιγότερο διακριτικό αλλά και αρκετά πιό ευαίσθητο και πολύ πιό εκτεθειμένο σε παράγοντες που μπορεί να το σπάσουν από όσο το MANTEC (άσε που το MANTEC είναι και το γνήσιο και έχει και μια κληρονομιά και ιστορία πίσω του)

Για όσους ενδιαφέρονται για χαμηλό κόστος η καλύτερη λύση είναι η ιδιοκατασκευή και αυτή άλλωστε έχει και το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης καθώς το φτιάχνει κανείς μόνος του και καμαρώνει για το αποτέλεσμα.

Το θέμα έχει να κάνει με αισθητικούς λόγους, πρακτικούς λόγους (να μην εμποδίζει την σωστή ροή και να δίνει την σωστή ποσότητα αέρος) και με το κόστος. Οπως θέλει ο καθένας αποφασίζει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Μάιος 2007, 17:56

Aυτη η τιμη που ειπα ηταν χωρις ΦΠΑ.
Παντως γιατι να δωσεις τοσα λεφτα,ειναι πολυ ευκολη η κατασκευη του μαντεκ,εχει επισης ο Παντοκ εναν που ειναι ιδιος με τον μαντεκ για ντιφεντερ και τιμη 59 λιρες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Μάιος 2007, 21:43

Μανώλη κανένα πρόβλημα. Συζητάμε ανταλλάσουμε απόψεις σαν φίλοι και εραστές των Landies και οι διαφορές στις απόψεις πάντα οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα όταν γίνονται πολιτισμένα. Και νομίζω ότι αυτό κάνουμε.

Η καλύτερη λειτουργία ακόμη και των βενζινοκινήτων Landies με τα σνορκελς είναι γεγονός και απορώ πραγματικά πώς αναφέρεις ότι "διεθνώς" δεν έχεις ακούσει κάτι τέτοιο.
ΙΣΩΣ να μην έχει τύχει να συζητηθεί κάτι τέτοιο.
Συγκεκριμένα όμως για τα σνορκελς της MANTEC είναι κοινώς γνωστό το ότι δουλεύουν θετικά και για την απόδοση των κινητήρων και για τους βελτιωμένους 3.9 ακόμη.
Το πρόβλημα αρχίζει να υπάρχει σε κινητήρες που έχουν απαιτήσεις για περισσότερο όγκο και ροή αέρος από τα 450 cfm στα οποία έχουν το όριό τους τα MANTEC. Το όριο αυτό ΔΕΝ είναι τυχαίο καθώς αντιστοιχεί στις ανάγκες των πετρελαιοκινητήρων γενιάς Tdi και συμπίπτει και με αυτό και των 3.9

---------------

Το ότι είναι ΣΑΦΩΣ φθηνότερο και προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση μαστορέματος το να κατασκευάσει μόνος του κάποιος το σνορκελ αυτό δεν χρειάζεται να το λέμε και πάλι. Ειναι αυτονόητο.
Οσο για το μανιτάρι και αυτό βρίσκεται φθηνά. Το "καπέλο" της Mantec όμως που είναι ένα από τα δύο στοιχεία που κάνουν το σνόρκελ αυτό για το Disco να ξεχωρίζει δεν υπάρχει στο ελεύθερο εμπόριο. Και δυστυχώς η Mantec δεν το δίνει μόνο του, εκτός και αν αποδείξεις ότι έχεις ήδη τοποθετημένο δικό τους σνόρκελ και σου χάλασε (αγγλική περιέργεια????)

Πάντως επαναλαμβάνω ότι αν μαζευτούν πέντε ή και παραπάνω ενδιαφερόμενοι το κόστος ανά μονάδα μπορεί να κατέβει καθώς θα μοιρασθούν τα μεταφορικά. Αν θέλετε μπορώ να δώσω μία τιμή συγκεντρωτική για πέντε τεμάχια. (είμαι και εγώ περίεργος να δω πόσο μπορεί να συμπιεσθεί)


------------

Φίλε Βαγγέλη το σνορκελ του Defender είναι πολύ δύσκολο να τοποθετηθεί στο Discovery.

------------

Πάντως για όσους θέλουν να πειραματισθούν ο εύκαμπτος σωλήνας στις φωτογραφίες στοιχιζει περίπου 83 Ευρώ και είναι γνήσιο εξάρτημα Land Rover. Οι ιδιοκτήτες Mpi θα πρέπει να τον αναγνωρίσατε. Βρίσκεται και ανάμεσα στο φιλτροκούτι και το airflow σας.



Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Μάιος 2007, 22:35

Kαι εγώ αστειεύομαι όταν γράφω "sorry παντελή"...

Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα, εγώ έχω διαπιστώσει πρακτικά ότι η ροή του αέρα ΠΡΙΝ το φίλτρο αέρα είναι πολύ σημαντική στην λειτουργία του κινητήρα. Και επηρρεάζεται από πολλά πράγματα όπως και από το μήκος του σωλήνα.

Δύο γνωστούς που είχαν ό ένας mantec και ο άλλος ιδιοκατασκευή με μανιτάρι που είχα ρωτήσει (LR V8 3.5 low compression - RR 3.9 high compression αντίστοιχα) μου επιβεβαίωσαν αυτά που διάβαζα στις λίστες (όχι στα διαφημιστικά, αλλά στις εμπειρίες χρηστών), ότι δηλαδή καμμία αισθητή βελτίωση και υποψίες για οριακή επιδείνωση της απόδοσης του κινητήρα και της κατανάλωσης.

Δεν έχω δοκιμάσει στο disco να βγάλω την χοάνη του κουτιού του φίλτρου αέρα για να δώ τι κάνει (είχες πει παλιότερα ότι πάει καλύτερα) και να μπορώ να έχω προσωπική άποψη.

Κάποια στιγμή θα το κάνω και θα βρώ και ένα σωλήνα (δεν χρειάζεται να είναι Original LR - αέρας θα περνάει από μέσα) για να δοκιμάσω και με προβοσκίδα γιατι σου είπα δεν το κρύβω ότι με εξιτάρει και εμένα η ιδέα του snorkel αλλά φοβάμαι πολύ την μετατροπή της εισαγωγής αέρα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Μάιος 2007, 05:52

Μανώλη καλημέρα,

μετά από τόσο καιρό που τα λέμε δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα παρεξήγησης.

Να υποθέσω ότι το 3.5 με το σνορκελ της Μantec είναι σε Defender?

Την χοάνη εμπρός από το φιλτροκούτι μπορεί να την βγάλεις πολύ εύκολα.

Στο Mpi δεν χρειάστηκε τίποτα περισσοτέρο από απλό τράβηγμα με λίγο κούνημα δεξιά αριστέρα.
Κανε τη δοκιμή και θα δεις. Μόνο θυμήσου ότι χωρίς την χοάνη θα ρουφάει ακόμη περισσότερο ζεστό αέρα καθώς η χοάνη στην ουσία συλλέγει αέρα που έρχεται στο χώρο πίσω από το φως στην μεριά οδηγού.
Αν την βγάλεις θα ρουφάει αέρα πιό κοντά προς την πολλαπλή εξαγωγής και την εξάτμιση.

Αν το αυτοκίνητό σου έχει την πλαστική τάπα στο σημείο που βρίσκεται ο γρύλος βγάλε την και δρομολόγησε τον σωλήνα που θα βάλεις μέσα στην τρύπα αυτή. Αν δεν βαριέσαι βγάλε και το εσωτερικό πλαστικό κάλυμα πίσω από το φτερό για να αναπνέει ευκολότερα καθώς όσο και να είναι το κάλυμα αυτό εμποδίζει.

Περιμένουμε νέα σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες