Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προστατευτικά Αλουμινίου - Θέμα ουσίας ή ασθητικής;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Προστατευτικά Αλουμινίου - Θέμα ουσίας ή ασθητικής;

Δημοσίευσηαπό Amateur » 07 Απρ 2007, 12:36

Φίλοι μου καλησπέρα - μία γρήγορη ερώτηση,
κοιτάζοντας με χαμόγελο θαυμασμού κάποιες εικόνες στα album πρόσεξα προστατευτικά αλουμίνια στο πλάι - πλευρά και στο καπό κάποιων defender τα οποία παρεπιπτόντως να τα χαίρονται οι ιδιοκτήτες τους μιας και είναι και πανέμορφα. Ωστόσο σε άλλα αυτοκίνητα που είχαν σαφώς πιο πολιτισμένο προσανατολισμό δεν υπήρχαν. Προσπαθώντας να καταλάβω τι είναι διακοσμητικό και τι πραγματική και αναγκαία προστασία έπεσα πάνω σε ένα αρθράκι - δεν θυμάμαι σε πιο site που έλεγε ότι γενικά τα defender έχουν λίγο μαλακά πλαϊνά - λεπτό αλουμίνιο και καλό είναι να μπαίνει κάποιο προστατευτικό ενώ ότι στο καπό είναι για πολύ τραβηγμένες καταστάσεις και ότι περισσότερο εξυπηρετεί αισθητικούς σκοπούς - οι οποίοι μια χαρά αποδεκτοί και αυτοί. Αντιλαμβάνομαι ότι τα πάντα είναι βάση του τη χρήση κάνεις στο LR σου αλλά τελικά τι είναι αλήθεια και τι όχι; - είναι τελικά βασικά θέμα γούστου;
Ευχαριστώ,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Προστατευτικά Αλουμινίου - Θέμα ουσίας ή ασθητικής;

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 07 Απρ 2007, 17:54

Μαλλον την εχουν κανει ολοι...
Θα σε καλωσορισω εγω φιλε "Amateur"
Καλως ηρθες στην παρεα και καλο Πασχα να εχεις
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Προστατευτικά Αλουμινίου - Θέμα ουσίας ή ασθητικής;

Δημοσίευσηαπό Amateur » 07 Απρ 2007, 19:39

Πω πω αγένεια....δεν χαιρέτησα!
:oops:
Καλώς σας βρήκα, εύχομαι για όλους ένα ξεκούραστο και καλό Πάσχα κοντά στους ανθρώπους που αγαπάμε.
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα - ανταποδίδω τις ευχές.
Όσο για την απάντηση στο ερώτημα μπορώ να περιμένω - δεν βιάζεται κανείς ...άλλωστε σήμερα μας καίνε και άλλα θέματα (βλέπε μαγειρίτσα)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Απρ 2007, 20:10

Γειά σου φίλε amateur και καλώς ήλθες,

μόλις τελείωσα με την ετοιμασία του οβελιξ (όπως οβελίας) και του κοκορετσιού και τώρα διάβασα την ερώτησή σου.

Εχουμε λοιπόν και λέμε.

Αν πρόκειται να ανεβαίνεις, εσύ ή άλλος κόσμος, επάνω στα εμπρός φτερά του Defender σου ή επάνω στο καπώ του τότε βάλε τα αλουμινένια καλύματα καθώς όντως κάνουν καλή δουλειά στο να προφυλάσουν από γούβες (ιδίως αν φοράς γόβες <χιχιχιχιχι>)

ΠΡΟΣΟΧΗ ομως υπάρχουν διαφόρων τύπων και τα πολύ λεπτά δεν κάνουν καλή δουλειά. Προτίμησε κάτι σε 3 χιλιοστά πάχος αντί για τα 2 που συνήθως υπάρχουν.

Επίσης αν πρόκειται να πατάς και στο καπώ σου βάλε και εκεί. Υπάρχουν πολύ όμορφα τέτοια καλύματα που καλύπτουν το κεντρικό τμήμα του καπώ.

Για τον ελληνικό ήλιο τα καλύματα μαύρου χρώματος λειτουργούν καλύτερα από πλευράς αντανακλάσεων και δεν σε τυφλώνουν όταν οδηγείς και ο ήλιος είναι σε πλάγιες γωνίες.
Εχουν όμως το θέμα της σχετικής αύξησης της θερμοκρασίας στον χώρο του κινητήρα καθώς κρατούν ζέστη (όπως όλα τα μαύρα πράγματα).

Για την τοποθέτησή τους επίσης καλό είναι να βάλεις ανάμεσα στο αλουμίνιο του φτερού και αυτό του καλύματος ένα λεπτό φύλλο λάστιχου με πάχος γύρω στο 1 χιλιοστό, κομμένο στο σχήμα του καλύματος. Ετσι θα διασφαλίσεις ότι δεν θα υπάρχουν φθορές στο αλουμίνιο του φτερού και το χρώμα του.
Επίσης μην στερεώσεις το κάλυμα απευθείας ΜΟΝΟ με βίδες (ιδίως σιδερένιες, γαλβανισμένες ή ανοξείδωτες) αλλά επένδυσε λίγα παραπάνω χρήματα και κόπο και βάλε rivnuts (δηλαδή πριτσίνια με σπείρωμα) από αλουμίνιο και σε αυτά (τα rivnuts) μετά βίδωσε ανοξείδωτες βίδες με λίγο loctite στο σπείρωμα για να μην ξεβιδώνονται (γιατί οι ανοξείδωτες βίδες έχουν την τάση να ξεβιδώνονται αν δεν έχουν κόντρα παξιμάδι ή παξιμάδι ασφαλείας)

----------

Για να μην κοροϊδεύομαστε τα καλύματα αυτά (σε χρώμα αλουμινίου ή μαύρο) έχουν κυρίως αισθητικό χαρακτήρα τις περισσότερες φορές καθώς σπάνια έχω δει ιδιοκτήτες Defenders να πατάνε όντως επάνω στα φτερά ή το καπώ.

Στα παλαιότερα Landies (τις "γιαγιάδες" δηλαδή) το κράμα του αλουμινίου είχε περισσότερο μαγνήσιο και ήταν όντως σκληρότερο και ανθεκτικότερο σε τέτοια χρήση, όπως πολύ σωστά έγραψες.

-----------

Αν θέλεις κάτι άλλο πες το αλλά λόγω των ημερών ίσως να αργήσεις λίγο να έχεις απάντηση. Το αρνάκι θα μας κρατήσει απασχολημένους όλους αύριο, αν και προσωπικά προτιμώ τα γουρουνάκια στη σούβλα, αλλά τι να σου κάνω που οι Εβραίοι δεν τρώνε γουρούνια και μας κόλλησαν και εμάς την συνήθεια για το Πάσχα.
Πάντως δεν μας κάθησε και άσχημα καθώς και οι αρχαίοι μας πρόγονοι (πριν το γυρίσουν στο χριστιανικό) τις σούβλες τις γέμιζαν και με αρνάκια και κατσικάκια και προβατίνες (αν και αυτό είναι για σχάρα και καλό μαρινάρισμα πρώτα)

(πάω να "χτυπήσω" ένα κουλουράκι γιατί μου τρέχουν τα σάλια.....)

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!! (και προσοχή στα δυναμιτάκια και την μαγειρίτσα)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 08 Απρ 2007, 10:37

Παντελή καλημέρα και Χρόνια Πολλά!

Σε ευχαριστώ για άλλη μία φορά για την άμεση και πλήρη απάντηση (μα καλά...που την χωράς τόση πληροφορία βρε παιδί μου;)
Θυμίζω ότι έχουμε ξαναμιλήσει από τηλέφωνο και mail πρόσφατα μέσω άλλου forum σχετικά με συγκεκριμένο ανα-κατασκευαστή LR.

Σχετικά με τα αλουμινένια προστατευτικά στο καπό και φτερά μου ακούγεται μάλλον λιγάκι "μανούρα" μιας και τελικά από ότι καταλαβαίνω - αλλά όπως φανταζόμουν κιόλας - μπαίνει σε μικρό μεν αλλά υπαρκτό δε κίνδυνο το χρώμα και η ποιότητα του υλικού των φτερών σου - ενώ η θερμοκρασία δεν είναι και αμελητέο προβληματάκι.

Αυτό για το οποίο έχω όμως μαύρα μεσάνυχτα είναι η χρησιμότητα ή μη του αλουμινένιου μασπιέ – δεν εννοώ το σκαλοπάτι ή κάτι τέτοιο, αλλά το μπακλαβαδωτό κομμάτι αλουμινίου που κολλιέται - βιδώνεται στο πλαϊνό κάτω μέρος – μασπιε του αυτοκινήτου ακριβώς κάτω από τις πόρτες και φτάνει μέχρι την εξάτμιση.
θα μου φανεί λογικό να μην κατάλαβες τίποτα έτσι όπως το γράφω....οπότε βάζω κατευθείαν link ώστε να συνεννοούμαστε....(αυτά τα νέα παιδιά δεν ξέρουν Ελληνικά :wink: )

http://www.sidesteps.co.uk/images/5.jpg

Ελπίζω κάποια στιγμή να γνωριστούμε και από κοντά - και πάλι Χρόνια Πολλά,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Απρ 2007, 15:29

Πάνο γειά και Χρόνια Πολλά,

Οταν κάνεις κάτι γιατί το αγαπάς δύσκολα ξεχνάς και κυρίως πάντα προσπαθείς να μαθαίνεις και κάτι καινούργιο. Το βασικό είναι να έχεις την αυτογνωσία του ότι ουσιαστικά ξέρουμε ελάχιστα και έχουμε άπειρα ακόμη να μάθουμε.

-------------

Το χρώμα δεν θα σου πάθει κάτι κακό αν βάλεις το λεπτό φύλλο λάστιχου για το οποίο σου έγραψα.
Ειναι δοκιμασμένη λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα για το οποίο ΛΙΓΟΙ μάστορες και εγκαταστάτες τέτοιων καλυμάτων νοιάζονται και κυρίως αφιερώνουν χρόνο για να το αντιμετωπίζουν στα οχήματα πελατών τους.
Για το θέμα της αύξησης θερμοκρασίας λόγω μαύρου χρώματος των καλυμάτων ,αν δεν θέλεις τις αντανακλάσεις των "ασημένιων", τα πάντα εξαρτώνται από το χρώμα του αυτοκινήτου σου καθώς σε ένα μαύρο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ουσιαστικά πρόσθετη επιβάρυνση. Αν τα μαύρα καλύματα τοποθετηθούν μόνο στα φτερά στην ουσία η επιβάρυνση υπάρχει σε σημείο που δεν "χτυπάει" απευθείας επάνω στο μοτέρ.
Αν το μαύρο κάλυμα τοποθετηθεί επάνω στο καπώ, αν έχεις βάλει σωστά υλικά μόνωσης για θερμοκρασία και θορύβους τότε και πάλι το πρόβλημα ελέγχεται σχεδόν απολύτως.

Αν πρόκειται να κάνεις πραγματική χρήση των φτερών του Defender σου ως τραπεζάκι (και ναι βολεύουν για κάτι τέτοιο) ή να ανεβαίνεις επάνω τους τότε καλό θα είναι να βάλεις τα καλύματα.

Αν όχι, τότε μην τα τοποθετείς.

Εκτός φυσικά και αν σου αρέσουν από πλευράς αισθητικής.
--------------

Τώρα όσον αφορά τα καλύματα για τα "φιλέτα" αλουμινίου που βρίσκονται κατά μήκος του αμαξώματος κάτω από τις πόρτες και το εμπρός μέρος των πίσω φτερών θα σου έλεγα ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διακοσμητικά.
ΣΑΦΩΣ και δεν προσφέρουν κάτι από πλευράς ουσιαστικής ενίσχυσης και προστασίας των, ας τα ονομάσουμε έτσι, εργοστασιακών "μαρσπιέ" ιδίως από χτυπήματα στην "κοιλιά" του αυτοκινήτου.

Αυτά που ΟΝΤΩΣ δουλεύουν είναι τα λεγόμενα rocksliders και τέτοια θα σου πρότεινα να βάλεις όχι μόνο για προστασία των "μαρσπιέ" αλλά κυρίως για προστασία του οχήματος και κυρίως των επιβατών του οχήματός σου από πλάγιες συγκρούσεις.

Τα "rocksliders" όπως και τα καλύματα των διαφορικών και η ποδιά προστασίας του τεποζίτου καυσίμων και ένα ζευγάρι ενισχυμένες μπάρες ή "μανίκια" ενίσχυσης των εργοστασιακών μπαρών τιμονιού είναι τα πράγματα τα οποία προτείνω πάντα σε φίλους που θέλουν να βγάλουν τα αυτοκίνητά τους εκτός δρόμου και σε διαδρομές όπου υπάρχει πιθανότητα να "βρούν" από κάτω.
Αυτά και όχι το ψήλωμα που στην ουσία απλώς σου δίνει την ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ότι θα αποφύγεις το χτύπημα. Ετσι το μόνο που γίνεται είναι να αισθάνεσαι πιό ασφαλής ενώ στην ουσία γίνεσαι τελικά πιό απρόσεκτος και πιό επιρρεπής στο να ακουμπήσει κάποιο από τα μέρη αυτά του οχήματός σου σε μιά κοτρώνα με ταχύτητα και να προκαλέσει ζημιές (που μπορείς να τις αποφύγεις ή να τις μειώσεις ουσιαστικά με την κατάλληλη "θωράκιση")

Ετσι λοιπόν αντί για τα καλύματα των "μαρσπιέ" καλό είναι να βάλεις τα rocksliders (όχι τα σκαλοπατάκια που είναι στην φωτογραφία όμως τα οποία μειώνουν πολύ την απόσταση από το έδαφος.)

Ευχαριστώ για την υπομονή σου

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 08 Απρ 2007, 16:11

Τι να πω.....απλά για άλλη μία φορά 1000 ευχαριστώ!
Θα τα βάλω κάτω και εάν χρειαστώ και κάτι από υλικής πλευράς θα επικοινωνήσω με τηλ για πιο αναλυτικά.
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron