pantg έγραψε:Μανώλη καλημέρα,
Η εισαγωγή αέρα γίνεται από ένα στενό σημείο το οποίο δεν έχει καλή τροφοδοσία με κρύο και αρκετό αέρα.
Μανώλη το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει το μοτέρ (αυτή είναι άλλωστε και η βασική λειτουργία του aiflow, να μετράει την ποσότητα του αέρα που μπαίνει προς την πολλαπλή εισαγωγής)
Η αφαίρεση της "κόρνας" λειτουργεί θετικά τόσο στα V8 όσο και στα Mpi.
Χαιρετώ
Aγαπητέ Παντελή,
θεωρητικά το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει, αλλά στην πράξη φοβάμαι ότι οπιαδήποτε αλλαγή είτε στην διατομή της εξωτερικής παροχής του φιλτροκουτιού είτε στο όλο σύστημα παροχής αέρα θα δημιουργήσει προβλήματα.
Εγώ δεν προλαβαίνω, για αυτό είπα στον φίλο που ενδιαφέρεται να κάνει αυτό το εύκολο τεστ και να μας πεί μετά.
Ποντάρω στα προβλήματα...