Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ολιγα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 23 Φεβ 2007, 11:04

πως δεν ρυπαινει? και ολα αυτα τα σπασμενα εξαρτηματα αφημενα στα βουνα ανα τον κοσμο!!!! :twisted: :evil:
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 11:09

:shock: Νοοοοοο.

ντεν εχει, σπασμενα εξαρτηματα καρντια μου. 8)

και αν έχει.......... είναι ανακυκλώσιμα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 23 Φεβ 2007, 11:17

Εχει εχει καρδια μου και δυστηχως τα ανακυκλωσιμα δεν τα αφηνουν τα δινουν στην κοκα κολα και τα κανει κουτακια!Την πατησανε που την πατησανε να μην βγαλουν και κανα ευρουλι οι αμοιροι :cry: :cry:
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2007, 17:01

disco έγραψε:Ναι! αλλα δεν ρυπαίνει το περιβάλλον, οποτε θα την μηνύσουμε για συκοφαντική δυσφήμιση και επειδή τόλμησε να βρίσει τα Θεία.



Νίκο (disco) γειά,

η σχέση της GreenPeace με την Land Rover είναι μία σχέση μίσους και αγάπης.

Η GreenPeace χρησιμοποιούσε (και χρησιμοποιεί ακόμη) Landies. (αντίθετα από άλλους οργανισμούς που τα έχουν μουντζώσει, δικαιολογημένα, εδώ και χρόνια.
Επέλεξε όμως να κάνει (η GreenPeace) κατάληψη στο εργοστάσιο και να σταματήσει την παραγωγή (πρωτιά της GreenPeace για αυτοκινητοβιομηχανία)

Από την άλλη πλευρά όμως η Land Rover είναι η πρώτη, νομίζω, αυτοκινητοβιομηχανία που αύξησε τις τιμές της (παγκοσμίως) ενσωματώνοντας μία υποχρεωτική προσφορά των αγοραστών της η οποία δίνεται για να γίνουν έργα που έχουν σκοπό την μείωση των εκπομπών μονοξειδίων και διοξειδίου του άνθρακα.

Είναι επίσης γνωστό πιά ότι ένα Range Rover Sport Supercharged επιβαρύνει τελικά τον πλανήτη μας με λιγότερες εκπομπές, άχρηστα υλικά και ενέργεια από ότι ένα ΤΟΥΟΤΑ Prius (και ας καίει το πρώτο πολλαπλάσια καύσιμα)

Επίσης έχει στο φόρουμ αναφερθεί και άλλες φορές ότι τα Landies, μαζί με τις Rolls Royce, έχουν από τα μεγαλύτερα ποσοστά αυτοκινήτων που βρίσκονται ακόμη στον δρόμο σε σχέση με την παραγωγή οχημάτων από την ίδρυσή τους. (κάπου στο 70κάτι % αν θυμάμαι καλά)

Και όλοι ξέρουμε ότι όντως τα Landies σχεδόν πάντα ανακυκλώνονται, και όχι μόνο σε μορφή κουτιών αλουμινίου αλλά κυρίως με την επαναχρησιμοποίηση ή ανακατασκευή των εξαρτημάτων τους.
Αυτό είναι μία μορφή ανακύκλωσης για την οποία λίγοι άλλοι κατασκευαστές μπορούν να ισχυρισθούν ότι πλησιάζουν την απόδοση των Landies.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 18:13

pantg έγραψε:Επίσης έχει στο φόρουμ αναφερθεί και άλλες φορές ότι τα Landies, μαζί με τις Rolls Royce, έχουν από τα μεγαλύτερα ποσοστά αυτοκινήτων που βρίσκονται ακόμη στον δρόμο σε σχέση με την παραγωγή οχημάτων από την ίδρυσή τους. (κάπου στο 70κάτι % αν θυμάμαι καλά)


Xαιρετώ


Ας όψεται η αρρώστια του κάθε κατόχου,
αλλιώς θα σου έλεγα ποσα θα κυκλοφορούσαν! :evil:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 23 Φεβ 2007, 18:56

Σωστα,αν και αυτο εχει εφαρμογη σχεδον σε ολα τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ!!!!!!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 18:59

Έτσι
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2007, 22:34

παραδείγματος χάριν και τα ημιφορτηγάκια της ΤΟΥΟΤΑ και της DATSUN που αρνούνται να πεθάνουν (ο πεθερός μου έχει ένα που είναι μεγαλύτερο κατά 5 χρόνια από την γυναίκα μου και ακόμη δουλεύει μιά φορά το χρόνο όταν κουβαλάμε τις ελιές στο 'λιοτρίβι.)

Πάντως για να είμαστε και αντικειμενικοί ένας σπουδαίος παράγοντας στο ότι το ποσοστό είναι τόσο υψηλό έχει να κάνει με την εξαιρετικά μεγάλη αύξηση της παραγωγής της Land Rover τα τελευταία χρόνια.

Πάντως νομίζω ότι όλοι (και όχι μόνο οι οπαδοί/φίλοι των Landies) θα συμφωνήσουν ότι τα αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι και εως τα μέσα της δεκαετίας του 1990 είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να γεράσουν αξιοπρεπώς με την σωστή συντήρηση και με λογικό κόστος.

Τα πιό καινούργια με τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν τέτοιες πιθανότητες μόνο αν αναπτυχθεί η δραστηριότητα ανακατασκευής/επισκευής των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου και των αισθητήρων.
Ας ελπίσουμε ότι κάτι τέτοιο θα γίνει για να συνεχίσουν να βρίσκονται στο δρόμο μετά από 10-15 χρόνια και τα Disco 2, τα Ρ38Α και τα L322, LR3 κλπ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 10:12

Ρ38Α :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 12:46

ABS Disco 1 και Disco 2?
HDC/ABS Freelander?
Aεροανάρτηση πίσω στο Disco 2?
Συστημα ενεργών αντιστρεπτικών στο Disco 2?

Aσ'τα να πάνε Νίκο........
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Φεβ 2007, 21:17

αναρωτιεμαι, ξηλωνεται το ACE...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Φεβ 2007, 22:50

pantg έγραψε:
Είναι επίσης γνωστό πιά ότι ένα Range Rover Sport Supercharged επιβαρύνει τελικά τον πλανήτη μας με λιγότερες εκπομπές, άχρηστα υλικά και ενέργεια από ότι ένα ΤΟΥΟΤΑ Prius (και ας καίει το πρώτο πολλαπλάσια καύσιμα)

Xαιρετώ


Γιατί Παντέλη? για εξήγησέ το σε παρακαλώ και σ' εμάς που δεν το ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 07:08

firelord έγραψε:αναρωτιεμαι, ξηλωνεται το ACE...


Γιώργο καλημέρα,

ξηλώνονται όλα.
το σύστημα της πίσω αεροανάρτησης μπορεί να αντικατασταθεί από απλά ελατήρια.
Το σύστημα των ενεργητικών αντιστρεπτικών απλώς ξηλώνεται και παρακάμπτεται.

Βλέπεις αμφότερα τα συστήματα ΔΕΝ ήταν μέρος του βασικού εξοπλισμού και έτσι υπάρχουν δικλείδες απενεργοποίησης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2007, 07:53

[quote="ekarpod] Γιατί Παντέλη? για εξήγησέ το σε παρακαλώ και σ' εμάς που δεν το ξέρουμε.[/quote]

Μανώλη καλημέρα και πάλι,

Εχει δημοσιευθεί μία μελέτη (είναι περίπου 480 σελίδες από ότι έγραφε εκεί που διάβασα τα αποτελέσματα) όπου έγινε μία ολοκληρωμένη μελέτη για το συνολικό κόστος κατασκευής πολλών αυτοκινήτων.
Λέγοντας κόστος όμως δεν εννοούν το χρηματικό κόστος παραγωγής αλλά το κόστος προς το περιβαλλόν.
Και λαμβάνουν υπόψη παράγοντες όπως επιβάρυνση του (του περιβάλλοντος) από την διαδικασία παραγωγής των πρώτων υλών του, την διαδικασία παραγωγής των εξαρτημάτων του, το κόστος δημιουργίας και ανάπτυξης της τεχνογνωσίας και τεχνολογίας των υποσυστημάτων τους καθώς και το μερίδιο τέτοιου κόστους που φέρει κάθε όχημα ανά τεμάχιο που έχει παραχθεί.

Ετσι λοιπόν έγινε φανερό από αυτήν την έρευνα ότι τα νέας τεχνολογίας υβριδικά αυτοκίνητα έχουν σαφώς μεγαλύτερο κόστος ανά μονάδα που έχει παραχθεί από ότι συμβατικά αυτοκίνητα όπως ακόμη και το Range Rover Sport.

Nα σημειώσω ότι στην έρευνα αυτή έχει υπολογισθεί τόσο το κόστος παραγωγής όσο και το κόστος χρήσης (δηλαδή καύσιμα, λιπαντικά, ανταλλακτικά) των οχημάτων.
Δεν θυμάμαι για την διάρκεια ζωής ή τα χιλιόμετρα που έχουν υπολογίσει όμως.

το θέμα όμως είναι ότι ακόμη τα υβριδικά έχουν δρόμο εμπρός τους μέχρι να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιό καθαρά προς το περιβάλλον.

Ενας βασικός λόγος για το περίεργο αυτό αποτέλεσμα ήταν η "βρώμικη" τεχνολογία των μπαταριών οι οποίες χρησιμοποιούν "βαριά" μέταλλα και έχουν ιδιαίτερα ακριβό κόστος παραγωγής αλλά και απαίτησαν νέα τεχνολογία, μεθόδους παραγωγής και διανομής κλπ.

Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο να ψάξω να βρω τον διαδικτυακό τόπο που την έχουν αναρτήσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Φεβ 2007, 08:43

pantg έγραψε:
το θέμα όμως είναι ότι ακόμη τα υβριδικά έχουν δρόμο εμπρός τους μέχρι να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιό καθαρά προς το περιβάλλον.

Ενας βασικός λόγος για το περίεργο αυτό αποτέλεσμα ήταν η "βρώμικη" τεχνολογία των μπαταριών οι οποίες χρησιμοποιούν "βαριά" μέταλλα και έχουν ιδιαίτερα ακριβό κόστος παραγωγής αλλά και απαίτησαν νέα τεχνολογία, μεθόδους παραγωγής και διανομής κλπ.

Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο να ψάξω να βρω τον διαδικτυακό τόπο που την έχουν αναρτήσει.

Χαιρετώ


Παντελή,

είναι σίγουρα μιά άποψη και αυτή αλλά από τα στοιχεία που αναφέρεις φαίνεται ότι ο τρόπος προσέγγισης αυτό το αποτέλεσμα θα εβγαζε έτσι και αλλιώς.

Μου θυμίζει εμένα που όταν με κοροιδεύουν οι φίλοι μου για τα λεφτά που δίνω για βενζίνη στα V8, τους υπενθυμίζω πόσα δίνουν αυτοί για αλλαγές αυτοκινήτων ανά 7ετία-δεκαετία, που πάνε τα σάπια αυτοκινητά τους και το κόστος παραγωγής και την επιβάρυνση του πλανήτη από τα μιάς χρήσης νέα αυτοκινητά τους...

Ετσι που το πάμε, μήπως γενικά τα LandRover είναι τα οικο-λογικότερα όλων?

Δεν ξέρω στον fatman πεστο που αντί να ρίξει ενα V8 στο disco - να το φχαριστιέται κιόλας - πήγε και πήρε prius να γλυτώσει μερικά ευρά η τσέπη του και να την πληρώνει όλος ο πλανήτης...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες

cron