Επειδή δηλώνω τεμπέλης, στην αρχή έκανα μια δυνατή συντήρηση, και μερικές αλλαγές σε πράγματα που με ξένιζαν.
Μερικοί έλεγχοι σε ύποπτα σημεία, που μπορεί αργότερα να βγάλουν διαφορα προβλήματα.
Στην αρχή βασανιστικά, επειδή ο τεχνικός που του είχε βάλει χέρι, δεν ήξερε από Εγγλέζες, ούτε και εγώ, μαθαίνω όμως εύκολα και ρωτώντας (κυριος το σερβις μανουαλ) πας στην Πόλη. (μάλλον στο βουνό
)
Επιλέγω ΠAΝΤΑ ακριβά λαδόξυδα, τα οποια σπανια χρειάζονται αλλαγή (ναι υπάρχουν τέτοια), εκτος από τα ζουμιά του σαζμάν, εκεί κάθε 5,000klm.
Γράσσο αεροναυπηγικού τύπου.
Πάντα γνήσια ανταλλακτικά, η και καλύτερα (αν υπάρχουν)
Τώρα αν έχεις καβάντζα σπεαρ, κανένα σαζμάν, κεντρικό διαφορικό, κινητήρα, ετοιμοπόλεμα για κάθε ενδεχόμενο, δεν είναι κακό. (έχω
)