Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μεταροπη Mpi σε V8

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Φεβ 2007, 11:22

fatman έγραψε:για αυτο μειναμε οι πιο πολλοι κολλημενοι με τα 2λιτρα..


Αν θέλουμε, ας κάνουμε και αλλιώς! :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Φεβ 2007, 11:25

Disco παλι εσυ?
Μην αρχισουμε παλι τα χθεσινα,καθε ενα λεπτο και νεο post..
Καλημερα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Φεβ 2007, 11:27

Καλημερα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 10 Φεβ 2007, 11:39

Καλημέρα συμπάσχοντες.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Φεβ 2007, 14:46

fatman έγραψε:Το καλο ειναι οτι δεν πρεπει να κοψεις-κολλησεις αλλες βασεις στο σασι,ολα τα αλλα φτιαχνονται,δεν ξερω αν εχεις οδηγησει V8,αλλα ειναι η ολοκληρωση του Disco σαν οχημα..
Βεβαια ξερεις οτι το ξεχνας για καθημερινη χρηση-πολης κλπ,εξω ΜΠΟΡΕΙ να λες χαλαλι τα εξτρα βενζινολεφτα,καποια στιγμη ομως θα σε τσουζει ΚΑΙ αυτο,για αυτο μειναμε οι πιο πολλοι κολλημενοι με τα 2λιτρα..



Αντρέα ο κωδικός των βάσεων κινητήρα όπως και του σασσί είναι διαφορετικός ανάμεσα στο Mpi και το V8 και τα Tdi (τόσο τα 200 όσο και τα 300).

Αλλαγή στις βάσεις που είναι κολλημένες επάνω στο σασσί χρειάζεται.

Το workshop manual αναφέρει μόνο δύο εκδόσεις του σασσί (οχήματα με Efi και οχήματα με Tdi) αλλά δεν αναφέρεται καθόλου το σασσί του Μpi το οποίο και είναι διαφορετικό.
το ίδιο συμβαίνει και για τα 200 και τα 300 Tdi. Στο workshop manual του 200 δεν αναφέρεται καθόλου το 300 (το οποίο έχει τις βάσεις κινητήρα επάνω στο σασσί πιό πίσω από το 200άρι) και στο ηλεκτρονικής μορφής workshop manual του 300αριού δεν αναφέρεται καθόλου το διαφορετικό σασσί του 200άριου (στο οποίο οι βάσεις είναι πιό εμπρός από το 300άρι)
Μάλιστα στο ηλεκτρονικής μορφής workshop manual δεν αναφέρονται ΚΑΝ οι μετρήσεις για τις διαφορετικές βάσεις κινητήρων στο σασσί των διαφορετικών μοντέλων.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν οι βάσεις κινητήρα για το σασσί σαν ανταλλακτικό (όχι από την ίδια την Land Rover φυσικά αλλά τον προμηθευτή των σασσί της τον οποίο και έχω πείσει να μας τις διαθέτει). Αρα δεν χρειάζονται να κόβονται βάσεις από παλαιά σασσί πράγμα το οποίο και συνήθως δημιουργεί ανοχές μερικών χιλιοστών με αποτέλεσμα να μην αντέχουν τόσο πολύ οι ελαστικές βάσεις του κινητήρα.


Πάντως ο υπογράφων επιμένει ότι η καλύτερη έκδοση του Discovery για τα ελληνικά δεδομένα και τους περιορισμούς που υπάρχουν από πλευράς ταχύτητας ταξιδίου, κλήσεων υπερβολικής ταχύτητας , κόστους καυσίμων, ευκολίας συντήρησης κλπ ειναι το Mpi.
Το V8 σαφώς και είναι πιό διασκεδαστικό αλλά τελικά σαν λόγος απόδοσης/κόστους ίσως και να μην είναι τόσο συμφέρον όσο το Mpi.

Για να μην παρεξηγούμαι επαναλαμβάνω ότι αν το κόστος συντήρησης, καυσίμων και κλήσεων τροχαίας δεν είναι σημαντικό τότε το V8 είναι μία καλή επιλογή (καλύτερη από όλες φυσικά ένα κουρδισμένο μέχρι εκεί που παίρνει 200 Tdi ή το 2.8 επίσης κουρδισμένο και αυτόματο)

==============

Φίλε Shaka το 90άρι (και το 110) απαιτεί περισσότερες αλλαγές στο αμάξωμα για την τοποθέτηση του V8 σε αυτοκίνητο με μοτέρ 2.5 από το εργοστάσιο καθώς πρέπει να αλλαχθεί κανονικά τόσο το σαμάρι όσο και το κάλυμα του κιβωτίου ταχυτήτων μέσα στο θάλαμο των επιβατών.
Τα φύλλα μετάλλου που καλύπτουν το χώρο των ποδιών οδηγού και συνοδηγού επίσης θέλουν άλλαγμα αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα του 2.5 αφού κοπούν για να προσαρμοσθούν.

Το καλό είναι ότι τέτοιες αλλαγές στο αμάξωμα ΔΕΝ χρειάζονται στο Discovery.

Υπάρχουν πράγματα που απαιτούνται για αυτή την μετατροπή αλλά ο ερωτών μπορεί να ρωτήσει αυτούς που εμπιστεύεται.
Βοήθεια και την άποψη μου σε ανθρώπους που δεν με σέβονται αλλά και με κατηγορούν, διαβάλουν και υβρίζουν άμεσα και έμμεσα αρνούμαι να δώσω, ιδίως όταν συνεχίζουν να το κάνουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Φεβ 2007, 01:56

Υπάρχουν πράγματα που απαιτούνται για αυτή την μετατροπή αλλά ο ερωτών μπορεί να ρωτήσει αυτούς που εμπιστεύεται.
Βοήθεια και την άποψη μου σε ανθρώπους που δεν με σέβονται αλλά και με κατηγορούν, διαβάλουν και υβρίζουν άμεσα και έμμεσα αρνούμαι να δώσω, ιδίως όταν συνεχίζουν να το κάνουν.


Ο ερωτών δεν σε ρώτησε, το φορουμ είναι ανοικτό. Εκτός και θεωρείς την ενότητα ιδιοκτησία σου.

Επίσης σου απάντησε μέσω email για να μήν αναζωπηρώσει το θέμα.

Βλέπωντας ομως τα περί "σπιούνων" βάρεσε κόκκινο ξανά.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό fatman » 12 Φεβ 2007, 13:36

Εχθες που βγηκα εθνικη και βιαζομουνα,λεω να ειχα ενα Βου8 τωρα και χαλαλι η βενζινη..
Οταν γυρισα απο την βολτα,ειδα οτι ειχα γραψει γυρω στα 140χλμ,ειχα βαλει μονο 25 λιτρα και περισσεψαν και για καμια 60αρια χλμ ακομη - χαλαλι ειπα το mpi..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Φεβ 2007, 13:43

fatman έγραψε:Εχθες που βγηκα εθνικη και βιαζομουνα,λεω να ειχα ενα Βου8 τωρα και χαλαλι η βενζινη..
Οταν γυρισα απο την βολτα,ειδα οτι ειχα γραψει γυρω στα 140χλμ,ειχα βαλει μονο 25 λιτρα και περισσεψαν και για καμια 60αρια χλμ ακομη - χαλαλι ειπα το mpi..


Η ταχύτητα ταξιδιού του Mpi δεν με ενοχλεί. Ροπή θέλω ο ερημος.

By the way, εχει κανείς αποψη για τη πατεντα του Μητρόπουλου με τον κομπρέσορα ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Φεβ 2007, 14:21

Πάρε τηλέφωνο το περιοδικό Παουερ Τεκνικς να σου πούνε ποιο τεύχος να αγοράσεις.

Το έχουν κάνει τεστ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Φεβ 2007, 15:12

Δημήτρη (giagoulas)

επειδή μικρά παιδιά δεν είμαστε για να κρατάμε "μούτρα" ο ένας στον άλλο και για το συγκεκριμένο θέμα μπορώ να βοηθήσω θέλεις να σου πω ή όχι?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 12 Φεβ 2007, 15:15

Επειδη δεν πληκτρολογω πολυ γρηγορα,παρε με τηλεφωνο στο 6978446903 Ανδρεας,το εχω οδηγησει για λιγο,θα σου πω εντυπωσεις..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες