Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Land Rover Xtreme club: Πίτα 2012

Συναντήσεις - βόλτες και εκδρομές Land Rover.

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 07 Φεβ 2012, 01:02

Η συνέχεια














KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 07 Φεβ 2012, 08:24

Καλημέρα κι από μένα...μερικές φωτό :)

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Δημοσίευσηαπό theob » 07 Φεβ 2012, 17:31

Μιας και είδα πως μπροστά στα υπέροχα υπερτούμπανα Landies, το ταπεινό factory spec (?) Range διαπρέπει, μου φαίνεται πως δεν θα χάσω την επόμενη εκδρομή σας!

Χάρηκα πολύ που βλέπω μια τόσο ενεργή παρέα να διασκεδάζει στο βουνό.
Θα τα πούμε από κοντά και στην αυριανή συνάντηση στα Βριλήσσια! Είμαι άλλωστε "κοντοχωριανός"... ;)

Τέο
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Άβαταρ μέλους
theob
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 17:06
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό spiros » 07 Φεβ 2012, 18:09

Μήπως έχασε κανένας τίποτα κλειδιά... κανα πορτοφόλι;
Να πηγαίναμε το Σάββατο να ψάξουμε;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Φεβ 2012, 18:21

theob έγραψε:Μιας και είδα πως μπροστά στα υπέροχα υπερτούμπανα Landies, το ταπεινό factory spec (?) Range διαπρέπει, μου φαίνεται πως δεν θα χάσω την επόμενη εκδρομή σας!

Χάρηκα πολύ που βλέπω μια τόσο ενεργή παρέα να διασκεδάζει στο βουνό.
Θα τα πούμε από κοντά και στην αυριανή συνάντηση στα Βριλήσσια! Είμαι άλλωστε "κοντοχωριανός"... ;)

Τέο


Καλώς ήλθες.
Με υπομονή, καλή ομάδα - παρέα και γνώση, όλα γίνονται. :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Φεβ 2012, 18:22

spiros έγραψε:Μήπως έχασε κανένας τίποτα κλειδιά... κανα πορτοφόλι;
Να πηγαίναμε το Σάββατο να ψάξουμε;


Ρε γαμώτο. Έχει χάσει η Νόρα το τηλέφωνό της. Λες να είναι εκεί; :-) :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό theob » 07 Φεβ 2012, 18:36

Παιδιά μην προβληματίζεστε!
Σίγουρα κάποιος έχει αφήσει λίγο χρώμα από το αμάξι του σε κάποια πέτρα!
Κρίμα είναι να το αφήσουμε εκεί πίσω, ενώ βιώνουμε τέτοια κρίση!

Αν θέλετε 4wd limo service, ενημερώστε με για να ξεκινήσουμε... άμεσα! :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Άβαταρ μέλους
theob
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 17:06
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Φεβ 2012, 19:19

Με αφορμή, αλλή συζήτηση για τα εμπόδια της πίτας. Σχετικά με το πιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο μεταφέρω εδώ μια απάντηση μου:

Μην στεναχωριέστε.

Τα Def επειδή έχουν σχήμα κουτιού, δεν βρίσκουν εύκολα στα πλάγια. Σε αντίστοιχές θέσεις Disco / Range θα έβρισκαν. Οι άξονες στα disco είναι ίδιοι σε φάρδος με τα Def. To ιδανικό μεταξόνιο είναι πράγματι το καθαρό 100. Τα 110 έχουν καλύτερα πατήματα, αλλά ζορίζονται στα στενά στριφτερά κομμάτια.

Είναι σημαντικό να έχεις πολύ φαρδιά λάστιχα σε αυτές τις περιπτώσεις (γενικά σε όλες τις περιπτώσεις με εξαίρεση τον πάγο.)
Η σειρά που μπήκαν τα αυτοκίνητα στα εμπόδια δεν είναι τυχαία. Όσο περνάγανε οι εμπειρότεροι οδηγοί με τα πιο έτοιμα οχήματα (βασικά λάστιχα), μαλάκωναν τα εμπόδια. Ο Ανδρέας βιαζόταν κιόλας να πάει σε γάμο και πέρασε πρώτος από ένα εμπόδιο δύσκολο χωρίς spotter.

O spotter πρέπει να λαμβάνει πολλά υπόψη του και κυρίως ότι ο κάθε οδηγός θέλει διαφορετικές οδηγίες σε κάθε αυτοκίνητο.
Οι αγώνες σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλο σχολείο. Έχω μάθει πολλά και πάντα μαθαίνω και κάτι παραπάνω. Πρέπει να δοκιμάσετε ένα trophy κατά προτίμηση στη Ρουμανία.
Στους αγώνες το μάτι αρχίζει να διαβάζει τα εμπόδια κάτω από συνθήκες πίεσης, το μυαλό να παίρνει γρήγορες αποφάσεις και να βρίσκει κατευθείαν τα σωστά πατήματα. Οι αγώνες πάντα βελτιώνουν το είδος.

Το πρόβλημα στις χαλαρές βόλτες είναι ότι ο καθένας θέλει να πει την γνώμη του και ο οδηγός μπερδεύεται. Γιαυτό είναι πολύ σημαντικό αυτός που ξέρει να δίνει οδηγίες και οι υπόλοιποι να κρατούν την γνώμη τους εσωτερικά για τον εαυτό τους.
Από κει και πέρα ήδη πλέον στην ομάδα του Xtreme Land Rover Club, τα περισσότερα παιδιά που έρχονται τα τελευταία χρόνια μαζί, έχουν ήδη μάθει να διαβάζουν καλύτερα και κυρίως να έχουν εμπιστοσύνη στον εκάστοτε spotter.
Σίγουρα δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος στην προσέγγιση ενός εμποδίου. Το σημαντικό είναι να επιλέξεις τον ασφαλέστερο.
Το ότι δεν είχε στάλα λάσπης στα δύσκολα ήταν καθοριστικό. Έχουμε περάσει το ίδιο σημείο βράδυ βρεμμένο και ξημερώσαμε με έμπειρους οδηγούς και αυτοκίνητα. Τα σωστά λάστιχα πάντως είναι must για λόγους ασφαλείας. Κανένα mud συμβατικό της αγοράς δεν κάνει για τα δύσκολα. Θα γίνει ζημιά.

Καλή χρονια.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό varemaras » 07 Φεβ 2012, 19:56

theob έγραψε:Μιας και είδα πως μπροστά στα υπέροχα υπερτούμπανα Landies, το ταπεινό factory spec (?) Range διαπρέπει, μου φαίνεται πως δεν θα χάσω την επόμενη εκδρομή σας!


100% factory spec, η μονη προσθηκη ειναι η ποδια της mantec εμπρος.
Άβαταρ μέλους
varemaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 13:55
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό theob » 07 Φεβ 2012, 20:12

:thumbleft: :notworthy: :notworthy: :thumbright:

Όσο κι αν θα θεωρήσω τον εαυτό μου από αμιδρά υποψιασμένο έως και άπειρο σε τέτοιου επιπέδου "Βιετναμέζικες" αποδράσεις, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω στα όσα ανέφερες.

Για μένα η ύπαρξη ενός spotter (ή μιας εξαιρετικά ολογομελούς ομάδας spotter) ο οποίος όχι μόνο θα γνωρίζει το μέρος, αλλά θα είναι σε θέση να εδραιώσει με τον κάθε οδηγό εκείνο το επιπεδο συννενόησης και εμπιστοσύνης ώστε αυτό που του λέει εκτός οχήματος να μεταφράζεται σε πράξη πάνω στο τιμόνι, τα πεντάλ και τα λεβιέ, είναι πολύ βασικό προαπαιτούμενο.

Όλοι κάνουμε λάθη και έτσι μαθαίνουμε. Και πολλοί μάλιστα αν δεν κάνουν αυτό που έχουν στον μυαλό τους, δεν μαθαίνουν (βλ. παθών, μαθών). Μένει στον καθένα από εμάς να πράττει σε τέτοια εδάφη όχι μόνο αυτό που τον ευχαριστεί εκείνη τη στιγμή, αλλά εκείνο που θα τον κάνει να είναι σε θέση να ξαναπάει και να ξαναπάει. Εντυπωσιάστηκα ομολογουμένως από το δύσκολο αυτό κομμάτι που παρουσιάστηκε από τα βίντεο, και απόρησα πώς διάφοροι συνάδελφοι επέλεγαν το πέρασμα με πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας απ'ότι απαιτούσε η κατάσταση. Θες το ότι μπορείς να το περάσεις εύκολα αλλά αναζητάς να αφήσεις τελικά και λίγη μπογια βρε αδελφέ σε κάποια χώματα, έτσι, για το γούστο, θες γιατί ο προηγούμενος πέρασε από αριστερά κι εγώ θα το πάω από δεξιά, το αποτέλεσμα ανέδειξε πως η συγκεκριμένη ομάδα μου παρουσίασε ως αντικειμενικό κριτή που δεν γνωρίζει κανέναν, υψηλό βαθμό συννενόησης και πάνω απ'όλα αλληλοβοήθειας.

Και σας ευχαριστώ πολύ που με κάνατε να νιώσω εξαιρετικά εθισμένος στο θέαμα και τη δράση που απολαμβάνετε εκεί πάνω!

Νιώθω πως έχω κάθε λόγο να είμαι την επόμενη φορά "εκεί", κι ας είμαι εκείνος που έχει ζήσει μακράν τα λιγότερα εκτός δρόμου. Θα είμαι εκεί για να τα γνωρίζω από κοντά, με όποιον έχει την ευχαρίστηση να κάνει παρέα σ'ένα RRS TDV8 με 300+ άτια και 80 κιλά "ροπούλα"...

Πραγματικά να είστε καλά που με κάνετε και ξεχνώ την... άσφαλτο! :)
Βλέπετε όταν την έχεις φάει με το κουτάλι με Lotus Exige Cup 260 δεν είναι εύκολο να αποτοξινωθείς, όμως σ'αυτή τη ζωή και με αποδράσεις που μυρίζουν "Ναπάλμ" κοντά στην Αθήνα, όλα γίνονται! :) :) :)

Καλή συνέχεια σε όλους μας! :occasion5:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Άβαταρ μέλους
theob
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 17:06
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό theob » 07 Φεβ 2012, 20:23

varemaras έγραψε:
theob έγραψε:Μιας και είδα πως μπροστά στα υπέροχα υπερτούμπανα Landies, το ταπεινό factory spec (?) Range διαπρέπει, μου φαίνεται πως δεν θα χάσω την επόμενη εκδρομή σας!


100% factory spec, η μονη προσθηκη ειναι η ποδια της mantec εμπρος.


Αυτή την κορτάρω εδώ και καιρό και αναρωτιέμαι μάλιστα αν μπορέσω να την συνδυάσω με τον "εσωτερικό" εργάτη της Rasta4x4....
Ευσεβής πόθος;;; :dontknow:

Γενικότερα έχω φτιάξει μια λίστα με διάφορα καλούδια, μένει μόνο να την επεξεργαστώ (και με άλλους ; προφανώς κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη) και να καταλήξω σε αυτά που θα δουλέψουν πάνω στο αμάξι σωστά και θα του προσφέρουν κάτι ουσιαστικό, και όχι σε εκείνα που απλά θα κάνουν τον εκάστοτε έμπορο να έχει μεγαλύτερο χαμόγελο από εμένα! ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Άβαταρ μέλους
theob
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 17:06
Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 07 Φεβ 2012, 21:46

Theo.....μη τα λες ολα σημερα ασε τιποτα για αυριο!!!!!! :lol:
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pouf » 08 Φεβ 2012, 10:31

theob έγραψε: και να καταλήξω σε αυτά που θα δουλέψουν πάνω στο αμάξι σωστά και θα του προσφέρουν κάτι ουσιαστικό, και όχι σε εκείνα που απλά θα κάνουν τον εκάστοτε έμπορο να έχει μεγαλύτερο χαμόγελο από εμένα! ;)


διαολε τι ειπε ο ποιητης?!?!?!?

καλως ηρθες τεο :)
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό kyr » 08 Φεβ 2012, 13:21

Μπράβο παιδιά!
Πολύ ωραία εμπόδια-διαδρομές!
:wink:
Χρήστος Κυριακόπουλος
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iatros » 08 Φεβ 2012, 23:34

Θα έχει πολύ λάσπη μετά από τόση βροχή και θα είναι πραγματική "κόλαση" το σημείο αυτό, άσε που η βροχή θα έχει ξεπλύνει τα χρώματα και θα έχει παρασύρει κλειδιά, πορτοφόλια κ.ά..
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Meet

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες