Πώς πέρασε ο χρόνος!
Σε λιγότερο από πέντε μέρες είναι η πρεμιέρα του «Οχι άλλο κάρβουνο, μόνο Λάσπη II: Το μυστικό του Ιμάντα»
----------------------
Making Of - Part II
Στο Making Off-Part I, ολοκληρώσαμε τη διαδρομή του Σαββάτου, βρήκαμε το μέρος για την κατασκήνωση της ίδιας ημέρας και κάναμε τα πρώτα χιλιόμετρα της Κυριακής.
Απόγευμα Παρασκευής ξεκινήσαμε (πάλι άργησα να ετοιμαστώ). Ο δρόμος μέχρι τα Τρίκαλα, είναι πλέον γνωστός στο 90 του Μάριου και χαζοκοιμόμασταν μέχρι εκεί.
Ο Μάριος είχε καβατζώσει ένα διαφορικό για να αντικαταστήσει ο Χρήστος την κατεστραμένη του κορώνα και συναντήσαμε το Λάμπρο. Μια μπύρα και δύο σουβλάκια αργότερα ανεβαίναμε προς την Κουμαριά.
Ο Γκέκος δεν ήταν εκεί.
Σάββατο 08:00
Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με αλλαγή των πρώτων χιλιόμετρων της διαδρομής του Σαββάτου. Βρέθηκε μια πιο τεχνική που μας φέρνει ξανά μέσα στην καρδιά του δάσους. Κάπου εκεί «δέθηκε» και ανηφορικό κομμάτι που βγάζει σε στάνη, ένα και ένα. Καπάκι δυο χιλιόμετρα πιο κάτω και η πρώτη κατηφόρα. Από εκεί η διαδρομή του Σαββάτου έμεινε η προηγούμενη.
Αρχίσαμε και πάλι τα πάνω κάτω. Έχουμε πλέον γνωρίσει για τα καλά το βουνό, αλλά το δέσιμο των κομματιών έχει γίνει πιο δύσκολο.
Πεζοπορία, ψάξιμο καθάρισμα, αδιέξοδο, πάμε πάλι.
Αργά το απόγευμα και έχουμε βρει με τα πόδια τρία μονοπάτια που θα κάνουμε στη διαδρομή. Έχουμε αναλώσει τέσσερις ώρες και δύο λίτρα βενζίνη για το πριόνι σε ένα από αυτά (500 μέτρα) για να καθαρίσουμε τα χοντρά πεσμένα δέντρα. Το μέρος όμως έχει πολύ δουλειά ακόμα και μεγάλους βράχους και το αφήσαμε για την επόμενη μέρα που θα ερχόντουσαν και ο Λάμπρος-Χρήστος.
16:30 έχουμε ανιχνεύσει ένα κατέβασμα που ενώνει δύο δρόμους και μετά από συνεννόηση συναντούμε το Λάμπρο και το Χρήστο. Αύτη τη φορά φτάσαμε στην κατασκήνωση που θα κοιμηθούμε και στην εκδρομή, μέρα. Η παχιά πρασινάδα είναι ιδανικό στρώμα!
Τα ξύλα ήταν στεγνά, αλλά πάνω που στήναμε άρχισε να ψιχαλίζει. Τη γλιτώσαμε, μια και σταμάτησε 10 λεπτά αργότερα.
Το κρασί άνοιξε νωρίς και η συζήτηση πέρασε από το καινούργιο Roll Cage του Λάμπρου, στην αναρρίχηση, το σκι, το χιόνι και ... το καλύτερο αυτοκίνητο για το βουνό.
Κυριακή 08:00
Οι σκηνές είναι μούσκεμα, ο ήλιος δε λεει να βγει και ο Λάμπρος, έχει φτιάξει μέχρι να μαζέψουμε 10 εσπρέσο για 4 άτομα. Ακολουθούμε μέρος από τη διαδρομή. Παρότι τα φύλλα είναι ξερά, το έδαφος από κάτω είναι υγρό και ένα από τα ανηφορικά κομμάτια που περάσαμε την προηγούμενη φορά μας ... δυσκόλεψε λιγάκι. Ε, ρε τι έχει να γίνει έτσι και βρέξει
Επιστροφή στο V που αφήσαμε χθες. Μιάμιση ώρα και αρκετή δουλειά αργότερα, αποφασίζουμε να αφήσουμε το καθάρισμα του συγκεκριμένου για την Κυριακή της εκδρομής. Με πιο πολλά χέρια θα καθαρίσει σε μια ωρίτσα.
Οι ώρες περνάνε και τα χιλιόμετρα βγαίνουν αργά. Να ένα ρυάκι εδώ, να μια ανηφορίτσα εκεί. Σκάμε μύτη μπροστά στη λίμνη και το ανάχωμα μετά το ποταμάκι θα έχει θέμα. Θα πέσει τσάπισμα....
Ανεβαίνουμε μια πλαγία μούρλια μέσα στα δέντρα. Σούρουπο κατεβαίνουνε την τελευταία πλαγία.
Η διαδρομή έκλεισε!
Απολογισμός
Χιλιόμετρα Τρίκαλα Κουμαριά:
28 - μισή ώρα
Χιλιόμετρα από Κουμαριά μέχρι την κατασκήνωση του Σαββάτου:
35 - περίπου οκτώ ώρες
Χιλιόμετρα από κατασκήνωση Σαββάτου μέχρι προγραμματισμένο τέλος διαδρομής:
32 - περίπου οκτώ ώρες
Χιλιόμετρα από προγραμματισμένο τέλος διαδρομής μέχρι Τρίκαλα:
35 - περίπου μιά ώρα
1. Ξεσκονίστε τους εργάτες σας. Έπαιξε ακόμα και τώρα που ήταν στεγνά - όσοι δεν έχουν και το είχαν στο πρόγραμμα τώρα είναι η ευκαιρία. Όσοι έχουν θα βοηθήσουν τους υπόλοιπους.
2. Ετοιμαστείτε για "καθάρισμα" ειδικά την Κυριακή.
3. Αν έχετε σκάρες-ράμπες πάρτε τις μαζί.
4. Κατανάλωση V8 περίπου 1 λίτρο το χιλιόμετρο (βασικά καιει με την ώρα). Τα Def V8 θα χρειαστούν full τεπόζιτο και ίσως και 10-15 λίτρα ακόμα).
5. Όλο το παιχνίδι θα παιχτεί σε μια περιοχή 32 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
6. Πιέσεις ελαστικών το μέγιστο 20psi υποχρεωτικά, εμείς παίξαμε με 16 στεγνό. Αν βρέχει θα πέσουμε στα 12. Ετοιμαστείτε.