Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xenon H4 σε Disco I

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Μάιος 2008, 10:41

Βαγγελη και εγω νοιωθω τυψεις

μαλλον θα βγαλω το χιδ χενον

αλλλα μονο απο την αριστερη πλευρα

χα


χα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 12:06

Γιώργο μου είναι γνωστό σε όλο τον Γαλαξία ότι οι Γήινοι δικηγόροι είναι σκληροί άνθρωποι (χιχιχιχιχιχιχχι)

Και ιδίως εκείνοι της Μαγνησίας !!!!! (χιχιχιχιχιχιχι)

Ευχομαι μόνο να μην τύχει ένα βράδυ να βρεθούμε αντίθετα γιατί τα 830 W. που εκπέμπει η καμήλα με την πλήρη εξάρτηση (και τα εκπέμπει ΠΑΝΤΟΥ εμπρός) πείθουν ακόμη και τον πιό μη ευαίσθητο να σβύσει τα φώτα που τυφλώνουν.

Να σου θυμήσω την εικονα των Καμηλών που τρέχουν αφηνιασμένες στις στέπες της Αργεντικής η μία δίπλα στην άλλη με τα φώτα αναμμένα....

(για την ακρίβεια είναι παραπάνω γιατί τα Watts των λαμπτήρων πυρακτώσεως υπολογίζονται στα 12 Volts και η καμήλα στέλνει σταθερά 13.8 V στις λάμπες της και από ενισχυμένο 120άρι δυναμό)

Ξέρεις άλλωστε ότι οι κοινωνικά ευαίσθητοι άνθρωποι είναι εκείνοι που εξαγριώνονται όταν και οι άλλοι δεν τους σέβονται.
Και αν μη τι άλλο αυτό είναι και ένα αποδεκτό δικανικό επιχείρημα για την απαλλαγή από μη νόμιμες ενέργειες. (ο γνωστός "βρασμός ψυχής")

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Μάιος 2008, 12:29

βαλε και κανενα φωτοβολταϊκο

να δινεις και το παραπανω στη ΔΕΗ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μάιος 2008, 13:33

firelord έγραψε:βαλε και κανενα φωτοβολταϊκο

να δινεις και το παραπανω στη ΔΕΗ


Mου εδωσες μια καλλη ιδεα για πατεντα στο χρεπι,θα βαλω ηλιακο θερμοσυφωνο,τζαμπα ζεστο νερο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 16:43

Bαγγέλη γειά,

είδες άμα το αυτοκίνητο μπάζει νερά από παντού????

Κάνει και για μπανιέρα !!!!! Αλλιώς δεν θα είχες ανάγκη για θερμοσίφωνα.

----------------------

Γιώργο τα φωτοβολταϊκά είναι για να φορτίζουν την μπαταρία.

Για παραγωγή ρεύματος στα 220/240 Volts υπάρχει ένα τροφοδοτικό 1.7 Κw με peak στα 2.2 Κw (η "εκκίνηση" κατά την ελληνική ορολογία)

Το σύστημα δουλεύει άψογα εδώ και χρόνια καθώς με αυτό κλαδεύουμε τις ελιές στα χωράφια (με ηλεκτρικό αλυσοπρίονο, ήσυχα και ωραία χωρίς βενζίνες, λάδια, λαδωμένα μπουζί και άλλα που ταλαιπωρούν τους χρήστες αλυσοπριόνων με κινητήρες εσωτερικής καύσεως) και βόλεψε ιδιαίτερα και με τις διακοπές ρεύματος της ΔΕΗ καθώς φώτιζε το σπίτι (τρεις λάμπες HID 220V, 18W, o φούρνος μικροκυμάτων και η τηλεόραση με την δορυφορική και περισσία ενέργειας για την ηλεκτρική κουβέρτα το βράδυ.

------------------

Με μεγάλη κλίμακα ακόμη τα φωτοβολταϊκά δεν συμφέρουν για παραγωγή ενέργειας για να δώσεις στην ΔΕΗ. Θεωρητικά ακούγεται συμφέρον αλλά σε βάθος οικονομοτεχνική ανάλυση δεικνύει ότι δεν συμφέρει καθώς απαιτεί πλην των τόσων άλλων και έναρξη επαγγέλματος , τήρηση σχετικών βιβλίων, εγγραφή ή προσθετες εισφορές στους ασφαλιστικούς φορείς κλπ.

Γενικά μπορείς να πεις ότι η όλη υφιστάμενη νομοθεσία και οι υπουργικές αποφάσεις και εγκύκλιοι που ρυθμίζουν το θέμα έχουν στόχο το να ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΟΥΝ κάθε προσπάθεια για παραγωγή ενέργειας από ιδιώτες.
Αντιθέτως αφήνει τεράστια περιθώρια επενδύσεων σε εταιρείες και φορείς για κάτι τέτοιο. (και σίγουρα αυτό ΔΕΝ είναι τυχαίο)

Ομως για παράδειγμα στις άλλες χώρες της Βαλκανικής αλλά και της Ευρώπης η παραγωγή ρεύματος από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες είναι ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗ, ελεύθερη και κυρίως επιδοτούμενη προς τους ιδιώτες.

Αλλά τί ξέρουν οι άλλοι κουτοί Ευρωπαίοι και Βαλκάνιοι μπροστά στην "απέραντη σοφία" του ΣοφούΣουφλιά και των συν και περί αυτόν?????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 21 Μάιος 2008, 23:03

Παντελή εγώ έμεινα μερικά post πίσω....
η τοποθέτηση ρελέ...πέραν του γεγονότος ότι δεν περνάει το ρεύμα από τον διακόπτη των φώτων...άρα αποφεύγεις τον κίνδυνο του λιωσίματος ευνοεί σε κάτι; Εννοείς ότι ο διακόπτης λειτουργεί σαν αντίσταση χαμηλώνοντας την τάση από στις λάμπες;

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 12:18

Παναγιώτη καλημέρα,

η χρήση ρελέ για την παροχή ρεύματος άμεσα στα φώτα και όχι μέσω του διακόπτη βοηθά κυρίως στην αύξηση της διάρκειας ζωής του διακόπτη στην κολώνα του τιμονιού.
ΟΜΩΣ στα παλαιότερα αυτοκίνητα έχει παρατηρηθεί ότι τελικά δίνει και περισσότερα Volts στις λάμπες καθώς συνήθως τα φις που παρεμβάλονται στο κύκλωμα καθώς και οι επαφές και τα εσωτερικά του διακόπτη είναι οξειδωμένα και ανεβάζουν την αντίσταση (και φυσικά τις πιθανότητες για φωτιά). Επίσης τα εργοστασιακά τοποθετημένα καλώδια μεταφοράς του ρεύματος από την μπαταρία στον διακόπτη και μετά στα φώτα είναι ιδιαίτερα λεπτά και έχουμε περιπτώσεις υπερθερμάνσεως με αποτέλεσμα να λυώσουν και να προκληθούν βραχυκυκλώματα και φωτιές.
Ιδίως όταν τοποθετούνται λάμπες πολλών Watts στα απλά φώτα χωρίς ρελέ....
ή συνδεόνται τα φώτα έτσι ώστε να ανάβουν και οι δύο σκάλες των H4 μαζί συνεχώς.

Από πλευράς ασφάλειας, ιδίως σε παλαιότερα αυτοκίνητα, η τοποθέτηση ρελέ είναι η άμεση προτεραιότητα.
Μετά αν θέλεις να αυξήσεις την απόδοση των φώτων σου θα πρότεινα την αναβάθμιση με καλές λάμπες (τα είπαμε αυτά), μετά την τοποθέτηση καλών φωτιστικών σωμάτων (η ΗΕLLA έχει πολύ καλά και φθηνά κάτοπτρα) και τελευταίο τον ανορθωτή

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 22 Μάιος 2008, 15:01

....οπότε πριν από όλα αυτά ...προτεραιότητα έχει ένας πυροσβεστήρας..... 8) τον οποίο και έχω ήδη στο αμάξι....
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Μάιος 2008, 15:20

Amateur έγραψε:....οπότε πριν από όλα αυτά ...προτεραιότητα έχει ένας πυροσβεστήρας..... 8) τον οποίο και έχω ήδη στο αμάξι....


Αγαπητέ Πάνο,

Συμπληρώνω,

πρώτα ασφάλεια πυρός, μετά μαθήματα πυρόσβεσης και μετά πυροσβεστήρας.

Με την ευκαιρία και για ν' ανάψω λίγο φωτιά επισημαίνω ότι το να προσπαθήσεις ν 'ανοίξεις καπώ ή και να σβήσεις φωτιά που πήρε στον χώρο μηχανής δεν είναι καθόλου απλή και προφανής διαδικασία.

Θέλει πολύ προσοχή και πάρε και κανένα σοβαρό πυροσβεστήρα 2kg, αν και προσωπικά προτιμώ την ασφάλεια πυρός, απλά να είσαι σίγουρος ότι θα καεί ολόκληρο και δεν θα έρθει κανένα πυροσβεστικό να το σβήσει πριν καρβουνιάσει (αν και νομίζω ότι τα αλουμινένια μας δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα, λαμπαδιάζουν αμέσως)...

Μακριά από εμάς βέβαια όλα αυτά, αλλά η γνώση δεν κάνει κακό.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2008, 15:53

Mανώλη συμφωνώ 100% και επαυξάνω.

Εχοντας περάσει την εμπειρία φωτιάς σε αυτοκίνητο μπορώ να πω ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα.

Ευτυχώς ήταν περιορισμένης έκτασης με μόνη ζημιά ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και την μπαταρία που βραχυκύκλωσε λόγω του συμβάντος (δεν ήταν εκείνη η αιτία όμως)

Η συμβουλή για το ΜΗ ανοιγμα του καπώ είναι πολύ καλή ιδίως όταν βλέπουμε πλέον μαύρο καπνό ή ατμούς.
Ο άσπρος ή λίγο μπλε καπνός είναι συνήθως φωτιά από ηλεκτρικά και συνήθως αν ανοίξουμε το καπώ δεν γιγαντώνει λόγω παροχής περισσίας οξυγόνου.

Για έναν πολύ ενδιαφέροντα πυροσβεστήρα ρίξε μια ματιά εδώ:
www.mangiafuoco.biz
Μου έχει κάνει τόση εντύπωση που αγόρασα έναν.
Ακριβώς και μόνο γιατί τα Landies έτσι και ανάψουν σβύνουν εξαιρετικά δύσκολα (λόγω του μαγνησίου στο κράμα αλουμινίου τους)

H συμβουλή του να το αφήσεις να καεί είναι ΣΟΦΗ φτάνει να είναι ασφαλισμένο στην αξία αντικαταστάσεώς του, να έχει ΣΩΣΤΗ ασφαλιστική και ασφαλιστικό πράκτορα και να πείσεις τον κάθε ήρωα περαστικό ή την πυροσβεστική ότι δεν θέλεις να σε βοηθήσουν. Η πυροσβεστική όμως θα δηλώσει ότι δεν την άφησες να το σβύσει και εκεί θα αρχίσει το μπλέξιμο.....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 22 Μάιος 2008, 16:08

ekarpod έγραψε:πρώτα ασφάλεια πυρός, μετά μαθήματα πυρόσβεσης και μετά πυροσβεστήρας.


Μανόλη υπάρχουν και τα 3 ....ναι και τα μαθήματα από μία παλαιοτερή μου ενασχόληση.

Συμφωνώ και με τους δυο σας...μάλλον από την μικρή μου εμπειρία σε άλλου είδους πυρκαγιές με εύλεκτα υλικά θα την άφηνα να κάψει τα πάντα μέχρι στάχτης....παρά να επέμβω στην κλειστή μηχανή...

...άσε που θα μου έδινε και τα χρήματα να φτιάξω ένα νέο αμάξι ...ακόμη καλύτερο...

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Μάιος 2008, 07:42

Ευτυχως εγω δεν εχω τετοια προβληματα.
Μετα απο τις πρωτες 4-5 φωτιτσες συνιθηζεις τις φωνες της συζηγου (Βαγγελη καπνος καιγομαστε) και απαθεστατα λες,καλλα παρε τον σκυλο την καμερα και κατεβα.
Οσοι εχουν ερθει μαζι μου εκδρομη εχουν δει τουλαχιστον μια φορα το χρεπι να καπνιζει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Amateur » 23 Μάιος 2008, 07:51

vagelis έγραψε:Οσοι εχουν ερθει μαζι μου εκδρομη εχουν δει τουλαχιστον μια φορα το χρεπι να καπνιζει.


Βαγγέλη από όσα έχεις γράψει κατά καιρούς αλλά και από τα σχόλια των άλλων έχει δημιουργήθεί στο μυαλό μου ένας μύθος για αυτό το αυτοκίνητο (το αποκαλούμενο και ως χρέπι) :) ....κάποια στιγμή πρέπει οπωσδήποτε να το δω από κοντά! Δυστυχώς την πρώτη φορά που σε γνώρισα είχες έρθει με επιβατικό αυτοκίνητο.


Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 23 Μάιος 2008, 09:14

Παντελή καλημέρα

Γνωρίζεις το κόστος αντικατάστασης των φωτιστικών σωμάτων για disco 200

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 06 Σεπ 2008, 09:25

Τοποθέτησα στο disco ρελέ και άλλαξα και τους λαμπτήρες με άλλους τις Philips (δεν θυμάμαι ποιους) και η διαφορά είναι μεγάλη, εχθές το βράδυ ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα μπροστά από το disco χωρίς να χρειάζεται να μαντεύω για το τι θα βρω μπροστά.

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron