Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΣΕΤ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ (wading kit)

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΣΕΤ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ (wading kit)

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Απρ 2004, 11:50

Κόσμε γειά,

Αφού ξηλωθήκαμε για το γνήσιο σετ με τα σωληνάκια για διάσχιση βαθέων υδάτων είπα το φαινόμενο αυτό να μην επαναλαφθεί και κάθησα μέτρησα, έβγαλα φωτογραφίες, βελτίωσα (για πιό εύκολη τοποθέτηση χωρίς σήκωμα του αυτοκινήτου, εργαλεία και λερώματα) και έφτιαξα ένα πλήρες και έτοιμο σετ που πάει ένα - δυό βήματα παραπέρα από το προσφέρομενο από το εξωτερικό.

Αντί για τα 70 Ευρω (συν ΦΠΑ) που έρχεται το γνήσιο μπορώ να το δώσω στα 30 Ευρώ έτοιμο για εγκατάσταση (συν ταχυδρομικά ή courier αν θέλετε να σας το στείλω)

Φυσικά περιλαμβάνονται αναλυτικότατες οδηγίες, αριθμημένα εξαρτήματα και φωτογραφίες για την τοποθέτησή του.

Για τους σχολαστικούς μπορεί να γίνει και ακόμη πιό δύσκολο στην τοποθέτηση αλλά με τον εντελώς εργοστασιακό τρόπο αλλά υπάρχει επιβάρυνση (λόγω ειδικών εξαρτημάτων) κατά 15 Ευρώ.

Το σετ μετρήθηκε για Discovery αλλά η μόνη διαφορά για τα Defender και Range Rover Classic είναι στις φωτογραφίες.
Ο πρώτος κάτοχος Defender 90, Defender 110 και Range Rover Classic αντίστοιχα που θα το αγοράσει το παίρνει 15 Ευρώ αν κάνει τον κόπο να έρθει μέχρι τον Ωρωπό να το τοποθετήσουμε μαζί και να βγάλουμε τις αντίστοιχες φωτογραφίες. (του καλύπτω δηλαδή την βενζίνη/πετρέλαιο για να έρθει)

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
τηλ 22950 37637
pantg
 

Re: ΣΕΤ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ (wading kit)

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Απρ 2004, 10:02

pantg έγραψε:Κόσμε γειά,

Αφού ξηλωθήκαμε για το γνήσιο σετ με τα σωληνάκια για διάσχιση βαθέων υδάτων είπα το φαινόμενο αυτό να μην επαναλαφθεί και κάθησα μέτρησα, έβγαλα φωτογραφίες, βελτίωσα (για πιό εύκολη τοποθέτηση χωρίς σήκωμα του αυτοκινήτου, εργαλεία και λερώματα) και έφτιαξα ένα πλήρες και έτοιμο σετ που πάει ένα - δυό βήματα παραπέρα από το προσφέρομενο από το εξωτερικό.

Αντί για τα 70 Ευρω (συν ΦΠΑ) που έρχεται το γνήσιο μπορώ να το δώσω στα 30 Ευρώ έτοιμο για εγκατάσταση (συν ταχυδρομικά ή courier αν θέλετε να σας το στείλω)

Φυσικά περιλαμβάνονται αναλυτικότατες οδηγίες, αριθμημένα εξαρτήματα και φωτογραφίες για την τοποθέτησή του.

Για τους σχολαστικούς μπορεί να γίνει και ακόμη πιό δύσκολο στην τοποθέτηση αλλά με τον εντελώς εργοστασιακό τρόπο αλλά υπάρχει επιβάρυνση (λόγω ειδικών εξαρτημάτων) κατά 15 Ευρώ.

Το σετ μετρήθηκε για Discovery αλλά η μόνη διαφορά για τα Defender και Range Rover Classic είναι στις φωτογραφίες.
Ο πρώτος κάτοχος Defender 90, Defender 110 και Range Rover Classic αντίστοιχα που θα το αγοράσει το παίρνει 15 Ευρώ αν κάνει τον κόπο να έρθει μέχρι τον Ωρωπό να το τοποθετήσουμε μαζί και να βγάλουμε τις αντίστοιχες φωτογραφίες. (του καλύπτω δηλαδή την βενζίνη/πετρέλαιο για να έρθει)

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
τηλ 22950 37637


OK I AM NUMBER ONE. Look my p.m. to You
Disocverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Απρ 2004, 15:27

Φίλε Discoverer,

το δικό σου είναι έτοιμο και σε περιμένει ήδη καθώς στο έχω ονοματίσει.
Αλλωστε εσύ ήσουν και η πηγή της έμπνευσης στο "γιατί να το πληρώνουμε χρυσό" όταν μπορούμε να το έχουμε φθηνότερο και, θέλω να ελπίζω, βελτιωμένο?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Σεπ 2004, 15:28

Θελω και γω ενα.
Ετσι κι αλλιως θα εφτιαχνα μονος μου, οποτε τι διαφορα εχει ?

θα ερθω στον Ωρωπο για να γνωριστουμε κιολας (εχουμε μλησει στο τηλεφωνο παλιοτερα μια - δυο φορες)

Καυσιμα δε θα χρεωθεις εννοειται.

Θες να φερω και την ψηφιακή μου ?

:D
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Σεπ 2004, 15:48

kaταρχην ευχαριστω που εφερες τον τροφοδοτη λαδιου και τις μετρησεις για τα λαδια . τωρα τι ακριβως κανει το kit και τι μπορει να συμβει χωρις αυτο δεν γνωριζω θα μπορουσεσ να απαντησεις?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2004, 18:24

alp έγραψε:Θελω και γω ενα.
Ετσι κι αλλιως θα εφτιαχνα μονος μου, οποτε τι διαφορα εχει ?

θα ερθω στον Ωρωπο για να γνωριστουμε κιολας (εχουμε μλησει στο τηλεφωνο παλιοτερα μια - δυο φορες)

Καυσιμα δε θα χρεωθεις εννοειται.

Θες να φερω και την ψηφιακή μου ?

:D


Φίλε alp,

συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά το μήνυμά σου φαίνεται ότι μου ξέφυγε.
Απαντώ καθυστερημένα λοιπόν.

Αν σε ενδιαφέρει πες μου μόνο τί μοντέλο αυτοκίνητο έχεις για να πάρω τα κατάλληλα υλικά γιατί μου έχουν τελειώσει.
Αυτό το Σαββατοκύριακο (24- & 26 Σεπτεμβρίου) μάλλον δεν θα μπορέσω καθώς, αν ο καιρός το επιτρέψει και έτσι φαίνεται, θα πάω εκδρομούλα.

Τα λέμε όμως για το επόμενο ή και για απόγευμα καθημερινής αν σε εξυπηρετεί.

Χαιρετώ και θα χαρώ να τα πούμε από τηλεφώνου (22950 37637)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2004, 18:48

discoman έγραψε:kaταρχην ευχαριστω που εφερες τον τροφοδοτη λαδιου και τις μετρησεις για τα λαδια . τωρα τι ακριβως κανει το kit και τι μπορει να συμβει χωρις αυτο δεν γνωριζω θα μπορουσεσ να απαντησεις?


Γειά σου συνονόματε !!!!!!,

το κιτ του τροφοδότη λαδιού στην ουσία βοηθά την καλύτερη λίπανση του κεντρικού γραναζιού και του κεντρικού άξονα μέσα στο κεντρικό διαφορικό.
Τα δύο αυτά εξαρτήματα (φαίνονται στις ελληνικές οδηγίες που σου έδωσα μαζί με τον τροφοδότη) λόγω του εξαιρετικού σχεδιασμού του κεντρικού διαφορικού (βήχας) δεν λιπαίνονταν σωστά καθώς η μόνη λίπανση που είχαν ήταν από την "βροχή" της βαλβολίνης όπως γυρίζουν τα γρανάζια κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος. Δεν υπάρχει δηλαδή τρόπος να στείλει η αντλία της βαλβολίνης στο κεντρικό διαφορικό λιπαντικό στο σημείο αυτό.

Η πρόωρη φθορά οδήγησε ιδιώτες βελτιωτές στην αρχή στη δημιουργία του τροφοδότη αυτού ο οποίος στην ουσία συγκεντρώνει τη "βροχή" της βαλβολίνης και την μετατρέπει σε ροή λιπαντικού πάνω στο κεντρικό γρανάζι και τον κεντρικό άξονα με αποτέλεσμα την σωστή τους λίπανση.

Το εργοστάσιο στην αρχή υιοθέτησε την λύση αυτή σαν έξτρα εξάρτημα το οποίο όμως το 1995 κατηργήθει από τον κατάλογο των αξεσουάρ και εργοστασιακών εξαρτημάτων.

Μετά από την παρουσίαση του Discovery Series 1 στην Αμερική (μοντέλο 1994, χρονολογία 1995) και για να μην υποχρεώνεται το εργοστάσιο σε αλλαγές διαφορικών εντός της εγγυήσεως λόγω πρόωρης φθοράς των εξαρτημάτων αυτών έγινε μία μετατροπή στο κεντρικό γρανάζι το οποίο απέκτησε τρύπες στο μή γραναζομένο τμήμα του έτσι ώστε η "βροχή" να περνάει ανάμεσα στο γρανάζι και το άξονα.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι και πάλι η "βροχή" της βαλβολίνης δεν είναι πάντα αρκετή.

Ο συνδυασμός του τροφοδότη με το τρυπημένο κεντρικό γρανάζι δίνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για την σωστή λίπανση και την μείωση των φθορών του κεντρικού γραναζιού και του κεντρικού άξονα του κεντρικού διαφορικού.

Ο τροφοδότης είναι συμβατός με ΟΛΑ τα κεντρικά διαφορικά τύπου LT230 δηλαδή αυτά που χρησιμοποιούν τα Range Rover Classic από το 1970 έως το 1990, όλα τα Defender 90/110/130 και όλα τα Discovery series 1 και 2.

Η φθορά αυτή στο κεντρικό διαφορικό γίνεται αισθητή με τα γνωστα "κοπανήματα" (κλονκ) στις αλλαγές ταχύτητας ή στο άφημα και ξαναπάτημα του γκαζιού.
(το "κλονκ" αυτό επίσης μπορεί να οφείλεται και στην φθορά των δοντιών του πολύσφηνου του κεντρικού άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε φθορές των σταυρών ή των πολύσφηνων στους κεντρικούς άξονες ή και σε "μπόσικα" στα διαφορικά, ή σε φθαρμένο "μπαλάκι" της βάσης στήριξης Α του πίσω άξονα.)

Ελπίζω να έμεινες ικανοποιημένος από την παρουσίαση/εξήγηση του τί κάνει ο τροφοδότης.

Για οποιαδήποτε απορία σου συνιστώ να ρίξεις μία ματιά στις αναλυτικές ελληνικές οδηγίες (μου πήρε δύο ώρες να τις γράψω, βρώ το σχεδιάγραμμα, σουλουπώσω κλπ). Αν τώρα βαριέσαι το διάβασμα πάρε τηλέφωνο να τα πούμε. Χαρά μου να συζητάω για τους ματρακάδες μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Σεπ 2004, 21:13

παντελο το κλονκ που λες μπορει να σε αφησει τελειως καποια στιγμη? εμενα το κανει ελαχιστα καμια φορα στην δευτερα αλλα το θεωρω φυσιολογικο μποσικο
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2004, 22:56

discoman έγραψε:παντελο το κλονκ που λες μπορει να σε αφησει τελειως καποια στιγμη? εμενα το κανει ελαχιστα καμια φορα στην δευτερα αλλα το θεωρω φυσιολογικο μποσικο


Aς το ανοίξουμε σαν καινούργιο θέμα (τζόγοι και θόρυβοι στην μετάδοση) για να μην μπερδεύουμε τα αντικείμενα συζήτησης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:11

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΟΝΚ ΒΑΖΕΙΣ ΩΤΟΑΣΠΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ LR ΣΑΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες