Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΣΕ ΕΝΑ DISKO?

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Φεβ 2004, 11:11

fatman έγραψε:Παντως και εγω ψαχνομαι για ψηλωμα εδω και 1 χρονο αλλα δεν το κανω γιατι:
1)Το Disco ηδη εξυνε την γκαραζοπορτα για να περασει,οποτε μετα πρεπει να το παρκαρω στο δρομο.
2)Απο την stock αναρτηση ειμαι παρα παρα πολυ ευχαριστημενος και απο ανεση (βασικο!!) και απο διαδρομη,γιατι εκει που θα κρεμασει η αναρτηση θα εχει βρει και καπου αλλου λογω ογκου.
3)Παντα στις μετατροπες χανεις κατι για να κερδισεις κατι αλλο.
4)Μπορει να πηγαινω μεγαλες χωματινες διαδρομες αλλα κανω και 20000χλμ το χρονο σε ταξιδια.
Μια λυση που ειχα σκεφτει να βαλω βοηθητικα ελατηρια πισω,μαλλον mad air springs, γιατι μια ταξιδευω με 2 ατομα(συνηθως) και μια με 7 και το μονο που θελω να αποφευγω ειναι το sag της αναρτησης πισω.
ΔΕΝ θελω HD ελατηρια γιατι ο κωλος μου καλομαθε - τα θελω ολα δικα μου τι να κανουμε??
Καμια ιδεα pantg ή καποιος αλλος??



Δεν καταλαβα γιατι ψαχνεσε,αφου σου αρεσει οπως ειναι,μηπως για το χρωμα?
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Φεβ 2004, 11:16

Αμα μπαινεις σε ζαχαροπλαστειο δεν κοιτας τα γλυκα και ας μην αγορασεις??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Φεβ 2004, 15:07

fatman γειά,

Ο ιδανικός συνδυασμός είναι η αεροάναρτηση.
Την δοκίμασαι φέτος στο Billing (το stand ήταν ακριβώς δίπλα στο δικό μας στην είσοδο του Aquadrome) και είδα ότι λειτουργεί εκπληκτικά σε ΟΛΩΝ των ειδών τις διαδρομές (άσφαλτο και εντελώς εκτός δρόμου) καθώς πήγα βόλτα και το χάζευα επί τρεις ημέρες.

Αν θέλεις κι άλλες πληροφορίες για το σύστημα που μπαίνει στα LR έως και τα δικά μου (εκτός του Freelander) πες μου ή ακόμη καλύτερα πάρε τηλ στο 22950 37637 αύριο μέχρι τις 18.00 .

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Απρ 2004, 21:26

To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Απρ 2004, 07:40

discoman έγραψε:To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:


Φιλε ,τοσεβρο που εχεις δεν μπενει στο αμπραγιαζ,χρειαζεσε ανεξαρτητο σεβρο,που ειχαν τα παλια μινι οι αλφα ρομεο κλπ.Παντως μου κανει εντυπωση γιατι στο δικο μου ν8 ειναι μαλακο,πιστευω μηπως η τρομπα του αμπραγιαζ στο Mpi ειναι μικροτερη,οποτε με αλαγη τρομπας να κανεις την δουλεια σου,πιστευω ο Παντελης να ξερει,παντως κανε λιγη υπομονη γιατι θα βαλω εγω σεβρο στο SIII που εχω την αλλη εβδομαδα και θα ξερω τα αποτελεσματα απο πρωτο χερι.
Για ποδιες μπρος πισω και προφυλακτηρες,αν κανεις σκληρο off-roading χρειαζονται και υπαρχουν πολοι κατασκευαστες και διαφορες τιμες,αναλογα με το υλικο (λουμινιο,σιδερο) κλπ,πιστευω οτι ο Παντελης ειναι και παλι ο καταληλος να σου προτεινει κατι συγκεκριμενο.
Τωρα στα αμορτισερ ειναι τι ζητας ,ανεση,μεγαλη διαδρομη,σκληρα,εν ολιγοις γιατι οδηγηση τα θελεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Απρ 2004, 11:39

Φίλε fatman,

θα με βρείς σύμφωνο με την επιλογή σου για την ενίσχυση της πίσω ανάρτησης έτσι ώστε να μην "κάθεται" το αυτοκίνητο όταν το φορτώνεις.
Πιστεύω πως για την κατα περίπτωση φόρτωση του αυτοκινήτου οι πρόσθετες αερόσουστες είναι μία πολύ λογική και λειτουργική επιλογή.

------

Φίλοι vagelis και Discoman,

Oσον αφορά τις αντλίες του συμπλέκτη το Mpi και τα V8 έχουν τον ίδιο κωδικό ανταλλακτικού (ANR2186) για τα μοντέλα από το 1995 και μετά (έως το 1998 που βγήκε το disco series 2)

Yπάρχει μία διαφορά μεταξύ του Diesel (300Τdi) και του Μpi. H αντλία του συμπλέκτη του Tdi είναι η ANR2651 αλλά δεν μπορώ να σας πω αν είναι ισχυρότερη ή όχι. Πάντως δεδομένης της μάζας του δίσκου και πλατώ του diesel ίσως να είναι πιό ισχυρή η αντλία.
Τώρα για το αν θα ταιριάζει στο πεντάλ του συμπλέκτη η διαφορετική αντλία μάλλον πιστεύω πως όχι καθώς δίνονται διαφορετική κωδικοί ανταλλακτικών για τα διαφορετικά μοντέλα με μόνη εξαίρεση τα αυτοκίνητα γενιάς του 200Τdi (1989 - 1995) αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι ίδιοι και οι κωδικοί ανταλλακτικών της αντλίας του συμπλέκτη.

Η κάτω αντλία (στην χελώνα) ειναι η ίδια για τους διαφορετικούς κινητήρες μεταξύ των δύο γενεών του Disco σε κάθε αντίστοιχη έκδοση κιβωτίου άρα δεν γεννάται θέμα αλλαγής ανταλλακτικού με αντίστοιχο από άλλη έκδοση κινητήρα ιδίας γενιάς και κιβωτίου ταχυτήτων.

-------

Οσον αφορά την προστασία διαφορικών, μπάρας τιμονιού και τεπόζιτου και πλαϊνών.

Εντός των επομένων ημερών θα ετοιμάσω αντίγραφα των rocksliders που έχω στο ένα camel μου. Αυτά μπαίνουν σε αντικατάσταση των πλαστικών μαρσπιέ που υπάρχουν κάτω και κατά μήκος των πλαϊνών θυρών. Δεν πετάγονται πιό έξω ή πιό κάτω αλλά προστατεύουν ιδιαιτέρως αποτελεσματικά από χτυπήματα στο κέντρο του αυτοκινήτου (σε γωνίες ράμπας) καθώς και εξασφαλίζουν ότι σε περίπτωση πλάγιας σύγκρουσης θα υπάρχει κάτι πιό σκληρό από ένα κομμάτι fiberglass (αυτό είναι το εργοστασιακό υλικό των μαρσπιέ) για να μοιράσει την δύναμη της σύγκρουσης σε όλο το πλαϊνό του αυτοκινήτου και κάτω από αυτό και όχι μέσα στην καμπίνα των επιβατών. Ιδίως στα Disco πρώτης γενιάς (1989 - 1995) που δεν έχουν και μπάρες πλευρικής προστασίας στις πόρτες πιστεύω ότι έχει εξαιρετική σημασία από πλευράς παθητικής ασφάλειας.

Τρύπες για hi-Lift/Jackall ΔΕΝ θα γίνουν καθώς το πλαϊνό του Disco είναι καμπυλωτό προς τα έξω και το Hi-Lift/Jackall βρίσκει στις πόρτες και κάνει γούβες. (υπάρχει επίσης και το θέμα της αστάθειας των συσκευών αυτών που με δεδομένο το μεγάλο μήκος του Disco και τους τζόγους στο μηχανισμό χειρόφρενου με κάνουν να έχω ενδιασμούς όσον αφορά την ασφάλεια στην χρήση τους για πλαϊνό σήκωμα του αυτοκινήτου από μή πεπειραμένους χρήστες)

Κόστος θα ξέρω σε λίγες ημέρες αφού μιλήσω με τον εφαρμοστή που θα μου τα κατασκευάσει. Θα είναι γαλβανισμένα και θα δίνονται μαζί με τα απαραίτητα rivnuts (πριτσίνια με σπείρωμα) και ανοξείδωτες βίδες και ροδέλες για την εφαρμογή τους καθώς και οδηγίες με φωτογραφίες και λίστα με τα απαραίτητα εργαλεία για να τοποθετηθούν (είπαμε να κάνουμε καλές δουλειές)

Οσον αφορά την προστασία διαφορικών, μπάρας τιμονιού και τεπόζιτου υπάρχουν διάφορες λύσεις. Αυτή που προσωπικά προτιμώ μπορώ να τη συζητήσω προσωπικά με όποιον ενδιαφέρεται και να αποφασίσει ο καθένας τί θέλει και πού μπορεί να το βρεί.

-------

Για αμορτισέρ θα επαναλάβω το πιό πάνω ότι δηλαδή υπάρχουν πολλές λύσεις. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τα ρυθμιζόμενα KONI στο ένα μου Camel και χωρίς να είμαι ενθουσιασμένος δεν έχω και κανένα συγκεκριμένο παράπονο μαζί τους. Το μόνο μου σχόλιο είναι ότι το αυτοκίνητο συνεχίζει να γέρνει αλλά με την βεράντα (συγγνώμη σχάρα οροφής) που έχει είναι λογικό. (βάρος περίπου 100 + κιλά συν τα εργαλεία σκαπανικής, ακτοδρόμους, προβολείς κλπ)

Από πλευράς αίσθησης πάντως είναι σωστό στο δρόμο και στο χώμα.

Το άλλο camel είναι εξοπλισμένο εδώ και χρόνια με χειροποίητα αγωνιστικά PROFLEX λαδιού - αζώτου με ξεχωριστά τεπόζιτα για το αέριο και ρυθμιζόμενα σε 20 σκάλες πάνω και κάτω για σκληρότητα και πίεση/έκταση.

Πάντως έχω ακούσει καλά λόγια για BILSTEIN, KONI, OME, MONROE κλπ αλλά και τα εργοστασιακά σαν φθηνή λύση.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Απρ 2004, 09:50

discoman έγραψε:To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:


Επίσης η Rancho ανάρτηση με 5 επίπεδα ρύθμισης ( Με εσωτερικό χειρηστήριο) που φοράει το δικό μου Disco αποδείχθηκε πολύ καλή και εντός-εκτός δρόμου και με μεγάλα φορτία. Επίσης to ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ εν αντιθέσει με τα απλά Disco.

Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Απρ 2004, 15:17

DISCOVERER έγραψε:Επίσης η Rancho ανάρτηση με 5 επίπεδα ρύθμισης ( Με εσωτερικό χειρηστήριο) που φοράει το δικό μου Disco αποδείχθηκε πολύ καλή και εντός-εκτός δρόμου και με μεγάλα φορτία. Επίσης to ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ εν αντιθέσει με τα απλά Disco.

Discoverer


Discoverer γειά,

τα ξέχασα τα Rancho και κακώς καθώς έχω ακούσει πολύ καλά λόγια τόσο για τα κανονικά όσο και για τα ρυθμιζόμενα. Και μάλιστα να θυμάμαι καλά υπάρχουν ρυθμιζόμενα και μέσα από το αυτοκίνητο (όπως τα δικά σου) αλλά και εκτός αυτοκινήτου.

Αλλη μία μάρκα που επίσης έχει ρυθμιζόμενα (και πιό εύκολα από τα ΚΟΝΙ καθώς η βαλβίδα ρύθμισης είναι εύκολα προσβάσιμη και δεν απαιτεί γύρισμα ή εξαγωγή του αμορτισερ όπως στα ΚΟΝΙ) ειναι τα SPAX.

Xαιρετώ και συγγνώμη για την παράβλεψη των Rancho και SPAX, γερνάω παιδιά..............
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Απρ 2004, 15:52

DISCOVERER έγραψε:
discoman έγραψε:To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:


Επίσης η Rancho ανάρτηση με 5 επίπεδα ρύθμισης ( Με εσωτερικό χειρηστήριο) που φοράει το δικό μου Disco αποδείχθηκε πολύ καλή και εντός-εκτός δρόμου και με μεγάλα φορτία. Επίσης to ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ εν αντιθέσει με τα απλά Disco.

Discoverer
Eχω ακουσει πως οτι αυτο που λες οτι γερνει πισω ειναι το ζυγισμα του αυτοκινητου και ειναι αυτο που το κανει να ανταποκρινεται ανετα και να ξεπερνα δυσκολα εμποδια
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Απρ 2004, 15:58

vagelis έγραψε:
discoman έγραψε:To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:


Φιλε ,τοσεβρο που εχεις δεν μπενει στο αμπραγιαζ,χρειαζεσε ανεξαρτητο σεβρο,που ειχαν τα παλια μινι οι αλφα ρομεο κλπ.Παντως μου κανει εντυπωση γιατι στο δικο μου ν8 ειναι μαλακο,πιστευω μηπως η τρομπα του αμπραγιαζ στο Mpi ειναι μικροτερη,οποτε με αλαγη τρομπας να κανεις την δουλεια σου,πιστευω ο Παντελης να ξερει,παντως κανε λιγη υπομονη γιατι θα βαλω εγω σεβρο στο SIII που εχω την αλλη εβδομαδα και θα ξερω τα αποτελεσματα απο πρωτο χερι.
Για ποδιες μπρος πισω και προφυλακτηρες,αν κανεις σκληρο off-roading χρειαζονται και υπαρχουν πολοι κατασκευαστες και διαφορες τιμες,αναλογα με το υλικο (λουμινιο,σιδερο) κλπ,πιστευω οτι ο Παντελης ειναι και παλι ο καταληλος να σου προτεινει κατι συγκεκριμενο.
Τωρα στα αμορτισερ ειναι τι ζητας ,ανεση,μεγαλη διαδρομη,σκληρα,εν ολιγοις γιατι οδηγηση τα θελεις.
Παλιος μαστορας σε jeep μου ειπε οτι θα επισκευασει και μαλακωσει τα χτενια κτλπ του πλατω και θα μου κανει αμπραγιαζ γιαπωνεζικο
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Απρ 2004, 07:01

Προσεχε μηπως πατιναρει με το μαλακωμα των κτενιων,γιατι το προβλημα δεν ειναι στα σκληρα κτενια,το δικο μου πλατω στο SIII,ειναι απο Ford λογω μετατροπης και δεν αλαξε τιποτα ως προς την σκληροτητα,πιστευω ειναι θεμα τρομπας,ασε που θα πρεπει να αλαζεις δισκο πλατω στον συγκεκριμενο μαστορα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 29 Απρ 2004, 21:38

vagelis έγραψε:Προσεχε μηπως πατιναρει με το μαλακωμα των κτενιων,γιατι το προβλημα δεν ειναι στα σκληρα κτενια,το δικο μου πλατω στο SIII,ειναι απο Ford λογω μετατροπης και δεν αλαξε τιποτα ως προς την σκληροτητα,πιστευω ειναι θεμα τρομπας,ασε που θα πρεπει να αλαζεις δισκο πλατω στον συγκεκριμενο μαστορα.
Tελικα θα ξεκινησω σωστα αλλαζοντας δισκο πλατω καινουρια της μανας του η αλλης μαρκας πιο καλης [ θα δουμε] και μετα βλεπουμε
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 29 Απρ 2004, 21:46

DISCOVERER έγραψε:
discoman έγραψε:To σεβρο του v8 η του 200tdi η οποιυδηποτε επιτελους land ειναι πιο δυνατο απο του mpi ? ΜΕ την τοποθετηση του θα εχουμε πιο μαλακο αμπραγιαζ και κατα ποσο της εκατο? Υπαρχει καποια προταση για ποδιες στα διαφορικα και στο ρεζερβουαρ ? τι μπορει να κοστιζει ? Ποια ειναι καλη προταση για αμορτισερ στο Μpi ? :?: :?: :?: :?: :?:


Επίσης η Rancho ανάρτηση με 5 επίπεδα ρύθμισης ( Με εσωτερικό χειρηστήριο) που φοράει το δικό μου Disco αποδείχθηκε πολύ καλή και εντός-εκτός δρόμου και με μεγάλα φορτία. Επίσης to ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ εν αντιθέσει με τα απλά Disco.

Discoverer
Αυτη η αναρτηση ποσο κοστιζει ? Τα πεντε επιπεδα αναρτησεις το κανουν ας πουμε απο πολυ μαλακο ως πολυ σκληρο ? Τι προελευσης ειναι ?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Rancho

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 30 Απρ 2004, 10:20

Φίλε DISCOMAN,
Τα Rancho είναι αμερικάνικα.
Η ανάρτηση (αμορτισέρ) ρυθμίζεται ώς προς τη σκληρότητα (απόσβεση και επαναφορά δηλαδη και πρός τις δύο κατευθύνσεις) ξεχωριστά για εμπρός ή πίσω. Προαιρετικά αυτό γίνεται με χειρηστήριο μέσα απο το αυτοκίνητο.
Σε επόμενο σημείωμα μου θα σου στείλω τα στοιχεία του αντιπροσώπου με τηλέφωνα καθώς και πόσο κόστισαν πρίν απο τρία χρόνια (έχω τα τιμολόγια παρ' όλο ότι είμαι νέος ιδιοκτήτης).
Μπορείς να πείς ότι το εύρος είναι απο πολύ μαλακό (για αυτοκινητόδρομο) έως πολύ σκληρό (για χώματα). Επίσης η ρύθμιση παίζει και ανάλογα με το φορτίο ή τα γούστα σου. Εγώ φερ΄ειπείν προτιμώ το 4 (σκληρό) στην άσφαλτο, 5 (πολύ σκληρό) στα στροφιλίκια του βουνού και το 3 στα γκαπα γκούπα (off-road). Εντελώς αντίθετα δηλαδή απο τα γούστα του αμερικάνου κατασκευαστή!!! :wink:
Φιλικά
Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες