Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σχεσεις μεταδοσης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 01 Δεκ 2015, 01:59

Ψαχνομαι να βρω μια βελτιωση στις "μακριες" ταχυτητες του Disco. Ο λογος ειναι οτι πολλες φορες στο χωμα οι κοντες ειναι πολυ κοντες, ενω μακριες δεν μπορεις να βαλεις σχεδον πουθενα. Εκτος αυτου στο δρομο ειναι πολλες φορες δραμα. Ειδικα οταν τραβαω και τρειλερ ή με την αναγωμοση. Οποτε σκεφτομαι να αλλαξω τις σχεσεις στο βοηθητικο (1.410 εχει τωρα), ωστε να κοντινω μονο τις μακριες. Ο λογος που σκεφτομαι το βοηθητικο και οχι τα κορωνοπηνια ειναι οτι οι κοντες σχεσεις ειναι μια χαρα. Αυτη τη στιγμη με 100 χλμ. στη εθνικη ειμαι σχεδον 2000 στροφες (ελαχιστα κατω). οποτε λεω να δω κατι τετοιο http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... anges.html απλα δεν ξερω πια σχεση να διαλεξω. Εχει ενα calculator αλλα δεν βγαζω ακρη με τα αποτελεσματα :bricks:
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό fatman » 01 Δεκ 2015, 08:04

Δεν θελω να αμβισβητησω τα λεγομενα σου αλλα το κανω :lol:
100 και κατω απο 2000 στροφες με mpi????????????
Κατι παει πολυ στραβα...
Εστω και με το calculator θα επρεπε να εχεις τα 100 κοντα στις 2800 με 29αρια λαστιχα και τα 120 κοντα στις 3400.
Αν και στις σχεσεις του σαζμαν λεει οτι η 5η ειναι 0.77 αλλα απο οτι ειχα ψαξει η 5η στα mpi ηταν 0.82 (πιο κοντη ακομα δηλαδη-τα 100 στις 3000 και τα 120 στις 3600,πανω που ροπιαζει το 2ης γενιας mpi και "ξεφουσκωνε" το 1ης γενιας)
Αυτα καρατσεκαρισμενα με το πρωτο μου disco,που ειχα αλλαξει και σαζμαν απο LT77 σε R380 και Κ/Π αργοτερα απο 3.54 σε 4.11 :-"
Τσεκαρησε μην τυχον δεν φορας 1.4 βοηθητικο αλλα 1.2(αν και θα ηταν πολυ μακρυ και δυσκολα θα ξεκιναγες σε ανηφορα,ειδικα με της 2ης γενιας mpi που εχει πιο ψηλα την ροπη)-δες το serial number στο βοηθητικο.
Τσεκαρησε επισης την τροχαλια του δυναμο γιατι αμα εχουν βαλει αλλης διαστασης το στροφομετρο θα λεει αλλα για αλλα(αφου απο εκει παιρνει σημα το στροφομεντρο).
Αυτα για την ωρα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό fatman » 01 Δεκ 2015, 08:46

Σιγουρα κατι μας λες λαθος γιατι εβαλα στο calculator μακρυ βοηθητικο 1.2 και μακρυα 5η απο V8-TD5 και μου βγαζει τα 100 στις 2400 και τα 120 στις 2900 ακριβως σαν το 2ο disco που ειχα..
Μιλαω παντα για λαστιχα 29αρια αντε με 31αρια τα 100 ειναι περιπου στις 2300 και τα 120 στις 2700..μεγαλη διαφορα απο αυτα που μας περιγραφεις :banging:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 01 Δεκ 2015, 11:08

Επεσα κατω απο το αμαξι και το βοηθητικο εχει ενα ταμπελακι κοκκινο που λεει 1.410. Τωρα ως προς τις στροφες δεν μπορω να ξερω ανα χανει το στροφομετρο, παντως παντα αυτη την ενδειξη ειχα παντα (με λαστιχα 205/80/16). Προφανως οπως λες καπου παιρνει λαθος ενδειξη
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Δεκ 2015, 20:37

Μην μπλέξεις με το κεντρικό - Άλλαξε κορωνοπήνια -> θα βαλεις και κανονικά λάστιχα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 02 Δεκ 2015, 01:28

Γιατι το λες αυτο Σπυρο, να μην μπλεξω με το κεντρικο?. Τωρα αν αλλαξω κορωνοπηνια και κρατησω τα 205/80/16 τοτε ναι μεν θα ειμαι οκ στα μακρια, αλλα τα κοντα θα κοντινουν ακομα πιο πολυ. Αν βαλω 235/85/16 θα κερδισω μονο μερικους ποντους (7) αλλα το προβλημα θα ειναι ξανα το ιδιο καθως θα ερθω στις ιδιες αναλογιες ως προς την συμπεριφορα του αμαξιου (παλι αδυναμο). (μονο που θα εχω μεγαλυτερη καταναλωση)
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό fatman » 02 Δεκ 2015, 08:51

Κατα την γνωμη μου,μην ξοδευεις λεφτα διοτι οτι κερδος θα εχεις σε ενα τομεα θα αντισταθμιστει απο αντιστοιχη χασουρα σε αλλο τομεα + οτι θα εχεις δωσει και λεφτα για να το διαπιστωσεις..
Το ξαναδοκιμασα (μετα απο πολλα χρονια) αυτο το καλοκαιρι με τον σχιστοματη,αν το μοτερ ειναι μικρο,οτι και συνδιασμο γραναζωματων-ελαστικων και αν κανεις παντα θα υπαρχει ενας τεραστιος συμβιβασμος..
Απλα δες γιατι γραφει τοσες λιγες στροφες το οργανο μην τυχον και πραγματι το δυναμο γυρναει λιγοτερο-οποτε φορτιζει με λαθος τροπο την μπαταρια,απο ρευματα πως παει το disco?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 02 Δεκ 2015, 11:16

Αντρεα αυτο προσπαθω να αποφυγω (ασκοπα εξοδα) και για αυτο ψαχνομαι. Απλα στο μυαλο μου οπως τα σκεφτομαι το να αλλαξω το κεντρικο κρατωντας τα ιδια ελαστικα δεν εχει κανενα μειον (περαν του περισσοτερου θορυβου λογικα). Τι αλλο συμβιβασμο θα πρεπει να κανω σε αυτη την περιπτωση? Με το δυναμο τι εννοεις να γυρναει λιγοτερο? Οταν λες ρευματα εννοεις, να κοιταξω κατασταση μπαταριας? Η τι βγαζει το δυναμο?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Δεκ 2015, 11:29

Για τη ροπή δεν μπορείς να κάνεις τίποτα - δυνάμη μπορείς να πάρεις αλλά ψηλά.

Για τον τρόπο που το χρησιμοποιείς έχουν μεγάλη διαφορά τα λάστιχα.
Εκεί που τα 205/80/16 βλέπουν πέτρα τα 235/85/16 βλέπουν πετραδάκι + ότι τώρα κολλάς για πλάκα στα λούκια που περνούν για πλάκα οι άλλοι.
Επίσης τα θες τα κοντα ακόμα πιο κοντά.
Ολα αυτά μονο με διαφορικά και φυσικά με μεγάλους συμβιβασμούς σε τελική και θόρυβο.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 03 Δεκ 2015, 20:31

Η πιο κοντινή λύση στη φιλοσοφία σου και στην περίπτωση του απλού Mpi φίλε και στη χρήση που του κάνεις είναι λάστιχα 235/85/16, κορωνοπήνια 4.12 και ΜΗΝ ασχοληθείς με το κεντρικό γιατί το 1,41 με το 1,667 έχει τεράστια διαφορά και θα σε στενοχωρήσει.
Το κοντό σου θα καλυτερέψει.
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Δεκ 2015, 07:51

Κατα την γνωμη μου ειναι πεταμενα λεφτα και δεν μιλαω απο θεωριτικης αποψης,το'χω δοκιμασει σε 2 οχηματα.
Μπορει να νομιζεις οτι κονταινοντας το βημα θα ζωντανεψει αλλα μολις το μοτερ πεφτει εκτος ροπης,θα δεις το ιδιο εργο.
Αν θελεις βαλε ενα σετ μικροτερα λαστιχα(για δοκιμη),κανε βολτες-θα σου αρεσει στην αρχη,πηγαινε σε μια καλη ανηφορα,ασε τις στροφες να πεσουν και ελα πες μου τι κερδισες..
Αν θελεις να βελτιωσεις κατι,θα προτεινα να ριξεις λεφτα ως προς αξιομαχο-αξιοπιστια του οχηματος σου,πχ ζαντες,δεν μπορει σε καθε βολτα να αφιερωνεις μιση και μια ωρα(αθροιστικα) στο βγαλε-καθαρισε-φουσκωσε-βαλε ροδα κλπ και σου εχει συμβει ουκ ολιγες φορες..
Επισης αυτο το θεμα του ξεκουμπωματος των ελατηριων μη το παιρνεις αψηφιστα,καμια μερα θα κατεβεις κουτρουβαλες καμια πλαγια βουνου(χτυπα ξυλο),δεν παιζουν με αυτα.
Βελτιωσε τον εργατη σου και τα ρευματα του,τις προαλλες στο ποταμακι δεν σε εβγαζε με τιποτα..
Φτιαξε και το πισω διαφορικο σου και ασε τα γραναζωματα.
Η αξιοπιστια ειναι το παν!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Σχεσεις μεταδοσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 04 Δεκ 2015, 13:10

Εχεις δικιο Αντρεα, και προς αυτην την κατευθυνση κινουμαι. Δηλαδη, εβαλα σαμπρελες στα λαστιχα, και εχω αφαιρεσει τον κωνο ωστε να φτιαξω ενα αποστατη απο τεφλον ωστε να δουλευει οπως πρεπει. Εχω να παραγγειλω το ανταλλακτικο για το Detroit. Με τον εργατη τι μπορω να κανω? Με τα ρευματα? Για δωσε τα φωτα σου. Επισης βελτιωνω τα Rockslider που μου εσωσαν τις πορτες, και θα φτιαξω ενα αρθρακι με φωτο και σχεδιο σε περιπτωση που θελει καποιος να τα φτιαξει
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron