ekarpod έγραψε:εγώ που έχω το ίδιο disco, 3.5i με 10άρια μπρός πίσω και τα ίδια λάστιχα (215*85*16 αναγόμωση) και έχω βάλει true-track εδώ και δέκα+ χρόνια και νομίζω τα έχω ζορίσει αρκετά σε πολύ βαριά τεραίν, έχω να μαρτυρήσω ότι δεν έχω πάθει καμμιά ζημιά και γενικά νομίζω ότι με αυτήν την διάσταση και αυτόν τον τύπο διαφορικών, δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα αξιοπιστίας αν δεν είσαι σιδεροφάγος.
Για την διαφορά με τα διαφορικά εχω να πώ ότι είναι πολύ μεγάλη, αν έχεις καλά λάστιχα, είναι τεράστια η βοήθειά τους και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται, εγώ είμαι πλήρως ευχαριστημένος.
Σημείωση: το μπροστινό αλλάζει ελαφρά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το τιμόνι τείνει λίγο παραπάνω να επανέλθει στην ευθεία και επηρεάζεται περισσότερο από πολύ γλυστερές διαγραμμίσεις στον δρόμο. Επίσης αν το σανιδώνεις (λέμε τώρα) σε φουρκέτες γλυστερές θέλει πιό γρήγορες αντιδράσεις...
ekapod μου έδωσες πολύτιμη πληροφόρηση μια και έχεις το ίδιο εργαλείο
Όντως ο κινητήρας μας είναι πολύ πιο ασθενικός από του 3.9 και πραγματικά ψάχτηκα με τα λάστιχα και δεν είναι τυχαίο ότι καταλήξαμε στην ίδια διάσταση, όπως αναφέρεις πιο κάτω στον iatro. Νομίζω ότι και το υδραυλικό ταλαιπωρείται περισσότερο από το πιο φαρδύ λάστιχο.
Στο θέμα τώρα των true-track μου έλυσες το θέμα της αξιοπιστίας που φοβόμουν μια και έχω 10αρια. Σε χιόνι, σε γλιστερούς δρόμους με κλειστές στροφές υποθέτω ότι μαζεύεις εσύ πιο γρήγορα το τιμόνι πριν διπλώσει, αν κατάλαβα καλά λόγω υστέρησης;;
Όσο αφορά την τοποθέτηση που τα έβαλες;; μια και είσαι σχετικά κοντά όπως βλέπω....
Και επειδή οι ιθαγενείς έμποροι για απλή αγορά ζητάν τα 2πλά σχεδόν από τις τιμές στο puddock θα περιμένω λιγουλάκι μέχρι να βρώ τρόπο να παραγγείλω.