Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

υψηλή πίεση λαδιού

Τεχνικά θέματα Land Rover.

υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό simosark » 26 Δεκ 2014, 11:55

χρόνια πολλά και καλά σε άπαντες λαντροβεράδες.

δημοσιεύω εδώ μία φιλοσοφική αναζήτηση που ήρθε μαζί με τα κάλαντα, να με ταράξει χριστουγεννιάτικα...

αντίθετα με την χαμηλή πίεση λαδιού που όλοι ξέρουμε πως μεταφράζεται...... (επισκευή μοτέρ/αντλίας κλπ...)
εγώ αντιμετωπίζω το αντίθετο θέμα.

μετά από αλλάγή λαδιών/φίλτρου, άρχισα να βλέπω στον μετρητή, κάτι τιμές πιέσεων κοντά στα 4-5 bars και φυσικά να χτυπάνε τα buzzer μετά τα 4... Στην αρχή έκανε κάτι στιγμιαία αλλά χειροτερεύει μέρα με τη μέρα..
Τώρα (4η ημέρα φαινομένου), με το που παίρνει μπροστά το μοτέρ, η πίεση παραμένει στα 5,5 bar και πέφτει πάρα πολύ αργά με την άνοδο της θερμοκρασίας στο λάδι...
Σημειώνω εδώ πως μετά από κανά μισάωρο οδήγησης και μετά τους 45-50 βαθμούς θερμοκρασίας λαδιού, η πίεση πέφτει στα φυσιολογικά επίπεδα (γύρω στα 3,5 bar στις 2500στρ. και 1,7 στο ρελαντί).
Εννοείται πως μετά τις τελευταίες "αυξητικές τάσεις", δεν το κινώ και περιμένω να ανοίξει κάποιο συνεργείο να τσεκάρω την βαλβίδα "ανακούφισης" μήπως έχει κολλήσει.

Αν έχετε καμία καλύτερη ιδέα για το πως προέκυψε, αν είναι πολύ επικίνδυνο να το κυκλοφορήσω έτσι (μέχρι το συνεργείο) και τι θα μπορούσα να σκαλίσω μόνος, πείτε μου.

ευχαριστώ και καλές γιορτές σε όλους

Υ.Γ. το μοτέρ που φοράει το Discovery 1 μου, είναι πλέον το 4.0 lit (Thor) από Discovery 2
Σίμος
Discovery I, 4.0V8
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Δεκ 2014, 12:25

Χρόνια πολλά Σίμο!
Διάγνωση εξ αποστάσεως, δυσκολο ...

Με σειρά προταιρεότητας...

Ήσουν μπροστά στην αλλαγή λαδιών;
Τι ρευστότητα είχαν;
Υπάρχει περίπτωση να μπήκαν λάθος (πιο "χοντρά") λάδια;
Το φίλτο λαδίου είναι το προβλεπόμενο;
Μήπως τρέχει κάτι με τη γείωση της βαλβίδας του οργάνου ή με την ίδια τη βαλβίδα;
Το μοτέρ είναι απο γενική; Πόσο καιρό το έχεις; Πόσα χλμ έχει; Πόσες φορές έχεις αλλάξει λάδια?
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό simosark » 26 Δεκ 2014, 14:52

Σπύρο, ευχαριστώ
Ήμουν παρών στην αλλαγή και τα λάδια είναι τα ίδια με την προηγούμενη, δηλαδή 10W/40 (Magnatec Castrol)
Το φίλτρο δεν το γνωρίζω δυστυχώς, και ούτε θυμάμαι τον τύπο βάσει προδιαγραφών.
Το τωρινό είναι της mahle, ένα 14 W 20, "OC 261" (?)
Μου φαίνεται πολύ παράξενο να έχει χαλάσει η βαλβίδα και να "μετράει" σωστά αφού τα λάδια ζεσταθούν καλά....
Το μοτέρ είναι από άλλο αυτοκίνητο και το έβαλα πριν από 6500 χλμ και αφού είχε αλλάξει φλάτζες καπακιού (λόγω μικρών διαρροών) αλλά όχι τίποτα γενικές.
Όλο αυτό τον καιρό οι πιέσεις (κλπ) είναι σε απόλυτα φυσιολογικά επίπεδα, όπως και θερμοκρασίες, καταναλώσεις, νερά, λάδια κτλ......
Σίμος
Discovery I, 4.0V8
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Δεκ 2014, 07:39

geia sou simo!
ego pistevo oti to madman deixnei papatzes,emena grafei ksafnika overrange 10 bar,palia edeixne low oil pressure 1 bar kai ligotero! An synevenan ola afta,tha eixan petaxtei oles oi tsimouxes kai meta to moter ....kapout....mexri stigmis ola ok omos.....
Ps
den exo elliniko pliktrologio
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό simosark » 27 Δεκ 2014, 11:42

τι να πω ρε Αντρέα,
αν έδειχνε ότι να 'ναι το madman, τότε δεν θα διόρθωνε όσο αυξάνει θερμοκρασία το λάδι και δεν έχει δείξει καμία ανωμαλία όλα αυτά τα χρόνια.
από την άλλη με δεδομένα το σωστό λάδι (ποσότητα και σύνθεση) και με σωστό φίλτρο (το επιβεβαίωσα),
δεν συνδέεται εύκολα όλη αυτή η ιστορία με το σέρβις.......
εκτός κι αν μαζί με το λάδι μπήκε και μία σαύρα ή ένα μικρός ελέφαντας και ξεκουράζονται τώρα μέσα στους διαδρόμους της λίπανσης,
ή ..... (ώ τι συγκυρία!) τα 'παιξε η βαλβίδα ανακούφισης της αντλίας λαδιού και κόλλησε κλειστή!!!
.....
είδωμεν
Σίμος
Discovery I, 4.0V8
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Δεκ 2014, 14:03

εεε.... συγνώμη.... από το madman έπαιρνες τις ενδείξεις; ...

Νόμιζα ότι είχες κλασσικό αναλογικό όργανο... :banging:

Καλύτερα βγάλε αυτό το πράμα απο την πρίζα για να μπορείς να κοιμάσε τα βράδια :-) και ασχολήσου μονο αν βάλεις αναλογικό (με σωληνάκι κλπ κατευθείαν πάνω σε όργανακι - όχι madman ;-)

:-) Καλές γιορτές και βόλτες ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό simosark » 28 Δεκ 2014, 12:55

συγνώμη για την επιμονή αλλά αγνοούμε τόσο ελαφρά τη καρδία, ένα οργανάκι που ξαφνικά άρχισε να μετράει τόσο ψηλές τιμές και οι οποίες ανεβοκατεβαίνουν προοδευτικά σαν να λειτουργεί κανονικά όπως εδώ και 5 χρόνια και σταθεροποιούνται μετά από μισάωρο?
Μπορώ με κάποιον τρόπο να βεβαιωθώ ότι δεν θα ξεκολλήσω τα μισά ωστήρια από την λαμαρίνα του καπώ?
άντε και καλές γιορτές.....
ευχαριστώ πολύ
Σίμος
Discovery I, 4.0V8
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Δεκ 2014, 21:22

Σίμο, δυστυχώς ο μόνος τρόπος να το επιβεβαιώσεις είναι με ένα άλλο όργανο.

Να κολλήσει κλειστή η βαλβίδα ανακούφισης είναι λίγο δύσκολο, πιο συχνό είναι να μείνει ανοικτή (και άρα χαμηλή πίεση...)
Το επόμενο θα μπορουσε να ειναι η λανθασμένη ρευστότητα.

Αν πάντως βάλεις - τσεκάρεις με άλλο όργανο, προτίμησε τα καθαρά αναλογικά (με σωληνάκι)..

Τα ωστήρια δεν θα πάθουν κάτι... στα αγωνιστικά τα 6-8 είναι συνηθισμένα...

Υ.Γ.
Αλήθεια, έχεις περάσει ξανά χειμώνα με το μοτέρ αυτό; Διότι με τις θερμοκρασίες αυτές τις μέρες και με καινούργιο λάδι, δε είναι και πολύ παράξενο να σου κρατάει λίγο πιεση, μέχρι να ζεσταθεί...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό superspy » 29 Δεκ 2014, 12:58

Πίνακας Thor
Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό sirros » 29 Δεκ 2014, 20:28

Το madman δεν ειναι καλό ; Δεν ειναι αξιόπιστο ;
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Δεκ 2014, 08:39

Το madman μπορει να ειναι καλο αλλα οι αισθητηρες που το συνοδευουν (senders) πρεπει να ειναι κουκουρουκου.
Εχθες το βραδυ ξεκιναω,πιεση λαδιου 7,1 bar,οταν το λαδι εφτασε γυρω στους 35-40 βαθμους εδειχνε 3,4 bar - παντα στο ρελαντι.
Μολις το λαδι περασε τους 60 βαθμους εδειχνε πιεση 10+ και δεν ξαναεδειξε χαμηλοτερη ενδειξη για τα επομενα 2 χλμ.
Σβηνω,ανοιγω διακοπτη(με σβηστο μοτερ) πιεση 1,5,ξανακλεινω διακοπτη ανοιγω πιεση με σβηστο μοτερ 0,4,βαζω μπρος,πιεση 3,4 bar,οσο γκαζωνω ανεβαινει και η πιεση μεχρι 8+...
Εχω σταματησει να παρακολουθω το οργανο εδω και ενα χρονο,μπορει να φταιει ο αισθητηρας,μπορει η θεση του,γενικως τα ηλεκτρικα οργανα,επιρεαζονται απο βρωμες,κακη γειωση,πτωση τασης κλπ.
Στην Πινδο και το water temp εκανε τα δικα του αλλα για καμια ωρα,οι τιμες που εδινε διεφεραν αρκετα απο αυτες του OBD reader..
Αντε βγαλε ακρη-go figure..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό sirros » 30 Δεκ 2014, 09:55

Αγορασα το madman και περιμενω να μου ερθει αυτες τις μερες , το πηρα χωρις τους αισθητηρες γιατι διαβασα οτι μπορω να βαλω ΟΕΜ . :bricks: :bricks: :bricks:
Οποτε με λιγα λογια --- ο θεος βοηθος .
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό stav » 30 Δεκ 2014, 12:35

Σκορδα στην τσεπη Σιμο, αυτο κανω εγω !!!!
Άβαταρ μέλους
stav
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 12 Δεκ 2013, 09:17

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό simosark » 01 Ιαν 2015, 17:04

καλή χρονιά σε όλους
αφού προχθές με το που πήρε μπροστά, η πίεση (κατά madman) ήταν γύρω στα 5 bar (!!!),
και σε ένα επαγγελματικού επιπέδου έλεγχο μου (χτύπησα με το δάχτυλο τον αισθητήρα!) η τιμή έπεσε στο 3,5 bar .......
είπα να αγνοήσω τις ενδείξεις, να απενεργοποιήσω το buzzer και να αντικαταστήσω τον σένσορα με την πρώτη ευκαιρία.
αυτά τα ολίγα.
Σίμος
Discovery I, 4.0V8
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Re: υψηλή πίεση λαδιού

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Ιαν 2015, 11:59

sirros έγραψε:Αγορασα το madman και περιμενω να μου ερθει αυτες τις μερες , το πηρα χωρις τους αισθητηρες γιατι διαβασα οτι μπορω να βαλω ΟΕΜ . :bricks: :bricks: :bricks:
Οποτε με λιγα λογια --- ο θεος βοηθος .



To όργανο της "madman" είναι παραγγελια ουσιαστικά στην MGL Avionics http://www.mglavionics.co.za/infinity.html & Infiniteq http://www.infiniteq.co.za
προκείται για αεροπορικών προδιαγραφών όργανα που κατασκευάζονται στην Ν.Αφρική.

Παρόλαυτα θα δεις ότι και αυτά έχουν bug και οι κατασκευαστές δίνουν updated firmware (έχει και ανάλυση σχετικά με την κάθε έκδοση) ;-)

Υ.Γ. Εκτιμώ ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το ίδιο το όργανο, όσο με τους αισθητήρες...
να και ένα πιο πλήρες όργανο από την ίδια ;-)

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης