Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Φεβ 2013, 17:12

Αντε να δουμε θα μαζευτουμε... Εγω παντως εκανα τα ψωνια μου σημερα απο Λαμπριανιδη να κανω μια γενικη ολα τα λαδια. Αυτη τη φορα θα βαλω στο βοηθητικο 75 90 οπως μου πες Σπυρο ενω για το κιβωτιο πηρα ενα MTL της Torco αντι του ATF. Δηλαδη αυτο
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Εκδρομή 4Χ4: To Λιοντάρι της Νεμέας - 17 Φλεβάρη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Φεβ 2013, 00:25

Mudnolis έγραψε:Αντε να δουμε θα μαζευτουμε... Εγω παντως εκανα τα ψωνια μου σημερα απο Λαμπριανιδη να κανω μια γενικη ολα τα λαδια. Αυτη τη φορα θα βαλω στο βοηθητικο 75 90 οπως μου πες Σπυρο ενω για το κιβωτιο πηρα ενα MTL της Torco αντι του ATF. Δηλαδη αυτο
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el


μανόλη αυτό που πήρες είδα ότι είναι λίγο "χοντρό" για το κιβώτιο (85W)

νομίζω ότι είναι αρκετά εκτός προδιαγραφών LR, φαντάσου ότι το ATF που έδιναν αρχικά είναι αντίστοιχο του 70W όπως και το Redline MTL, ενώ το LR (TEXACO) MTF 94 είναι 80W....

νομίζω ότι αν το βάλεις θα έχεις δυσκολία αλλαγών ταχυτήτων - ιδιαίτερα στο κρύο ξεκίνημα....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Εκδρομή 4Χ4: To Λιοντάρι της Νεμέας - 17 Φλεβάρη

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 11 Φεβ 2013, 18:32

Βασικα Μανωλη αυτο λεει οτι ουσιαστικα αντικαθιστα οπου μπαινει ATF. Φανταστικα οτι ειναι οπως το MTL της Redline απλα αλλη εταιρια. Τι αλλο μπορω να βαλω? Δεν το εχω ανοιξει οποτε το παω και πισω. Σπυρος ακουει? Νομιζα οτι ηταν σαν αυτο που προτεινει η LR, MTF 94
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Φεβ 2013, 23:12

Μανόλη, αν λέει ότι αντικαθιστά το ATF ΔΕΝ είναι 85W, άρα μπορείς και να το βάλεις...
(ξαναείδα τις προδιαγραφές, 85W δίνει το MTF-Ε της TORCO, για αυτό το MTF ΜERCURY MARINE δεν βρίσκω ιξώδες)

Επειδή γενικά τα κιβώτια υποφέρουν καλό είναι νομίζω να βάζεις το καλύτερο λάδι και να το αλλάζεις συχνά (εγώ το κάνω κάθε χρόνο - περίπου 10-15k km τώρα) εκτός αν ταλαιπωρηθεί πολύ οπότε τ' αλλαζω και νωρίτερα, ούτε τρία λίτρα λίτρα είναι, βάλε το καλύτερο, φαντάσου να είχαμε αυτόματο...

(από τότε που άλλαξα το ATF με Redline, είμαι ευχαριστημένος, το κιβώτιό μου ήταν λίγο χάρχαλο όταν το πήρα (130k km). Είχε ήδη επισκευαστεί με "λάθος" ρουλεμάν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στα 95k περίπου. Με την αλλαγή που του έκανα τότε, βελτιώθηκαν πολύ οι αλλαγές ταχυτήτων και κράτησε ως τις 350k km περίπου, όπου και παρέδωσε το ρουλεμάν πριζντιρεκτ το οποίο ήταν λάθος-έλειπε ένα λούκι από το οποίο τρέχει το λάδι....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2013, 23:19

Mudnolis δε καταλαβαίνω γιατί δε βάζεις κατευθείαν είτε MTL Redline είτε έστω MTF-94 και το παιδευεις; :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 13 Φεβ 2013, 00:38

Στις προδιαγραφες δινει αυτο

Recommended for manual transmission, transaxles and transfer cases where an ATF or GL-4 light viscosity oil is specified (for axle with spiral bevel gears operation under moderate to severe conditions). Highly recommended for all high performance street applications

Σπυρο το παιδευω απλα γιατι το Redline εχει 19 ευρω το λιτρο δηλαδη τα διπλασια λεφτα, και επειδη προτιμω να τα αλλαζω συχνοτερα ψαχνω την χρυση τομη τιμης ποιοτητας. Το MTF 94 δεν το βρηκα στην αγορα και δεν ειχα ορεξη να μπλεξω με παραγγελιες απο Αγγλια κλπ.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Φεβ 2013, 10:35

OK κατανοητό :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 13 Φεβ 2013, 15:09

το MTF 94 το έχει ο JBK και είναι φτηνό (δεν θυμάμαι πόσο, αλλά νομίζω κάτω από 10 ευρώ το λίτρο)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 13 Φεβ 2013, 15:15

και για να γράψω σωστότερα τις προδιαγραφές ιξώδους...

το ΜΤF 94 είναι 75W-80 (texaco ή Landrover συσκευασία είναι το ίδιο)

ενώ το Redline MTL 70W-80 κατάτι λοιπόν πιό "λεπτόρευστο" και πιό κοντά στην ρευστότητα του ATF
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό fatman » 13 Φεβ 2013, 16:49

Εγω πηρα το 5λιτρο MTF94 γυρω στα 45 ευρω(περυσι απο JBK,θα ψαξω να βρω την αποδειξη-κραταω πληρες αρχειο :crazy: )
ΥΓ
Δεν υπηρχαν του λιτρου,ετσι και αλλιως στοκαρω ενα σωρο αναλωσιμα,λιγο λαδακι παραπανω δεν εβλαψε..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Περι λιπαντικών κιβωτίου..

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Φεβ 2013, 20:11

ekarpod έγραψε:και για να γράψω σωστότερα τις προδιαγραφές ιξώδους...

το ΜΤF 94 είναι 75W-80 (texaco ή Landrover συσκευασία είναι το ίδιο)

ενώ το Redline MTL 70W-80 κατάτι λοιπόν πιό "λεπτόρευστο" και πιό κοντά στην ρευστότητα του ATF


Θεωρώ οτι το βασικότερο στην επιλογή λαδιού εδώ είναι να ανήκει στην κατηγορία GL-4.
Απο κει και πέρα οι αναγραφόμενες τιμές ιξώδους στη συσκευασία είναι πολύ γενικές και ενίοτε
προκαλούν σύγχυση όταν δεν συνοδεύονται απο τις πραγματικές τιμές συμπεριφοράς της ρευστότητας σε σχέση με την θερμοκρασία.
Αναφέρω ενδεικτικά μερικές τιμές για τρία λάδια, Redline MTL, (70-80), MTF-94, (75-80) και Redline ATF D4.

Ρευστότητα στους 40 βαθμούς Κελσίου,(Ο μεγαλύτερος αριθμός υποδεικνύει μικρότερη ρευστότητα).
Redline MTL 56.2cST MTF-94 53cST Redline ATF D4 34cST

Ρευστότητα στους 100 βαθμούς Κελσίου
Redline MTL 10.5 cST MTF-94 10.5cST Redline ATF D4 7,5cST

Πλησιέστερο στο ATF είναι το MTF-94.Οσο δε πέφτουν οι θερμοκρασίες τόσο περισσότερο προσεγγίζει το MTF-94 τις τιμές του ATF.

Το ATF σταμάτησε να το συνιστά η LR για το LT77 απο το 1998, νομίζω, και μετά, αν και οπως έχω ξαναγράψει στα πολύ κρύα, βρωμόκρυα, κλίματα ορισμένων περιοχών το ATF ακόμα το χρησιμοποιούν.

Μανώλη,ασε τα λόγια και πέσε απο κάτω.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης