Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Turbo MPI

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 20 Οκτ 2012, 11:01

Mudnolis έγραψε:Απλα θα ειμαι παρανομος πλεον... και αυτο θελω να αποφυγω.

Tα μισα ειναι επαγγελματικα 3.5 σε 3.9και τα αλλα ειναι μαο-μαο :rockout: :rockout: ....πες ποιος σ'εχει ελεγξει οσο εχεις το αμαξι?Το κτεο ειναι ενα θεμα αλλα κι αυτο \:D/ \:D/
Υσ...Πες ξανα για τη καταναλωση ?;) ;) Γιατι θα ξεχασουμε κι οτι ξερουμε....και θα φαντασου οτι δεν ειχε ασχημο τερραιν η βολτα που πηγαμε(λασπες,βροχη χιονια) \:D/ \:D/ \:D/
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 21 Οκτ 2012, 19:21

Πάντως Μανώλη, 1 μοτέρ κομπλέ μεταχειρισμένο να βρεις 620ti του 96-98 μαζί με το downpipe του θα έχει ενα 500άρικο και δε θα ξέρεις τι είναι... Ανεβοκατέβασμα και πάντρεμα ηλεκτρικά ένα 1000άρικο.
Εκεί το κόβω το χρήμα χωρις να ξέρεις τι έχεις στο καπώ σου.
Για να ξεκινήσεις τέτοια ιστορία είτε turbo είτε compressor, οπωσδήποτε θα κάνεις πρώτα γενική επισκευή στο μοτέρ σου και μετα όλα τ'άλλα.Πόσο νομίζεις οτι θα σου κοστίσει κάτι τέτοιο με όλα εργοστασιακά???
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2012, 20:35

Ρίξε μια ματία εδώ: http://www.off-road.gr/article40.html
και εδώ: http://www.off-road.gr/article29.html

Για 30 ίππους μην κάνεις τίποτα.
Στο κάτω - κάτω, δεν είναι τα άλογα που λείπουν από το MPI, έχει περισσότερα από ότι είχαν τα πετρέλαια και τα πρώτα V8.

Η ΡΟΠΗ χαμήλα είναι που σε ενδιαφέρει και με το μαμα turbo της Rover δεν θα έχεις αυτό που θέλεις. Ο υπερσυμπιεστής θα δουλέψει από το ρελαντί, αλλά:
Την ρόπη κάτω από τις 1000 που έχει ο V8 ή ένας Diesel δεν θα σου έρθει και θα πάει μακρυα η βαλίτσα.

Βάλε ένα V8 ή έναν TDI-TD5
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό SUVord » 22 Οκτ 2012, 16:51

Ετσι όπως πάς Μανώλη με τον Κατσιμαλή, σε βλέπω να σου πασσάρει ένα σούπερ BRM H-16, και δεν σε πιάνει μετά ούτε ο συγχωρεμένος ο Graham Hill.
Την αξιοπρέπεια που αναφέρεις, υποθέτω οτι την τοποθετείς στην καλή και ικανοποιητική συμπεριφορά στο να αντιπαρέρχεσαι τις δυσκολίες στο βουνό.Τα 30 αλόγατα, λιγο θα σε βοηθήσουν έως καθόλου, με πιο εντυπωσιακό σπινάρισμα των τροχών και με ένα κόστος 100 Ευρώ ανα ίππο.
...και μιλώντας για άλογα και ροπή, αρκεί να λάβεις υπ'όψιν σου οτι στη Formula 1 των 700 ίππων χοντρικά, η ροπή είναι ιση ή και κατώτερη απο πολλά μέσης κατηγορίας σπόρ αυτοκίνητα του εμπορίου.
Δεν γνωρίζω τι έχεις ή δεν έχεις κάνει στο αυτοκίνητό σου, γι αυτό θα ρωτήσω αν έχεις προσανατολισθεί κάπως στην καλύτερη εκμετάλευση της υπάρχουσας ροπής που έχεις, δηλαδή αλλαγή στα γραναζώματα.
Οσο ν' αφορά την επιλογή μεταξύ τούρμπο και supercharger απο πλευράς οικονομίας, το supercharger το ταϊζεις συνεχώς, τροχαλίας ένεκεν, ενώ το τούρμπο το ταϊζεις μόνο όταν το χρειάζεσαι.Κάνοντας 200 και 300χλμ για να φτάσεις στις ταρζανιές του βουνού, θα προτιμούσα τούρμπο.Αν το μεταφέρεις με τρέϊλερ στο βουνό, τότε θα επέλεγα το supercharger.
Τίποτα δεν θα άλλαζα όμως αν πρώτα δεν μελετούσα τις υπάρχουσες δυνατότητες για αποτελεματικότερη εκμετάλλευση της υπάρχουσα ροπής.

...και πές στον φίλο σου να μήν καταπιάνεται με αυτοκίνητα και κινητήρες που έτρεμαν και βροντούσαν πριν ακόμα γεννηθεί.Ακου BRM V16...!
...και κλάααααμα η Ναργκίς...η Μάρθα Βούρτση της Ινδίας συνομίλικη των BRM V16 και H16.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 22 Οκτ 2012, 19:08

Επειδή οι εποχές είναι δύσκολες και οι βόλτες λίγες.
Εσύ κάνεις και 1-2 ταξίδια οικογενειακά το χρόνο, εκτός από τις 4-5 βόλτες που πάμε παρέα...
Συμφωνώ εν μέρει με τον Παναγιώτη επάνω για εκμετάλευση της υπάρχουσας ροπής
Αν "ζωντανέψεις" λίγο το μοτέρ σου ξεγελώντας το...με παραπάνω καύσιμο και άλλαξεις βήμα, πιστεύω θα ικανοποιηθείς πολύ.
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 22 Οκτ 2012, 20:52

Mudnolis έγραψε:Να μιλησω εγω τοτε να πω τι ψαχνω. Αυτο που μου λειπει ειναι καμια 30αρια αλογακια και οχι 100. Απλα και μονο για να πηγαινει καπως αξιοπρεπως το Disco. Αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο ενας εργοστασιακος κινητηρας θα μπορουσε να αντεξει χωρις να τα παρω ολα στα χερια. Ξερω οτι το σωστο ειναι σφυρηλατα, μπιελες, ελατηρια, μεταλλα κλπ. Ομως μιλαμε για αρκετα χιλιαρικα. Οποτε σκεφτομουν-απορω εαν θα μπορουσα να ριξω μεν αρκετα την αποδοση του τουρμπο ωστε να αντεξει το μαμα μοτερ και παραλληλα να εχω το οφελος της παραπανω δυναμης, παρολο που εν γνωσει μου δεν θα εξαντλω τις δυνατοτητες επιδοσεων το τουρμπο!

Εγω προσωπικα πιστευω οτι α)εαν πλυνεις το μοτερ εχεις 10 αλογα,β) εαν βγαλεις την απλωστρα απο το πλαι αλλα 10,γ)σου χαριζω στη γιορτη σου μετα τα Χριστουγεννα αλλα 10 τουμπανιασμενα αλογα οποτε σου ηρθε τσαμπα το κολπο \:D/ \:D/ :haha: :haha: Λογικεψου.....ειναι πολλα τα λεφτα για να φτιαξεις μοτερ......εσυ νομοζεις οτι με :badairday: :badairday: κ@@@@@ς θα κανεις κατι εκτος εαν κανεις μοτερ by Mudnolis....
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Οκτ 2012, 00:33

Καλα ρε Βουγιουκα μη βαρας....! Παντως Βαγγελη μαλλον θα κοιταξω να κανω κατι με τα κορωνοπηνια μου. Αν βρω τιποτα θα κατσω να τα βαλω. Με το πιο πλουσιο καυσιμο ανησυχω για θερμοκρασιες κλπ. Η επομενη κινηση θα ειναι να μετρησω λιγο συμπιεση και να δω μηπως κανω καμια ανακατασκευη το υπαρχον μοτερ ή αν βρω κανα δευτερο για να μην μενει ακινητο το δικο μου (πλανισμα, ισως ροικη, μεταλλα, εδρες βαλβιδων και ελατηρια), που θα τα κανω σπιτι και θα μου βγει και τσαμπα! (εκτος βεβαια απο πλανισμα και βαλβιδες!) Ενα μοτερ Suzuki που εφτιαξα παντως παει μια χαρα! (και ηταν και το πρωτο μου, εκτος 2CV βεβαια!!)

Υ.Γ Κανεις κανα δευτερο μοτερακι??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 23 Οκτ 2012, 07:16

Πάντως 1 φίλος πήρε από γνωστό στο χώρο του LR, Mpi κούκλα (ολόκληρο αμάξι) με 500,00 ευρώ!
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Οκτ 2012, 09:35

Mudnolis έγραψε:Καλα ρε Βουγιουκα μη βαρας....! Παντως Βαγγελη μαλλον θα κοιταξω να κανω κατι με τα κορωνοπηνια μου. Αν βρω τιποτα θα κατσω να τα βαλω. Με το πιο πλουσιο καυσιμο ανησυχω για θερμοκρασιες κλπ. Η επομενη κινηση θα ειναι να μετρησω λιγο συμπιεση και να δω μηπως κανω καμια ανακατασκευη το υπαρχον μοτερ ή αν βρω κανα δευτερο για να μην μενει ακινητο το δικο μου (πλανισμα, ισως ροικη, μεταλλα, εδρες βαλβιδων και ελατηρια), που θα τα κανω σπιτι και θα μου βγει και τσαμπα! (εκτος βεβαια απο πλανισμα και βαλβιδες!) Ενα μοτερ Suzuki που εφτιαξα παντως παει μια χαρα! (και ηταν και το πρωτο μου, εκτος 2CV βεβαια!!)

Υ.Γ Κανεις κανα δευτερο μοτερακι??



Με 3.9 κορωνοπήνια θα είσαι κομπλέ για 7.50/16.
Ο Τ16, έχει ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ μίγμα από μαμά και συμπίεση 10.5. Ευκολή μετατροπή είναι να αλλάξεις το ρυθμιστή πίεσης του καυσίμου μια και περιμένει να ανεβούν λίγο οι στροφές στο ρελαντί και φτάνει μετά το 3.0, με έναν ρυθμιζόμενο που θα τον έχεις σταθερά στο 3.0, 3.2. Θα ανεβεί και η κατανάλωση λίγο στα "αργά" (όχι στο σταθερό ταξίδι), αλλά θα ξεκινα καλύτερα.
Το μεγάλο σου πρόβλημα είναι ότι το DISCO Ι σου είναι της δεύτερης γενιάς (??? νομίζω) με αποτέλεσμα η ροπή να είναι στις 3600, αντί για τις 2500 του πρώτου μοντέλου.
Δυστυχώς δεν μπορείς να ανεβάσεις κυβικά μια και το μπλοκ είναι στο όριο του, απο αυτή την άποψη (μιλάω για 300-500 κυβικά για να αξίζει ο κόπος). Ροική δε θα σου δώσει τα αναμενόμενα (το είχα κάνει), συμπίεση δεν μπορείς να ανεβάσεις άλλο γιατί... είναι φτωχό το μίγμα και οι εκκεντροφόροι που υπάρχουν για δύναμη, είναι για δύναμη ψηλά (μέχρι και +120 ίππους αλλά η ροπή πάει μετά τις 4500!!!).
Μέταλλα κλπ μην τα πειράζεις, δεν παρουσιάζουν πρόβλημα.

Αυτά τα ολίγα μια και το είχα ψάξει μέχρι αηδίας το θέμα όταν είχα το MPI μου. Δεν αξίζει ο κόπος να το πειράξεις αλλό εκτός από V8, ή στην καλύτερ περίπτωση να αλλάξεις διαχείριση (CPU κλπ) από το προηγούμενο μοντέλο.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Οκτ 2012, 15:57

Σαν δευτερη σκεψη λεω μηπως εβαζα πιο κοντο κεντρικο διαφορικο. (αφου στα αργα δεν εχω θεμα). Νομιζω το κεντρικο απο TD5 ειναι πιο κοντο σωστα?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 23 Οκτ 2012, 20:05

Μετά το 1:41 που φοράμε στο tranfer είναι το 1:66 που είναι ΠΟΛΥ κοντό σε σχέση με το βήμα 4:11, Σκέψου το πολύ πριν κάνεις κίνηση, γιατί κονταίνεις το μακρύ μόνο και όχι το κοντό
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Οκτ 2012, 23:18

Δεν ηξερα οτι ειναι τοσο κοντο το κεντρικο του TD5. Το βασικο μου προβλημα ειναι οτι ενω τα κοντα μου ειναι μια χαρα στα μακρια ειναι ψωφιμι. Γι αυτο σκεφτομουν το κεντρικο. Αν ομως το συνδυασω με 235/85/16 ελαστικο δεν θα στρωσει?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Οκτ 2012, 09:38

Αυτο που λεει ο vanleiv ειναι οτι ηδη φορας πιο κοντο βοηθητικο(οτι φορανε και τα def td5 οχι τα disco).
Στο δικο μου mpi ειχα βαλει 7.50 16 λαστιχα,προκειμενου να ερθει το βημα στα "ισια" του επρεπε να βαλω 3.9 κορωνοπηνια,του εβαλα 4.1 να γινει λιγο πιο κοντο - ελεγα πως θα μπορουσε να ανεβασει πιο ευκολα χιλιομετρα.
Αμ δε...εκει που ελεγα οτι θα ανεβαζει το μοτερ πιο πολλες στροφες με 5η(αρα και παραπανω ταχυτητα),πηγαινα τα ιδια χλμ με πιο πολλες στροφες(λογω βηματος) η ελειψη δυναμης ηταν εξισου εμφανης-βεβαια ειχα το πρωτης γενιας που ετσι και αλλιως "ξεφουσκωνε" στις ψηλες στροφες..
Τωρα για τα κοντα που λες,αν βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα η 1η θα ειναι οριακη χωρις αλλαγη κ/π.
Αν βαλεις μεγαλυτερο μοτερ ανεβαζεις την καταναλωση,οτι και να λενε το mpi στα ντουζενια του καιει οσο το V8 στο ρελαντι,μπορει σε καποιες συνθηκες να πλησιαζουν οι καταναλωσεις τους αλλα δεν συγκρινονται (κατ'εμε)
Γκαζια και οικονομια εχω με το td5,αλλα οχι ελαστικοτητα τυπου V8,θελει αλλο τροπο οδηγησης το καθε οχημα οπως και να εχει.
Θα ελεγα αστο οπως ειναι και αν περισσευει χρημα παρε ενα ετοιμο οχημα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 24 Οκτ 2012, 10:19

Που το παμε που το φερνουμε, παλι στο πετρελαιο καταληξαμε....
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Οκτ 2012, 14:02

Επειδη σε βλεπω να βαδιζεις (στα προηγουμενα) βηματα μου...
Ειχα το mpi,του εβαλα αναρτησεις(2-3 σετ μεχρι να καταληξω),truetrac εμπρος-πισω,μπρατσα,αξονες,κορωνομηνια,εργατη,μεταλικους προφυλακτηρες κλπ..εεε το επομενο βημα που εκανα ηταν που πηρα το td5,του ξαναεβαλα βεβαια σχεδον ολα τα παραπανω αλλα αυτο ειναι λογω (δικιας μου) εγκεφαλικης βλαβης :bang: ..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες