Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Turbo MPI

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 17 Οκτ 2012, 00:16

Σκεφτομαι μηπως βρω κανενα 620ti και παρω τα πραγματα απο πανω και τα βαλω στο δικο μου. Τι θα χρειαστω περα απο τουρμπινα, intercooler και εγκεφαλο-πλεξουδα? Το μοτερ Mpi θα το αντεξει ομως? Η να εβαζα οπως ειναι το μοτερ του 620? Θα κουμπωνε με το σασμαν? Μηπως να εψαχνα να βρω τα πραματα χωρις να παρω ολοκληρο αμαξι? Πολλες ερωτησεις ε...? :alright:
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό fatman » 17 Οκτ 2012, 07:14

Ηρθε η ωρα να μιλησει η πραξη(discoequipe,vanleiv) και οχι οι θεωριες μαϊντανων των απανταχου φορουμ..
Τα 2 τουρμπισμενα disco του forum θα μας αποκαλυψουν τα μυστικα τους?
Ακουσα οτι εχουν παει και δυναμομετρο,εβαλαν και lpg,αλλη βελτιωση δεν παιρνουν,οποτε μιλατε ρεεεεε...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 17 Οκτ 2012, 07:22

Το θέμα σηκώνει κουβέντα...θα τα πούμε από κοντά
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Οκτ 2012, 15:14

Εδώ και τώρα είναι το κοντά!
Όλα στη φόρα, μην καταντήσουμε σαν τον "προεδρίσκο" που κρατούσε τις πληροφορίες για τους "πελάτες" :-)


Ο κινητήρας της Rover Τ16 («Ο» μπλοκ, γι’ αυτούς που ξέρουν), ξεκίνησε την ζωή του τοποθετημένος εγκάρσια στα οχήματα της εταιρίας και χρειάστηκε να περιστραφεί 90 μοίρες για να τοποθετηθεί στα Discovery.

Ο Τ16 είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στα 820i και τα 220GΤi. Η ιπποδύναμη περιορίσθηκε από τους 180-200 αρχικούς ίππους στους 134 και σαν κινητήρας βρίσκετε στην μέση, από πλευράς επιδόσεων, μεταξύ Tdi (111Bhp) και V8 (163Bhp).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MPI γεννήθηκε από την ιδέα των μηχανικών του Solihull για ένα μοντέλο με καταπληκτικές επιδόσεις.
Ο Τ16 αρχικά (1991) είχε τοποθετηθεί αυτούσιος από το 220 Turbo Coupe, με 197Bhp και 236Nm στις 2100 στροφές.

Με τον κινητήρα αυτόν το Disco 2.0 Turbo MPI, ήταν καλύτερο και οικονομικότερο από ότι με τον V8i.
Κάπου εκεί μπήκε και η ψαλίδα του μάρκετινγκ και το Turbo πήγε περίπατο.



Κινητήρες για "σχεδόν" bolton εγκατάσταση είναι αυτοί από τα "πολιτικά" turbo με τον κινητήρα χωρίς τα ντιρσυμπιτέρ. (γιατί αλλιώς θα βρίσκει στον καθρέπτη)

Επίσης είναι εφικτή και η τοποθέτηση στο υπάρχον μπλοκ, αλλά θα πρέπει να γίνουν αρκετές παρεμβάσεις....
Το μπλοκ, όντας μαντέμενιο και με πολλά χρόνια εξέλιξης στην πλατη του αντέχει για χοντρές βελτιώσεις, αλλά εμβόλα και λοιπά μηχανικά δεν είναι και για πολλά - πολλά ίδιως όταν ξεπερνάμε τα 230+ άλογα.

Αντε μιλήστε βρεεεεεε που θέλετε και κοντά !


*** Over 550 bhp (410 kW) has now been produced from a modified T series ***
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 18 Οκτ 2012, 19:41

Από κοντά λέμε πρόεδρε, για να απαντάμε και σε απορίες...άσε που το κείμενο είναι μεγάλο.. :lol:
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Οκτ 2012, 20:01

\:D/
Γιαυτό γράψε.... για να μπορούν να έχουν απορίες και να ενημερώνονται όλοι ;-)

Άντε ξεκίνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 18 Οκτ 2012, 21:07

superspy έγραψε:\:D/
Γιαυτό γράψε.... για να μπορούν να έχουν απορίες και να ενημερώνονται όλοι ;-)

Άντε ξεκίνα

Σφιγγα :scrambleup: :twisted: :twisted:
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Οκτ 2012, 00:24

Να μιλησω εγω τοτε να πω τι ψαχνω. Αυτο που μου λειπει ειναι καμια 30αρια αλογακια και οχι 100. Απλα και μονο για να πηγαινει καπως αξιοπρεπως το Disco. Αυτο που δεν ξερω ειναι κατα ποσο ενας εργοστασιακος κινητηρας θα μπορουσε να αντεξει χωρις να τα παρω ολα στα χερια. Ξερω οτι το σωστο ειναι σφυρηλατα, μπιελες, ελατηρια, μεταλλα κλπ. Ομως μιλαμε για αρκετα χιλιαρικα. Οποτε σκεφτομουν-απορω εαν θα μπορουσα να ριξω μεν αρκετα την αποδοση του τουρμπο ωστε να αντεξει το μαμα μοτερ και παραλληλα να εχω το οφελος της παραπανω δυναμης, παρολο που εν γνωσει μου δεν θα εξαντλω τις δυνατοτητες επιδοσεων το τουρμπο!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 19 Οκτ 2012, 07:42

Μανώλη γειά,

Κατ'αρχήν πρέπει να αποφασίσεις πως θες να χρησιμοποιείς το αμάξι.
Δε γίνεται να τουρμπίσεις οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό μοτέρ, αν δε ρίξεις τη συμπίεση. Το Τ16 είναι ακριβώς ίδιο και στο Disco και στο 620ti. Η βασική διαφορά που έχουν τα μοτέρ αυτά και που ρίχνει τη συμπίεση στο 8,5-:1 είναι τα έμβολα. Αν δε το κάνεις αυτό, μια που το'βαλες και μια που έσπασε με πυροτέχνημα!Αν λοιπόν επέμβεις σε τέτοια πράγματα, δεν υπάρχουν μέσες λύσεις.
Από την άλλη, βρίσκεις 1 μοτέρ 620ti με τον εγκέφαλο του, (ο οποίος θα θέλει και ξεκλείδωμα στο immobilizer) και το πετάς επάνω.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξεχάσεις το τούρμπισμα με αυτόν τον τρόπο και να προσανατολιστείς σε λύσει με compressor. Ετσι θα έκανα εγώ τώρα που ξέρω.Πιο απλος τρόπος, δεν έχεις θερμοκρασίες και το βασικό...ιπποδύναμη/ροπή από 1000 rpm. Αυτό θέλουμε εμείς στο βουνο.Τα λέγαμε και με τον Ηλία στο Καλλίδρομο.Ακόμα και στο 4,6 που φοράει τώρα, τον ενδιαφέρει να "καθαρίζει" μέχρι τις 3000, μετά τι να το κάνεις...Δεν έχουμε αυτοκίνητα που θέλουμε να πηγαίνουν στην άσφαλτο η στο χώμα με 200.
Ενα κομπρεσσοράκι της rotrex η και αυτά που φοράνε κάτι μοτερ της BMW (525-528), που έχουν φορέσει αρκετά Discovery στο φέρνει στα 180 αλογάκια και είσαι θεικός...Βέβαια με παρελκόμενα και αυτή η λύση...
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Οκτ 2012, 09:37

Ω!!! Για πες, για πες ρε Βαγγελη! Τι επεμβασεις γινονται σε αυτη την περιπτωση?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 19 Οκτ 2012, 11:35

Mudnolis έγραψε:Ω!!! Για πες, για πες ρε Βαγγελη! Τι επεμβασεις γινονται σε αυτη την περιπτωση?


Ξέχνα σωληνώσεις, intercooler κλπ...
Φαντάσου οτι ο compressor είναι το ένα σαλιγκάρι τουρμπίνας που από πίσω έχει τροχαλία η οποία παίρνει κίνηση από τον ιμάντα.Στο χωρο του μοτέρ σου, μπαινει κάπου στο κομπρεσέρ του a/c σου με κάποιο φτιαχτό πλακάκι έτσι ώστε να ειναι και κοντά στην εισαγωγή σου.
Για περισσότερα στο θέμα αυτό, καθώς και για τα εντόσθια κάνε μια κουβέντα διερευνητική με τους Μήτσους.
Αποψη μου, οτιδήποτε επιπλέον σε βελτίωση, χρειάζεται και επιπλέον μίγμα για να δουλέψει σωστά, το οποίο έρχεται από τη διαχείριση.
Σε hardware θέμα που αφορά την αντλία σου (3,0bar), το ρυθμιστή πίεσης βενζίνης στη μπεκιέρα σου (3,0bar), καθώς και τα μπέκ σου (360cc) είναι ok για την μετατροπή αυτή.
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 19 Οκτ 2012, 16:14

vanleiv έγραψε:
Mudnolis έγραψε:Ω!!! Για πες, για πες ρε Βαγγελη! Τι επεμβασεις γινονται σε αυτη την περιπτωση?


Ξέχνα σωληνώσεις, intercooler κλπ...
Φαντάσου οτι ο compressor είναι το ένα σαλιγκάρι τουρμπίνας που από πίσω έχει τροχαλία η οποία παίρνει κίνηση από τον ιμάντα.Στο χωρο του μοτέρ σου, μπαινει κάπου στο κομπρεσέρ του a/c σου με κάποιο φτιαχτό πλακάκι έτσι ώστε να ειναι και κοντά στην εισαγωγή σου.
Για περισσότερα στο θέμα αυτό, καθώς και για τα εντόσθια κάνε μια κουβέντα διερευνητική με τους Μήτσους.
Αποψη μου, οτιδήποτε επιπλέον σε βελτίωση, χρειάζεται και επιπλέον μίγμα για να δουλέψει σωστά, το οποίο έρχεται από τη διαχείριση.
Σε hardware θέμα που αφορά την αντλία σου (3,0bar), το ρυθμιστή πίεσης βενζίνης στη μπεκιέρα σου (3,0bar), καθώς και τα μπέκ σου (360cc) είναι ok για την μετατροπή αυτή.

Θα πρεπει να χωσεις πολυυυυυυυυυυυυυ χρημα!!!!!Νομιζω οτι θα μπλεξεις με συνεργεια διοτι δεν ξερουν ουτε απο τροχαλιες ουτε απο τιποτα διοτι απλα δεν εχουν φτιαξει τετοιο μοτερ(τορνους ,μηχανουργεια .......ωρες,χρημα )Τα πιστονια που φοραω εγω το 2008 εκαναν ενα χιλιαρικακι συν μεταλλα επανω και κατω....δεν εβαλα μπιελες διοτι αυτος που μου πουλησε τα πιστονια ειδε οτι η μπιελες ειναι ιδιες με το 620 ετσι αφησα τις ιδιες.... μεχρι 300 αλογα αντεχουν(οι μπιελες ειχαν αλλο ενα χιλιαρικακι....ολα Accralite)Oποτε το χρημα ειναι αρκετο διοτι δε σταματας εκει ....εχει βαθος το πηγαδι...στο αμαξι το δικο μου συννεχεια ριχνω διοτι φτιαχνωντας το ενα πρεπει να φτιαξεις και το αλλο ;) Πρεπει να καταλαβεις εσυ το τι θες να κανεις και βλεπουμε :-) Διοτι οι αρκουδες που εγραψες πιο πανω :disgusted: :disgusted: ειναι για πεταμα(δε τουρμπιζεις χωρις να κατεβασεις συμπιεση!!!)Μετα απο τεσσερα χρονια λειτουργειας ειμαι πολυ ευχαριστημενος προσωπικα διοτι εχω τη δυναμη που ηθελα και ελειπε απο το 2λιτρο ψοφιο μοτερ....παει στο βουνο οπως το θελω εγω( ο καθενας ζηταει και διαφορετικα πραγματα)Ο Μ Ω Σ ξεχνας αυτα 10.5και 11 λιτρα /100 που μου λες οτι εχεις δει εσυ η και εχουν γραψει καποιοι αλλοι :haha: :haha: :haha: ( εδω γελαμε)Θα πας στα 17.5-με 18/100 με κυριλε οδηγηση....ευκολα :alright: :alright: (Εαν δεν ειχα προβλημα οπως ολοι πλεον....... :-( :-( θα εφτιαχνα ενα v8 τουμπανο σιγα σιγα 4.8-4.9....δεν θα ειχε κατα πολυ μεγαλη διαφορα στη καταναλωση ....θα ειχε ομως δυναμη ..ροπη...ηχο :rockout: :rockout:Στην επομενη βολτα που θα παμε θα σε παω βολτα για να καταλαβεις τη διαφορα!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Οκτ 2012, 23:26

Ρε Βουγιουκα αφου ειπα τι θελω! Καμια 30αρια αλογακια σε ενα λογικο κοστος...! Τωρα αυτο που προτεινει ο Βαγγελης ακουγεται καλο. Το ζητημα ειναι Βαγγελη τι αλλαγες θα χρειαστω στα εσωτερικα του μοτερ. Με τον κομπρεσορα ειναι λιγοτερα απ οτι για το τουρμπο?? Οσο για πλακακια και αλλα περιφεριακα το χω και μονος μου θα τα κανω σπιτι! Κωστα οσο για καταναλωση, τωρα στην εκδομη με την αναγωμωση ειδα 18 λιτρα οποτε δεν μου λεει κατι πλεον...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 20 Οκτ 2012, 09:14

Mudnolis έγραψε:Ρε Βουγιουκα αφου ειπα τι θελω! Καμια 30αρια αλογακια σε ενα λογικο κοστος...! Τωρα αυτο που προτεινει ο Βαγγελης ακουγεται καλο. Το ζητημα ειναι Βαγγελη τι αλλαγες θα χρειαστω στα εσωτερικα του μοτερ. Με τον κομπρεσορα ειναι λιγοτερα απ οτι για το τουρμπο?? Οσο για πλακακια και αλλα περιφεριακα το χω και μονος μου θα τα κανω σπιτι! Κωστα οσο για καταναλωση, τωρα στην εκδομη με την αναγωμωση ειδα 18 λιτρα οποτε δεν μου λεει κατι πλεον...

Κανεις δεν μπορει να σου πει το κοστος ακριβως διοτι δεν υπαρχουν λυσεις ετοιμες,ετσι ολοι πανε ψαχνοντας....κι ο Βαγγελης δε το ξερει ολα ειναι θεωριτικα....τωρα εαν εσυ μπορεις να τα κανεις ολα ...πλακακια .....κλπ οπως λες θελει προσοχη ετσι νομιζω( δεν μπορουμε να τα ξερουμε ολα εμεις)Θεωρω τωρα μετα απο ψαξιμο θα εβαζα v8...τα λεφτα τα οποια εδωσα στο συνολο ειναι αρκετα ..ασχετα εαν τα εδωσα τμηματικα κι δεν φανηκαν τοσα \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ Για 30 αλογα δεν θα εκανα τιποτα :haha: :haha: :haha: βρες ενα 3.9 απο εξω η απο εδω και εφοσον πιανουν τα χερια σου ξεκινα την ανακατασκευη :alright:
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Turbo MPI

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Οκτ 2012, 10:28

Απλα θα ειμαι παρανομος πλεον... και αυτο θελω να αποφυγω.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες