Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ (λιπαντικά - φίλτρα και άλλα)

Τεχνικά θέματα Land Rover.

LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ (λιπαντικά - φίλτρα και άλλα)

Δημοσίευσηαπό bios » 18 Αύγ 2012, 18:09

Στο lt77 υπάρχει μια τάπα με το φιλτράκι από μέσα. Το φιλτράκι (κρισάρα) αυτό πάει με συγκεκριμένη φορά ή είναι το ίδιο αν το βάλεις ανάποδα; Ρωτάω γιατί μάλλον μπήκε ανάποδα και υπάρχει ψυγείο λαδιού για το σασμάν αυτό (v8 μοτέρ). Μήπως αν μπήκε ανάποδα τελικά παρεμποδίζει τη ροή προς το ψυγείο λέω. Παρατήρησα (δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου) μεγαλύτερη ζέστη στη κονσόλα μέσα στη καμπίνα εκεί που είναι ραδιόφωνο μπροστά από τα αργά (είναι το παλιό ταμπλώ ΜΚ1 Disco 1991 v8 μαμίσιο).
Μιά άλλη ερώτηση: υπάρχει περίπτωση αν το φρέον στο αιρκοντίσιον να είναι εντάξει να μην ψύχει επειδή το φίλτρο του αιρκοντίσιον να θέλει αλλαγή; Αυτά...
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Αύγ 2012, 20:06

Αυτό λες;
Εικόνα
Αν ναι είναι το ίδιο.
Έχεις βάλει τα σωστά λιπαντικά; (MTF94)


Για το αιρκοντισιον, αν έχει σωστή πίεση και σωστό φρεον και δεν ψύχει μπορεί να έχει πρόβλημα ο συμπιεστής.
Αν βλέπεις παγο στους αεραγωγούς, έχεις σίγουρα πρόβλημα ;-)



Υ.Γ. ΜΚ1 Disco 91 και V8 θα είναι 3.5i ε;
Σπάνιο για Ελλάδα, κάτσε να γυρίσει ο Μανώλης (ekarpod) από τις διακοπές που πίνει νερό στο όνομα του να τα πείτε ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό bios » 18 Αύγ 2012, 22:28

Αυτό είναι ακριβώς. Τότε Οκ .Σε Ευχαριστώ μου έβγαλες από το μυαλό κάτι που με έτρωγε...
Λιπαντικό έβαλα ATF BP Autran G δηλαδή κανονικά αυτομάτου, όπως λέει το μάνιουαλ. Παλιότερα έβαζα το ΤΧ της Shell.
Δεν ξέρω, μπορεί λόγω καλοκαιριού και ελλείψη αιρκοντίσιον να μου φάνηκε η κονσόλα πιο ζεστή. Το MTF δεν το ξέρω. Είναι κάτι που συνηθίζεται στα μη αυτόματα σασμάν όπως το δικό μου; Πραγματικά δεν το ξέρω καθόλου
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό bios » 18 Αύγ 2012, 22:41

.....δεν έχει πάγο στους αεραγωγους. Ξεκινώντας το ταξίδι μεσα στο μεσημέρι βάζω το αιρκοντίσιον και η αποδοσή του ήταν χαμηλή. Λέω φρέον θα θέλει. Σταματάω στη Λαμία και μετά από μια περιπέτεια να βρω τον κατάλληλο που έχει τους αντάπτορες που ταιριάζουν στις βαλβίδες βάζω φρέον( που βασικά δεν ήθελε). Μου λέει τότε ο μάστορας ότι είναι το φίλτρο του αιρκοντίσιον (είναι γιουνιβέρσαλ δεν είναι κάτι ειδικό) αλλά δεν είχε. Έφυγα τότε συνεχίζοντας χωρίς αιρκοντίσιον φυσικά, αφού παραδόξως έπαψε και εκείνο το λίγο που έβγαζε. Ψηθήκαμε μέχρι το Λιτόχωρο. Αυτά και λέω να πάω τη Δευτέρα μέχρι Κατερίνη μπας και κάνω κάτι. (Ξερει κανένας κάτι εδώ γύρω μιας και η έδρα μου είναι η Πάτρα;)
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Αύγ 2012, 02:23

Γενικα να βάζεις MTF 94 ή RedLine. To MTF το συνιστά η εταιρία και το Redline ειναι καλύτερο. Μη βάζεις ΑΤF, αυτή ήταν η "παλιά" πρόταση μέχρι που βγάλανε το MTF. (To mtf ειναι Manual Transmission Fluid). Θα βρεις MTF σε landrover και σε Ford συνεργεία, αλλά το RedLine είναι ανώτερο.


Για το aircondition. Αν εχεις το MK1 (που ειχα και γω) δεν έχει φιλτρο. Θέλει όμως απο το freon το "παλιό" το "απαγορευμένο". (Υπάρχουν ακόμα τρύπες που θα το βρεις το εισάγουν απο την ανατολική ευρώπη).
Δε θα δουλέψει με το καινούργιο, θα κάνεις ζημιά. Αν το αλλάξεις με νεώτερο σε όλο το κύκλωμα, θα θέλει αλλαγή και το λάδι του συμπιεστή.
Ετσι οπως τα περιγράφεις, μάλλον έχασες στη Λαμία και το λίγο παλιό που είχες. Άστο μέχρι να το επισκευάσεις σε κάποιον που να έχει το παλιό φρέον. (αν δεν πας για συμπιεστη ύστερα απο τοσα χρόνια)

Α.... σχετικά με τη ζέστη στα πόδια σου. Μηπως την εννοιωσες περισσότερο όταν άνοιξες το παράθυρο του οδηγού στο ταξίδι ; (Δεν κάνω πλάκα - είναι κλασσικό σύμπτωμα :-) )
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό bios » 19 Αύγ 2012, 10:07

Έχω αλλάξει σε καινούργιο φρέον εδώ και 3 χρόνια.
Όσο για τη ζέστη τα παράθυρα ήταν συνεχώς ανοιχτά ελλείψη αιρκοντίσιον. Η ζέστη από την κονσόλα ήταν σταθερή και κυρίως στη θέση του ραδιοφώνου. Δεν έβρισκα ATF Shell Donax TX που βάζω συνήθως και έβαλα για πρώτη φορα BP Autran G ATF. Είδα όμωςστο site της ΒP σήμερα πως για το LT77 προτείνει Autran MBX...Λέτε να έχω κάνει πατάτα και εκει να οφείλεται η θερμοκρασία; Θα βάζω MTF94 δεν το ήξερα. Redline που βρίσκετε;
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Αύγ 2012, 13:01

bios έγραψε:Έχω αλλάξει σε καινούργιο φρέον εδώ και 3 χρόνια.
:thumbleft:


bios έγραψε:Όσο για τη ζέστη τα παράθυρα ήταν συνεχώς ανοιχτά ελλείψη αιρκοντίσιον. Η ζέστη από την κονσόλα ήταν σταθερή και κυρίως στη θέση του ραδιοφώνου.


Άμα αντέξεις να κλείσεις τα παράθυρα θα στρώσει και το λιοπύρι από κάτω ;-)
Όσο τα έχεις ανοικτά η ζέστη απο το μοτερ-καταλύτες-σασμάν "προτιμά" να βγαίνει απο κει αντί να πάει πίσω. Ειναι φυσιολογικό στο Disco γιαυτό σου είπα για το παράθυρο ;-)
Είχα τραβήξει και γώ αντίστοιχο ζόρι, όταν έμεινα απο αιρκοντισιον

bios έγραψε: Δεν έβρισκα ATF Shell Donax TX που βάζω συνήθως και έβαλα για πρώτη φορα BP Autran G ATF. Είδα όμωςστο site της ΒP σήμερα πως για το LT77 προτείνει Autran MBX...Λέτε να έχω κάνει πατάτα και εκει να οφείλεται η θερμοκρασία; Θα βάζω MTF94 δεν το ήξερα. Redline που βρίσκετε;


Στοιχεία για το MTF94 (texaco) http://www.kewengineering.co.uk/Auto_oi ... %20MTF.pdf


Φωτό
Εικόνα

και link για να το φέρεις απόξω: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-STC9158



Redline: http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7

θα το βρεις στην Ελλάδα στον Λαμπριανίδη http://www.trade-wind.gr/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό bios » 19 Αύγ 2012, 17:39

Πάλι καλά έστω που είναι ιδιοτροπία του Disco (δεν είναι η μόνη άλλωστε).... :lol:
Το Redline σε τι ιξώδες είναι; 30άρι σαν το ATF ή 75-90 σαν βαλβολίνη; Προτείνεται και για το βοηθητικό η μόνο για το LT77;
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Αύγ 2012, 20:59

bios έγραψε:Πάλι καλά έστω που είναι ιδιοτροπία του Disco (δεν είναι η μόνη άλλωστε).... :lol:


Έλα μην είσαι .... παραπονιάρης :-)




bios έγραψε:Το Redline σε τι ιξώδες είναι; 30άρι σαν το ATF ή 75-90 σαν βαλβολίνη;

Satisifies the gear oil viscosity requirements of 70W, 75W, 80W, and motor oil viscosities of SAE 30, 10W30, and 5W30. (GL-4)


bios έγραψε:Προτείνεται και για το βοηθητικό η μόνο για το LT77;


Σε περίπτωση ανάγκης θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις, αλλά σημείωσε οτι το κεντρικό έχει και διαφορικό και λειτουργεί με 75W90 EP GL-5. Καλύτερα δες το Redline 75W90 NS GL-5 Gear Oil, αλλά και οποιοδήποτε 75w90 EP GL-5
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό bios » 20 Αύγ 2012, 09:12

Ευχαριστώ superspay θα πράξω τα δέοντα με το θηρίο... :lol:
Με τις βαλβολίνες GL-4 που βάζω, εγώ τουλάχιστον (το αναφέρει και στο μανουάλι) στο βοηθητικό και στους άξονες πρέπει να τις αλλάξω σε GL-5; Είναι συμβατές με τα μέταλλα των διαφορικών; Για πες γιατι έχω χάσει πολλά μαθήματα από αυτή την τάξη τελικά.... :bricks:
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Αύγ 2012, 13:22

Τα μέταλλα, επειδή πάνω κατω είναι τα ίδια, σε όλες σχεδόν τις μάρκες αυτοκινήτων, δεν παίζουν ρόλο στην επιλογή του λιπαντικού.Οι σημαντικοί παράγοντες που υπαγορεύουν τις προδιαγραφές του λιπαντικού είναι ο τύπος των γραναζιών και η αναμενόμενη καταπόνησή τους.Οικατασκευαστές έχουν μελετήσει πριν απο εμάς για εμάς.Αν λέει GL-4, τότε μείνε με το GL-4.Ετσι κι αλλιώς το GL-5 είναι απλώς διαφορετικό και όχι εξέλιξη του GL-4.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Αύγ 2012, 15:44

bios έγραψε:Ευχαριστώ superspay θα πράξω τα δέοντα με το θηρίο... :lol:
Με τις βαλβολίνες GL-4 που βάζω, εγώ τουλάχιστον (το αναφέρει και στο μανουάλι) στο βοηθητικό και στους άξονες πρέπει να τις αλλάξω σε GL-5; Είναι συμβατές με τα μέταλλα των διαφορικών; Για πες γιατι έχω χάσει πολλά μαθήματα από αυτή την τάξη τελικά.... :bricks:


Οι τελευταίες εργοστασιακές "οδηγίες" είναι:

Κιβώτιο: Texaco MTF94 (GL-4)
Κεντρικό: Castrol Syntrax 75w/90 (GL-5)
Διαφορικά: Castrol EPX 80W/90 (GL-5)

Όπως είπε και ο SuvOrd το GL-5 δεν είναι εξέλιξη του GL-4. :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ (λιπαντικά - φίλτρα και άλλα)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Αύγ 2012, 16:58

Να πεταχτω και γω να ρωτησω κατι απο τη Θασο που ειμαι? Το Κεντρικο δεν επερνε οτι και οι αξονες 80/90 GL4? Αλλαξε το εργοστασιο καποια στιγμη τις προδιαγραφες απο GL 4 σε Gl 5 και απο 80/90 σε 75/90??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ (λιπαντικά - φίλτρα και άλλα)

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Αύγ 2012, 17:09

Όσο πέρναγε ο καιρός αλλάζαν και τα υγρά :-)

Υποθέτω ότι εκτός της τεχνολογίας στα λιπαντικά αλλάξαν και οι... συνεργασίες μεταξύ εταιριών. Για την τεχνολογία στα διαφορικά/κεντρικά δεν νομίζω ότι έγινε και τίποτα. Το lt230 και τα "αρχαία" διαφορικά της Land φαίνεται ότι δουλεύουν ακόμα και με μπανάνες (σου θυμίζει κάτι αυτό; )

Εδώ πάντως σχετικά δύσκολα βρίσκεις τα ανωτέρω και έτσι προσανατολίζεσαι σε άλλα αντίστοιχα.

Που να δεις το original προτεινόμενο ψυκτικό της Texaco. Εγώ ο "τυχερός" βρίσκω σε supermarket στη... Ρουμανία όποτε παω. ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: LT77 ΕΡΩΤΗΣΗ (λιπαντικά - φίλτρα και άλλα)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 23 Αύγ 2012, 10:30

Κοιταξα στον Λαμπριανιδη και βρηκα αυτο για το κιβωτιο (βεβαια δεν γραφει καπου 94??)

http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... &Itemid=57

Για το transfer βρηκα (ειναι ομως GL 5-6??)

http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

οποτε εναλλακτικη

http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες